Toon posts:

[XP] ADSL SpeedTouch USB onder Windows 64 bit Edition*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik heb een AMD 64 CPU en daarbij wil ik Windows 64 bit installeren, dat ging allemaal prima,
alleen toen ik daarna mijn internet wou installeren ging het fout! Ik heb ADSL van Wanadoo en
daarbij heb ik SpeedTouch USB, maar dat installeerd wel, maar daarna kan ik er geen verbinding
mee maken. Dan doe ie gewoon helemaal niets.

Mijn vraag is, want ik heb nergens iets kunnen vinden, of iemand het al wel voor elkaar heeft
gekregen om SpeedTouch USB onder Windows 64 bit Edition aan de praat te krijgen? En zoja hoe?

Alvast bedankt!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Win64 is nog niet officieel uit dus mogen we je niet helpen hier dacht ik :? ;)

En ehh.... koop gewoon een Ethernet Modempje, indien je LAN Kaartje het doet dan he :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
ik kan idd een ethernet kaart doen, maar waarom zou ik niet geholpen mogen worden omdat Win64 nog niet officieel uit is? Dat slaat nergens op..(sorry hoor..)

• walstroom
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-10-2025
Is USB volledig ondersteund in W64 ? Zal wel zo zijn. Drivers van Alcatel werken ook onder W64 ? Heb je al op hun site http://www.speedtouch.com/ gekeken ? Roomser dan de paus zou ik zeggen als je hier niet geholpen kan worden met deze vraag !

AMD Phenom 3,6Ghz, MSI K9A2, 4 x Corsair CM2X2048-8500C5, 1TB Hitachi Raid 0, 160GB Hitachi Raid 1, 1.5 TB WD data, Geforce 9600GT 1 GB, Xilence 550W.

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 21:59:
ik kan idd een ethernet kaart doen, maar waarom zou ik niet geholpen mogen worden omdat Win64 nog niet officieel uit is? Dat slaat nergens op..(sorry hoor..)
Ja weet ik veel vind het ook best raar maar het staat ergens in de FAQ/WOS FAQ ....

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-05 08:29
nero355 schreef op 03 augustus 2004 @ 22:08:
[...]

Ja weet ik veel vind het ook best raar maar het staat ergens in de FAQ/WOS FAQ ....
http://www.microsoft.com/...t/evaluation/upgrade.mspx

Gewoon legaal verkrijgbaar hoor. :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

nero355 schreef op 03 augustus 2004 @ 21:57:
Win64 is nog niet officieel uit dus mogen we je niet helpen hier dacht ik :? ;)

[...]
Het is niet zo dat we op GoT een ban hebben op alles wat mogelijk illegaal verkregen is. De policy om geen mensen te helpen met software die nog niet legaal verkrijgbaar is, is dan ook puur en alleen bedoeld om te voorkomen dat de fouten die gemeld worden te maken hebben met het feit dat het hier vaak om beta-software gaat; software die dus nog niet volledig uitontwikkelt is. Het is in zo'n geval nutteloos om een dergelijk probleem proberen op te lossen aangezien de kans groot is dat dit probleem te wijten is aan het feit dat deze software nog niet 'af' is :)

offtopic:
Je kunt internet niet 'installeren'; je kunt hoogstens apparaten installeren in Windows om je toegang te verschaffen tot het Internet
edit:
Verder horen problemen met Windows nog steeds in WOS

SA > WOS

[ Voor 13% gewijzigd door Spider.007 op 03-08-2004 23:29 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• nero355

nero355

Ik bedoelde dan ook hooguit een slotje geen ban :P

Maar ehh.... is ie al uit dan ?? Wist ik niet ....

Pagina: 1