[PC] Doom3 Deel 7

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.034 views sinds 30-01-2008

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Bij Dynabyte in Roermond was ie vandaag (12-8) volop verkrijgbaar.

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:20
Bob-B schreef op 12 augustus 2004 @ 20:05:
[...]

Je meent toch niet serieus dat je een mod hebt gedownload om licht te hebben....kerel, jij bent echt niet old-skool. En dan willie hem nog breder hebben ook.
Onder "F" zit een flashlight, gebruik die anders. |:(
Dit heb ik toch helemaal niet gevraagd. Ik vind doom3 een geweldig spel hoor maar
ik vind die duct mod gewoon uber handig das alles. En moet je old-skool zijn om een spel gewoon af en toe wat te spelen :? Rare redenering vind ik dat 8)7

• Bob-B190
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:02
Die hebben geen constante verlichting nodig, of andere rare modjes, zoals andere skins om monsters beter te zien. Of geluid dat je monsters hoort als je granaat om de hoek gooit en dat soort sjit. Spelen zoals het bedoeld is, Doom 95 had ook geen mods.

Memento mori

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Mja,

Iedereen speelt zijn spel hoe hij of zij het wil .. de ene cheat de ander niet, de een gebruikt mods de ander niet, and so on and so on.

btw, met het uitpakken van die .pk4 bestanden. is het beter om ze allemaal te doen of is die pk004.pk4 al genoeg ??

:)

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik ben even wat aan het experimenteren geweest met GUI-scripting. Ik heb daardoor nu een retro-titelscherm in Doom 3:

Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~jsbeerni/GOT/doom3titles.jpg

Wat je hier natuurlijk niet kan zien is dat er ook de originele titelscherm muziek is van Doom I. Ik ga ook de ui-knoppen aanpassen zodat het wat meer in de stijl van Doom I is. Daarna moet ik alleen nog de levels erbij maken. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

MetroidPrime schreef op 12 augustus 2004 @ 20:37:
Ik ben even wat aan het experimenteren geweest met GUI-scripting. Ik heb daardoor nu een retro-titelscherm in Doom 3:

[afbeelding]

Wat je hier natuurlijk niet kan zien is dat er ook de originele titelscherm muziek is van Doom I. Ik ga ook de ui-knoppen aanpassen zodat het wat meer in de stijl van Doom I is. Daarna moet ik alleen nog de levels erbij maken. ;)
We kunnen samenwerken aan een mod (Doom 1) :P. Ik heb het eerste level al bijna af :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Mr_UnAnimouS schreef op 12 augustus 2004 @ 20:46:
[...]

We kunnen samenwerken aan een mod (Doom 1) :P. Ik heb het eerste level al bijna af :).
Gimme gimme gimme :p

Verwijderd

Ik ben nu net de hell uit en heb dat groote beest verslagen en nu moet ik naar het gui compelx met de monorail maar zit ff vast............
hoe ver is het nu nog tot het einde =

Verwijderd

Geen zin om het weer te gaan schrijven, ik heb net even een soort first impression geschreven:

http://forum.fng-communit...topic.php?t=2288&start=15

Verwijderd

Nou, ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik vind allemaal erg donker, Quake 1 is er niets bij.
Online is ook geen pretje, alles password of vol ook al staat er van niet.

Verwijderd

Het is donker ja, daar zit hem de kracht ook in! Sfeer heet dat :)!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 21:59:
Nou, ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik vind allemaal erg donker, Quake 1 is er niets bij.
Online is ook geen pretje, alles password of vol ook al staat er van niet.
dat is een bug in mp

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
sfeer??? ik ga steeds dood omdat ik wel wordt aangevallen maar niets kan zien. Vind het geen flikker aan zo. Door de smalle gangen kun je ook niet naar links en rechts bewegen.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49
Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 21:11:
Ik ben nu net de hell uit en heb dat groote beest verslagen en nu moet ik naar het gui compelx met de monorail maar zit ff vast............
hoe ver is het nu nog tot het einde =
Hell is level 20 van de 26, je bent dus op ongeveer 80%.

[ Voor 8% gewijzigd door sewer op 12-08-2004 22:27 ]

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

Topicstarter
ErikRo schreef op 12 augustus 2004 @ 22:25:
sfeer??? ik ga steeds dood omdat ik wel wordt aangevallen maar niets kan zien. Vind het geen flikker aan zo. Door de smalle gangen kun je ook niet naar links en rechts bewegen.
Als je geen flikker kan zien zit je OF in een stuk waar het gewoon donker is door discharges van het een of ander of je instellingen zijn brak. (brightness in D3 en op je monitor)

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Verwijderd

WOW, wat een waanzinnige freaky game is dit zeg! heerlijk die sfeer, en t ziet er gelikt uit allemaal. Aan het begin heb je een half life2 gevoeletje op 1 of andere manier, de spanning wordt heeerlijk op gebouwd! _/-\o_ _/-\o_
Hij loopt lekkerder dan verw8, ik speel nu in 1280*1024 met alles op high zonder AA, het ziet er waanzinnig uit!
jamjamjam!!

• Bob-B190
Waar kan ik de lijst met alle levels vinden? Weet ik waar ik ben.

Memento mori

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 16:06
aaaah ik zit vast. Ik ben net ergens onderdoor gegaan en het trapje op en de pda van duncan Mattews gepakt. Ik kan nu iets teruglopen en 1 hokje extra in. Iets van Aco Offices oid en dan?

