putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Nou ik weet niet wat er bij jouw allemaal uitgeschakeld word als je die particles uitzet, maar ik zie hier gewoon nog panzers en airstrikes terwijl ik hem toch echt uit heb staan. Bij een airstrike zie je niet meer het 'gebruikelijke' dikke muur van rook, maar alleen de inslag op de grond en wat dunne rook strepen. Daarbij is het toch al te laat als je dit ziet. De particles van de canister die je gebruikt om een airstrike op te roepen zijn exact het zelfde als dat je ze uitgeschakeld hebt, dit maakt dus geen verschil.stevenP schreef op 18 augustus 2004 @ 12:40:
[...]
en over wolfparticles, echt IRRITANT als je dat uit zet. je ziet in 1x niet meer of er airstrikes zijn, panzers al dat soort dingen zie je gewoon niet meer! beetje erg irritant vind ik...
De particles van een artillery strike zijn ook anders, met particle aan, zie je dikke rook pluimen, wit/rood(of blauw). Zonder particles zie je een dunne grijze rook streep, meer niet.
Kortom, alleen maar voordeel als je ze uitschakeld.
[edit]
Perfect plaatje gevonden wat bovenstaande tekst duidelijker maakt

Als je dat al niet ziet raad ik toch een bril of een nieuw beeldscherm aan.
[ Voor 14% gewijzigd door DyStiC op 18-08-2004 13:52 ]
Je hebt misschien wat minder rook effecten, voor de mooie visual effecten ga ik wel Doom3 spelen.
Ok, je hebt me overtuigt. Ik ga het nu een keer wat langer proberen dan die ene keer dat ik die optie per ongeluk uit had gezet en op mn eigen granaat liepAls je dat al niet ziet raad ik toch een bril of een nieuw beeldscherm aan.
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Gisteren pas? ga je schamen IJsCoenen schreef op 18 augustus 2004 @ 13:56:
Gister wolfparticles uitgezet, het ging gelijk een stuk beter.
Je hebt misschien wat minder rook effecten, voor de mooie visual effecten ga ik wel Doom3 spelen.
Trouwens wel aardige links om in de startpost te verwerken:
Official Game Manual (staat ook in je game dir, maar kan online handig zijn)
Unofficial Strategy guide
RtCW & ET 4 Newbies
Verplicht leesvoer voor beginnende spelers imo.
Anoniem: 85278
op de site staan een aantal tactics waarbij je je afvraagt hoe ze daar achter komen. in bank als allies mortar op lamp gaan zitten zodat je naar de deur kan schieten of als allies mortar op 2d spawn axis gaan zitten en bij spawn recht omhoog schieten (jij dood en na 1sec komt mortar weer neer)
Fast mine disarm
If you want to quickly disarm every single mine you've planted, go spectator for a few seconds and switch back. Voila, all your mines are disarmed! This is useful, for example, if Allies took the bridge on fueldump, so you want to relocate the mines from the bridge to the fueldump.
(This exploit submitted by Ragnar-X-).
Damn... die zijn wel erg....Transferring engy charge
You can transfer charge bar from one engy to another. Just put a landmine in a spot where it can't be armed, and then let the other engy try to arm it. His charge bar will actually increase!
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Wat Dystic zegtCoenen schreef op 18 augustus 2004 @ 13:56:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Sinds ik m'n 9800pro heb, heb ik me niet zo druk gemaakt met het tweaken van m'n config. Met m'n Radeon Vivo was dit wel zwaar nodig om nog wat fps te krijgen.Coenen schreef op 18 augustus 2004 @ 13:56:
Nou het tweaken van m'n config doe ik in mijn geval ook niet om er performance winst uit te halen (okay het is leuk meegenomen) want m'n pc trekt het spel makkelijk met alles op high (mag ook wel, want de gebruikte engine is al best oud). Echter door die tweaks ga je gewoon beter spelen, je haalt er voordeel uit. Kijk alleen al naar de tweaks die hier voor de corsshair settings worden gegeven (pulse/health settings).Coenen schreef op 18 augustus 2004 @ 18:34:
Sinds ik m'n 9800pro heb, heb ik me niet zo druk gemaakt met het tweaken van m'n config. Met m'n Radeon Vivo was dit wel zwaar nodig om nog wat fps te krijgen.
maar dit alles hoef ik jouw natuurlijk niet te vertellen
Hoe kan ik nou ook die dingen roepen?
Kater? Eerst water, de rest komt later
Dus zoiets als bind x "vsay_team FT_callArti" zoiets is het namelijk, is wel te vinden namelijk.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Erh, moet je voor de gein in de Limbo is op dat play knopje drukken onder in beeld (waar je ook een view op je spawnpoint ziet) bedoel je die soms?RRR schreef op 18 augustus 2004 @ 20:50:
Ergens in de grootste .pk3 staan ook mp3's met "aankondigingen" van een commentator die de objectives en de maps op een zeg maar geengageerde manier beschrijft. Is wel geinig om naar te luisteren en het laat nog maar eens zien wat voor merkwaardige ontwikkeling ET heeft doorgemaakt.
In dat geval v46
[ Voor 5% gewijzigd door RRR op 18-08-2004 23:39 ]
Hebben ze in Canada geen ETRRR schreef op 18 augustus 2004 @ 23:38:
Geen idee, ik kan er hier niet bij. Maar als dat play knopje ervoor zorgt dat je een radioverslaggever de stand van zaken hoort geven en die zijn reportage eindigt met de omineuze woorden time will tell, dan is dat 'm ja.
In dat geval v46
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
[ Voor 3% gewijzigd door Illegal_Alien op 19-08-2004 11:02 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Het is 2-0 geworden voor TGM. Mijn demo is eventueel hier te vindenJazzper schreef op 19 augustus 2004 @ 02:37:
wat was de uitslag? (ik voel een warning aankomen dat we niet over dit soort zaken moeten hebbenmaar ik vind het wel geinig)
Anoniem: 14383
Hoe komt het dat je geen terugslag hebt met die fixed MG?Morax schreef op 19 augustus 2004 @ 13:15:
[...]
Het is 2-0 geworden voor TGM. Mijn demo is eventueel hier te vinden
In de tank heb je ook geen terugslag, rest toch welAnoniem: 14383 schreef op 19 augustus 2004 @ 14:21:
[...]
Hoe komt het dat je geen terugslag hebt met die fixed MG?
In de tank niet nee maar in die demo bij de fixed mg ook niet.
edit: zou er een of andere vage config in mn ET geladen zijn van een of andere vage server? Want de uniforms waren ook custom.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 14383 op 19-08-2004 14:26 ]
Als je met iemand meekijkt zie je nooit de terug slag, maar die is er zeker wel!Anoniem: 14383 schreef op 19 augustus 2004 @ 14:24:
[...]
In de tank niet nee maar in die demo bij de fixed mg ook niet.
edit: zou er een of andere vage config in mn ET geladen zijn van een of andere vage server? Want de uniforms waren ook custom.
Verder, die custom skins heb ik ook eens gehad. De oplossing was om alle kleine .PK3 files uit mijn ETMain folder te verwijderen. 1 daarvan zegt namelijk dat hij een andere file moet uitlezen voor skins enzo, en dat is 1 van de kleine PK3 files die dat doet. Verwijder ze gewoon allemaal (klein is bij mij <200 kb), degenen die er in horen die download je vanzelf opnieuw en omdat ze zo klein zijn ben je zo klaar
gisteren ben ik ff wezen spelen op een vage duitse server en daar heb ik iets moeten downloaden, en nu zijn al mijn settings K*t en het geluid van een mg klinkt als een proppenschieter.edit: zou er een of andere vage config in mn ET geladen zijn van een of andere vage server? Want de uniforms waren ook custom.
zo maar ff fresh install !!!
en als je geraakt wordt gaat ie keihard in het duits

