Toon posts:

[XP] Probleem na 2e OS en 2e partitie!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is een soort vervolg op een eerder topic van me, na tips van andere ben ik aan de slag gegaan en ben ik gestuit op het probleem :'(

vorige topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/942209

HELP! Ik heb het zitten proberen met Partition Magic 8 maar nu heb ik het flink verpest! Ik heb dus een partitie aangemaakt voor een 2e OS. Alllemaal goed. Ik Windows er op geinstalleert maar nu krijg ik geen keuzelijst om te kiezen tussen de 2 Windows XP's. Dus ik bij opstartinstellingen bij de nieuwe windows kijken (ik kwam alleen in die windows) en daar geeft hij maar 1 geinstalleerde Windows aan dus hij ziet me oude windows helemaal niet terwijl die op die andere partitie staat. Ik kom nu niet meer op me oude windows waarop al mijn belangrijke data staat!! Wie kan me helpen??

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik heb je vorige topic gesloten - het is eigenlijk niet de bedoeling om het op de manier aan te pakken zoals je nu deed (je vraag op 2 plekken stellen) :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 07 augustus 2004 @ 16:02:
Ik heb je vorige topic gesloten - het is eigenlijk niet de bedoeling om het op de manier aan te pakken zoals je nu deed (je vraag op 2 plekken stellen) :)
Nee sorry maar aan het vorige topic werd niet echt veel aandacht meer geschonken en ik wil snel antwoord want ik kan nu niet werken achter m'n eigen pc. Maar sorry ik zal het niet meer doen :)