[CM]Chemical overdose

Pagina: 1
Acties:
  • 1.796 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Zoals jullie misschien al op CZ4 Waar ik op 1 punt achterstand 2e ben geworden. Of ergens anders op i-net gezien hebben ben ik weer bezig met een nieuw project. Chemical overdose. Nu na 3 maanden de voltooiing naderd wou ik em nu eindelijk hier posten. Er zijn nog een paar dingen die ik moet doen:

- Achterste glowvoetjes monteren
- CCFL aan de binnenkant
- bezel opnieuw vastmaken
- videokaart geheugen koelen
- nog 1 fan op de rad+ fangrills
- En nog wat kleine dingetjes.
Maar omdat t verder weinig afbreuk doet aan de pics zijn ze hier, niet allemaal in de juiste volgorde, ze zijn namelijk meestal tijdens de bouw gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38468/thumb.jpg
De powerkabels, voorzien van metalen mesh, welke vervolgens geverfd is om ze mooi in stijl met de kast te maken

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38464/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38465/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38466/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38467/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38470/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38473/thumb.jpg

De WC kast, bevat een eheim 1048, zelfgelijmd reservoir met gezandstraalde tekst, fanregeling en een UV ccfl boven het reservoir.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38474/thumb.jpg
Dit bordje zit links op de kast, je ziet wat grijze verf, dit is de grondlaag welke de roest vormd op niet metalen delen. De verf bestaat uit roestdeeltjes, vervolgens breng je een oxidant aan welke het binnen een paar uur als echt roest laat uitslaan

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38472/thumb.jpg
Tijdens het knutselen op me kamer, de videokaart en t geheugen hadden t niet overleefd ;( dus nu zit er een 9600 pro, 2x256 en een a7n8x-e deluxe in. een mooie vooruitgang.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38475/thumb.jpg
Kabels aan de binnenzijde zijn allemaal bruin geverfd, niet geheel, maar voldoende om ze precies een oud en vuilig uiterlijk te geven. Mesh vond ik niet goed toepasbaar in deze mod. net als rounded cable's.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38471/thumb.jpg
De verlichtte schakelaartjes, kregen ook een likje roest op de zij en bovenkanten, en wat bruin aan de voorzijde.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38367/thumb.jpg
De kast tijdens de CZ4 casemod contest, waar ik op 1punt achterstand op de kast van oeloe de 2e plek heb behaald.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38476/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38477/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38478/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38479/thumb.jpg
Overigens zijn de rode draaiknoppen op de voorzijde en op de WC kast gelast op een potmeter, om ze de snelheid van de papst fan's te kunnen regelen.

Tjah, verder heb ik nog 250 andere foto's. maar die ga ik hier echt niet allemaal neerzetten :P als je wat meer info wilt hebben kun je t natuurlijk vragen, kijken op m'n bit-tech Project Log of nog iets van een weekje wachten en hem bij goris delft in de etalage bekijken.

[ Voor 5% gewijzigd door _ferry_ op 05-11-2004 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

Geweldige mooie case :)

Kan de roest geen kwaad op dat mobo ? ( mischien had "roestige" mesh wel mooi geweest voor de cables ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Ziet er echt vet uit! Origineel idee en echt geinig uitgewerkt. Vraag me alleen af of die verf niet gaat afgeven enzo en dat je dus op een gegeven moment overal roeststrepen op/aan ziet.

Maare... two thumbs up, ziet er echt grappig uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Roest op t mobo zit er niet, alleen wat bruine verf op de sloten en condensators. Maar dat mobo is dus vervangen omdat ik een nieuw mobo wou (al krijgt ie denk dezelfde behandeling).
En t roest geeft gelukkig niet af, in het begin soms wel eens, dan had ik oranje vingers na t modden. Maar aangezien er zoveel aan gesleuteld is is dat inmiddels wel over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springuin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:24
Meesterlijk, de meeste mensen maken een mooie glimmende case, maar jij hebt er zo een kuntwerkje van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt fantastisch gedaan, het ziet er niet uit zoals de meeste mods eruit zien, maar dat geeft er zelfs nog iets extra's aan. Jammer dat ik de case niet gezien heb op campzone, ik had echt ff langs moeten gaan op die casemod compo.
/offtopic
Op welk veld zat je eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik vind deze mod leuker dan die Half-Life MOD met dezelfde roestigheid enzo... 8)

Dit is veel netter en origineler !!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 21:05
ziet er vet uit.

