Toon posts:

Overzetten harde schijf naar nieuwe pc

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Allereerst bedankt voor het welkom heten ing._Buttje

Ten Tweede bedankt voor het vriendelijk welkom BalusC :S

Zoals je ziet ben ik hier nieuw en ik weet nog niet zo goed hoe ik alles moet uitleggen

ing._Buttje

Zoals ik al typte vermoed ik dat de oude schijf een FAT32 is en de nieuwe een NTFS is
Ik zou meteen al me foto's kopieren vanaf me oude pc ware het niet dat die overleden is en ik daarom een nieuwe pc heb gekocht dus die oplossing werkt al niet meer
en ja hij herkent de schijf wel onder Deze Computer maar ik kan er geen toegang toe krijgen omdat hij vraagt of ik hem wil formatten

Wat ik tot nu toe heb gedaan is : Instellingen----->Configuratiescherm------
-->Systeembeheer----->Computerbeheer
En daar bij Schijfbeheer de partitie als actief gemarkeerd

Ook dat hielp niet
Kortweg kan ik dus overal me extra schijf zien
O.a. bij Deze Computer, Verkenner en Schijfbeheer
maar telkens vraagt tie of ik hem wil formateren

Toch maar een Recovery tool gebruiken vrees ik

Greetzz E

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Als je oude topic gesloten wordt, is het niet de bedoeling dat je meteen een nieuwe opent om te laten weten wat je nu verder gaat proberen...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Toch maar een Recovery tool gebruiken vrees ik
Probeer het dan? :)

Zoals ik reeds in mijn sluitmessage uitlegde is het de bedoeling dat je het probleem zoveel mogelijk uitwerkt en GoT als de zogenaamde "laatste hoop" gebruikt. Zo staat het ook in de Registratievoorwaarden beschreven. Mocht je daaraan schijt hebben en liever aan het handje worden begeleid in de probleemoplossing, dan kan ik je alleen maar andere fora aanbevelen dat het Internet rijk is: www.beginnersweb.nl, www.helpmij.nl, www.iksnaphetniet.nl, etcetera :)

Dit topic is gesloten.