Toon posts:

nieuwe pc van werk

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
geachte mede tweakers

ik heb een vraag, op me werk hebben ze nog heel veel onderdelen liggen (oude onderdelen met kleine defecten) zo als de hardenschijfen, sommige missen 1 of 2 gb maar dat heb ik er wel voor over, dit alles heb ik voor een mooie prijsje kunnen krijgen voor 3950.50 euro

mijn vraag is dan ook eigenlijk kan deze voeding dit wel allemaal aan? want ik wil alle 40 hardenschijfen eigenlijk in 1 pc hebben voor als opslag servertje maar dan moet de rest er ook nog bij zo als de cd rom - brander - mainbord. (de behuizing maak ik zelf) >:)

informatie bij voedingen en hardenschijfen kwam ik er eigenlijk niet goed uit want niemand heeft eigenlijk 40 hardenschijfen in zijn pc

De onderdelen
1XAsus PC-DL Deluxe
1XLTN52x (CD-ROM)
1XLTR-52327S (CD-BRANDER)
4XDDR 512 MB ECC
2XIntel Xeon (2.4 GHz)
5XHighPoint RocketRAID 454
40XHitachi Deskstar 7K250 (250 GB)
1XProcase PIST1050-EPS (EPS behuizing 2x 500 Watt )

met vriendelijke groet
AquaMuMu

P.S
Dit word dus wel een lekkere warmte bron in me kamer ( geen kachel meer aan :9 )
ow en sorry als ik dit misschien niet in de goede topic heb gezet of geen goede naam heb gegeven...

• Nick The Heazk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09-2024

Nick The Heazk

Zie jij er wat in?

Performance is a residue of good design.

• Sharkys
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-05 22:21
Ik vraag me eerder af op welke controller je 40 HDs wil aansluiten. Als je het mij vraagt lijkt mij 40 HD's onmogelijk, want die passen niet eens in een big case.

Als een HD ongeveer een watt of 14 gebruikt 14*40= 560 watt. + andere onderdelen.
Je hebt minimaal een 800 watt voeding nodig. Zover ik weet bestaan die niet of zijn superduur.

Is het niet makkelijker een 250 GB schijf te kopen?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zie inderdaad bovenstaand topic, al is het imo niet al te simpel te voorspellen gezien de nogal bijzondere hardwareopstelling :P

Dit topic is gesloten.