okey ik heb nu dus al een tijdje de volgende configuratie in een oude ( merkloze) kast zitten waar oorspronkelijk een p1 in zat 
Asus n7n8x-x (nforce 2) mobo
AMD xp 2600 + 333 mhz ( niet overclocked)
Gf 4 ti 4200 x8 128
2 stickies van 512 mb ram (voor dual channel optie)
LG 52 speed cd rom
380 watts voeding van sinotech
maxtor 80 gb schijfje
diskette driveje
netwerkkaartje
het probleem met de huidige kast is dat hij 2 cm te hoog is (47 cm , 45 is echt de absolute max) en mijn tafel dus een beetje krakkemikkig staat
2de probleem is dat de kast zelf en de processor ( zeker met het huidige weer) gewoon te warm word (processor 63, terwijl er een megakoelding op zit). die antieke kast maakt ook een zoemend geluid waar ik niet echt blij van word.
ik heb werkelijk niks aan deze kast gedaan, geen enkel gaatje ingeboord of whatsoever, ik zou graag willen weten of er binnen een budget van 100 € een goed alternatief is wat de volgende dingen verhelpt
- minder warm
- maximale hoogte 45 cm ( breedte en lengte maken niets uit
)
- minder geluid (indien mogelijk)
Alvast bedankt
Asus n7n8x-x (nforce 2) mobo
AMD xp 2600 + 333 mhz ( niet overclocked)
Gf 4 ti 4200 x8 128
2 stickies van 512 mb ram (voor dual channel optie)
LG 52 speed cd rom
380 watts voeding van sinotech
maxtor 80 gb schijfje
diskette driveje
netwerkkaartje
het probleem met de huidige kast is dat hij 2 cm te hoog is (47 cm , 45 is echt de absolute max) en mijn tafel dus een beetje krakkemikkig staat
2de probleem is dat de kast zelf en de processor ( zeker met het huidige weer) gewoon te warm word (processor 63, terwijl er een megakoelding op zit). die antieke kast maakt ook een zoemend geluid waar ik niet echt blij van word.
ik heb werkelijk niks aan deze kast gedaan, geen enkel gaatje ingeboord of whatsoever, ik zou graag willen weten of er binnen een budget van 100 € een goed alternatief is wat de volgende dingen verhelpt
- minder warm
- maximale hoogte 45 cm ( breedte en lengte maken niets uit
- minder geluid (indien mogelijk)
Alvast bedankt