Ik ben overal al geweest! Help?

• GormSuil
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-10-2021
armageddon_2k1 schreef op 12 augustus 2004 @ 13:41:
Ik draai nu momenteel ook even op 256MB DDR |:( , maar dat komt omdat mijn geheugen stuk was gegaan. Binnenkort upgrade ik ook naar 1024MB. Het schijnt nogal te helpen. Ik was 512 gewend.
Houd toch op met die overkill. Anandtech zei toch:

Memory for Doom 3

From all the comments that have been posted, there seems to be the unquestioned assumption that more memory will improve Doom 3 performance. The reality is that we have not been able to confirm objectively that assumption. The built-in benchmark for Doom 3, accessed from the console, was used to test common memory amounts on an Intel 875 platform, an Athlon 64 Socket 939 platform, and an A64 Socket 754 platform. It was surprising that there were no real performance differences between 512MB, 1GB, and 2GB of memory in our benchmarks with the built-in Demo1. The only memory amount that shows lower performance is 256MB on the Socket 754 platform.

Perhaps the built-in Demo1 does not stress the system enough to really reveal performance differences in total memory. We did check memory usage in the console and found Doom 3 used memory up to about 1.5GB if it was available, so we are puzzled why smaller memory amounts did not impact measured performance.

We are looking for more sophisticated methods to test the impact of total memory on Doom 3 performance. For now, the best we can say is that 512MB or higher seems to be effective. If you have 256MB, upgrade to 512MB. We can also say from a purely subjective point that a Doom 3 system seems more responsive with at least 1GB of memory. Loading Doom and switching back to the screen is much faster with 1GB than 512MB.

( http://www.anandtech.com/guides/showdoc.aspx?i=2156&p=2 )

Pentium IV 2.8E/ ASUS P4P800 / 2x256MB PC3200 / Saphire RADEON 9800/ Maxtor 80 Gb 7200 rpm/LIAN-Li PC60 & ToPower 350W

• sewer
Bob-B schreef op 12 augustus 2004 @ 22:33:
Waar kan ik de lijst met alle levels vinden? Weet ik waar ik ben.
Mars City 1: map game/mars_city1
Mars City Underground: map game/mc_underground
Mars City 2: map game/mars_city2
Administration: map game/admin
Alpha Labs Sector 1: map game/alpha1
Alpha Labs Sector 2: map game/alpha2
Alpha Labs Sector 3: map game/alpha3
Alpha Labs Sector 4: map game/alpha4
EnPro Plant: map game/enpro
Communications Outside: map game/commout
Communications: map game/communications
Monorail Skybridge: map game/recycling1
Recycling Sector 2: map game/recycling2
Monorail: map game/monorail
Delta Labs Level 1: map game/delta1
Delta Labs Level 2A: map game/delta2a
Delta Labs Level 2B: map game/delta2b
Delta Labs Level 3: map game/delta3
Delta Labs Level 4: map game/delta4
Hell: map game/hell
CPU Complex: map game/cpu1
CPU Boss: map game/cpuboss
Site 3: map game/site3.map
Caverns Area 1: map game/caverns1
Caverns Area 2: map game/caverns2
Primary Excavation: map game/hellhole

• Bob-B190
tatata schreef op 12 augustus 2004 @ 22:33:
aaaah ik zit vast. Ik ben net ergens onderdoor gegaan en het trapje op en de pda van duncan Mattews gepakt. Ik kan nu iets teruglopen en 1 hokje extra in. Iets van Aco Offices oid en dan?

Meer informatie zou helpen, wat heb je net gedaan. Je pakt zoveel pda's op, we weten echt niet waar welke licht ;)

Memento mori

• Bob-B190
sewer schreef op 12 augustus 2004 @ 22:39:
[...]

Mars City 1: map game/mars_city1
Mars City Underground: map game/mc_underground
Mars City 2: map game/mars_city2
Administration: map game/admin
Alpha Labs Sector 1: map game/alpha1
Alpha Labs Sector 2: map game/alpha2
Alpha Labs Sector 3: map game/alpha3
Alpha Labs Sector 4: map game/alpha4
EnPro Plant: map game/enpro
Communications Outside: map game/commout
Communications: map game/communications
Monorail Skybridge: map game/recycling1
Recycling Sector 2: map game/recycling2
Monorail: map game/monorail
Delta Labs Level 1: map game/delta1
Delta Labs Level 2A: map game/delta2a
Delta Labs Level 2B: map game/delta2b
Delta Labs Level 3: map game/delta3
Delta Labs Level 4: map game/delta4
Hell: map game/hell
CPU Complex: map game/cpu1
CPU Boss: map game/cpuboss
Site 3: map game/site3.map
Caverns Area 1: map game/caverns1
Caverns Area 2: map game/caverns2
Primary Excavation: map game/hellhole
Gloeiende, ik ben sneller dan andere mensen waarvan ik het hoor, sommige zijn er al een week mee bezig en in 3 dagen ben ik verder en ik ben nog geeneens op de helft..... dit beloofd wat.
Maargoed, zit er ook niet nonstop achter, doet zeer aan men reet aan het end van de dag en moet ook nog werken.... maar hl had ik zeker sneller uit....

