[pc] RTCW: Enemy Territory - deel 7

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.500 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

Hoe kan ik het maken dat is op r druk voor reload,en een tekst in de chat verschijnt met:

Im reloading,cover my ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14383

Anoniem: 115621 schreef op 09 augustus 2004 @ 14:22:
Hoe kan ik het maken dat is op r druk voor reload,en een tekst in de chat verschijnt met:

Arrrghh, dat vind ik toch zo irritant. Alsof het mij maar ook ene reet boeid of iemand aan het reloaden is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

ga eens 1 pagina terug en vul 4 extra woorden in (im cover my ass)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Anoniem: 14383 schreef op 09 augustus 2004 @ 14:29:
[...]

Arrrghh, dat vind ik toch zo irritant. Alsof het mij maar ook ene reet boeid of iemand aan het reloaden is :X
Idd, je moet er zelf voor zorgen dat je iets van cover hebt als je aan het reloaden bent. En als er geen cover in de buurt is dat pak je maar een pistol. Dan reload je weer op een rustiger moment.

Ik erger me aan mensen die de meest zinloze scripts hebben aanstaan. Vaak zijn dat ook de mensen die een complete config van een 'topgamer' hebben overgenomen zonder iets aan te passen :X :P

[ Voor 5% gewijzigd door Tweeke op 09-08-2004 15:01 ]

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-06 17:54
Of mensen met "Panzanoob!" gebind bijv... zucht :/

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-06 21:33

DyStiC

'Atta way, baby!

Tweeke schreef op 09 augustus 2004 @ 15:00:
Ik erger me aan mensen die de meest zinloze scripts hebben aanstaan. Vaak zijn dat ook de mensen die een complete config van een 'topgamer' hebben overgenomen zonder iets aan te passen :X :P
Nou het lijkt me anders al helemaal niet dat een 'topgamer' dit soort zinloze shit in z'n config heeft staan. Lijkt me dan ook beter dat we niet meer helpen bij dit soort onzin scripts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Niet online
DyStiC schreef op 09 augustus 2004 @ 15:15:
[...]

Nou het lijkt me anders al helemaal niet dat een 'topgamer' dit soort zinloze shit in z'n config heeft staan. Lijkt me dan ook beter dat we niet meer helpen bij dit soort onzin scripts.
Daarom ook 'topgamer' en niet topgamer ;)

Over topgamers gesproken, ik ben het een en ander aan het lezen van de aimingguide van Raziel (linkje in SP), en das echt top! Die samples zijn geweldig om te zien, en er staat ook een hele hoop (deels al bekende) nuttige info in. :)

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-06 13:28

Die bind heb ik net gegeven. :)

Ik vindt het opzich wel leuk, als je er aleen reload ofzo neer zet. Sommigen hebben een heel verhaal met tientallen kleurtjes, das niet mooi.

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81948

ik krijg altijd een dwangmatige neiging om te gaan schelden als ik iemand daarmee zie. vooral als ik daardoor me normale chats niet meer kan lezen omdat die persoon na elke kogel reload.

[ Voor 11% gewijzigd door Kees op 09-08-2004 21:49 . Reden: MSN smilies zijn ten strengste verboden @ GoT ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik zit sinds kort in een clan met leuke gasten en qua warren gaat het goed (behalve dat ik official matches mis door oververhit gpu mem, spontane "we gaan uit eten" acties en plotseling wel erg beroerd geplande afspraken met vrienden :X :P )
Moet wel zeggen dat ik wars (3vs3 / 4vs4 ook) voor mij echt een goed meetpunt voor mn vaardigheden vind, omdat je lekker geconcentreerd staat te meppen. Op een public ram je maar een beetje in het rond, en heb je zoiets van "ach, tis maar voor de fun". Zijn er meer mensen die na het joinen van een clan gemerkt hebben dat hun skills aanzienlijk snel beter werden? Of is dat slechts een fabeltje?
Ik wil gewoon lekker kunnen spelen en mijn slechte punten verbeteren, een ster in het spel zal ik nooit worden :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Mwa skills verbeterd.. Toen ik een half jaar geleden ofzo in een ET clan zat had ik niet het idee dat mijn eigen skills verbeterd zijn, je skills lijken gewoon beter omdat iedereen speelt zoals is afgesproken en iedereen in een clan vaak op elkaar afgestemd is en vaak met elkaar seelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

Anoniem: 81948 schreef op 09 augustus 2004 @ 20:45:
[...]

ik krijg altijd een dwangmatige neiging om te gaan schelden als ik iemand daarmee zie. vooral als ik daardoor me normale chats niet meer kan lezen omdat die persoon na elke kogel reload.
hm daar zeg je iets,ik zon reloader type,en als ik dus steeds reload,spam ik dat script :x ik denk dat ik het maar effe zonder script houd dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Niet online
Anoniem: 115621 schreef op 10 augustus 2004 @ 00:01:
[...]

hm daar zeg je iets,ik zon reloader type,en als ik dus steeds reload,spam ik dat script :x ik denk dat ik het maar effe zonder script houd dan.
Lijkt me een goed idee, en leer dat dwangmatige reloaden ook maar snel af want dat levert nul komma nul op. Ja, een heel hoog aantal deaths in je stats :P

Met 10 kogels kun je nog 3 kills maken (in theorie, 3 maal 3 headies), so where's the need to reload? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Het draait allemaal op teamplay, ik heb paar demo's van die eurocup winnaars bekeken.Ze zijn individueel niet super ofzo, gewoon normaal, maar hun teamplay is echt goed en iedereen luistert naar elkaar en je hebt goede organisatie.Dat kun je echt niet van alle clans zeggen, dingen als voice chat zijn echt een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06 21:34

Haan

dotnetter

Aargh! Ik wou net lekker spelen, maar het spel crasht de hele tijd en/of ik heb problemen met Punkbuster :( Ik ga maar eens kijken of een re-install helpt.