Had hem ook al op bit-tech zien :D

Roest effect is mooi gelukt wordt het weer es op een andere manier gebruikt dan al die HL2 mods ( die me eigenlijk een beetje de keel uit komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
@ SNArky
Op campzone zat ik op veld E op de grens met veld D, via de link in me sig kun je naar me fotoalbum waar me campzone pics in staan.

Tjah, piloux zijn kast is natuurlijk ook mooi. En hij heeft immers de trend gezet met t roest. en welke mooier is ga ik echt niet over oordelen :P dan wil ik die van hem ook eerst IRL zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je case ziet er echt meesterlijk uit, nog gefeliciteerd met je 2e plek @ de campzone casemodcompo... :)

Beetje jammer dat hij niet normaal je caravan in ging... >:) O-)
De pootjes, reservoir/radiator en de potmeters zijn echt geweldig.. :9

Ga zo door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltinio
_ferry_ schreef op 03 augustus 2004 @ 21:54:
@ SNArky
Op campzone zat ik op veld E op de grens met veld D, via de link in me sig kun je naar me fotoalbum waar me campzone pics in staan.

Tjah, piloux zijn kast is natuurlijk ook mooi. En hij heeft immers de trend gezet met t roest. en welke mooier is ga ik echt niet over oordelen :P dan wil ik die van hem ook eerst IRL zien.
Die van jou is het effect goed gemaakt en de manier waarom is ook orgineel en dat was met Piloux z'n HL2 mod ook alleen op Bit-tech heb ik er nu een stuk of 4 zien langs komen allemaal het zelfde idee van de eerste HL2 mod en dat vind ik erg slecht dat iedereen voor het zelfde idee gaat.

Daarom is jou mod zo lekker verfrissend dat het wel roestig is maar geen HL2 mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Laatst online: 12:55

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

werkt dat trouwens wel makkelijk met dat watercoolings gedeelte? ik bedoel je gaat naar lans en zo dus mijn vraag hoe doe je dat?
haal je hem leeg? de watercooling dus?!

voor de rest zeer NICE :)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-08 10:49
erg gave kast, al vind ik die wc kast een stuk mooier. deed me aan mac guyver denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
Ziet er goed uit. Hij is erg orgineel en uitmuntend afgewerkt. Klasse! Nu je receiver nog ;). Je bureau een geheel maken :P .

Kan je misschien nog wel een foto van de bovenkant mét deksel posten?

Sorry, ik heb eerst gepost en ten de links bekeken. Ik heb hem dus al gevonden.

[ Voor 28% gewijzigd door DeeD2k2 op 03-08-2004 22:57 ]

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:10

Exigence

dnkroz

Geweldig gemaakt. Ik had hem al op Bit-Tech gevolgd. Jammer dat je bij de compo niet 1e bent geworden, dat had de case verdiend!
Top job. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 22:07:
Je case ziet er echt meesterlijk uit, nog gefeliciteerd met je 2e plek @ de campzone casemodcompo... :)

Beetje jammer dat hij niet normaal je caravan in ging... >:) O-)
De pootjes, reservoir/radiator en de potmeters zijn echt geweldig.. :9

Ga zo door...
tnks, jij natuurlijk ook nogmaals gefeli :) ik zal zo doorgaan, en dan net een puntje meer proberen te scoren ;)
mydogisgone schreef op 03 augustus 2004 @ 22:30:
werkt dat trouwens wel makkelijk met dat watercoolings gedeelte? ik bedoel je gaat naar lans en zo dus mijn vraag hoe doe je dat?
haal je hem leeg? de watercooling dus?!

voor de rest zeer NICE :)
zoals oeloe al schreef, hij was te breed om door de caraan deur te passen :X dus toen met 3 mensen er in gekregen, 1tje hield de waterkoeling vast (zit een vulgaatje van 3mm in, plak ik af tijdens transport) en en 2 andere tilde de kast een kwartslag gedraaid erdoor. Overigens weegt ie bij elkaar zo'n 30KG :X Het voordeel van die losse waterkoeling is wel dat ie altijd lekkere frisse lucht staat te happen door me raam, en de ventiators verder van je af staan.

Verder ga ik weinig naar LAN's, game niet zoveel, maar campzone wou ik gewoon echt een keer meegemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
Ik heb hem gezien op CZ, ziet er echt heeeeeel erg vet uit... :)
die kabels, die roest, die draaiknoppen.. helemaal perfect..
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
Heel vet, maar ik zou als ik jouw was je monitor ook nog ff onder hande nemen?
Dit witte staat zo lelijk erbij..

