Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Error codes van de lockups ?Fiddle schreef op 02 augustus 2004 @ 21:52:
Plz help, het is zo frustrerend als iedereen hier normaal Doom3 kan spelen maar ik niet....
Crashed het spel alleen ?
Crashed Je Windows Alleen ?
Mag ik je der nog even op wijzen dat het hier zo ie zo betreft om een illegale versie waarin is gewroed zodat de code werkend was om een niet legale manier ?
Anders dat bovenstaande waarschuwing iets meer info aub
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Wat zegt je event log en het gaat er niet om of er over gelult word ik wou alleen duidelijk maken dat een bepaalde manier van coden op bepaalde systemen niet kan werkenFiddle schreef op 02 augustus 2004 @ 21:58:
De hele computer hangt, moet dus gaan resetten. Trouwens tsek het andere grote doom3 forum eens. daar word alleen maar gelult over een illegale versie. maar het maakt overigens niet uit... het heeft daar niks mee te maken wat bij die mensen op dat andere forum werkt die dus ook.
Check in ieder geval ff je event log dan
Rechter muisknop op my computer dan manage 4 de optie van boven en dan event viewerFiddle schreef op 02 augustus 2004 @ 22:03:
waar vind ik dat.... wat is de file name?
Volgensmij zitten 'r nogal wat fouten in de Alpha.
Trouwens... lekker slim om voor een spel dat nog niet legaal uit is, support te vragen...
[ Voor 4% gewijzigd door DanielB op 02-08-2004 22:19 ]
Performance is a residue of good design.
Verwijderd
Ja, iedereen in het Doom 3 topic heeft een illi versie. Maar toch willen we geen vragen over vastlopers/crashen van spellen waarvan we 100% zeker zijn dat het illegaal is: Normaal moet je betalen voor die ondersteuning (=kopen), en in dit geval heb je dat zeker niet gedaan. Het zou zomaar kunnen dat de crack de problemen veroorzaakt.
Stukje uit de policy hierover:
Overigens zou ik je ook aan willen raden om de FAQ even door te lezen. Ik krijg namelijk het idee dat je hier eigenlijk alleen maar komt om vragen te stellen. Het is ook te bedoeling dat je anderen mensen helpt.Vragen over spellen die nog op geen enkele manier in de winkel te krijgen (nationaal of internationaal), zijn dan ook niet toegestaan. Dit omdat het dan 100% zeker is dat het om een illegale versie betreft. Ook als het spel in de winkel ligt, en het is duidelijk dat het probleem veroorzaakt wordt door het illegaal zijn (verkeerde crack ed.), willen we het hier ook niet hebben. We kunnen je dan immers toch niet helpen, omdat we geen links naar fixes gaan geven.
Dit topic is gesloten.
![]()