Ik heb ook op sommige plaatsen dat ik geen muren meer zie.. alleen objecten zeg maar :? Ik kan dus iedereen zien lopen, maar het is nogal lastig bewegen als je de weg niet meer ziet 8)7

En als het spel crasht of ik stop er gewoon mee is de brightness van m'n scherm heel hoog (net als in de game) 8)7

* Haan wordt er een beetje moe van :(

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
hantheman.tk schreef op 11 augustus 2004 @ 09:44:

En als het spel crasht of ik stop er gewoon mee is de brightness van m'n scherm heel hoog (net als in de game) 8)7
das normaal.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Het is anders pas zo sinds ET crasht. Daarvoor gebeurde het nooit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115597

Is bij mij ook. Volgens mij doet ie dat sinds ik alpha omhoog knal met autoexec.cfg, maar zou het moeten testen vanaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 05-06 23:53

Fuelke

Forza Ferrari

Meerdere games gebaseerd op de Q3A engine verneuken de brightness bij een crash (bv. Soldier of Fortune 2 heeft dat ook)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-04 18:38
Ik draai powerstrip en na een crash ff de gamma slider aan klikken staan de kleuren weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Als je weer ET gaat spelen maakt het weinig uit of anders gewoon ff restarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-06 13:28
Thja, ik kom vaak clans tegen waarvan ik denk 'leer nou eerst maar een beetje spelen' Ze zitten in een clan, en ze denken dat ze ownen. En als ik ze dan achter elkaar neer schiet janken ze dat ik cheat.

Ik zit nu in Genetix (#8 benelux) en vindt het een goeie clan. En we komen nog wel hoger dan #8 :) Vanavond mieschien war, morgen zowieso.

Als je de grote clans uit daagt kan je zeker niveau verschil merken. Als je met een team bent, tegen een ander team speel je automatisch beter dan je normaal in pub's doet. (Ik tenminste)

Ik eet, drink, praat, ect als ik in pub's speel. Als ik een wat speel zit ik rustig met de headset op te gamen.

Als je in een clan zit, en je aleen maar goeie clans uit daagt, en als je veel op fdnl/efterlyst zit wordt je vanzelf beter.
Met 10 kogels kun je nog 3 kills maken (in theorie, 3 maal 3 headies), so where's the need to reload? :)
Omdat je geen 3 kills maakt, met 3 head shots. :) (als we het over spelers hebben die niet stil staan dan)

[ Voor 13% gewijzigd door Kimberly op 11-08-2004 15:11 ]

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:52

Polycom

Poes van goud

- oeps beetje groot -

Klik hier

Het ging er weer lekker aan toe B) 8)

[ Voor 22% gewijzigd door Polycom op 11-08-2004 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Zo kan t ook:

code:
1
[img=600,450,1]url[/]

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Dinictus schreef op 08 augustus 2004 @ 09:58:
Op 1 of andere manier is het gevoel van ET niet zo lekker als bij de de originele RTCW online. Ben ik de enige die dat zo voelt?
Ik vind online RTCW juist een achteruitgang qua gevoel. Ik heb laatst toevallig nog even online ge'RTCW'd en de feeling was heel vreemd. Een gun die megasnel vuurt, lopen alsof je op een luchtbedje zweeft en natuurlijk ontbrekende klassen. Vond ik ET toch net even wat competatiever, zeker omdat 1vs1 gevechten langer duren met de langzamere guns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107327

Pu_Dy schreef op 11 augustus 2004 @ 15:27:
- oeps beetje groot -

Klik hier

Mmm, wat is hier zo bijzonder aan? Binnen 5 minuten gehaald ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Niet online
- oeps beetje groot -

Klik hier

Respect dat je überhaupt kan spelen met zo'n crosshair! :P NOFI, ieder z'n keus
Deorgere schreef op 11 augustus 2004 @ 15:08:
[...]

Thja, ik kom vaak clans tegen waarvan ik denk 'leer nou eerst maar een beetje spelen' Ze zitten in een clan, en ze denken dat ze ownen. En als ik ze dan achter elkaar neer schiet janken ze dat ik cheat.

Ik zit nu in Genetix (#8 benelux) en vindt het een goeie clan. En we komen nog wel hoger dan #8 :) Vanavond mieschien war, morgen zowieso.

Als je de grote clans uit daagt kan je zeker niveau verschil merken. Als je met een team bent, tegen een ander team speel je automatisch beter dan je normaal in pub's doet. (Ik tenminste)

Ik eet, drink, praat, ect als ik in pub's speel. Als ik een wat speel zit ik rustig met de headset op te gamen.