Memento mori

Verwijderd

Ik vindt deze game 1 klein nadeeltje hebben (denk dat t snel gaat iriteren), en dat is die pda. Er wordt zovaak zooi bij gezet, dat je op ten duur niet meer zie wat belangrijk is. Maar hopelijk valt dat allemaal wel mee aan het eind.
Kan iemand mij 1..2..3.. vertellen hoe ik de timedemo kan doen? Het staat hier vast wel ergens, maar dan moet ik elk paginaatje nakijken om het te vinden, kan iemand me het fftjes vertellen?

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Heeft iemand voor mij Delta Labs Level 4 savegame, ik speel op Veteran als dat nog uitmaakt! Mail me: EpitomeATplanetPUNTnl

Doom crashed op dit level bij mij, SP2 uninstallen mocht ook al niet baten!

Iemand? :?

• sewer
Bob-B schreef op 12 augustus 2004 @ 22:42:
Gloeiende, ik ben sneller dan andere mensen waarvan ik het hoor, sommige zijn er al een week mee bezig en in 3 dagen ben ik verder en ik ben nog geeneens op de helft..... dit beloofd wat.
Maargoed, zit er ook niet nonstop achter, doet zeer aan men reet aan het end van de dag en moet ook nog werken.... maar hl had ik zeker sneller uit....
Je zit zeker ergens in alpha labs ofzo? Ik vond het daar op een gegeven moment een beetje saai worden (niet zo slecht dat ik niet meer verder wilde ofzo), dat duurde tot ongeveer delta labs. Het was veel van hetzelfde (gangetjes lopen, staan voor een gesloten deur, pda zoeken of computerscherm waar je op kan klikken, door de zojuist geopende deur, en weer door gangetjes lopen).

Maar vanaf delta labs tot het einde was het weer geweldig, veel meer variatie in de levels (vaak ook beter verlicht en meer open) en ook ander soortige 'puzzels'.

[ Voor 3% gewijzigd door sewer op 12-08-2004 22:53 ]

• Bob-B190
@sewer nee, ben net recycling 2 in gedoken. Dus ben nog niet over de helft, maar tis wel btje langdradig. En hoe sfeervol de game ook is, met opzich een goede verhaalllijn, begint toch wel langdradig te worden.

Memento mori

• sewer
Even doorzetten, het is echt een stuk beter op het eind (vanaf level 18 ofzo) :) En level 20 moet je sowieso gezien hebben, dan zie je pas echt wat de engine kan.

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 22:45:
Ik vindt deze game 1 klein nadeeltje hebben (denk dat t snel gaat iriteren), en dat is die pda. Er wordt zovaak zooi bij gezet, dat je op ten duur niet meer zie wat belangrijk is. Maar hopelijk valt dat allemaal wel mee aan het eind.
Kan iemand mij 1..2..3.. vertellen hoe ik de timedemo kan doen? Het staat hier vast wel ergens, maar dan moet ik elk paginaatje nakijken om het te vinden, kan iemand me het fftjes vertellen?
ff gecopieerd uit de starterspost:

Hoe werkt die timedemo?
1. Start Doom 3
2. Open de console
3. Type: timedemo demo1.demo en druk op enter
4. Noteer het aantal fps aan het einde

:z :z

• robbievanderlee
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 12:24
Kan iemand mij duidelijk maken hoe ik die big ass dog van een eindbaas in Hell kan verslaan. Ik geloof dat ik wel 60 raketten op hem heb afgevuurd, maar die jojo blijft maar door wandelen. :/

Iemand er al langs en dan hoe? bij voorbaat dank _/-\o_

Keep It Real!

Verwijderd

Hij is invincible...maar andere dingen niet...en waar komen die andere dingen vandaan? auw!

• melly
Robbievanderlee schreef op 12 augustus 2004 @ 23:01:
Kan iemand mij duidelijk maken hoe ik die big ass dog van een eindbaas in Hell kan verslaan. Ik geloof dat ik wel 60 raketten op hem heb afgevuurd, maar die jojo blijft maar door wandelen. :/

Iemand er al langs en dan hoe? bij voorbaat dank _/-\o_
Luister naar de vrouwelijke stem die je hoort...
Die vertelt je wat te doen :P

• sewer
Luister goed wat het vrouwtje je via de radio vertelt.

Spoiler als je geen zin hebt om naar het vrouwtje te luisteren ;) :
Je moet die 3 vliegende monsters afschieten, en dan verschijnt een blauwe bol boven die eindbaas. Daar moet je dan op schieten met rockets/plasma ofzo. Dat moet je een stuk of 4 keer herhalen.

[ Voor 12% gewijzigd door sewer op 12-08-2004 23:05 ]

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
GormSuil schreef op 12 augustus 2004 @ 22:37:
[...]

bladiebla
ik bedoelde ook niet alleen 1024MB voor alleen Doom3 ofzo hoor...ben nie gek.
Ik heb bijvoorbeeld ook cubase sx en met allemaal virtuele instrumenten heeft dat nogal wat ram nodig......

Trouwens 1024mb is echt geen overkill hoor tegenwoordig.

[ Voor 8% gewijzigd door armageddon_2k1 op 12-08-2004 23:07 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• robbievanderlee
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 12:24
Ik zal eens kijken wat die dame mij te vertellen heeft, alvast bedankt :)

Keep It Real!

• melly
Ik zit ff de starterspost door te lezen,en daar kwam ik dit tegen:

Heat-Haze is een DirectX 9 feature en daarom alleen beschikbaar op DirectX 9 kaarten. Dit zal automatisch ingeschakeld worden als Doom 3 een DirectX 9 kaart vind.