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 85278 op 19-08-2004 15:25 ]
In je etmain dir kijken welke bestanden het laatst zijn toegevoegd (/gewijzigd) en die verwijderen is niet een makkelijkere optie? Lijkt me om een costum .pk3 file te gaan, zoals een paar posts hierboven ook gemeld word.Anoniem: 85278 schreef op 19 augustus 2004 @ 15:23:
[...]
gisteren ben ik ff wezen spelen op een vage duitse server en daar heb ik iets moeten downloaden, en nu zijn al mijn settings K*t en het geluid van een mg klinkt als een proppenschieter.
zo maar ff fresh install !!!
en als je geraakt wordt gaat ie keihard in het duits![]()
bleren
Maar nu heb ik een probleem met ET of probleem...
Het spel werkt lkkr snel mooi, alles zoals ik zou willen maar er is 1 probleem:
Sprint.
1
2
3
| shift = sprint pijltjes = lopen control= jump |
Met mijn vorige pc kon ik altijd gewoon in lna trickjump bijv:
Eerst shift ( sprint) in houden, en vervolgens pijltje en jumpe
Maar nu werkt mijn sprint niet meer zo.
Ik moet eerst lopen en dan pas sprint in duwen wil het werken
Hou ik sprint eerder in en dan het pijltje naar voren sprint ik niet maar ren ik gewoon zonder dat de sprint balk leeg gaat.
Het klinkt erg vaag ik weet het
Cons:::BB4E
dude, waar vind jij die dingen allemaal?Ron!n schreef op 19 augustus 2004 @ 16:00:
b_hitsounds 1
En met b_hitsounds 2 krijg je ze alleen bij headshots, kan ook handig zijn, als je hier op gaat oefenen.Ron!n schreef op 19 augustus 2004 @ 16:00:
b_hitsounds 1
in mijn (en wss ook zijn) config bv?
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
in de Etpro playerguide
btw, weet iemand hoe je het etpro class selection menu als bind in je config zet (oftewel ik weet de cvar naam niet)?
thanx hu9o.
[ Voor 24% gewijzigd door Ron!n op 19-08-2004 19:40 ]
What's in the case?
Anoniem: 37006
Ik begrijp de intentie van deze post niet helemaal.Morax schreef op 19 augustus 2004 @ 02:26:
Zeg LoTters, wat vinden jullie van de match tegen TGM? Hadden jullie beter kunnen spelen, of wat? Ikzelf vond het een leuke match
a: Wil je patsen ofzo? (gezien het posten van de demo in een latere post)
b: Heb je iets tegen LoT?
Wat het ook moge zijn, clanzaken horen hier zowiezo niet thuis.
Standaard met F,Infinitive schreef op 19 augustus 2004 @ 20:29:
Ik werd pas gigantisch geduwd door een speler. Dat kan handig zijn om te kunnen, maar hoe doe je dat?
Veel van de LoTters komen hier ook in dit topic, en ik was benieuwd. Ik had namelijk het gevoel dat LoT beter kon spelen (NOFI). Daarom ben ik benieuwd naar jullie kant van het verhaal, dat er iets totaal mis zat in de tactiek misschien ofzo.Anoniem: 37006 schreef op 19 augustus 2004 @ 19:45:
[...]
Ik begrijp de intentie van deze post niet helemaal.
a: Wil je patsen ofzo? (gezien het posten van de demo in een latere post)
b: Heb je iets tegen LoT?
Wat het ook moge zijn, clanzaken horen hier zowiezo niet thuis.
De war daarvoor hadden jullie namelijk (heel mooi) gewonnen en nu was het ineens omgekeerd, dat viel me gewoon op
Als die eerste post van mij is aangekomen als patserig, aanvaard dan aub mijn excuses voor die post, want dat was zeker niet de bedoeling!
Anoniem: 37006
Maar lijkt het je niet slimmer om hierover een draadje te openen op het LoTforum? Daar kijken zowiezo alle LoTters
True, true.... Ik dacht er eigenlijk niet echt bij na. Als ik LoT zie, denk ik gelijk aan GoTAnoniem: 37006 schreef op 19 augustus 2004 @ 21:27:
NT in dat geval. Dat gerucht ook weer uit de wereld bij deze.
Maar lijkt het je niet slimmer om hierover een draadje te openen op het LoTforum? Daar kijken zowiezo alle LoTters
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
shameblaster schreef op 19 augustus 2004 @ 16:24:
Kheb nu een nieuw systeem gekocht( xp2600+ / 512 mb ddr pc3200 / 9600xt )
Maar nu heb ik een probleem met ET of probleem...
Het spel werkt lkkr snel mooi, alles zoals ik zou willen maar er is 1 probleem:
Sprint.
code:
1 2 3 shift = sprint pijltjes = lopen control= jump
Met mijn vorige pc kon ik altijd gewoon in lna trickjump bijv:
Eerst shift ( sprint) in houden, en vervolgens pijltje en jumpe
Maar nu werkt mijn sprint niet meer zo.
Ik moet eerst lopen en dan pas sprint in duwen wil het werken
Hou ik sprint eerder in en dan het pijltje naar voren sprint ik niet maar ren ik gewoon zonder dat de sprint balk leeg gaat.
Het klinkt erg vaag ik weet hetmaar iemand ene oplossing
Ik het dit voreger ook welles gehad (in de Quake 1 tijd) maar dat kwam door m'n oude gare toetsenbord, die gewoon niet teveel toetsen tegelijk aankon. De laatst ingedrukte werkte dan niet.
Lijkt me eingelijk dat je bij een nieuwe pc geen oud toetsenbord gebruikt, maar toch ff checken
Ligt het niet aan je config? gewoon ff autoexec en config.cfg hernoemen en eens met default config opstarten.
[ Voor 16% gewijzigd door DyStiC op 20-08-2004 11:23 ]
is nieuw toetsen bordDyStiC schreef op 20 augustus 2004 @ 11:23:
Heb je niet toevallig een heel oud toetsenbord?
Ik het dit voreger ook welles gehad (in de Quake 1 tijd) maar dat kwam door m'n oude gare toetsenbord, die gewoon niet teveel toetsen tegelijk aankon. De laatst ingedrukte werkte dan niet.
Lijkt me eingelijk dat je bij een nieuwe pc geen oud toetsenbord gebruikt, maar toch ff checken
Ligt het niet aan je config? gewoon ff autoexec en config.cfg hernoemen en eens met default config opstarten.
Khad alleen een paar name cfg's gebackuppt enzo, toetsen heb ik in het default config weer hernoemt, maar ik zit nu weer op de ''oude'' pc (ff leeghalen enzo) en zal nog is naar men et mapje gaan
[edit]
Na oude et op nieuwe sys gezet, werkt het nog niet