Als je in een clan zit, en je aleen maar goeie clans uit daagt, en als je veel op fdnl/efterlyst zit wordt je vanzelf beter.
Jammer dat ik zelf niet mee kan praten over het beter gaan spelen als je eenmaal in een clan zit. Ik weet wel dat mijn neef (s3s.Lapje, 20ste in benelux FYI) stukken beter is gaan spelen sinds hij competitie speelt. :) Lol, ik zie net dat GX en s3s 4 shared members hebben :P
Omdat je geen 3 kills maakt, met 3 head shots. :) (als we het over spelers hebben die niet stil staan dan)
Ik had het over 3 headshots per kill, en dan ook nog in theorie, in praktijk zie ik het ook nog niet zo snel gebeuren ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Tweeke op 11-08-2004 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 12:03

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Hasib schreef op 11 augustus 2004 @ 14:45:
Als je weer ET gaat spelen maakt het weinig uit of anders gewoon ff restarten.
Of ff bij beeldschermeigenschappen 32 Bits kleuren opnieuw aanklikken en toepassen :)

Anoniem: 107327 schreef op 11 augustus 2004 @ 15:42:
[...]

Mmm, wat is hier zo bijzonder aan? Binnen 5 minuten gehaald ofzo?
ik denk dat het er om gaat dat hij een naam voor zijn neus ziet staan maar geen speler

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
waarom is er NIEMAND online op xs4all, fdnl, everlyst, sixthfl00r? :'(

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

AdrianP schreef op 12 augustus 2004 @ 07:54:
omdat sommige mensen gewoon moeten WERKEN ;(

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

AdrianP schreef op 12 augustus 2004 @ 07:54:
Erh... omdat het nog niet eens 8 uur (jouw post) en mensen ook nog gewoon moeten werken enzo. En als ze vakantie hebben lijkt het me ook niet echt gezond als je voor 8e al achter je pctje zit, uitslapen enzo.
Addict ;)

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
tja... werken, dat is ook weer zoiets :)

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

• Haan

Haan

dotnetter

* Haan gaat even kijken of er iemand op xs4all is nu :)

edit:
niemand :)

[ Voor 22% gewijzigd door Haan op 12-08-2004 10:26 ]

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Als je nu achter je pc kruipt om te gamen is er sociaal iets goed mis met je :P
Slaap uit of ga werken.... :)

Anoniem: 85278 schreef op 12 augustus 2004 @ 07:02:
[...]

ik denk dat het er om gaat dat hij een naam voor zijn neus ziet staan maar geen speler
Ik wist wel dat ik gister niet echt opviel door mijn matige spel maar dit is wel erg overdreven :/

• Tweeke
  • Niet online
Anoniem: 14383 schreef op 12 augustus 2004 @ 09:12:
[...]

Ik wist wel dat ik gister niet echt opviel door mijn matige spel maar dit is wel erg overdreven :/
Ze zien je gewoon niet staan! :P

Of je was een nieuwe ghost-cheat aan het uitproberen >:)

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

- oeps beetje groot -

Klik hier

Hey, ik kan nog dood ook :P

Erazzzer schreef op 12 augustus 2004 @ 11:10:
[...]

Hey, ik kan nog dood ook :P
je was vast aan het chatten }:O

- oeps beetje groot -

Klik hier

het beeld in combinatie met die crosshair trekt mijn tenen goed krom. :P

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Anoniem: 81948 schreef op 12 augustus 2004 @ 11:37:
[...]

je was vast aan het chatten }:O
Dat doe ik nooit O-)

• flashin
Afbeeldingslocatie: http://www.flashin.nl/score-flashin.jpg

Ging wel lekker, na 4 mapjes :+

• Tweeke
  • Niet online
Das een hoop XP inderdaad, maar je kill/death ratio is nou niet... euh super :P Die persoon onder je die heeft trouwens wel een super k/d ratio zeg, 73/5 :o
Accuracy is wel aardig goed, tenminste als je ook gibt. Spelers die niet gibben lijken altijd een hogere accuracy te hebben. Negen kills met colt is wel gaaf natuurlijk. :)

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Anoniem: 81948 schreef op 12 augustus 2004 @ 11:38:
[...]

het beeld in combinatie met die crosshair trekt mijn tenen goed krom. :P
ga nou niet wijs doen, want ik heb alles op high staan ;)

met wat voor crosshair spelen jullie dan??

• flashin
Tweeke schreef op 12 augustus 2004 @ 17:29:
[...]
Das een hoop XP inderdaad, maar je kill/death ratio is nou niet... euh super :P Die persoon onder je die heeft trouwens wel een super k/d ratio zeg, 73/5 :o
Accuracy is wel aardig goed, tenminste als je ook gibt. Spelers die niet gibben lijken altijd een hogere accuracy te hebben. Negen kills met colt is wel gaaf natuurlijk. :)
njah k/d zoog wel ja.. Ben niet zo'n aimer, 30%+ is voor mij veel :+

Die colt kills kwamen trouwens door de dual wields, dus zo speciaal is het nou ook niet (8>

edit: mijn crosshair is gewoon een wit puntje 8)7 of een wit puntje met doorschijnend wit randje van een rondje eromheen

[ Voor 10% gewijzigd door flashin op 12-08-2004 18:18 ]

• Haan

Haan

dotnetter

Mijn crosshair is paars :9

Iemand met een kill ratio van 73/5 heeft waarschijnlijk met een mortar gezeten..Over mortars gesproken, ik heb vorige week 1 hele map (goldrush) met zo'n ding gezeten als Ally. Toen mikte ik opeens recht in de Axis spawn point en dat ben ik blijven doen, resultaat: 188 kills })

*disclaimer: ik weet dat het niet aardig is, maar het was toegestaan op die server, en voor 1 keer mag wel vind ik.. ik heb me in ieder geval een breuk gelachen >:)