Nu heb ik een 9700 pro Club3D (die ondersteunt DirectX 9 zover ik weet) alleen bij mijn weten heb ik nergens die heathaze gezien :? :?
Wel stoom wat uit pijpen kwam,maar niet zoals bij Farcry dat je vertekent beeld kreeg.(neem aan dat dit heathaze is?)
Iemand anders dit wel gezien in D3?..zoja..bij welke momenten/scenes zie je dit?

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Topicstarter
melly schreef op 12 augustus 2004 @ 23:09:

Heat-Haze is een DirectX 9 feature en daarom alleen beschikbaar op DirectX 9 kaarten. Dit zal automatisch ingeschakeld worden als Doom 3 een DirectX 9 kaart vind.

Nu heb ik een 9700 pro Club3D (die ondersteunt DirectX 9 zover ik weet) alleen bij mijn weten heb ik nergens die heathaze gezien :? :?
Wel stoom wat uit pijpen kwam,maar niet zoals bij Farcry dat je vertekent beeld kreeg.(neem aan dat dit heathaze is?)
Iemand anders dit wel gezien in D3?..zoja..bij welke momenten/scenes zie je dit?
Het zal ingeschakeld worden als je in Very High zit, High weet ik niet.

Verwijderd

GormSuil schreef op 12 augustus 2004 @ 22:37:
[...]

knip
Heee bedankt, die info zocht ik net
Afbeeldingslocatie: http://forum.zwaremetalen.com/pics/thumbsup.gif

• melly
Pic_Art schreef op 12 augustus 2004 @ 23:11:
[...]

Weet je dit zeker??
Volgens mij staat Very High alleen voor geen compressie op je textures..

Verwijderd

Ik heb een 9700 en ik zie het wel. Volgens mij is dat de vervorming in de lucht in de buurt van hitte-objecten.

• ravw
  • Laatst online: 12:05
Help ik kom niet hier heen Monorail Skybridge. hoe kom ik daar.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Pic_Art schreef op 12 augustus 2004 @ 23:11:
[...]

ik heb zo'n kaartje, op medium heb ik ook gewoon 'heat-haze'.

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Topicstarter
ik bedoelde dus dat het iig ingeschakeld is als je op very high zit.

Verwijderd

Ik heb wel al heat haze gezien, dus het zit ook in high.
Ik heb net ff de time demo gedaan, en de fps daarin in vallen toch wel weer tegen.
In de game, gaat 1280 goed, maar in de time demo heb je momenten (ook in 1024) waarbij het beeld ff flink hapert!
1280*:26,6
1024*:35.3

specs: 3000barton
1024 ddr
9800pro256

Ben benieuwd naar mensen met exact dezelfde config!

In de game maakt 1024 of 1280 niet zo een grot verschil naar mijn idee, loopt allebei gewoon goed! Komen er op ten duur stukken in de game waarbij 1280 wel zou gaan haperen, of is grafisch niets veel zwaarder dan het begin van de game? (tot en met terug naar mars city)

Zijn hier meer mensen die de game in 1280 spelen? Bij hard OCP raden ze 1024 aan, maar na mijn ervaring snap ik dat dus niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 23:28 ]

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Doom3 timedemo1: 37.3 fps op AMD XP2600+ Barton@177fsb, 1 GB DDR@system clock, XFX GF6800U.
Game config: high quality, alles aan, 1280*1024*32bit@70Hz, 4xFSAA.

[ Voor 13% gewijzigd door JJ Le Funk op 12-08-2004 23:36 . Reden: meer info ]

d:)b

Verwijderd

uuhhmmm....wat wil je vertellen? Ik vroeg met de zelfde config als mij. Niet om te laten zien hoe goed je nieuwe video kaart wel niet is! Maar ik begrijp je wel hoor! :)

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Zo ik was ff gestopt met spelen , ik dacht zometeen heb ik em al uit voordat ie origineel binnnen is :P

Maarrr vandaag stond de postbode aan de deur met een pakketje van Dynabyte - dus zometeen weer even verder in hell :)

Ik heb nog wat screenshotjes gemaakt avoor de geintresseerden :

screenshots zijn genomen in Alpalabs op het einde , op 1280x1024 High : op sommige plaatsen even notarget en noclip gebruikt voor het effect :P

Joe ;) :

http://members.home.nl/optical/d3/shot00007.jpg

Nog een 'Joe' met 2 spiders :

http://members.home.nl/optical/d3/shot00008.jpg

Spider up-close :

http://members.home.nl/optical/d3/shot00009.jpg

http://members.home.nl/optical/d3/shot00010.jpg

Zombie marine wacht me op om de hoek :) :

http://members.home.nl/optical/d3/shot00012.jpg

En nog een :

http://members.home.nl/optical/d3/shot00013.jpg

nou issie boos :

http://members.home.nl/optical/d3/shot00014.jpg

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

Je kan ook "automatically detect features" o.i.d. even aanklikken in het menu, dan zou ie alle features van je kaart moeten vinden.

Ik speel trouwens (tijdelijk) met mijn G-Force 2 op een PIV 2,8 Ghz en ik haal met low grahics toch nog een redelijke fps van 16,4 in demo1 (timedemo), mijn config staat elder in dit (of vorige) topic.

