Toon posts:

[Muis] Mx500 werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een mx500.
Nu is het probleem dat hij niet goed werkt als ik hem optil, hij gaat dan namenlijk als een razende naar links over het beeld, dit is zeer irritant bij het spelen van games want daar speel ik met lage sensitivity en til ik vaak m'n muis op, en als ie dan helemaal naar links gaat gaat het spelen neit meer.
weet iemand misschien wat ik hieraan kan doen om hem weer goed te laten werken? (ik heb al geprobeerd het laserlampje schoon te maken met een wattestaafje)

alvast bedankt

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-05 23:02
Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 14:52:
Ik heb dus een mx500.
Nu is het probleem dat hij niet goed werkt als ik hem optil, hij gaat dan namenlijk als een razende naar links over het beeld, dit is zeer irritant bij het spelen van games want daar speel ik met lage sensitivity en til ik vaak m'n muis op, en als ie dan helemaal naar links gaat gaat het spelen neit meer.
weet iemand misschien wat ik hieraan kan doen om hem weer goed te laten werken? (ik heb al geprobeerd het laserlampje schoon te maken met een wattestaafje)

alvast bedankt
Op wat voor ondergrond speel je???..kijk als je een ondergrond met meerdere kleuren heeft kan het zijn dat je muis ff gaat flippen en omhoog schiet...normaal gesproken hoort hij dat niet te doen..probeer dus een egale ondergrondkleur te hebben

4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een steelpad 4D, egaal zwarte ondergrond, en werkt zeer goed en soepel met mx500.
Ik heb em net ook even op de tafel geprobeerd, wit, en dat deed hij ook niet.

• LuPo
Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 14:59:
Ik heb een steelpad 4D, egaal zwarte ondergrond, en werkt zeer goed en soepel met mx500.
Ik heb em net ook even op de tafel geprobeerd, wit, en dat deed hij ook niet.
ahja ok...uhmm...eerst had je dat dus niet..dat als je ff geen contact maakte met de ondergrond en je zette hem weer neer dat hij ergens anders naar toe schoot??..ik doe op dit moment wat jij mss dan doet en bij mij doet hij et idd gewoon goed... :) ..hmm..iemand anders een idee??? :+

Verwijderd

Topicstarter
hij schiet ergens anders heen als de muis van de grond is (meer dan een cm) zover dat waneer hij wel goed zou functioneren, hij stil zou staan zegmaar.
hij hoort het ook gewoon te doen (stil te staan als je het meer dan een cm optilt, maar nu gaat ie zonder dat ik het wil als een gek naar links, altijd links, nooit rechts.
ik heb net ook geprobeert de software opnieuw te instaleren maar dat werkte ook niet.
Ik heb niet iets aan de muis veranderd sins ik hem gekocht heb. Ik heb bijvoorbeeld neit het gewichtje eruit gehaald zoals veel gamers doen om de muis lichter te maken etc..

• LuPo
Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 15:32:
hij schiet ergens anders heen als de muis van de grond is (meer dan een cm) zover dat waneer hij wel goed zou functioneren, hij stil zou staan zegmaar.
hij hoort het ook gewoon te doen (stil te staan als je het meer dan een cm optilt, maar nu gaat ie zonder dat ik het wil als een gek naar links, altijd links, nooit rechts.
ik heb net ook geprobeert de software opnieuw te instaleren maar dat werkte ook niet.
Ik heb niet iets aan de muis veranderd sins ik hem gekocht heb. Ik heb bijvoorbeeld neit het gewichtje eruit gehaald zoals veel gamers doen om de muis lichter te maken etc..
nog garantie??? Dan zou ik hem namelijk terugsturen en het desbetreffende bedrijf met het probleem opzadelen ;). Wel ff goed vermelden wat je probleem is!! :)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

offtopic:
Blij te lezen dat ik niet de enige ben die zijn Optische muis soms bewust/onbewust optilt, dacht dat ik de enige was...

Hierdoor heb ik heel veel problemen met een balmuis als ik die soms gebruik (prutsbak/testbak heeft er een namelijk)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb besloten een nieuwe mx500 (mx510) te kopen omdat:
1. ik heb de muis al aantallen keren open gemaakt en garantie is dan ":\"
2. ik heb het bonnetje niet meer, en de verpakking weggegooit
3. als ik hem opstuur kan ik minstens een week niet spelen
4. de pootjes zijn helemaal gesleten, soms glijd de muis zelfs op z'n bodem zonder pootjes

dus een nieuwe leek me een beter idee...
bedankt voor alle hulp :D

• LuPo
Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 16:52:
Ok ik heb besloten een nieuwe mx500 (mx510) te kopen omdat:
1. ik heb de muis al aantallen keren open gemaakt en garantie is dan ":\"
2. ik heb het bonnetje niet meer, en de verpakking weggegooit
3. als ik hem opstuur kan ik minstens een week niet spelen
4. de pootjes zijn helemaal gesleten, soms glijd de muis zelfs op z'n bodem zonder pootjes

dus een nieuwe leek me een beter idee...
bedankt voor alle hulp :D
Ik heb op dit moment ook de MX510 in bestelling...komt half augustus pas binnen bij dat bedrijf :( ..terwijl dat toen ik bestelde nog niet op de site stond...inmiddels wel...ik baal dus... :( .eindelijk vakantie..lekker gamen enzo..met mooie muis..is hij er niet damn... |:(

Pagina: 1