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Ik heb een hekel aan motar ook aan panzerfausts vind ik gewoon noobies
ben meestal een engeneer.. of anders gewoon een soldier met een gun.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

hantheman.tk schreef op 12 augustus 2004 @ 18:27:
Mijn crosshair is paars :9

Iemand met een kill ratio van 73/5 heeft waarschijnlijk met een mortar gezeten..Over mortars gesproken, ik heb vorige week 1 hele map (goldrush) met zo'n ding gezeten als Ally. Toen mikte ik opeens recht in de Axis spawn point en dat ben ik blijven doen, resultaat: 188 kills })

*disclaimer: ik weet dat het niet aardig is, maar het was toegestaan op die server, en voor 1 keer mag wel vind ik.. ik heb me in ieder geval een breuk gelachen >:)
En hoevaak dood?

• Haan

Haan

dotnetter

Iets van 10 keer denk ik. Tijdens het mortieren een keer of 5 gekilled, er hingen gelukkig vaak teamgenoten rond bij de spawn waar ik ook zat :)

• Tweeke
  • Niet online
Vanmiddag even gespeeld op *BiO*, dat was wel een aparte ervaring.
Laat ik het zo zeggen, mijn k/d ratio was daar vrij rampzalig. Duidelijk niet mijn niveau. :X
En als ik dan eens aardig wist te aimen en 2 headies schoot, dan kreeg ik er gewoon 3 terug, was ik alsnog dood :P

Natuurlijk speelden er niet alleen godlikes, maar over het algemeen lag het niveau daar 2x zo hoog als op XS4all 2 ofzo

Over crosshairs, ik speel met een rood puntje, size is geloof ik 42, lekker klein. Ik moet nog even naar zo'n scriptje zoeken waarmee je snel van crosshairsize kan wisselen. Dat lijkt me ideaal. Voor grote afstand een lekker klein puntje, en voor closerange mag ie weer op normale grootte. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Tweeke op 12-08-2004 20:26 ]

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-04 18:38
Pu_Dy schreef op 12 augustus 2004 @ 19:20:
Ik heb een hekel aan motar ook aan panzerfausts vind ik gewoon noobies
ben meestal een engeneer.. of anders gewoon een soldier met een gun.
Een soldier met een gun ??? en dan noem je mensen die wel nut maken van hun soldier class noobie?

stime schreef op 12 augustus 2004 @ 20:41:
[...]

Een soldier met een gun ??? en dan noem je mensen die wel nut maken van hun soldier class noobie?
LOL 8)7

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15

Shaggy

Misantroop pur sang

Zeg we gaan het toch niet over n00bs hebben hé???? :(

Ik heb daar zo'n enorme hekel aan...mensen uitmaken voor n00b...Dat soort mensen kan ik wel &^^%$%$%&**^%...Als je begrijpt wat ik bedoel... :( :( :(

ER IS HIER MAAR 1 n00b.....EN DAT BEN IK 8)7 8)7 8)7

Shaggy Rules... ( well proberbly at something...but defenatly not ET...hehe :) ;) )

Making an ass of myself since the 70's

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

N00b's zijn makkelijk te herkennen.. ze roepen het altijd zelf :/

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Erazzzer schreef op 12 augustus 2004 @ 22:27:
N00b's zijn makkelijk te herkennen.. ze roepen het altijd zelf :/
Amen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

nu nog leren killen IPV xp horen!

Pu_Dy schreef op 12 augustus 2004 @ 17:35:
[...]

dat je alles op high hebt staan geloof ik al te graag. hoe kan je zo spelen? je ziet geen fck. :)

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Pu_Dy schreef op 12 augustus 2004 @ 17:35:
[...]

Die specs op high maakt weinig tot niks uit voor je gameplay, je monitor of gpu speelt niet voor je, dat moet je zelf doen, en vanaf 60fps zie je echt geen verschil ( buiten kwaliteid van het beeld dmv filtering etc. )
Ik heb m'n kaart overgeklokt tot Ti 4600 specs, gebruik geen FSAA &AF, en kan constant spelen met 60+ fps in elk gedeelte van elk level. Ik zit niet op details te letten van mijn wapen/mes of wat dan ook als ik speel, en gebeurt het dus vloeiend zonder schokken of hikken. Dat is voor mij belangrijk!

En mijn crosshair, simple small red-dot. ( in combinatie met een MX-500 en Ice-mat...perfect. )

[ Voor 7% gewijzigd door Shaggy op 12-08-2004 22:49 ]

• Tweeke
  • Niet online
Woei, net een tijd gespeeld met Lot Tadevil (ben z'n GoTnick ff kwijt) op Sixth floor. Was best gezellig, werd veel gechat en redelijk goed gespeeld. En Tadevil schijnt mij als zijn persoonlijke medic te zien want ik zag opeens:
tweeke, kom me reviven
terwijl ik zelf hartstikke morsdood was :P

• flashin
Hmz, ik kom net dus duidelijk tot de ontdekking dat ik enorm zuig met fraggen :p.. op xs4all 2 werd ik helemaal afgemaakt net terwijl dat normaal niet daar was :o..

ff hard oefenen op aim en die link in de startpost is bekijke :p

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

[/SPAMMODUS_ON] Ik ga nog een keertje spammen hoor.

Zie helaas nog weinig mensen om mee te spelen op onze server.