UPSET-CHAPS hebben hun Doom 3 website bijgewerkt, nu ook met enkele multipayer tweaks: http://ucguides.savagehelp.com/Doom3/Doom3Guide.htm

[ Voor 8% gewijzigd door Ronnie_T op 13-08-2004 01:00 ]

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Heathaze werkt ook bij mij prima :)
Ik zocht het in een heel verkeerde hoek..bij Farcry was de hete stoom uit de pijpen bewerkt met die heathaze.
Dit zag ik bij D3 niet...maar ik zie wel heathaze bij vuurballen en die vlammenwerper van de demon's...
Heathaze werkt dus gewoon..stoom uit de pijpen heeft kennelijk in D3 geen heathaze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net, donderdag nog :P , mail ontvangen van Bol.com. Doom3 Special Limited Edition is onderweg })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

nog ff een paar dingen voor in de starterspost:
* De upset-chaps doom 3 tweakguide: http://ucguides.savagehelp.com/Doom3/Doom3Guide.htm
* Als je in multiplayer de fout krijgt: "Server Full" dan kun je server nog wel joinen op basis van ip-adres. Dit is een bekende bug en zal in de volgende patch opgelost zijn.

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
Epitome schreef op 12 augustus 2004 @ 22:48:
Heeft iemand voor mij Delta Labs Level 4 savegame, ik speel op Veteran als dat nog uitmaakt! Mail me: EpitomeATplanetPUNTnl

Doom crashed op dit level bij mij, SP2 uninstallen mocht ook al niet baten!

Iemand? :?
savegame gemaild, zie maar of het helpt

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:59
Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 01:14:
Net, donderdag nog :P , mail ontvangen van Bol.com. Doom3 Special Limited Edition is onderweg })
same for me, zoals altijd is deze bestelling dan vandaag in huis(kreeg gister al mailtje)
was bij me vorige 4 spellen ook al die ik daar verzonden had (ut2k4,hl generation, sof 2)

:D

nu een vraagje: ik heb dus nu al de "minder legale" versie, ennuh vanavond krijg ik dus de legale... kan ik gewoon in doom 3 multiplayer mijn key opnieuw invoeren?

of moet ik doom 3 eerst echt verwijderen? (vanwege crack, install, enz??)
graag antwoord

dan kopieer ik me savegames wel ff naar een andere map, uninstall em, en dan weer installen met goeie key....

en als ik die key dus ingevult heb, dan kan ik online, maar aangezien ik over 3 weken nieuwe pc krijg, moet ik em herinstallen, kan ik dan mijn key nog wel gewoon gebruiken(zal vast wel :X)

thx...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Je hoeft de game niet te verwijderen en je kan met je nieuwe pc je key blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

melly schreef op 13 augustus 2004 @ 01:12:
Heathaze werkt ook bij mij prima :)
Ik zocht het in een heel verkeerde hoek..bij Farcry was de hete stoom uit de pijpen bewerkt met die heathaze.
Dit zag ik bij D3 niet...maar ik zie wel heathaze bij vuurballen en die vlammenwerper van de demon's...
Heathaze werkt dus gewoon..stoom uit de pijpen heeft kennelijk in D3 geen heathaze.
Euh, de stoom en het vuur heeft wel degelijk zo'n heathaze effect ...

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 23:37:
uuhhmmm....wat wil je vertellen? Ik vroeg met de zelfde config als mij. Niet om te laten zien hoe goed je nieuwe video kaart wel niet is! Maar ik begrijp je wel hoor! :)
het zegt iets over de doom3 performance van een goedkope barton processor als de videokaart niet de bottleneck is. de cpu rating van mijn proc is vanwege OC xp2800. nu weet je welke performancewinst je kan verwachten van een GF6800U in jouw systeem als je de timedemo draait met mijn config en de resultaten vergelijkt! ;)

[ Voor 41% gewijzigd door JJ Le Funk op 13-08-2004 09:02 . Reden: smiley vergeten ;) ]

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:18

AvK

Ready Set Go

Bij mijn 9700pro zie ik wel de hete lucht bewegen. Inderdaad bij stoom scenes, en soms uit roosters ed. Mooi effect. Het komt regelmatig voorbij.
Draai op 800x600, medium 2xAA. FPS op 28 ongeveer.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 16:54
Ik had doom 3 al uitgespeeld op mn Laptop, omdat mn PC weg was voor reparatie.
Krijg ik mn PC terug (Met gloedjenieuwe ATI radeon 9800pro) en ik dacht "Eens kijken wat ie aankan", dus ik ga doom 3 spelen. Naja, ging allemaal wel lekker.
Ik las de startpost door, en zag daar wat over het level "devmap testmaps\test_lotsaimps" .. Ik dat spelen, Framerate kakt een enorm eind in, aangezien ik maar een 2200+ heb en ineens, pok.. reboot. Heel vreemd. had ineens een CMOS checksum error, bios opnieuw ingesteld..nog even mee door wezen pielen, maar op een gegeven moment daarmee gestopt. Hij ging maar heel af en toe meer aan, en de MSI diagnosticslampjes bleven 4 van de 5 keer angstvallig rood.
Doom 3 heeft mijn PC geDOOMed :X :'(

[ Voor 3% gewijzigd door mennuz op 13-08-2004 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Mennuz schreef op 13 augustus 2004 @ 09:22:
Krijg ik mn PC terug (Met gloedjenieuwe ATI radeon 9800pro) en ik dacht "Eens kijken wat ie aankan", dus ik ga doom 3 spelen. Naja, ging allemaal wel lekker.
Ik las de startpost door, en zag daar wat over het level "devmap testmaps\test_lotsaimps" .. Ik dat spelen, Framerate kakt een enorm eind in, aangezien ik maar een 2200+ heb en ineens, pok.. reboot. Heel vreemd. had ineens een CMOS checksum error, bios opnieuw ingesteld..nog even mee door wezen pielen, maar op een gegeven moment daarmee gestopt. Hij ging maar heel af en toe meer aan, en de MSI diagnosticslampjes bleven 4 van de 5 keer angstvallig rood.
nou lekker dan.... IK zou een klachtenbrief naar Id sturen hoor!

ff een game installeren, en je pc is de knoppen op.. nou lekker dan!

