Toon posts:

html

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Ik ben bezig met het maken van een Home-Page met Frontpage .
Nu wil ik het volgende : Ik heb een pagina met 3 frame's .
In een van die frame's heb ik een Hyperlink naar een bestand ,nu wil ik dat bestand openen in een nieuwe pagina met 2 frame,s.
Ik heb ook al onder FAQ gekeken maar kom daar niet tegen wat ik wil , wat betreft HTML ben ik een volledige nieuwkomer dus als het kan wat ik wil graag enige duidelijke informatie.

Gr.Single

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

www.w3schools.com
www.beginnersweb.nl

Als je wilt beginnen met leren :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Je moet de search ook gebruiken. Had je de FAQ gelezen dan wist je dat je bv een goede topic-titel moet verzinnen en geen groeten moet doen.

Klik hier

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
GoT is toch wel van een hoog niveau (tenminste dat was ooit de bedoeling), en daaorm niet de plaats om dit soort vragen te stellen.

ik denk dat het verstandig is dat je wat tuturials gaat volgen op internet.

er zijn er genoeg te vinden, zoek maar met google op 'frames html tuturial' en je vind al genoeg.

succes

[ Voor 11% gewijzigd door BasieP op 10-08-2004 00:33 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Bij de eigenschappen van de link kun je de target aangeven.

Misschien is het beter - naar wat disjfa zegt - dat je zowel op w3schools gaat kijken om te leren, als op beginnersweb om te vragen. Dat is niet zielig, maar hier kun je nogal eens botte reacties krijgen omdat we al zovaak met deze vragen te kampen krijgen, dat we onderhand verwachten dat wie hier komt, het al snapt. Don't take it personally :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

geef in het main bestand elk frame een naam met het name attribuut en gebruik target="naam"

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-05 12:27

krvabo

MATERIALISE!

gebruik gewoon target="_blank". Dan krijg je een nieuwe pagina.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Heej Single :)

Om onze FAQ en registratievoorwaarden vrij te citeren:
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.
Dat stukje is niet bedoeld om jou af te zeiken of iets dergelijks, maar enkel om het gemiddelde niveau dat we op GoT hebben bereikt te behouden. Jij weet van jezelf dat je nog niets van de materie weet, en dat is goed. De manier waarop de die-hard tweakers dat oplost is een boek kopen of een tutorial volgen, en de materie leren :)

De links die disjfa geeft zijn zeer waardevol, en zeker nadat je op w3schools.com de HTML en CSS tutorials hebt gevolgd ben je eigenlijk ready for business :) En een van de grote voordelen van HTML is dat je op iedere webpage die je kent 'View Source' kunt doen om alle trucs te kopieren die ze gebruiken ;)

Oftewel: leer zelf de basiskennis van w3schools e.d., en zodra je dan een complex probleem hebt zien we je graag terug in Webdesign & Graphics. Dit topic gaat intussen op slot :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.