IP:80.69.73.238:27961
[eLiTe] -Clan server (20 spelers standaar 6map+Cean )

Is public dus iedereen welkom. [/SPAMMODUS_OFF]

edit:
Sorry for Spammodus ;)

• Haan

Haan

dotnetter

Ik kom wel eens even langs dan (zaterdag denk ik) Maar schiet me niet al te hard af want ik ben een beetje n00b :P

edit:
er wordt om een wachtwoord gevraagd...

[ Voor 19% gewijzigd door Haan op 13-08-2004 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:53

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Na meer dan een half jaar geen RTCW meer gespeeld te hebben ben ik dan eindelijk weer begonnen, ditmaal met ET :P
Ik moet zeggen dat het wel weer verdomd lastig is aangezien mijn skills aardig weg zijn en ik geen enkele map ken :D nou ja, iig hard oefenen en het gaat voor mij tenslotte om de fun ;)

ik speel als sh4d0wman, misschien overig enige tijd nog met [GoT] als toevoeging. Axis of course >:)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Kan iemand mij de ip's geven van Bio server, want ik zie hem nooit in de lijst.Was net aan het spelen, 5x achter elkaar geteamkilled, heb nu ff geen zin meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
staat onderin de startpost.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kijkt naar je bookmarks en ziet dat er weer gepost is in dit topic, je vraagt je af wat voor prachtige screenshots/ervaringen er nu weer geschreven zijn en je ziet :
Thnx :(
misschien handig om volgende keer je eigen post te editten en daarin iemand te bedanken dan onnodig replies te maken
Zo dat zat me ff dwars O-)

Op het moment ben ik weer met mijn numpad aan het spelen nu mijn n52 kapot is. vanmiddag maar weer 1-tje kopen, want dit werkt voor geen meter.
Gisteren nog wel iets raars opgemerkt.
Als je op het ijs springt vanaf land en je drukt daarna prone in, dat je veel sneller over het ijs schiet (zonder daarbij dus run in te drukken)
Iemand opgevallen ?!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Anoniem: 85278 schreef op 13 augustus 2004 @ 13:11:
Gisteren nog wel iets raars opgemerkt.
Als je op het ijs springt vanaf land en je drukt daarna prone in, dat je veel sneller over het ijs schiet (zonder daarbij dus run in te drukken)
Iemand opgevallen ?!??
Jep, ik doe dat vrij vaak, phrone op het ijs, niet zozeer omdat je dan sneller gaat maar meer omdat als je over het ijs beweegt je zelf niet helemaal kunt bepalen waar je heen gaat en een soort glijdende schietschijf bent, zo ben je dus iets moeilijker te raken. En je gaat inderdaad een stuk sneller jah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Je kan ook gaan liggen :) Geeft wel leuk effect. Maar verder, wat heb je eraan, het kan toch aleen op dat plasje in Railgun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erazzzer schreef op 13 augustus 2004 @ 14:15:
[...]

Je kan ook gaan liggen :) Geeft wel leuk effect. Maar verder, wat heb je eraan, het kan toch aleen op dat plasje in Railgun?
liggen is inderdaad ook wel geinig, maar dan ga je niet sneller.
en je kan het ook gebruiken bij fueldump. Toch ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Anoniem: 85278 schreef op 13 augustus 2004 @ 14:23:
[...]

liggen is inderdaad ook wel geinig, maar dan ga je niet sneller.
en je kan het ook gebruiken bij fueldump. Toch ?!?
Ow ja, daar heb je ook ijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Ik eet, drink, praat, ect als ik in pub's speel. Als ik een war speel zit ik rustig met de headset op te gamen.
Hehe dit heb ik heeel erg. Voor mij is pubben gewoon aankloten en rare dingetjes proberen die ik misschien in een war kan gebruiken. Voorbeeld: Ik had bedacht dat ik eens moest experimenteren met als allies een satchel te leggen in goldrush bovenaan het trappetje waar de axis oprennen bij hun spawn. Dan kan ik rustig 10x dood gaan omdat ik me daar ff mee bezig houd zonder dat het me boeit. Tijdens wars speel ik minstens anderhalf keer zo goed denk ik.

Iets anders: Startpost updated.
Heb ip elite erbij gezet, demo verhaaltje en typos eruit alsmede die xs4all bug ding.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erazzzer schreef op 13 augustus 2004 @ 14:26:
[...]

Ow ja, daar heb je ook ijs :P
en juist daar is het zaak zo snel mogelijk de tunnel in te komen aangezien je vaak door van die k** snippers vlak voor de ingang van je laatste hp wordt beroofd.
dus het kan niet snel genoeg.

@jazzper
weet je wat ook altijd leuk werkt,mijnen neer leggen bovenaan de trap bij de 1ste 2 uitgangen. het liefst 2 of 3 zodat er flink wat ontploft en je zo 2 of 3 man killed.
werkt ook leuk bij ammo/health cabinet.
alleen krijg je dan van die teamgenoten(die dood zijn en denken dat ze heel goed zijn) opmerkingen als 'wat ben jij een noob'.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 85278 op 13-08-2004 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Hehe, nou als ik public zit te spelen wat ik meestal doe, dan heb ik een online politie scanner uit de USA draaien, samen met het ET geluid. Kan ik gewoon lekker luisteren en spelen. ( ja ik let wel op wat anderen roepen hoor...hehe )