[edit]
Sprint werkt niet onder shift, het werkt wel maar niet goed zoals ik gewent was....
onder elke andere toets werkt ut perfect
[ Voor 17% gewijzigd door shameblaster op 20-08-2004 13:06 ]
Pff, willen de admins op XS servers geen spelers meer hebben ofzo? Gistern weer dat ellendige gezanik over de rules. Echt leuk als die erazar zo binnenkomt.. ik heb bijde xs'n meteen uit me favo's gehaald, totdat ze daar die ego's niet meer laten adminnen.
[ Voor 8% gewijzigd door bstard op 20-08-2004 13:32 ]
Blub
welke regels zijn niet oke dan ?bstard schreef op 20 augustus 2004 @ 13:27:
* bstard verveeld zich en gaat wat mensen hier op kantoor knifen. Zal ze leren!
Pff, willen de admins op XS servers geen spelers meer hebben ofzo? Gistern weer dat ellendige gezanik over de rules. Echt leuk als die erazar zo binnenkomt.. ik heb bijde xs'n meteen uit me favo's gehaald, totdat ze daar die ego's niet meer laten adminnen.
edit
oke duidelijk
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 85278 op 20-08-2004 13:36 ]
Blub
Erh.. als ik dat zo lees lijkt het dus aan je toetsenbord te liggen (of aan je shift knop) al met je oude toetsenbord geprobeerd? of dit toetsenbord aan je oude pc gehangen om het uit te sluiten?shameblaster schreef op 20 augustus 2004 @ 11:34:
is nieuw toetsen bord![]()
[edit]
Sprint werkt niet onder shift, het werkt wel maar niet goed zoals ik gewent was....
Jup is uitgesloten,DyStiC schreef op 20 augustus 2004 @ 13:41:
[...]
Erh.. als ik dat zo lees lijkt het dus aan je toetsenbord te liggen (of aan je shift knop) al met je oude toetsenbord geprobeerd? of dit toetsenbord aan je oude pc gehangen om het uit te sluiten?
Dus: word een nieuwe toetsen combinatie maken
Anoniem: 81948
de regels die sommige admins zelf ook vaak overtreden....Anoniem: 85278 schreef op 20 augustus 2004 @ 13:31:
[...]
welke regels zijn niet oke dan ?
edit
oke duidelijk
[ Voor 30% gewijzigd door bstard op 20-08-2004 13:55 ]
Blub
Kun je je oude Shift toets niet overzetten op je nieuwe toetsenbord? Mischien dat ie dan wel werktshameblaster schreef op 20 augustus 2004 @ 11:34:

Making an ass of myself since the 70's
Dus als je een andere tobo aan je nieuwe machine hangt heb je hetzelfde probleem?shameblaster schreef op 20 augustus 2004 @ 13:45:
Jup is uitgesloten,
Dus: word een nieuwe toetsen combinatie maken
Niet echt tweaker-like om je er dan gewoon maar bij het probleem neer te leggen he
je hebt het switchen tussen toetsenbord talen ook uitgeschakeld in config. scherm?
Kerel, ik ben helemaal niet over regels begonnen, jullie begonnen er zelf om te zanikken. En als je andere servers leuker vind... Be my guest.bstard schreef op 20 augustus 2004 @ 13:27:
* bstard verveeld zich en gaat wat mensen hier op kantoor knifen.
Ik heb nog geen klachten mogen ontvangen over de admins en zelf niets kunnen ontdekken dus volgens mij doen ze het goed.
Ik bedoeld hetvolgende: Dat als je iemand raakt je het standaard hitsound krijgt, en als je een headshot maakt een andere toon ( Van bijv. teamshot )
Zou dit kunnen, als client zijnde?
Dit zit als het goed is al standaard ingebouwd in ETPro. Als ik iemand raak krijg ik een gewone Quake 3 hitsound, en bij een headshot een geluidje wat klinkt als een kogel die op metaal inslaat.shaggy8675 schreef op 20 augustus 2004 @ 18:44:
Zeg, zou het mogelijk zijn om de hitsounds aan te passen.
Ik bedoeld hetvolgende: Dat als je iemand raakt je het standaard hitsound krijgt, en als je een headshot maakt een andere toon ( Van bijv. teamshot )
Zou dit kunnen, als client zijnde?
Heb jij dat niet dan? Misschien raak je het hoofd wel helemaal niet dan
Dat zou ook nog eens kunnenMorax schreef op 20 augustus 2004 @ 18:47:
[...]
Dit zit als het goed is al standaard ingebouwd in ETPro. Als ik iemand raak krijg ik een gewone Quake 3 hitsound, en bij een headshot een geluidje wat klinkt als een kogel die op metaal inslaat.
Heb jij dat niet dan? Misschien raak je het hoofd wel helemaal niet dan
Hoor dat alleen als ik een helm raak, zonder helm geen hitsound geloof ik
The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw
Ach ja wat meer oefenen dan maar