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
El Snorro schreef op 03 augustus 2004 @ 23:50:
Heel vet, maar ik zou als ik jouw was je monitor ook nog ff onder hande nemen?
Dit witte staat zo lelijk erbij..
tjah ik wil eigenlijk alleen de voorkant geroest hebben, zoals het nu dus is. Dat is gewoon een metalen front wat er met klitteband op zit. Want als ik een andere pc zou hebben (Ben er nu al ideeen, tekeningen en spullen voor aan t verzamelen) past me monitor er opeens niet meer bij ;) dus dat wit blijft wel, sowieso zie je meestal de voorkant, en die is dus verroest. Dr zal eerder een TFT voor in de plaats komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtige mod, nog mooier dan al je vorige _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:06
Vind jammer dat je niet gewoon had @ campzone casemod compo. Ik vond jouw case toch wel wat beter dan die van oeloe die had er haast niks aangedaan :) alleen strak afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Erg strak, grootse klasse! Het lijkt wel alsof hij zo uit een game ofzo komt.
Ik krijg spijt dat ik niet even ben gaan kijken bij de casemod compo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
tnks :D
tjah ik kan zelf niet kiezen wie dr nummer 1 wordt, maar als ik zo het publiek hoorde gingen die ook meer voor mijn kast. Al mag die van oeloe dr natuurlijk ook best zijn. zag er mooi uit van binnen. gewoon volgend jaar weer meedoen met weer een andere kast :)

En een CME mod die niet is wezen kijken op de casemod contest. schaam je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

'Eindelijk' weer eens een echte casemod, heerlijk :Y)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rddr schreef op 04 augustus 2004 @ 13:00:
Vind jammer dat je niet gewoon had @ campzone casemod compo. Ik vond jouw case toch wel wat beter dan die van oeloe die had er haast niks aangedaan :) alleen strak afgewerkt.
Dat ik er bijna niks aan heb gedaan is niet waar, je hebt de binnenkant nog niet gezien.. ;)

Maar ik ben het eigenlijk wel met je eens, had ook ged8 dat die van underscore ferry underscore zou gaan winnen. ;)

Als ik over 2 weken terug ben van vakantie zal ik ook een topic openen, kun je zien hoe "weinig" ik aan de kast heb gedaan. :P
_ferry_ schreef op 04 augustus 2004 @ 13:08:
tnks :D
tjah ik kan zelf niet kiezen wie dr nummer 1 wordt, maar als ik zo het publiek hoorde gingen die ook meer voor mijn kast. Al mag die van oeloe dr natuurlijk ook best zijn. zag er mooi uit van binnen. gewoon volgend jaar weer meedoen met weer een andere kast :)

En een CME mod die niet is wezen kijken op de casemod contest. schaam je :P
Jouw kast is veel origineler dan die van mij, ik heb alleen veel punten gekregen voor afwerking en het praktische aspect. Bij mijn mod gaat het er meer om wat je niet ziet, die van jouw heeft een grotere "bling" factor. 8)

Hoewel, zoveel *bling* isser niet met al dat roest 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xthemes.us
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-06 18:56
Excuseer me luiheid ;) Maar hoe heb je die roest voor elkaar gekregen, ziet er beter uit dan het merendeel van de 'roestige' mods want sommigen zijn echt gewoon ronduit lelijk.
Deze is echter erg mooi! Dus als je zou willen sharen hoe je het gedaan hebt zou ik het op prijs stellen, ben er nog niet helemaal over uit wat ik met een 'her-opbouw' systeem ga doen :P

[gigantisch offtopic]
Iemand 2x64 MB DDR RAM ruilen voor 2x blauw CCFL, 2x UV (paars) CCFL en een 120mm fan ? :P
[/gigantisch offtopic]

[ Voor 4% gewijzigd door Xthemes.us op 04-08-2004 14:46 ]

MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

heel mooi! :)
alles ziet er erg oud uit, is dit ook zo of ligt alleen dit aan de lak/verf?

[ Voor 3% gewijzigd door Koekje op 04-08-2004 14:50 ]

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 14:35:
[...]

Dat ik er bijna niks aan heb gedaan is niet waar, je hebt de binnenkant nog niet gezien.. ;)

Maar ik ben het eigenlijk wel met je eens, had ook ged8 dat die van underscore ferry underscore zou gaan winnen. ;)

Als ik over 2 weken terug ben van vakantie zal ik ook een topic openen, kun je zien hoe "weinig" ik aan de kast heb gedaan. :P

[...]