(tenminste... als je de legale versie hebt..... meld meteen je cd key erbij om te bewijzen dat je een originele hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
RMB schreef op 13 augustus 2004 @ 09:27:
[...]

nou lekker dan.... IK zou een klachtenbrief naar Id sturen hoor!

ff een game installeren, en je pc is de knoppen op.. nou lekker dan!

(tenminste... als je de legale versie hebt..... meld meteen je cd key erbij om te bewijzen dat je een originele hebt)
hoe kan je hieruit concluderen dat zijn pc naar de knoppe is??
dat over die CMOS zeker?

mijn cmos klapt er zo vaak uit: 3x per week ofzo...

vanaaf lekker online doom3 :D:D
offtopic:
weet dat het eigelijk niet mag maar:
potje iemand? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 08:21
Eisen waar minimaal aan moet worden voldaan:
• DirectX 9.0 compatible 3D kaart met 64MB RAM (32mB schijnt ook te werken)
Ik kan bevestigen dat het ook werkt op een videokaart met maar 32 MB ram, ik speel het zelf op een Geforce I met 32 MB SDRAM (geen DDR dus)

Ik kan niet zeggen dat het comfortabel speelt, soms heb je scenes waar het aantal frames per seconden onder de 20 komt, maar het is wel te doen

alles op low natuurlijk

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 16:54
jarnotjuh schreef op 13 augustus 2004 @ 09:39:
[...]

hoe kan je hieruit concluderen dat zijn pc naar de knoppe is??
dat over die CMOS zeker?

mijn cmos klapt er zo vaak uit: 3x per week ofzo...

vanaaf lekker online doom3 :D:D
offtopic:
weet dat het eigelijk niet mag maar:
potje iemand? :9
Mn PC is goed naar de knoppen ja ;). Hij doet helemaal niets meer. maar ik heb thank god nog garantie op alles. het kan me maximaal een processor en geheugen kosten, want daar is de garantie van verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindWarp
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 10:02
Zijn er mensen die ervaring hebben met die tip om je harddisk te defragmenteren voor de installatie (bijvoorbeeld: hogere fps :?, kortere laadtijden)? Ik heb dit namelijk niet gedaan.
Waarom zou je niet na het installeren alsnog kunnen defragmenteren?

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSvBladel
  • Laatst online: 03-08 19:29
SniekyTunes schreef op 13 augustus 2004 @ 10:14:
Zijn er mensen die ervaring hebben met die tip om je harddisk te defragmenteren voor de installatie (bijvoorbeeld: hogere fps :?, kortere laadtijden)? Ik heb dit namelijk niet gedaan.
Waarom zou je niet na het installeren alsnog kunnen defragmenteren?
Zeker, en het helpt een slok op een borrel.
Ik heb zelf alle HDD's geformatteerd, dus ook mijn Systeem schijf en mjin page file disk. Ik haalde er een veel betere performance door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Khalistro schreef op 13 augustus 2004 @ 10:48:
[...]

Zeker, en het helpt een slok op een borrel.
Ik heb zelf alle HDD's geformatteerd, dus ook mijn Systeem schijf en mjin page file disk. Ik haalde er een veel betere performance door.
ja ga ik ook doen
ff me hd Formatteren :D dan zal doom II vast beter lopen :P
defragmenteren bedoel je

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow ow ow, wat een prachtig spel. Vanacht 2 uur gespeeld, lichten uit en surround snoeihard aan. Mijn god, denk je ook dat je een kerel bent, schijt je in je broek door een monstertje op je monitor. :P

Maar even over de tweaks. Ik heb seta megs veranderd en dit hielp merkbaar met laden en gevechten. Niet echt een fps winst, maar wel duidelijk lekkerder.

Nu had ik nog een vraagje over het uit pakken van de files, wat zorgt voor kortere laad tijden. Wie heeft dit al gedaan en wat zijn je bevindingen?

BTW, heeft iemand nog tweaks die helpen? Uiteraard heb ik de guide doorgelezen. Maar wie heeft een tweak waarbij je zegt: Yup, dit is beter!

