Ik ben in het bezit van een Packard Bell Legend 2250. Het probleem is als volgt:
De kast heeft een slechte airflow en alles wordt veel te heet. Nu wil ik toch een andere kast alleen kan het moederboard wel in elke andere kast?
Dit is het moederboard:

moederboard info:
http://www.msi.com.tw/pro...pro_mbd_detail.php?UID=23
Nu had ik een tweetal kasten op het oog:
- Sweex Xenon XS P4 300W
- Sweex Xenon TC P4 300W
Dit zijn pc's waar niet al teveel aan gedaan hoeft te worden. (niet zelf prutsen om een fan te plaatsen etc, en er zitten wat extra snufjes op deze kasten, HD temp lezer etc etc).
Ik heb Packard Bell al gemaild en kreeg het volgende antwoord:
Mijn vraag aan jullie is dan ook of iemand weet of het mogelijk is om mijn moederboard in deze kasten te plaatsen? Of dat iemand misschien kasten weet waar het zowiezo in past die enigszins dezelfde specificaties hebben als die Sweex modellen.
En of het zo is dat elke Flex-ATX kast mogelijk is om te gebruiken?
Wie o wie helpt mij uit de brandt
De kast heeft een slechte airflow en alles wordt veel te heet. Nu wil ik toch een andere kast alleen kan het moederboard wel in elke andere kast?
Dit is het moederboard:

moederboard info:
http://www.msi.com.tw/pro...pro_mbd_detail.php?UID=23
Nu had ik een tweetal kasten op het oog:
- Sweex Xenon XS P4 300W
- Sweex Xenon TC P4 300W
Dit zijn pc's waar niet al teveel aan gedaan hoeft te worden. (niet zelf prutsen om een fan te plaatsen etc, en er zitten wat extra snufjes op deze kasten, HD temp lezer etc etc).
Ik heb Packard Bell al gemaild en kreeg het volgende antwoord:
Zij hebben hier dus niet echt een antwoord op en in dat Activedoc gebeuren is ook niet veel terug te vinden...Alle informatie omtrent uw computer is terug te vinden in ActivDoc.
Wij kunnen niet zeggen of het mogelijk is alles over te zetten, dit
daar het moederbord dient te passen betreffende schroefgaten. Normaal
gesproken kan men alles overzetten en moet het geen probleem
opleveren.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Packard Bell
Een onderdeel van NEC Computers International B.V.
European Service & Support
Mijn vraag aan jullie is dan ook of iemand weet of het mogelijk is om mijn moederboard in deze kasten te plaatsen? Of dat iemand misschien kasten weet waar het zowiezo in past die enigszins dezelfde specificaties hebben als die Sweex modellen.
En of het zo is dat elke Flex-ATX kast mogelijk is om te gebruiken?
Wie o wie helpt mij uit de brandt