Toon posts:

Streaming Background Music

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand met vertellen hoe je dit kan maken?
Het kan zonder flash is me verteld.
Zonder streaming duurt het laden van de site minuten lang voor sommige gebruikers, maar met streaming gaat een mp3 bijvoorbeeld meteen spelen zonder vertraging, ookal is het nummer 5 minuten lang bijvoorbeeld.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
MP3 Streaming ?????
Het kan wel met realplayer/mediaplayer/winamp streaming bestanden. Alleen die moeten zich dan wel op een streaming server bevinden en niet op een http server.
Zie b.v. ook : muziek in website

[ Voor 20% gewijzigd door djexplo op 02-08-2004 19:20 . Reden: url ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:20

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Je kan door middel van flash een mp3 bestand afspelen waarbij je ook het principe van streaming (buffer van 10 secs bv.) kan toepassen. Hoe dat werkt weet ik niet, ben 't wel eens tegengekomen ergens :)

Kijk anders eens op Hotscripts

Nu ook met Flickr account

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

Hoi en welkom op GoT. Je bent al lekker bezig met topics maken maar wil je de zorgen van vele slotjes onder je naam hebben hangen weglaten dan kan je op andere manieren aan je informatie komen.

Een daarvan is de seach hier die alle beginnersvragen zoals deze zo kan vinden (klik)

Verder gewoon kijken wat andere kunnen en kijken wat je daarvan kan leren is al leuk zat :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 19:12:
Kan iemand met vertellen hoe je dit kan maken?
http://gathering.tweakers...rums%5D%5B%5D=13#hitstart
Het kan zonder flash is me verteld.
Klopt, dan krijg je een .wav file die je in moet laden (geen optie voor langere fragmenten), en je kunt niet kiezen of je 'm aan of uit wil hebben. Zelfde geldt voor MIDI - die zijn wel klein, maar verwacht niks van de kwaliteit (onboard wavetable, dus geen zang/tekst, slappe zouteloze geluidjes, en slechte imitatie). Gewoon Flash gebruiken, dat heeft toch iedereen geinstalleerd.
Zonder streaming duurt het laden van de site minuten lang voor sommige gebruikers, maar met streaming gaat een mp3 bijvoorbeeld meteen spelen zonder vertraging, ookal is het nummer 5 minuten lang bijvoorbeeld.
Hebben die mensen die je dat verteld hebben dat 't zonder Flash kan je ook verteld hoe je 't moest doen? Want volgens mij staan mp3'tjes niet echt in de W3C vermeld als iets wat je gewoon kan laten lopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Yoozer op 02-08-2004 19:30 ]

teveel zooi, te weinig tijd