Ik ga iedereen ff herhalen, maar nu alles in 1 post

Ja, is te doen.
Het laagdoorlaatfilter zit al in je receiver. De rest wordt door de subamp geregeld (net als bij een kant en klare sub)
winisd vind van niet namelijk 40 hz bij 40 liter kast en -3 db .. kan ook geen ruk nabootsen met een gesloten kast in winisd .. alleen maar BR

WinIsd is prima en aan een gesloten kast valt niet zoveel te simuleren: Je hebt volume, vulling en lekkage en dat is het wel
Winisd geeft alleen maar wat de woofer in een passieve opstelling kan doen. Maar op elke subamp zit wel een basboost, je vervangt kastvolume door versterkervermogen.
ps 400 euro ga je dus echt niet redden .. 175 voor de amp zonder verzendkosten 200 voor de shiva zonder verzendkosten
Je komt niet ver boven de 400 uit hoor

Verzendkosten voor de amp zijn minder dan 10 euro, voor de shiva durf ik niet te zeggen (hangt ook van de winkel af)
50 euro hout oid
Hou het maar even op 23,95 (kosten voor een 244x122, 22mm plaat bij mijn lokale houtboer)
dempingswol
eurootje of 10
speakerdraad
€1
lijm
3,95
schroeven ?
Kan ook, kost ongeveer €2,50
hooop tijd voor het alles veel berekeningen nog etc
Ga je jezelf een uurloon betalen oid

.. ik zal veel hulp nodig hebben van die vriend van me
€7 voor een krat bier
en ik zit ook nog een beetje met garantie .. als nou de amp stuk gaat ben ik de sjaak
Volgens mij zit op die amp ook garantie
.. met een B&W kan ik terug naar de dealer ( om de hoek ) .. en ik vraag me af past die B&W niet beter bij mijn B&W voorspeakers kwa klank ? dat is toch redelijk op elkaar afgestemd dacht ik zo .. als je een mega slag woofer er naast gaat planten is dat dan niet geen gehoor

Volgens mij heb jij helemaal geen zin in zelfbouw. Nu puntje bij paaltje komt, ga je allemaal redenen verzinnen om toch maar een b&w te kopen.
Gewoon fijn doen dan maar