Jouw kast is veel origineler dan die van mij, ik heb alleen veel punten gekregen voor afwerking en het praktische aspect. Bij mijn mod gaat het er meer om wat je niet ziet, die van jouw heeft een grotere "bling" factor. 8)

Hoewel, zoveel *bling* isser niet met al dat roest 8)7
pcies, want ik heb geen USB baybus enzo :P maar goed ook dat ze niet alleen naar het uiterlijk hebben gekeken. zo dan niet eerlijk zijn.
Xthemes.us schreef op 04 augustus 2004 @ 14:45:
Excuseer me luiheid ;) Maar hoe heb je die roest voor elkaar gekregen, ziet er beter uit dan het merendeel van de 'roestige' mods want sommigen zijn echt gewoon ronduit lelijk.
Deze is echter erg mooi! Dus als je zou willen sharen hoe je het gedaan hebt zou ik het op prijs stellen, ben er nog niet helemaal over uit wat ik met een 'her-opbouw' systeem ga doen :P

[gigantisch offtopic]
Iemand 2x64 MB DDR RAM ruilen voor 2x blauw CCFL, 2x UV (paars) CCFL en een 120mm fan ? :P
[/gigantisch offtopic]
bonzaibuddy schreef op 04 augustus 2004 @ 14:49:
heel mooi! :)
alles ziet er erg oud uit, is dit ook zo of ligt alleen dit aan de lak/verf?
de zij, voor en achter rzijdes waren van nieuw metaal, diverse onderdelen (zoals het geperforeerde plaat, de bovenzijde en veel losse onderdelen) waren al deels verroest en/of gewoon oud. Alles wat nog niet verroest was heb ik gewoon behandeld met de standaard roest verf+ oxidant welke andere ook hebben gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
kijk, dit is pas casemodden! erg netjes gemaakt hoor _/-\o_

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

m-m schreef op 04 augustus 2004 @ 13:04:
Erg strak, grootse klasse! Het lijkt wel alsof hij zo uit een game ofzo komt.
Ik krijg spijt dat ik niet even ben gaan kijken bij de casemod compo.....
tja dan ben je natuurlijk erg fout bezig als je een modje bent @ C&E! foei!

[edit]
owja mooie case :P :) maargoed je bent nog een broekie.. kortom je hebt nog kans genoeg om te winnen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door ReseTTim op 05-08-2004 01:56 ]

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Gaaf. Ik heb het idee met roest al eens eerder gezien bij een eigenbouw motorenshow. Iemand had een ratbike gebouwd van roestige onderdelen, waar stukken, roestig en gedeukt, plaatwerk op gelast waren. In de klasse waarin hij mee deed, ratbikes, werd hij eerste. :7

Bij mij doet dit het dus gelijk goed. 8)

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:01

Bestla

Kvinne

Totaal offtopic maar goed, Firebird72 werkte al met 'roest' op de rails van zijn modeltreinbaan.
Ook de loc en wagons moesten eraan geloven. Dat gaf een veel realistischer beeld.
Ik gebruikte daarvoor niet roestkleur van Tamiya maar chokoladebruin, dat is wat donkerder dan die roestverf die veel roder is.
Om echte roest na te bootsen met verf , meng je wat fijn zilverzand door de verf en kwasten maar, wel goed blijven roeren. Daarna overschilderen in de gewenste tinten en klaar

Blubber die opgedroogt is is ook leuk, lekker baggeren met plamuur 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Bestla op 05-08-2004 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
ahh, ik kan t niet laten om ook nog even de pics van de muismat erbij te zetten:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38593/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38592/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38591/thumb.jpg

de oude: (nu van jeroen1001)
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/35974/thumb.jpg

T zandstralen was 5 minuten werk, maar het uitsnijden heeft me echt 2,5 uur gekost :X Maar t resulaat is weer erg mooi, en een mooi reclame bordje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn _ferry_, ik had hem al op BT gezien maar het is echt een mooi staaltje werk wat je hebt geleverd. Alleen vind ik de hele roesting wat minder, deels roesting vind ik mooier (vond je zelf geloof ik ook, las ik in een topic op BT). Mja toch erg mooi!

Ik wil hem wel es in het echt zien.

