Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Ik kan in de manual niet vinden waar de system temp precies gemeten word
ik heb even voor je gezocht op google, maar werd niet veel wijzer.
Ik heb altijd aangenomen dat het de temperatuur van je Northbrigde is, maar ik zou me er niet zo druk om maken, of heeft t een speciale reden?
Ik heb altijd aangenomen dat het de temperatuur van je Northbrigde is, maar ik zou me er niet zo druk om maken, of heeft t een speciale reden?
De system temp is 40 graden, en als dat de case temp zou zijn is dat zover ik weet erg warm, als het de north bridge temp is weet ik het eigenlijk niet, is 40 graden voor NB te warm?
Verwijderd
40 graden is een redelijke temperatuur voor een Northbridge; niets om je zorgen voer te makenlemming_nl schreef op 05 augustus 2004 @ 22:54:
De system temp is 40 graden, en als dat de case temp zou zijn is dat zover ik weet erg warm, als het de north bridge temp is weet ik het eigenlijk niet, is 40 graden voor NB te warm?
nee? ohh hij was namelijk 30-35 graden maar dit warme weer zorgt ervoor dat de koeling slechter werkt
maarja als 40 graden een goede temp is ga ik me verder nergens zorgen over maken tnx
Die nforce wordt over het algemeen wel warm, maar 40C is goed te doen (de mijne doet 39 op het moment) maar ding is al veel heter geweest.lemming_nl schreef op 05 augustus 2004 @ 23:28:
nee? ohh hij was namelijk 30-35 graden maar dit warme weer zorgt ervoor dat de koeling slechter werktmaarja als 40 graden een goede temp is ga ik me verder nergens zorgen over maken tnx
Waar die sensor precies zit heb ik ook nooit kunnen ontdekken, staat niet in de handleiding en op het bord zelf is het ook niet te vinden.
Wat ik me afvraag : Wat zijn jouw CPU Temps in je BIOS ?? Bij mij geeft ie 55 Graden aan maar dat moet denk ik 35/40 zijn 
Systeem wel lekker stabiel verder
Systeem wel lekker stabiel verder
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Bij mij is de CPU temp 54graden net zoals in easy tune 4. Ik heb verder geen last van instabiliteiten afgezien van laatst gebeurde met die bios (maar dat heeft volgens mij niks te maken met cpu). Wat wel vreemd is is dat als ik mijn cpu stress dat dat voor de temp nouwelijks uitmaakt
Pagina: 1