Hoi,
Ik heb een vraagje. Ik heb in februari dit jaar een nieuwe ATi Radeon 9600XT 256MB gehaald. Toen ik laatst in de bios keek, zag ik dat mijn videokaart 'maar' op 128mb liep, terwijl hij 256mb aankan.
Ooit heeft hij daar ook op gelopen... maar nu wil ik hem dus weer veranderen naar 256MB ipv 128MB, maar dat lukt niet want ik kom niet in die option..(omfg, moeilijk uit te leggen
)
Hier een stukje van m'n bios:
Chip Configuration:
Nummer 7 kan ik dus niet veranderen, want hij is "grayed out".
Iemand enig idee hoe ik hem naar 256MB kan zetten? Zonder de bios te flashen enzo... want dat lijkt me niets.
Ik heb een vraagje. Ik heb in februari dit jaar een nieuwe ATi Radeon 9600XT 256MB gehaald. Toen ik laatst in de bios keek, zag ik dat mijn videokaart 'maar' op 128mb liep, terwijl hij 256mb aankan.
Ooit heeft hij daar ook op gelopen... maar nu wil ik hem dus weer veranderen naar 256MB ipv 128MB, maar dat lukt niet want ik kom niet in die option..(omfg, moeilijk uit te leggen
Hier een stukje van m'n bios:
Chip Configuration:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| SDRAM Configuration 30T DDR SDRAM CAS Latency 3T SDRAM RAS to CAS delay 3T SDRAM RAS precharge delay 3T SDRAM 1T Command control Auto SDRAM Bank interleave Auto Graphics Opperture Size 128MB AGP Capabillity 8X AGP Performance Control Enabled AGP Fast Write Control Enabled Video Memory Cache USWC DRAM burst length Disabled Rank interleave Disabled S2K Bus Driving Strength Auto AGP Skew (Byte 14) 00 |
Nummer 7 kan ik dus niet veranderen, want hij is "grayed out".
Iemand enig idee hoe ik hem naar 256MB kan zetten? Zonder de bios te flashen enzo... want dat lijkt me niets.