Mijn complimenten heb je ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
tnks RaZoRbLaDe, klopt IDD dat ik het leuker vond om nog een beetje blank metaal te hebben, aan de achterkant is dat wel zo, maar de voor en zijkanten hebben net iets teveel oxidatie vloeistof gehad.
Dat spul laat het voor iets van 80% roesten in de 1e paar uur, maar de dagen erna roest het schijnbaar nog wat verder. dat wist ik niet, en zo zijn ze eigenlijk geheel verroest. Ach, verder niet zo'n probleem. Toen ik daar eenmaal achter was gekomen heb ik er dus ook wel rekening mee gehouden. Doenderwijs leer je he ;) Oh, en in t echt zien kan hoor :P moet je alleen wel ff naar delft toe komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
woei! erg mooi hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 13:55
w00t!

Deze vinnik wel errug cool geworden! En volgens mij is dit eindelijk weer eens een cm die orgineel te noemen is!!

Vind vooral je rad met die buis uv-gele vloeistof erover supergeil!! Alleen zie hem nergens terug bij je kast?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
:9 Erg origineel en netjes afgewerkt vooral dat WC gedeelte is vet :9

Keep up the good work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biglines
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-02-2011

Biglines

Biglines.nl

waar heb je die oxidatie vloeistof vandaan?

kheb wel gelezen, maar als het er al staat moet ik een bril gaan halen...

Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
  • Laatst online: 25-08 19:10
_ferry_ schreef op 03 augustus 2004 @ 20:56:
En t roest geeft gelukkig niet af, in het begin soms wel eens, dan had ik oranje vingers na t modden. Maar aangezien er zoveel aan gesleuteld is is dat inmiddels wel over :P
Dat was op campzone wel anders :P, ik heb als jury jou kastje natuurlijk wel ff betast, en mijn vingertjes waren roestig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Laatst online: 00:29
frickY schreef op 07 augustus 2004 @ 22:36:
w00t!

Deze vinnik wel errug cool geworden! En volgens mij is dit eindelijk weer eens een cm die orgineel te noemen is!!

Vind vooral je rad met die buis uv-gele vloeistof erover supergeil!! Alleen zie hem nergens terug bij je kast?!?
Kijk eens op de vensterbank.
Echt een te vette mod, hoe lang ben je er mee bezig geweest in uren ongeveer?

_/-\o_ _/-\o_ Respect voor jou _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je hem dan niet ff stof en vetvrij maken en dan blanke lak erover heen spuiten. Èn hij roest niet meer verder, èn dat ding geeft niet meer af...

Of zou dat niet lukken denk je :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 13:55
paazei schreef op 08 augustus 2004 @ 02:06:
[...]

Kijk.. daar istie verstopt
Dat vind ik nou zonde :( Zet m er dan bovenop 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Biglines schreef op 08 augustus 2004 @ 01:15:
waar heb je die oxidatie vloeistof vandaan?

kheb wel gelezen, maar als het er al staat moet ik een bril gaan halen...
Te koop onder de merk naam modern options, bij OA pipoos en andere hobby zaken.
The_Resetter schreef op 08 augustus 2004 @ 01:35:
[...]
Dat was op campzone wel anders :P, ik heb als jury jou kastje natuurlijk wel ff betast, en mijn vingertjes waren roestig :P
hmm, ik heb er zelf geen last van :P
paazei schreef op 08 augustus 2004 @ 02:06:
[...]

tnks, eerlijk gezegd geen idee, t zal zo rond de 150 uur zitten, grofweg geschat. Ik heb immers geen stopwatch tijdens t klussen aanstaan. IIG ben ik er 3 maanden terug mee begonnen en heb er elke zondag en ook door de weeks in de vakantie aan gewerkt. In uuroon zou ie IIG te duur zijn ;)
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 02:08:
Kan je hem dan niet ff stof en vetvrij maken en dan blanke lak erover heen spuiten. Èn hij roest niet meer verder, èn dat ding geeft niet meer af...

Of zou dat niet lukken denk je :?
Heb ik uiteraard geprobeerd ;) maar het ziet er dan niet meer als echte roest uit door de blanke lak laag.
frickY schreef op 08 augustus 2004 @ 02:31:
[...]

Kijk.. daar istie verstopt
Dat vind ik nou zonde :( Zet m er dan bovenop 8)
hehe :P nou in de vesterbank valt de waterkoeling ook nog goed te zien. En bovenop kan op zich wel, zo heb ik namelijk tijdens campzone gecomputerd :) los staand van de pc is juist alleen maar mooier IMHO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-09 22:16

Klippy

Still Game

Wow!

Dat casemod gedoe doet me normaal niet veel, maar ik kijk hier toch wel regelmatig naar wat anderen maken en dit is absoluut de mooiste die ik tot nu toe heb gezien.