Op lijf : standaard geluid
op koppie : ''Ping'' (3x ping = jackpot)
Op teammate: vaag geluidje
Kwoot uit de Aiming By Raziel guide:shaggy8675 schreef op 20 augustus 2004 @ 19:41:
Zou kunnen hoor, dat m'n aim er wat naast zit....
Ach ja wat meer oefenen dan maar![]()
![]()
Frictie zou je geen last van mogen hebben met jouw muismat Shaggy, maar misschien zit er wel iets herkenbaars in bovenstaande stukje.If you got friction and suffer from fps drops etc, you may still play very good. Having great reflexes helps out a lot. But this way of play normally never gives higher then 33.3 % accuracy, if not close up body shooting. You see an enemy, give him a headshot, but following him with the crosshair is a little struggle. As we say in scandinavia "vift" aim, caused by friction or to
smooth surface. These players, often get a lot of headshots. More then they get kills, because when they first meet an enemy. The enemy often stands still, or moving little. Giving him a headshot, makes the enemy move a lot. But it is a pain in the ass to track him. They are not that great with pistol either(bellow 30% but gives hs). They may suffer from fps/samplerate drops, friction on the mousesurface. And causing the crosshair to shoot all over the place in the end
Toen ik met oude muis en muismat speelde herkende ik me sterk in het eerste stukje. Acc. nooit boven 33, en wel het 1e headshot, maar daarna niet (goed) meer kunnen volgen.
Wellicht helpt het iets. Lees iig die Aiming guide, want die is echt super!
The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw
Zal er eens beter op letten, ik schiet vaak van te groote afstanden, en kom bij direct contact ( mes lengte ) vaak in de war met het draaien om mijn as.
Beetje meer op letten en oefenen.
Bedankt voor de tip. ( heb toevallig net m'n Icemat en muis voetjes zuiver gemaakt
Ik had een tijdje geleden ook een IceMat. Toen was ik op CampZone en daar stond een Icemat/Steelpad stand waar ik een Steelpad 4D met hyperglides uitprobeerde. Eerste wat ik daarna deed: Geld halen om een Steelpad 4D + Hyperglides te kopenshaggy8675 schreef op 20 augustus 2004 @ 23:57:
Ja, daar zit wel wat in je, heb een beetje hetzelfde...
Zal er eens beter op letten, ik schiet vaak van te groote afstanden, en kom bij direct contact ( mes lengte ) vaak in de war met het draaien om mijn as.
Beetje meer op letten en oefenen.
Bedankt voor de tip. ( heb toevallig net m'n Icemat en muis voetjes zuiver gemaakt)
Lol, ik muis nu op een Steelpad 4D met hyperglides. Vanochtend ff de meegeleverde Teflon tape op de muis geplakt en toen de ruwe kant van de 4D gebruikt, een goede balans tussen soepel en accuraatMorax schreef op 21 augustus 2004 @ 00:00:
[...]
Ik had een tijdje geleden ook een IceMat. Toen was ik op CampZone en daar stond een Icemat/Steelpad stand waar ik een Steelpad 4D met hyperglides uitprobeerde. Eerste wat ik daarna deed: Geld halen om een Steelpad 4D + Hyperglides te kopen
Nou, ik ben best te spreken over m'n icemat ( 2, de groote nieuwe uitvoering )Tweeke schreef op 21 augustus 2004 @ 00:03:
[...]
Lol, ik muis nu op een Steelpad 4D met hyperglides. Vanochtend ff de meegeleverde Teflon tape op de muis geplakt en toen de ruwe kant van de 4D gebruikt, een goede balans tussen soepel en accuraat
Heb m'n mx-500 ook voorzien van die plak dingen, en glijd als de ziekte. Ach dat is gewoon een kwestie van gevoel en smaak denk ik.
En met de beste spullen, raak ik toch geen hoofd
Nee, onzin, maar bevalt best goed. en speel er wel wat beter/stabieler door. Vaak toch percentages van ver boven de 30 %, als ik een normale dag heb, en niet als gister nog met moeite 25% haalde

doe eens b_hitsounds in console shag, ik denk dat je hem op 2 hebt staan. op 1 geeft ook een bodyshot een hitsound, op 2 alleen headshots.shaggy8675 schreef op 20 augustus 2004 @ 18:50:
[...]
Dat zou ook nog eens kunnen![]()
Hoor dat alleen als ik een helm raak, zonder helm geen hitsound geloof ik
What's in the case?
YES, dank u...heheRon!n schreef op 21 augustus 2004 @ 11:04:
[...]
doe eens b_hitsounds in console shag, ik denk dat je hem op 2 hebt staan. op 1 geeft ook een bodyshot een hitsound, op 2 alleen headshots.

