Doom 3 trekt verkeerd volk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
"Jezus wat staat er een onzin in deze thread."
(heroist in Doom 3 al dagen voor lancering online beschikbaar)

Het is een puinhoop in Doom 3 al dagen voor lancering online beschikbaar. Het is werkelijk teveel om op te noemen, dus ik stel voor dat we met z'n alle een oogje in het zeil houden en ingrijpen waar dat nodig is.

Enkele voorbeelden:

Verwijzing naar illegale content
Vraagt om warez

2Tales_is_2Fast maakt er ook een zooitje van. Patsen met warez, Flamen, Flamen, ...

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Die laatste ga ik even mailen... En daarna het draadje even doorlopen op warez enzo. En dan met de modborstel erdoor :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

*borstelt mee*

Gisteren al rondje gedaan, en gegeven het onderwerp vind ik het nog best meevallen :) Weinig dat met enkele modpuntjes niet recht te zetten is, behalve die http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1094589 - ondertussen helemaal doodgemodereerd en kandidaat voor troll van de week (van denzelfden auteur, zeker twee punten te hoog).

• Wat valt er trouwens onder warez? D'r is maar 1 post die *nova als torrentsite aanwijst, maar er zijn er meer die usenet en torrents generiek noemen. [cbr]Mág dat?[/cbr]
• Is dit verifieerbaar? Lijkt me flauwekul.

[ Voor 11% gewijzigd door Rataplan op 03-08-2004 08:46 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:13

Bezulba

Formerly known as Eendje

Rataplan schreef op 03 augustus 2004 @ 08:43:
*borstelt mee*

Gisteren al rondje gedaan, en gegeven het onderwerp vind ik het nog best meevallen :) Weinig dat met enkele modpuntjes niet recht te zetten is, behalve die http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1094589 - ondertussen helemaal doodgemodereerd en kandidaat voor troll van de week (van denzelfden auteur, zeker twee punten te hoog).

• Wat valt er trouwens onder warez? D'r is maar 1 post die *nova als torrentsite aanwijst, maar er zijn er meer die usenet en torrents generiek noemen. [cbr]Mág dat?[/cbr]
• Is dit verifieerbaar? Lijkt me flauwekul.
dat laatste lijkt wel te kunnen aangezien een aantal gameshops doom3 al verkochten voor de officiele release

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg regelmatig deze threads. Soms is het naar mijn zin, op andere momenten wil ik als user ook wat kwijt.

Dat *nova als BT site wordt genoemd zouden jullie niet zomaar moeten bestraffen. Een paar weken geleden hebben jullie 'em zelf op de FP genoemd (zie hier en hier).

Wat ik daarmee (en ik mijn vorige topic) wilde aanstippen is hetvolgende: Mss moet er een evenwichtig standpunt worden getrokken inzake *nova. Op GoT mag het helemaal niet, maar op de FP wel. Maar het is niet duidelijk tot hoever je kan gaan met *nova te vermelden op de FP. Daardoor zie ik regelmatig discussie hierover denk ik (BT is inmiddels populairder dan KaZaA dus het zal in de toekomst nog wel vaker voorkomen).

Als voorbeeld:
De door TS genoemde Verwijzing naar illegale content is mijns inziens helemaal geen warez-verwijzing. Het is zelfs helemaal on-topic, daar het onderwerp is dat D3 Volgens de BBC is het spel al tienduizenden keren gedownload is. De poster vraagt zich af of dit wel klopt, volgens hem is het (veel) meer dan 10.000-en keren, (i.e. 0 te weinig).

Volgens mij mag deze zelfs weer een puntje hoger.

Tot zover het voorbeeld, maar TS post deze waarschijlijk omdat hij ervan uitgaat dat *nova helemaal niet mag worden vermeld, net als op GoT. Misschien zou dat wel het duidelijkste standpunt zijn. Duidelijker kan niet, geen verwarring meer etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

@G_M_C; je maakt een sterk punt, imho heb je gelijk.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me Aanloop neemt . . . . kick

Zie mijn reactie hierboven, daar schrijf ik iets over BT-sites;

En nu is het hier vergelijkbaar. Er is een beetje verwarring over wel / niet warez bij sup***a.org.

Wellicht dat deze discussie weer aangezwengeld kan worden, of hier of in dit topic.
Pagina: 1