Echt super werk _/-\o_
Meer kan ik niet zeggen :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

Opzich wel mooi, maar vindt het zo hier op lijken

http://bit-tech.net/feature/44/1/

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Vertel me dan eens waarom hij er op lijkt? Alleen vanwege de roest? De enige overeenkomst IMHO is de stijl. Me kast is er namelijk wel op geinspireerd, maar is toch geheel naar me eigen idee. en hoeveel lian-li's of chieftec's lijken er wel niet op elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 11:41

ThaHandy

Discovery Channel

FanToom schreef op 08 augustus 2004 @ 15:24:
Opzich wel mooi, maar vindt het zo hier op lijken

http://bit-tech.net/feature/44/1/
gheheh nu ik deze heb gezien is die nix _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my

Tom-my

w03iz0rz

_ferry_ schreef op 08 augustus 2004 @ 15:47:
Vertel me dan eens waarom hij er op lijkt? Alleen vanwege de roest? De enige overeenkomst IMHO is de stijl. Me kast is er namelijk wel op geinspireerd, maar is toch geheel naar me eigen idee. en hoeveel lian-li's of chieftec's lijken er wel niet op elkaar ;)
Zucht niet vanwege de kast nee, scherp opgemerk. Maar wel de "stijl" ideeen jah, dus origineel lijkt het me zeker niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Tom-my op 08-08-2004 16:38 ]

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 15:10
FanToom schreef op 08 augustus 2004 @ 16:34:
[...]

Zucht niet vanwege de kast nee, scherp opgemerk. Maar wel al zijn "stijl" ideeen jah, dus origineel lijkt het me zeker niet.
Wat maakt het eigenlijk uit waarop een casemod lijkt :? Iemand komt met een nieuw idee, een ander denkt "cool"en probeert iets soort gelijks. Het bedenken van iets is een, het uitvoeren iets heel anders. Persoonlijk heb ik resect voor iedere casemod, mooi of niet, origineel of niet. Is het niet mijn stijl of smaak, dan geef ik geen reactie, het afzeiken van iets is makkelijk, gevoelens kwetsen ook. Het "Roest-theme" is niet iets wat ik zou doen, wel knap als je het in die styl maakt. Ik ben bezig met een plexi case in G-gnome Orac³ style, niet orgineel, wel mijn style. Als ik het hier zou posten, wat ik nog wel ga doen, zal ik zeker de reactie van "kloon, niet origineel, etc" krijgen, lekker boeiend.

Ik vind dit IMO een cool project.

offtopic:
Dit is geen flame richting FanToom, meer een algemene opmerking

[ Voor 5% gewijzigd door Underground75 op 08-08-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
The Undertaker schreef op 08 augustus 2004 @ 16:46:
[...]

Wat maakt het eigenlijk uit waarop een casemod lijkt :? Iemand komt met een nieuw idee, een ander denkt "cool"en probeert iets soort gelijks. Het bedenken van iets is een, het uitvoeren iets heel anders. Persoonlijk heb ik resect voor iedere casemod, mooi of niet, origineel of niet. Is het niet mijn stijl of smaak, dan geef ik geen reactie, het afzeiken van iets is makkelijk, gevoelens kwetsen ook. Het "Roest-theme" is niet iets wat ik zou doen, wel knap als je het in die styl maakt. Ik ben bezig met een plexi case in G-gnome Orac³ style, niet orgineel, wel mijn style. Als ik het hier zou posten, wat ik nog wel ga doen, zal ik zeker de reactie van "kloon, niet origineel, etc" krijgen, lekker boeiend.

Ik vind dit IMO een cool project.

offtopic:
Dit is geen flame richting FanToom, meer een algemene opmerking
precies :) origineel zijn is gewoon lastig, ze blijven vaak gewoon gebaseerd op andere. stel dat ik IPV roest alles strak zwart had geverfd OID met nieuwe knoppen, schone onderdelen en glanzende dingen, zou het ook weer heel wat anders zijn. Dan zou ie er uit zien alsof ie heel wat jaren jonger zou zijn. Misschien ook leuk om nog eens te doen :)

Al wordt me volgende project wel weer heel wat anders, iets wat ik verder nooit heb gezien. Dus verklap ik het ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squee
  • Laatst online: 07-06 14:28
Ik vind hem er echt heel erg vet uit zien, de combinatie met het gekleurde watercool systeem maakt het compleet! Hij zou zo direct uit Quake2 kunnen komen deze kast :D _/-\o_