Uiteraard ook eten en drinken... en het welbekende : ff Shaggy draaien, natuurlijk ;)

edit:
@Jazzper

Bedankt voor het plaatsen van het IP adress van [eLiTe] ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Shaggy op 13-08-2004 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97156

zo net terug van een fijn potje ET en op xs4all2. Totdat er 2 jongens van 16 kwamen, met een tag van TC :? affijn deze jongens konden een aantal woorden vertellen : noob, camper, kanker kkr, en meer van dit soort ongein :r . Ik hoop dat een van de refs hier even naar wil kijken en dit in de gaten kan houden want ik vind het zeer irri al dat gescheld en geneuzel over noob etc. terwijl ze zelf niet zo goed waren. Toch waren er ook nog zat leuke gasten bij maar miste ik veel gooters zoals nuuul en shaggy.. en de vis mannen, O-) morgen misschien beter geluk :> mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Anoniem: 97156 schreef op 14 augustus 2004 @ 03:12:
zo net terug van een fijn potje ET en op xs4all2. Totdat er 2 jongens van 16 kwamen, met een tag van TC :? affijn deze jongens konden een aantal woorden vertellen : noob, camper, kanker kkr, en meer van dit soort ongein :r . Ik hoop dat een van de refs hier even naar wil kijken en dit in de gaten kan houden want ik vind het zeer irri al dat gescheld en geneuzel over noob etc. terwijl ze zelf niet zo goed waren. Toch waren er ook nog zat leuke gasten bij maar miste ik veel gooters zoals nuuul en shaggy.. en de vis mannen, O-) morgen misschien beter geluk :> mzzl
Ja dat zijn van die leuke dingen.

Toch raar dat je vaak meteen merkt hoe oud iemand is aan z'n chat gedrag. Ik loop ook wel eens te kutten, maar zal niet gemakkelijk schelden ( eigenlijk nooit? )

Jammer dat er naast een : /ref_autokick "Shaggy" Ook geen /ref_autokick "youngerThan18" kick bestaat ;)

Nee het is idd vaak erg lastig om zo op bijv. de XS4all servers te spelen, omdat je weet dat er vaak dezelfde "serieuzere" ;) spelers van bijv. GoT opzitten.

Die lopen ook te geinen, maar wel op een leuke manier, en je kunt er ook iets tegen zegen als het "te" word.

Sorry dat ik er niet was, ik moest naar een verjaardag toe, maar vanavond ben ik er weer. ( als ik eropkan...XS2 is tegenwoordig er vaak vol :( , maar ja, hoort erbij :) )

Latersszzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Heb ff net op Bio clanserver gespeeld, goede niveau niet echt super, maar zeker geen noobs ofzo.Ik had een k/d ratio van 20/10, gewoon normaal dus.
Maar het nadeel is dat je moet wachten voor je erop kan komen, maar het blijft een leuke server om op te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 05-06 22:25

PcDealer

HP ftw \o/

Iemand anders ook problemen met zoeken van servers via het spel?

Naar 194.109.69.40/194.109.69.41 connecten lukt wel (trage download).

[ Voor 37% gewijzigd door PcDealer op 14-08-2004 12:03 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Mmm, op kzie dat er altijd veel ''verslagen'' worden gepost van xs4all servers, maybe id om dat op hun forum te bespreken.... voordat deze op slot gaat

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

gooters zoals nuuul en shaggy.. en de vis mannen, O-)
Houd er wel rekening mee, bijna alle refs zijn vismannen, maar zeker niet alle vismannen zijn refs :P

Niet dat je een visje gaat uitschelden dat hij moet kicken oid :P

Voor de zeikerds: vis is geen clan, het staat voor vriendjes in spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

shameblaster schreef op 14 augustus 2004 @ 12:38:
Mmm, op kzie dat er altijd veel ''verslagen'' worden gepost van xs4all servers, maybe id om dat op hun forum te bespreken.... voordat deze op slot gaat
Ik denk dat dit idd veel voorkomt, maar om de simpele reden dat vele van GoT daar vaak op spelen, en dus daar hun ervaringen en problemen opdoen.

En juist omdat er veel Got'ers op de XS servers spelen, kun je problemen etc. makkelijker uitleggen en bespreken omdat je probleem of vraag of wat dan ook, door andere Got'ers gezien, gehoord en begrepen ( kan ) worden.

Plus het feit dat je er veel bekende tegenkomt, maakt voor mij persoonlijk het spelen veel aantrekkelijker. ( maakt mij niet uit of de server nou XS4all of Made in timbuktu heet. )

Begrijpt u mijn punt ;) hehe ET rules, bij wie je het ook speelt.

[ Voor 3% gewijzigd door Shaggy op 14-08-2004 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:44

Zenix

BOE!

shaggy8675 schreef op 14 augustus 2004 @ 09:49:
[...]

Ja dat zijn van die leuke dingen.

Toch raar dat je vaak meteen merkt hoe oud iemand is aan z'n chat gedrag. Ik loop ook wel eens te kutten, maar zal niet gemakkelijk schelden ( eigenlijk nooit? )

Jammer dat er naast een : /ref_autokick "Shaggy" Ook geen /ref_autokick "youngerThan18" kick bestaat ;)

Nee het is idd vaak erg lastig om zo op bijv. de XS4all servers te spelen, omdat je weet dat er vaak dezelfde "serieuzere" ;) spelers van bijv. GoT opzitten.

Die lopen ook te geinen, maar wel op een leuke manier, en je kunt er ook iets tegen zegen als het "te" word.

