Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
het is wel crisp zijn 'fout' dat hij niet alle kopieen van het internet heeft gehaald, maar goed, kvind het gezeik van brein nog steeds belachelijk dus geef crisp groot gelijk
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
Mwah, als Planet het doet, dan is het vast geen probleem als de link even blijft staan ter referentie.eghie schreef op 11 augustus 2004 @ 15:04:
Eigenlijk loop jij nu ook "illegale" content aan te bieden, vanwege die link die je geeft naar het spel toe, dus die kun je beter even weghalen.
Ik kan me er eigenlijk niet zo druk om maken, van goede (illegale) ports blijven altijd kopietjes hangen.
[ Voor 34% gewijzigd door supreme tweaker op 11-08-2004 15:28 ]
Burp
Ik geloof dat het crisp ook niet kan schaden. Hij plaatst immers de afbeeldingen niet en houd zich aan de sancties die Stichting Brein had gesteld. Op de code zit zoals ik het zie gewoon nog overal de copyrights op van crisp, dus dat moet ook kunnen. Mocht er een risico zijn dan ligt die bij de hosters van de sites en moet Stichting Brein acties ondernemen...
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 15:13:
[...]
Mwah, als Planet het doet, dan is het vast geen probleem als de link even blijft staan ter referentie.
Sinds wanneer is de status van de overtreder een reden om iets maar goed te keuren. Denk niet dat de juridische dienst van Planet zich over deze download gebogen heeft, maargoed. Een vermelding dat er illegale content staat is toch voldoende, nu zijn er in elk geval mensen die via Tweakers direct illegale content gebruiken (waaronder ik).
Foei!
(niet dat het me verder ene ruk uitmaakt, maar ik vind het nogal een on-Tweakeriaanse reactie
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 15:38 ]
Ik bied het in ieder geval niet meer publiekelijk aan, en ben daarmee gevrijwaard, en eerlijk gezegd vind ik het best leuk dat het spel toch nog te spelen is op het internet
[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 11-08-2004 19:07 ]
Intentionally left blank
Maar deze is idd niet gejat, maar versies waarbij al je credits vervangen zijn vind ik wel laf.
Ik zie het niet als verspreiden; ik doe het immers alleen op persoonlijk verzoek. Ik zie het dan ook als het vertonen van een film in huiselijke kring, of als het uitlenen van een cd.DarkX schreef op 11 augustus 2004 @ 19:10:
Waarom mag je hem wel verspreiden als je het niet publiekelijk doet? Wat vaag
Maar deze is idd niet gejat, maar versies waarbij al je credits vervangen zijn vind ik wel laf.
Intentionally left blank
Leuk detail is trouwens dat een aantal partijen bezig zijn Lemmings aan de hand van mijn code om te zetten in Flash - zou wel goed zijn voor de performance denk ik (hoewel ik zelf ook nog veel zit te tweaken en zelfs op papier al een compleet nieuwe snellere engine klaar heb)
[ Voor 49% gewijzigd door crisp op 13-08-2004 18:12 ]
Intentionally left blank
Maar je bent dus wel nog bezig met je spelleke? Dacht dat je pumpkins redelijk had laten varen
[ Voor 27% gewijzigd door DarkX op 13-08-2004 18:20 ]
Tsja, ik ben toch programmeur, en dan kan ik zo'n mooie engine niet laten liggenDarkX schreef op 13 augustus 2004 @ 18:16:
Pfoe, heb ze ooit gezien op die domme spelletjessites die m'n zusje bezoekt, weet ze zo niet te staan. Mocht ik ze nog tegenkomen mail ik je wel ff.
Maar je bent dus wel nog bezig met je spelleke? Dacht dat je pumpkins redelijk had laten varen
Uiteindelijk zal die dan ook bruikbaar zijn voor Pumpkins mocht ik ooit besluiten daar een doorstart mee te maken...
Intentionally left blank