Please do not contact me telepathically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my

Tom-my

w03iz0rz

Ik heb ook nergens gezegd dat het niet mooi is, maar alleen dat het niet origineel is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
mjah ach :P dr zijn er 2 die echt bekend zijn en dat zijn die van piloux, en die woont in belgie. Verder zijn er ook nog wat andere mensen op bit-tech ermee bezig. Dus dan zijn er bijvoorbeeld iets van 10 verroeste kasten. Waarvan de mijne ook nog eens vanaf 0 is opgebouwd en gelast, en de andere van bestaande tower kasten. Is dus IIG stukken origineler dan al die chieftecs, lian li's en aopen kasten met het standaard CCFL, raampje, glowfan, baybus gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltinio
_ferry_ schreef op 08 augustus 2004 @ 18:52:
mjah ach :P dr zijn er 2 die echt bekend zijn en dat zijn die van piloux, en die woont in belgie. Verder zijn er ook nog wat andere mensen op bit-tech ermee bezig. Dus dan zijn er bijvoorbeeld iets van 10 verroeste kasten. Waarvan de mijne ook nog eens vanaf 0 is opgebouwd en gelast, en de andere van bestaande tower kasten. Is dus IIG stukken origineler dan al die chieftecs, lian li's en aopen kasten met het standaard CCFL, raampje, glowfan, baybus gedoe.
zij het al eerder maar op bit-tech begint het wat vervelend te worden.

ff offtopic: bit-tech zie ik nu bijna geen nieuwe of geupdate roest mods en het is nu weer terug bij het verbouwen van standaard kasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd met je eerste plaats op het NK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thon
  • Laatst online: 09-09 15:26
gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:25

OcGuru

Giulietta Qv

je hebt de eerste plaats echt verdient _/-\o_ echt een dope kast. Gefeliciteerd ! _/-\o_

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Laatst online: 09-09 22:46

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Ficiat Ferry, heb verder nog geen details over de uitslag gezien, maar ik geloof wel dat het een close finish is geweest B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feli ferry_ ;)

Afbeeldingslocatie: http://freek.lam-lan.org/ferry.jpg

Vond ik toch nog wel een leuke foto die ik had gemaakt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Bedankt :)
Hopelijk krijgt mijn kast geen capsones met al die mensen die er foto's van maakte :P
Kvind t echt tof :D Ik begon steeds blijer te kijken naarmate ze dichter bij 1 kwamen. Ik had mezelf toch niet tot de top 3 gerekend. Daarin had ik eerder robert, xavier en ediejo gerekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-07 22:43
ik had als persoonlijke top 3 op 3 xavier, op 2 jamba en op 1 ferry, maar helaas heeft ediejo met zijn blingbling kast de 2e plaats bereikt

ik vind persoonlijk ediejo's kast te fel, te groot, en der zijn van die dingen die ik niet mooi vind zoals dus de sterrenhemel in die kast
bovendien had er wat in t raam gemaakt mogen worden en zat er een nvidea sticker op die niet erbij pastte

er zitten wel veel knap gemaakte dingen aan trouwens maar tis niet mijn favoriet

a.p. versteegs kast vond ik een stuk mooier om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xav
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:49

Xav

Developer

Water-Cooled

Congrats Ferry! :)

De uitreiking was zeker spannend toen ze bij de Top 5 aankwamen. Heb je al een mooie plek op je kamer voor de beker? ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feli Ferry, het zijn alle 5 mooie cases maar ik denk dat je creativiteit wel beloond word en dat mag ook wel een keer _/-\o_
MR_WAZOO schreef op zondag 29 mei 2005 @ 22:20:
ik vind persoonlijk ediejo's kast te fel, te groot, en der zijn van die dingen die ik niet mooi vind zoals dus de sterrenhemel in die kast
bovendien had er wat in t raam gemaakt mogen worden en zat er een nvidea sticker op die niet erbij pastte
Laten we het wel even gezellig houden, je toont je zo niet echt een goede verliezer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouzziej
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:25
_Xavier_ schreef op zondag 29 mei 2005 @ 22:29:
Congrats Ferry! :)

De uitreiking was zeker spannend toen ze bij de Top 5 aankwamen. Heb je al een mooie plek op je kamer voor de beker? ^_^
laat ik het zo zeggen, ferry stond te trillen als een nokia naast me 8)7
maar toen de nummer 2 bekend werd....kon ik met plezier me reisgenoot feliciteren :D
want ferry is 1e geworden. nog een keer ferry...gefeliciteerd _/-\o_