De vraag is natuurlijk of dat dit "zomaar" kwam of altijd. Als je nooit je accountveranderingen hebt doorgevoerd en het nu zomaar ineens komt, dan is er een andere oorzaak. Hoewel, punkbuster gebruikt ook automatische updates en policies op de server kunnen ook checks aanpassen. Anti-cheat programma's zijn per design onbetrouwbaar om misbruik te voorkomen
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat een systemcall gewoon toevallig faalde. Een file die gelocked is om maar wat te noemen. Dit soort foutmeldingen geven nou niet echt uitgebreide informatie. Want eigenlijk zou je in dit geval willen weten welke privileges je mist.
Als ik het zo lees, dan lijkt het erop dat je niet genoeg rechten hebt in windows, maar die ET wel nodig heeft

Spuit 11 dus

[ Voor 7% gewijzigd door Morax op 21-08-2004 13:22 ]
En ja het kwam ''zomaar'' gister nog ff lekker et gespeelt, kwilde ff op server gaan en Pats daar was, het, kehb al pbweb.exe gedraait maar het blijft komen

Ook op andere servers?shameblaster schreef op 21 augustus 2004 @ 13:24:
tis me eige pc, kben de enige gebruiker
En ja het kwam ''zomaar'' gister nog ff lekker et gespeelt, kwilde ff op server gaan en Pats daar was, het, kehb al pbweb.exe gedraait maar het blijft komen
Maak anders een topic in SPV aan, dan kunnen we het er iets uitgebreider over hebben
Infinitive schreef op 21 augustus 2004 @ 13:33:
[...]
Ook op andere servers?
offtopic:
Maak anders een topic in SPV aan, dan kunnen we het er iets uitgebreider over hebben
What's in the case?
tuurlijk ik heb zelfs ergens nog een nvidia riva128 (voorloper van de TNT) liggen en die heeft zelfs opengl ondersteuningRon!n schreef op 21 augustus 2004 @ 19:07:
die kaart heeft opengl ondersteuning? Wel grappig als het zou werken, ben benieuwd of je over de 2 fps bij radar komt met een standaardinstall. Met extreem cvar tweaks moet het wel lukken
[ Voor 3% gewijzigd door M55 op 21-08-2004 19:38 ]

normaal altijd lekker fraggen daar alleen nu ff wat anders:
goldrush wordt geladen en ik was axis. na een min ofzo was het goud gejat

1 van de mannen van RiF had t goud bijzich(allied offcourse)
blijkbaar dmv van playdead gejat. dit vind ik nu egt uber lame

[This space is for rent]
( denk nu bij elk geluid dat ik een headshot heb
Bedankt voor de adviezen zegt deze n00b

Ik zeg: draait eitje dat ET
nou ja... bijna dan.. fps van 30 in gebouwen tot 15 buiten tot 2-5 soms op radar.
Getweakte config
Het zou nog wel speelbaar zijn als het beeld niet zo onwijs flikkerde.. man, ik heb de ideale cheatkaart zou ik zeggen
Je kijkt overal dwars doorheen en punkbuster zegt niets
Als ik msn berichtje krijg is het helemaal ellende. Ik liep bij radar al tegen de muur in de poort op omdat ik dacht dat die open was..
iemand enig idee hoe ik dat flikkeren (zijn dat layers ofzo?) over krijg?

