Oke, dit is een rare vraag en klinkt heel erg n00b-erig (nieuw woord
) Maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen. Ik had al een tijd het gevoel dat mn geheugen brak was, hoewel die dat nooit aangaf met memtest ofzo, maar nu heb ik hem vannacht ruim 7 uur laten draaien en gaf ie 5 errors aan. Wat kan ik nu doen? Is de enige mogelijkheid om hem terug te sturen of kan ik ook andere dingen doen? Ik hoop het wel want heb geen zin om t geheugen een tijd kwijt te zijn 
Hier ff een screenshot om de errors te laten zien: (dit is een test met een reepje van 512mb trouwens, ga straks ofzo testen met het andere reepje van 512 mb, en heeft het nog zin om het geheugen in een ander slot te proppen?)

[klikbaar]
Wat ik trouwens wel vreemd vind is dat het allemaal tijdens de 6e test is
(toen ik hem gister testte was het ook tijdens test 6, maar toen heeft ie er maar eentje gevonden)
Hier ff een screenshot om de errors te laten zien: (dit is een test met een reepje van 512mb trouwens, ga straks ofzo testen met het andere reepje van 512 mb, en heeft het nog zin om het geheugen in een ander slot te proppen?)

[klikbaar]
Wat ik trouwens wel vreemd vind is dat het allemaal tijdens de 6e test is
(toen ik hem gister testte was het ook tijdens test 6, maar toen heeft ie er maar eentje gevonden)