Nero Vision....lang wachten

Pagina: 1
Acties:

• Dwid
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Topicstarter
Ik wil met nero vision een dvd branden, maar uit voorzorg heb ik dit keer ingesteld dat hij het naar de hd moet schrijven.
Die voorzorg is omdat ik al eerder een dvd heb verknoeid, door het programma te vroeg af te sluiten. Dit deed ik omdat de 'total progress balk' helemaal vol was terwijl het klokje nog door tikte....
Mijn vraag is dus als die balk vol is, moet je dan echt nog zo lang wachten of zit er gewoon 1 of andere fout in mijn nero vision ?
De tijd staat nu op 2.45uur, de balk is dus vol en er lijkt weinig te gebeuren.
Iemand met ervaring hiermee ??

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:27

Duinkonijn

Huh?

jup ervaring mee.

hij is zijn brand process in die laatste tijd aan het afsluiten.

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• Dwid

Dwid

www.svdelden.nl

Topicstarter
Ok, dank je wel zover, maar hoe lang kan dit nog gaan duren, want de balk staat al een behoorlijk tijdje vol !

• Dwid

Dwid

www.svdelden.nl

Topicstarter
Ik weet dat dit niet zo mag, maar is er niemand die dit kan beantwoorden ??
Ik kan namelijk die computer wel doorlaten draaien, maar wat voor een effect heeft het als het voor niets is ??

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik vind het ook raar echter bij mij was het maar 5 minuten ofzo, nou ja bij mijn Pa eigenlijk :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:27

Duinkonijn

Huh?

Dwid schreef op 14 augustus 2004 @ 21:58:
Ik weet dat dit niet zo mag, maar is er niemand die dit kan beantwoorden ??
Ik kan namelijk die computer wel doorlaten draaien, maar wat voor een effect heeft het als het voor niets is ??
mja dit duurt nu wel te lang dan. hoe heb je je dvd brander aangesloten met je hhd

zitten ze met zijn 2en op 1 kabel?

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Pagina: 1