Maar ik weet ook niet waar het aan ligt

Is inderdaad lame, maar na een middagje knallen met nog meer lamers, heb ik selfkill wat dichter bij mijn duim gebind.
Zo was er een gast (merde nog wat) met panzer op spawn, die het tof vindt om daar kills te maken, maar zodra je oog in oog staat en zijn panzer werkt niet, drukt die wel gelijk selfkill in

What's in the case?
Is daar officieel iets van bekend ?
is al in te stellen en op bijv xs4all 1 zijn panzers en (mortars ?!?) al verleden tijdlord-evil schreef op 23 augustus 2004 @ 11:54:
Toen ik gisteren aan het spelen was zei er iemand dat er een nieuwe patch op komst zou zijn die panzeren/airstrikes zou limiteren.
Is daar officieel iets van bekend ?
@adrianp Nope,moet training geven !!
Zeikmodus
"Wie wil er komen ET-en!?"
Afspraken maken om te gaan gamen doe je maar via een chat of dergelijke, niet via GoT. Clanwars regel je ook buiten dit topic om. GoT is er om te discussiëren en elkaar te helpen, niet om afspraakjes te maken op welke server je gaat gamen.
Sinds een tijdje is er op QuakeNet een irc channel #GoT-ET, hier heb je uitgebreid de gelegenheid met gotters te gaan ET-en of gewoon ouderwets te chatten. Als je geen irc client hebt kan je eens een kijkje nemen op mIRC.com of op NoNameScript.de.
Hoewel de meeste GoT irc channels op een andere server zitten, zit de halve serieuze game wereld op Quakenet. Alle clans sowieso. Tref je een leeg kanaal aan, denk dan hieraan
Zeikmodus
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 85278 op 23-08-2004 12:50 ]
Anders zit ik op XS1 of FDnl/Sixth fl00r.
Hmm dat was jij jaRon!n schreef op 23 augustus 2004 @ 10:22:
hmm ja ik had ook vrienden gemaakt @ xs4all door op mijn normale manier te spelen (spawnkill, /kill), o.a. hanteman en een welbekende ETplayer vonden het niet leuk (mijn excuses), maar om nou te zeggen dat ik noob en en te gaan kickvoten, lolz. Vooral ETplayer was grappig, met zn ik own jou en je moeder (he?) en nadat ie 10x neerging toch maar snel /disconnecte.

Maar ik ging toch niet een kickvote aanvragen? Die ETPlayer was idd wel vermakelijk
Ik had trouwens later ontzettende lol op battery als axis medic. Ik haalde alle 4 sterren met het reviven van m'n teammates die bij bosjes neervielen.
Ik had geloof ik 36 keer gerevived.
[ Voor 2% gewijzigd door Haan op 23-08-2004 12:55 . Reden: opmaak ]
Anoniem: 102055
XS4all 2??AdrianP schreef op 23 augustus 2004 @ 12:25:
wie is er vanavond allemaal van de partij op XS4ALL 2?
daar speel ik nooit op....
En altijd als ik er op speel is er vaak wel een of andere uber 1337 ennemy medic die rondjes loopt in de buurt van je spawnpoint, en het met gemak tegen 3 tegenstanders opneemt, zodat je na 5 seconden in het spel weer 20 seconden kan wachten.
Moet nog steeds een goede techniek tegen dat laatste bedenken. Voorlopig werkt een bazooka best aardig, maar dan gaat zo'n speler zeggen dat je een noob bent...
Ik heb onlangs met 60 man op een server gespeeld. Dat was op zich wel leuk, behalve dat er geen limiet op mortars zat. Met 10 mortars bij beide partijen kon je niet echt veel doen behalve doodgaat op het moment dat je spawned.
[ Voor 22% gewijzigd door Infinitive op 23-08-2004 13:31 ]
Wow 60 man, coolInfinitive schreef op 23 augustus 2004 @ 13:25:
Ik heb onlangs met 60 man op een server gespeeld. Dat was op zich wel leuk, behalve dat er geen limiet op mortars zat. Met 10 mortars bij beide partijen kon je niet echt veel doen behalve doodgaat op het moment dat je spawned.
[ Voor 38% gewijzigd door Jerry op 23-08-2004 16:20 ]
Dit topic is gesloten.