Op mijn pc, zie sig, krijg ik op de timedemo 26 fps. (2xAA en 8Xanis)
1024x768 HIGH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
tatata schreef op 12 augustus 2004 @ 22:33:

Volgens mij was het een trap in een lift schaft waar ik omhoog ging. Maar weet niet waar ik nu heen moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 11:20:

Nu had ik nog een vraagje over het uit pakken van de files, wat zorgt voor kortere laad tijden. Wie heeft dit al gedaan en wat zijn je bevindingen?
Ik heb een xp2500@3000 en mijn systeem op een 2*160gb raid0 en doom op een aparte schijf en mijn laadtijden zijn de helft geworden na het uitpakken. Andere tweaks heb ik nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel levels heeft dit spel?
Ben nu in communication centre of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 12:35
Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 11:32:
Hoeveel levels heeft dit spel?
Ben nu in communication centre of zoiets
Staat op vorige pagina ergens in een zwart vlak :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Nou, mijn originele is gearriveerd hoor. De limited. WOW, die pinky demon is sweet, de tering.... 3 centimeter aan sweetness :P

(ik dacht dat ie dr niet bij zat tot ik voelde dat het pakje wat zwaar was :P )

Wat een klein ukkieding.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 16:49

Jive

MooMooMastah

Tatata :
Ga terug naar de kamer waar je de PDA gevonden hebt, en de sentry op zijn vlak is gaan liggen ...

Daar zie je dan een control-pad op de muur voor de lift. .........

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 12:05
Willybubba schreef op 13 augustus 2004 @ 11:36:
Nou, mijn originele is gearriveerd hoor. De limited. WOW, die pinky demon is sweet, de tering.... 3 centimeter aan sweetness :P

(ik dacht dat ie dr niet bij zat tot ik voelde dat het pakje wat zwaar was :P )

Wat een klein ukkieding.
Hij is maar gratis :)

Ik hoop hem zelf ook binnen te krijgen ......... what ! maar 3 cm ???
Grin hadden ze last van bezuinigingen of was het pakketje anders tezwaar :)

Maar het is inderdaad wel een leuk hebbe dingetje . Zeker ik als DOOM freak.

Doom is a home for the troubled soul. A mutual outpouring of tarnished hope for the fragile beauty of a bitter world.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 11:20:
0,0 effect bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Niet crossposten aub. Je hebt je eigen topic al *

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mennuz schreef op 13 augustus 2004 @ 09:22:
Krijg ik mn PC terug (Met gloedjenieuwe ATI radeon 9800pro)
(...)
Of je PC is gewoon niet goed gerepareerd..koelertje losgeschoten oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb orginele Doom3 ook net binnen. :)

Eerst dacht ik dat het in een kartonnendoojes zat maar toen ik dat opende zag ik een mooi dvd sized hoesje tevoorschijn komen. :Y)

Ik kan helaas niet het spel spelen aangezien ik moet wachten op m'n hardware onderdelen volgende week.

Of ik moet Doom3 zien te runnen op een laptop: centrino 1.6ghz mobile met een radeon 9000 mobile chip :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik begrijp het gezever over die prijs van 55 euro ook niet echt. Mediamarkt den haag: 44,95. :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 12:06:
Ik heb orginele Doom3 ook net binnen. :)

Eerst dacht ik dat het in een kartonnendoojes zat maar toen ik dat opende zag ik een mooi dvd sized hoesje tevoorschijn komen. :Y)

Ik kan helaas niet het spel spelen aangezien ik moet wachten op m'n hardware onderdelen volgende week.

Of ik moet Doom3 zien te runnen op een laptop: centrino 1.6ghz mobile met een radeon 9000 mobile chip :D
Dat draaid wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Mijn desktop heb ik ingesteld op 1280 bij 960. Iemand enig idee of dat ook in Doom3 geforceerd ingesteld kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em ook net gekocht. :) Ik was de eerste bij de Free Record Shop in Steenwijk, mijn exemplaar kwam vers uit de doos. _/-\o_

Ps. Wilde ik toch even met jullie delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

zou iemand misschien een foto'tje kunnen posten van de doos en dvd hoes?

want ik heb nu de amerikaanse versie, en ben nogal benieuwd hoe de europese eruit ziet!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 23:06

Erw

Bar_en_boos schreef op 13 augustus 2004 @ 12:30:
Mijn desktop heb ik ingesteld op 1280 bij 960. Iemand enig idee of dat ook in Doom3 geforceerd ingesteld kan worden?
Misschien ff kijken of je een config file kunt aanpassen? ;)

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Hoe kom ik in de leveleditor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

RMB schreef op 13 augustus 2004 @ 12:43:
Hoe kom ik in de leveleditor ?
tik es editor in de console ;)

doom 3 gaat dan naar windows, en opent de editor.
waar je op moet letten is dat hij naar windows gaat in de resolutie waarin je speelt. (bij dus 640x480)

maar daar is niet mee te werken.

Ergens in dit topic zwerft een CFG rond, die ik ook gebruik, werkt perfect:

noem hem run_editor.cfg, en stop dit erin:

code:
1
2
3
4
5
6
7
seta r_gamma "1"
seta r_fullscreen "0"
seta r_mode "1"
wait
wait
wait
editor

je kan seta r_mode 1 gewoon op 1 laten staan. (is normaal 1600x1200) maar dat maakt hier niet uit, omdat hij gewoon dan je windows resolutie pakt.

Sla deze op in je doom 3/base directory.

en maak dan een nieuwe snelkoppeling naar doom3, met de volgende command line parameter:
code:
1
+exec run_editor.cfg

als je kan die snelkoppeling gebruikt, start meteen de editor.
(dit had iemand anders allemaal getyped, dus ik heb het niet verzonnen!)

btw, voor mensen die het willen weten een mod start je met:
code:
1
+set fs_game testmod

waar testmod je directory is waar je mod staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Mr_UnAnimouS schreef op 12 augustus 2004 @ 20:46:
[...]

