Ik heb een tijdje geleden ook es gezocht naar een dergelijke upgrade van een p2-350, maar de wat snellere P3's zijn vrij lastig te vinden en vaak wordt er nog best veel gevraagd voor zo'n oude cpu. En buiten dat is het nog maar de vraag of je moederbord het allemaal wel aan kan. Je zult denk ik sowieso zo'n slot naar socket convertertje nodig zijn, met de bijbehorende risico's of dat wel/niet zou werken.
En verder is het nog maar de vraag of alleen een cpu upgrade het gewenste resultaat bereikt. Vaak is de rest van je systeem ook dermate verouderd dat je niet zo bijster veel hebt aan alleen een snellere cpu. Het is misschien verstandiger om een nieuw moederbord + cpu + geheugen te kopen. Voor een 2dehands P3 >800 vragen ze al snel 50 euro of meer, terwijl een nieuwe xp2000/mobo/256MB zo'n 120 euro hoeft te kosten als je een goedkope zaak uitkiest. Zou ik toch sterk neigen naar dat laatste als je echt snelheidsverbetering wilt... Kun je je oude spul ook nog verkopen voor een eurootje of 30 en dan scheelt het qua kosten niet eens zoveel meer.
Maar om op je oorspronkelijke vraag terug te komen

We moeten eerst weten welk mobo je hebt...
[
Voor 18% gewijzigd door
Palomar op 13-08-2004 11:46
]