Mijn Seagate ST33210A heeft de geest gegeven
, sloeg vast tijdens het computeren en doet nu niks meer. Ik heb er nog 2 jaar garantie op iemand enig idee hoelang het duurt als ik dat ding terug stuur naar Seagate alvoors ik een nieuwe krijg?
Ehm... ik heb ook zoiets gehad.... We zitten nu rondom kerst... maar het is als volgt gegaan...
Vorige week maandag heb ik de schijf op de bus gedaan met zo'n code (kun je aanvragen via internet of via telefoon). Dinsdag of woensdag hadden ze de schijf ontvangen (kunje ook checken op internet). Donderdag is de 'nieuwe' schijf bij Seagate de deur uitgegaan.... Ik heb hem helaas nog niet binnen.... maar het kan dus errug vlot gaan....
Het hele verhaal:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/88789
Vorige week maandag heb ik de schijf op de bus gedaan met zo'n code (kun je aanvragen via internet of via telefoon). Dinsdag of woensdag hadden ze de schijf ontvangen (kunje ook checken op internet). Donderdag is de 'nieuwe' schijf bij Seagate de deur uitgegaan.... Ik heb hem helaas nog niet binnen.... maar het kan dus errug vlot gaan....
Het hele verhaal:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/88789
Vandaag op de bus gedaan. FF naar Seagate gebeld na een fijn muziekje... eindelijk iemand aan de lijn. Het moest ongeveer 2 weken duren voordat er een nieuwe zou komen
maar met die feestdagen kon het wel iets langer duren
Ff een update...
Vorige week maandag dus op de bus gedaan.... vandaag kwam hij binnen... helaas was ik niet thuis... morgen komen ze weer
Vorige week maandag dus op de bus gedaan.... vandaag kwam hij binnen... helaas was ik niet thuis... morgen komen ze weer
Seagate +/- 2 weken
Maxtor +/- 3-4 weken
Record staat op IBM, 6 dagen om precies te zijn
Donderdag rma aanvragen op site, opsturen, en woensdag erop een nieuwe in de bus
Maxtor +/- 3-4 weken
Donderdag rma aanvragen op site, opsturen, en woensdag erop een nieuwe in de bus
Duurt bij mij al iets langer, IBM. Zal wel door de feestdagen komen:Op woensdag 27 december 2000 21:38 schreef DJSmiley het volgende:
RMA number: 60xxxxxx
The returned defective hard disk drive was received and the replacement hard disk drive has not been shipped yet.
RMA issued on December 17, 2000
Defective hard disk drive received on December 22, 2000
You can expect to receive your replacement hard disk drive within 7 to 10 business days after receipt validation by IBM.
Verwijderd
RMA van Maxtor kan denk ik sneller als je kiest voor Advanced RMA.
Je hebt dan alleen wel een Creditcard nodig.
Je vult je typenummer in etc.., je creditcard nummer, ze schrijven geld af van je CC en je krijgt direct een nieuwe toegestuurd, daarna hoef je je defecte schijf pas op te sturen, en wordt je geld weer teruggestort
Je hebt dan alleen wel een Creditcard nodig.
Je vult je typenummer in etc.., je creditcard nummer, ze schrijven geld af van je CC en je krijgt direct een nieuwe toegestuurd, daarna hoef je je defecte schijf pas op te sturen, en wordt je geld weer teruggestort
Ik heb een nieuwe hdd van seagate binnen... Vorige week maandag heb ik dus een defecte 6.3 Gig opgestuurd, gisteren zijn ze al aan de deur geweest.. maar toen was ik er niet. Vandaag zijn ze weer langsgeweest... kep nu een 8.4 teruggekregen
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde gehad met die Seagate hdd. Als je een nieuwe wilt ga je naar de eerste de beste computerzaak en zegt dat je hem daar hebt gekocht
. Als ze vragen om een bon dan zeg je dat je die kwijt bent of nooit hebt gekregen. Dit heb ik ook gedaan en het werkte perfect.
Neem geen Seagate hdd weer, want die dingen
Neem geen Seagate hdd weer, want die dingen
Verwijderd
Ik zou zeggen wachten je gaat toch geen ander kopen dus ja moet je ff zonder zitten is toch niezo erg
Pagina: 1