Het lijkt me wel leuk om te doen, maar ik denk dat ik de voorlopig niet zo heel veel tijd heb om aan een volledige mod te werken. Ik wil ook nog de single-player eerst uitspelen. ;) Ik kan wel een kleine bijdrage leveren, zoals bijvoorbeeld een aangepaste gui. Daar wil ik vanmiddag nog aan gaan werken tot mijn Special Limited Edition op de deurmat ligt. :)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Hmmm, originele game, opstarten -> crash (eens in de zoveel tijd doet hij het wel) bij splashscreen al. Iemand de originele game al op XP SP2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cycloon_
  • Laatst online: 16-06 20:32
EfBe schreef op 13 augustus 2004 @ 13:04:
Hmmm, originele game, opstarten -> crash (eens in de zoveel tijd doet hij het wel) bij splashscreen al. Iemand de originele game al op XP SP2?
Yep werkt prima.

http://specs.tweak.to/9714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Laatst online: 02-06 10:31
Hier ook SP2 - geen probleem

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Optical schreef op 13 augustus 2004 @ 13:17:
Hier ook SP2 - geen probleem
srry... maar wat is SP2 :X ?
Wiebbe schreef op 13 augustus 2004 @ 12:52:
[...]

tik es editor in de console ;)

doom 3 gaat dan naar windows, en opent de editor.
waar je op moet letten is dat hij naar windows gaat in de resolutie waarin je speelt. (bij dus 640x480)

maar daar is niet mee te werken.

Ergens in dit topic zwerft een CFG rond, die ik ook gebruik, werkt perfect:

noem hem run_editor.cfg, en stop dit erin:

code:
1
2
3
4
5
6
7
seta r_gamma "1"
seta r_fullscreen "0"
seta r_mode "1"
wait
wait
wait
editor

je kan seta r_mode 1 gewoon op 1 laten staan. (is normaal 1600x1200) maar dat maakt hier niet uit, omdat hij gewoon dan je windows resolutie pakt.

Sla deze op in je doom 3/base directory.

en maak dan een nieuwe snelkoppeling naar doom3, met de volgende command line parameter:
code:
1
+exec run_editor.cfg

als je kan die snelkoppeling gebruikt, start meteen de editor.
(dit had iemand anders allemaal getyped, dus ik heb het niet verzonnen!)

btw, voor mensen die het willen weten een mod start je met:
code:
1
+set fs_game testmod

waar testmod je directory is waar je mod staat.
bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

RMB schreef op 13 augustus 2004 @ 13:19:
[...]

[...]

np ;)

en SP2 is de tweede Service Pack voor Windows XP. die binnen kort "legaal" in het nederlands uit moet komen. (engels is er al.. ik weet..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMB schreef op 13 augustus 2004 @ 13:19:
[...]

[...]

Service pack 2 van WIndows XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Hmmm. Echt heel triest dit. Ik denk, ik koop het legaal, krijg je dit. Dit is echt de allerlaatste keer dat ik een game voor de PC koop. Nu moet ik zeker windows opnieuw installeren, alle drivers updaten die al up to date zijn, voeding wisselen, videokaart upgraden die al up to date is etc... *diepe zucht*. Naja, ik ga die no-cd crack wel gebruiken nu, kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Hmm, ik heb net Doom 3 binnengekregen van bol.com, maar er staat niets op de doos over de Pinky demon. Ik krijg de indruk dat ze me de verkeerde versie van het spel op hebben gestuurd. De doos voelt ook erg licht aan, alleen iets zwaarder dan een DVD-doosje. Klopt dit of heb ik de inderdaad de verkeerde versie? Het zit in plastic ingepakt en dat wil ik er niet af gaan halen als ik hem inderdaad terug moet sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo te zien zijn die limited editions niet meer zo special vandaag dedag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familie.braspenning/doom3.JPG

doos+dvdbox+manual+pinky :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ik heb dezelfde doos als jij, dus heb ik hem maar opengemaakt. Wat denk je, nergens een Pinky-demon te bekennen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe ziet die pinky er in godsnaam uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
MetroidPrime schreef op 13 augustus 2004 @ 13:44:
[...]

Ik heb dezelfde doos als jij, dus heb ik hem maar opengemaakt. Wat denk je, nergens een Pinky-demon te bekennen. :(
waar heb je em vandaan?
bij mij zal ie apart in een plastich zakje, in de bol.com verzendzak :P met dat bubbelplastic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
EfBe schreef op 13 augustus 2004 @ 13:23:
Hmmm. Echt heel triest dit. Ik denk, ik koop het legaal, krijg je dit. Dit is echt de allerlaatste keer dat ik een game voor de PC koop. Nu moet ik zeker windows opnieuw installeren, alle drivers updaten die al up to date zijn, voeding wisselen, videokaart upgraden die al up to date is etc... *diepe zucht*. Naja, ik ga die no-cd crack wel gebruiken nu, kijken of dat helpt.
de game kan er toch niks aan doen dat jij een illegale versie van xp2 draait?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familie.braspenning/doom3%20001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familie.braspenning/doom3%20002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familie.braspenning/doom3%20003.jpg

EDIT: zulle we ff aan 1 vd mods vragen of we een doom 3 edit topic moge openen?
net hetzlefde als met far cry en ut2004?

:>

[ Voor 22% gewijzigd door enira op 13-08-2004 13:52 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.