Sorry dat ik er niet was, ik moest naar een verjaardag toe, maar vanavond ben ik er weer. ( als ik eropkan...XS2 is tegenwoordig er vaak vol :( , maar ja, hoort erbij :) )

Latersszzz
Slechte reden om op leeftijd te gooien.

Ik zie het altijd zo
op elke leeftijd zijn er rotte appels je hebt ook mensen van 20+ die hele tijd maar whinen. Maar het klopt wel dat het vaker jongeren zijn van 14 ofzo. Maar ik zelf ben 16 en ik doe ook normaal. Daarom mijn motto op elke leeftijd zijn er rotte appels. Ik ken ook weer mensen van 14 die wel aardig zijn en normaal kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Compufreaky schreef op 14 augustus 2004 @ 15:03:
[...]

Slechte reden om op leeftijd te gooien.

Ik zie het altijd zo
op elke leeftijd zijn er rotte appels je hebt ook mensen van 20+ die hele tijd maar whinen. Maar het klopt wel dat het vaker jongeren zijn van 14 ofzo. Maar ik zelf ben 16 en ik doe ook normaal. Daarom mijn motto op elke leeftijd zijn er rotte appels. Ik ken ook weer mensen van 14 die wel aardig zijn en normaal kunnen doen.
Klopt ik wou het ook niet echt generaliseren, maar bij het meerendeel van de spelers kun je vaak goed merken dat ze nog niet echt volwassen zijn. ( 25-30 )

Dat geeft verders niks en hoeft zeker niks aan kwaliteit in te doen, maar vaak zijn jonge mensen en newbie's wel diegene die vloeken, schelden en tieren.
Het woord waar ik persoonlijk erg slecht tegen kan is "kanker" Dit vind ik ten alle tijden ongepast. ( heb zelf veel familie en vrienden hierdoor verloren! )

Waarom moet dat gescheld? Ik ben echt niet heilig, en scheld ook als ik speel en/of TS gebruik. Maar woorden als "shit"en "kut" vind ik niet echt spectaculair.
Maar zal dit nooit intikken, hooguit "ggrr" of iets dergelijks!

Toon gewoon wat respect jegens elkander en je speelt een heel stuk fijner.

En ik heb idd liever iemand van 14 die zich kan gedragen als iemand van 40 die dit niet kan tijdens ET!

Ach ja, blijft een moeilijk onderwerp, maar uitzonderingen daargelaten, 10'ers weten zich vaak moeilijk een houding te geven op de servers of vinden het normaal/stoer dit taalgebruik toe te passen.

Wou ik ff kwijt, sorry als het wat off-topic is geraakt.

Respect _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Shaggy op 14-08-2004 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121028

Hmm, ik heb gister niet op Wolf ET gespeeld, en al helemaal niet op XS4all.
Wellicht heeft mijn broertje gespeeld, speelt ook zo nu en dan. Maar dan vergeet ie zijn naam te veranderen.
Ik ben zelf de leader, en verzoek je ook gewoon om de naam 'tc' te verwijderen. Bovendien, kom eens met wat bewijzen, dan kan ik die andere persoon erop aaspreken en mijn broertje paar tikken verkopen :X

Verdere klachten over TC kun je op ons forum kwijt (Tcclan.nl/forum).

Groet,
TC/VinnieJ/CL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 05-06 22:25

PcDealer

HP ftw \o/

PcDealer schreef op 14 augustus 2004 @ 11:58:
Iemand anders ook problemen met zoeken van servers via het spel?

Naar 194.109.69.40/194.109.69.41 connecten lukt wel (trage download).
Doet het nu weer wel, maar mijn ET Pro menu's zijn foetsie :?

[ Voor 71% gewijzigd door PcDealer op 14-08-2004 17:28 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Is het mischien een ideetje om alles spelers van hier ( GoT ) zijn en ET spelen, hun ET naam te plaatsen met daarbij hun GoT naam?

Kan handig zijn voor somigen dat men weet tegen wie men het heeft, of wie men zoekt?

( Of bij de start post mischien? een linkje naar een pagina? O.I.D.? )
Tis maar een ideetje 8)7

@ ET: [eLiTe]Shaggy, @ GoT: Shaggy8675

;) :) 8)

Edit2, Vergeet niet erbij te zetten welke kleuren de bepaalde letters/cijfers hebben svp!

edit:
Ik heb wel ruimte over om een pagina op te zetten eventueel, wie kan er iets moois ontwerpen in HTML ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Shaggy op 15-08-2004 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 05-06 23:53

Fuelke

Forza Ferrari

shaggy8675 schreef op 14 augustus 2004 @ 18:17:
Is het mischien een ideetje om alles spelers van hier ( GoT ) zijn en ET spelen, hun ET naam te plaatsen met daarbij hun GoT naam?
ET = Fuelke
GoT = Fuelke
8)7

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

shaggy8675 schreef op 14 augustus 2004 @ 18:17:

Kan handig zijn voor somigen dat men weet tegen wie men het heeft, of wie men zoekt?