2280wp WZW 5° - 4560wp NNO 10° - 1620wp ZZW 10° - 1125wp ZZW 48° - 1860wp ZZW 21° | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | Hyundai Kona Electric Comfort Smart 64kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd _ferry_ !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
heej ferry, mooi werk ! een waardige winnaar uit 10 supermods 8)

gefeliciteerd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktipr
  • Laatst online: 23-10-2023

ktipr

Ondertitel

Heey ferry, nogmaals hartstikke gefeliciteerd.
De case zag er idd echt toppie uit. Je hebt ook met best veel punten verschil gewonnen van eddie. (ik geloof 17 uit m'n hoofd, ik heb hier dat papiertje niet)
Tot de volgende keer?

And that's the way the cookie crumbles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08-2023
jow ferry... hartelijk gefeliciteerd man. hoop dat ze volgend jaar weer eits organiseren, want dit jaar kon ik niet jammer genoeg.

je case is iig masterlijk _/-\o_

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Terechte winnaar _ferry_, gefeliciteerd :)

Had je case al op Campzone gezien al had ik me ook verbaasd hoe hoog die zilver/groene mega lianli geeindigd is.. (hoeveel geld kan je in 1 kast proppen... had 't idee dat er 't een en ander aan gesponsored materiaal in zat:{ ). Qua afwerking zaten er kasten bij die veeel strakker waren qua afwerking, en ook nog een stuk origineler... (Xavier, Partyboy o.a.)

Maargoed da's allemaal gelul achteraf natuurlijk.. de beurs zelf was erg interessant, al kon het misschien iets groter allemaal.. had het na een rondje of 4 al wel gezien eigenlijk :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58
Jij bent absoluut de terechte winnaar, wat een vreselijk gave case. Ik begin toch wel enigzins jaloers te worden op sommige mensen hier.

Veel plezier met je prijzen, en het verdere modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseekah
  • Laatst online: 03-02 11:42
Heej ferry gefeliciteerd he :D Je mag er trots op zijn. Moet bekennen dat ik ook op jou had gestemd :D.

Heb later nog even met je gepraat @ coolermaster stand. Op de vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-h
  • Laatst online: 04-08 20:36

t-h

(wow wat een topic-kick)

Ferry congrats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurxp
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-08 19:30
wow!!!
kan me voorstellen dat je gewonnen hebt _ferry_!!!
zeer mooi!!! :9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Bedankt allemaal :D d:)b
idd een aardige topic kick, maarjah blijkbaar is het niet zo erg :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-07 22:43
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 22:36:
Feli Ferry, het zijn alle 5 mooie cases maar ik denk dat je creativiteit wel beloond word en dat mag ook wel een keer _/-\o_

[...]

Laten we het wel even gezellig houden, je toont je zo niet echt een goede verliezer :/
ik ben absoluut geen verliezer, geef alleen mijn mening, ediejo weet die mening ook, heb t hem zelf nog gezegd, en nogmaals, de keuze is van een jury die heel verschillend naar dingen kijkt, dus daar heb ik voorderest geen commentaar op, dus nie klagen dat ik slecht verliezer ben, ik heb totaal niets verloren, had ediejo's kast alleen zelf niet zo hoog verwacht...

voorderest, de case van ferry waar t in dit topic om gaat ownt gewoon keihard alles en iedereen en is ook mijn favoriet, de aquastacker is ook een enorm gave kast, vooral vanwege het plexi

maargoed, mijn ervaring met het NKCM : ik ga nog gekkere dingen doen, nu ook eens met een standaard kast, echter die standaard kast word een mod die ik pas post als deze af is, want dat is gewoon een tussendoor projectje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super vette kast!! :9

Ik ben bezig met een project waar ik ook roestig metaal wil nabootsen op MDF. Waar kan ik deze roest-verf halen, en hoe heet deze precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wohoo wat een mega-kick. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Idd, ik zou bij het NL elftal gaan spelen, daar hebben ze wat aan iemand die zo omhoog kan schoppen.
(Of bij de ME hier in het dorp, die houden ook wel van schoppen)

;) Heheh, anyway:

De verf is geloof ik te koop bij div. hobby winkels, welke het op voorraad hebben weet ik niet, mijn ma had het staan en onze lokale bouwwinkel/hobbywinkel heeft het gewoon te koop.

Binnenkort zal ik het weer gebruiken :9 ..........
Pagina: 1