( Of bij de start post mischien? een linkje naar een pagina? O.I.D.? )
Tis maar een ideetje 8)7

@ ET: [eLiTe]Shaggy, @ GoT: Shaggy8675

;) :) 8)
Nou vooruit :P
@GoT: Erazzzer
@ET: Nu komt ie :P
>>))>visErazzzer
/REFPower!Erazzzer
XS4erazzzerALL
!XS4ALL>Erazzzer
>>))>>refErazzzer
ref.Erazzzer
>>REF>>Erazzzer>>
!REF!Erazzzer
uhm.. En nog 100 stuks :P
(Ik zoek al een hele tijd een goede nick voor de refs :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-04 22:17
Woei, ik kijk eigenlijk nooit in Spielerij, maar nu ik dit topic zie toch ff kijken ;)

Ik kijk meestal in de serverlijst en zoek naar een beetje fatsoenlijke ping/map/speleraantal etc. en join die... Maar ik zal eens op de XS4ALL servers kijken _o_

Ik ben gewoon Chimera @ ET (met een oranje i :P), ik speel de laatste paar dagen eindelijk weer sinds maaaaanden 8)

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-04 22:17
Erazzzer schreef op 14 augustus 2004 @ 18:26:
[...]

Nou vooruit :P
@GoT: Erazzzer
@ET: Nu komt ie :P
>>))>visErazzzer
/REFPower!Erazzzer
XS4erazzzerALL
!XS4ALL>Erazzzer
>>))>>refErazzzer
ref.Erazzzer _o_
>>REF>>Erazzzer>>
!REF!Erazzzer
uhm.. En nog 100 stuks :P
(Ik zoek al een hele tijd een goede nick voor de refs :P )
Lekker simpel en het verschil ref <> naam is goed te zien, beetje leuke kleur en klaar is Erazzzer 8)7

edit:
Dit had ook wel een edit van de vorige kunnen zijn Chimera |:( :P

[ Voor 15% gewijzigd door Chimera op 14-08-2004 18:35 ]

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Chimera schreef op 14 augustus 2004 @ 18:34:
[...]

Lekker simpel en het verschil ref <> naam is goed te zien, beetje leuke kleur en klaar is Erazzzer 8)7

edit:
Dit had ook wel een edit van de vorige kunnen zijn Chimera |:( :P
JA! Dat vond ik nou ook, maar de andere ref's vonden het maar niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dan kan je zien op wie je moet schelden als een ref gaat SK'en :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Anoniem: 81948 schreef op 14 augustus 2004 @ 19:06:
ja dan kan je zien op wie je moet schelden als een ref gaat SK'en :+
Die ref gaat toch tegen alle regels in en zal toch zijn eigen nick houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Erazzzer schreef op 14 augustus 2004 @ 18:44:
[...]

JA! Dat vond ik nou ook, maar de andere ref's vonden het maar niets :P
Eigenlijk is het heel simpel.

Wie heeft de server opgezet, beheerd en betaald de server? Dat is tevens diegene die bepaald hoe het eraantoe gaat. Welke kleuren, tags noem maar op.

Kijk als hij met meerdere is opgezet is het een democratie, anders de opzetter/financier van het geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

shaggy8675 schreef op 14 augustus 2004 @ 22:07:
[...]

Eigenlijk is het heel simpel.

Wie heeft de server opgezet, beheerd en betaald de server? Dat is tevens diegene die bepaald hoe het eraantoe gaat. Welke kleuren, tags noem maar op.

Kijk als hij met meerdere is opgezet is het een democratie, anders de opzetter/financier van het geheel.
De server wordt betaald door XS4ALL, Wordt fysiek beheerd door XS4ALL admins. Is opgezet door iemand die niet speelt en wordt beheerd door de spelende en niet spelende admins die op alles ja is goed zeggen :P

En wie moet nu de nicks bepalen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Erazzzer schreef op 14 augustus 2004 @ 22:12:
[...]

De server wordt betaald door XS4ALL, Wordt fysiek beheerd door XS4ALL admins. Is opgezet door iemand die niet speelt en wordt beheerd door de spelende en niet spelende admins die op alles ja is goed zeggen :P

En wie moet nu de nicks bepalen? :P
Duhhhh,,,hehe kan het nog moeilijker ;)

Goeie vraag..mmhh....Succes???

Das een leuke ja... zou het niet weten 8)7 8)7 8)7

edit:
Ik mischien??? :) ;) 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Shaggy op 15-08-2004 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Dit is eigenlijk wat ik zo'n beetje bedoelde met de spelers/forum namen.
Ideeën, suggesties welkom, maar ben helaas geen webdesigner :'(

( ff in mekaar geflanst, niks spectaculairs )

http://members.home.nl/rvandesanden/GoT%20ET.html

[ Voor 22% gewijzigd door Shaggy op 15-08-2004 03:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-06 13:22
mensen ik heb een klein vraagje over het binden:

ik heb nog wel eens dat ik met ctrl gebukt zit en dan op esc druk of dat ik tegen windowstoets aanga, heel irritant want dan wordt mn brightness teruggezet naar 1....
(ik speel normaal op 2)

maargoed, het consolecommand voor gamma is dit:
code:
1
set r_gamma 2

nou heb ik daar een binding van proberen te maken met dit:
code:
1
2
unbind f4
bind F4 "set r_gamma 2"

volgens een hoop bronnen zou dit moeten werken maar het werkt dus gewoon lekker niet....

iemand?

btw, mijn naam:

@got: StevenP
@ET: Stevenp [GoT] (met ansi), makkelijk te herkennen dus :9

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Anders moet je dit gewoon in je etconfig.cfg aanpassen ( textueel.

Is erg simpel te doen.

( edit is het niet seta ipv set? )

[ Voor 18% gewijzigd door Shaggy op 15-08-2004 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112352

@ GoT : Lamber
@ ET: {WWS}*LambeR*{NL}
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.