Toon posts:

[iPod] Digitall Bass Boost?

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu dat ik eindelijk een iPod heb, wil ik er ook wel van kunnen genieten.
Vroeger, op een Sony discman, zat er een digital mega bass op en daarmee werd de bass "mooier"gemaakt en vond ik het VEEL prettiger luisteren dan zonder. Nu heb ik een iPod en die heeft redelijke geluidskwaliteit maar de EQ vind ik maar niks... Niks wat mij dezelfde effect geeft als de digital mega bass... Heeft iemand een oplossing hiervoor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-06 19:31
De iPod heeft toch wel 2 instellingen die flinke bassen genereren, namelijk "loudness" en "R&B"... R&B het meeste van de 2, maar heeft ook de neiging het gelijk flink te vervormen...

Maar anders zit er niets anders op dan de originele bestanden te editten en van extra bass te voorzien... Op de Mac kan Quicktime Pro het heel simpel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik heb geen mac... is er ook een programma voor windows??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
Quicktime is er ook voor de PC... maar om geluid gewijzigd
op te slaan moet je upgraden naar QuickTime Pro.

Daarna is het simpel: "toon geluidsregelaars", bass omhoog gooien en opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Waarom neem je geen betere koptelefoon? die bij de iPod zelf zitten zijn van Sony :+ dus dan kan het wel kloppen dat je het zelfde geluid hebt zonder die "mega bass"

Overweeg het eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jah, dat dacht ik ook, maar ik geef al zo zelf geld aan de ipod... maar bij me discman had ook die oordopjes gebruikt die ik erbij kreeg en die werkte goed genoeg... En ik zat wel te denken om goedkope sony oordopjes te kopen, misschien kunnen die de lage tonen beter weergegeven als degene die ik bij de ipod heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
Ja, de originele witte dopjes zijn leuk, maar hebben 2 nadelen:

- geluidskwaliteit is minder.
- iedereen kan zien dat je een iPod hebt, ook straatrovend Nederland.

Ik heb zelf deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.clust.com/boutique/ressources/hf/hf0306/hf030601.jpg

Maar niet iedereen durft hiermee over straat, stel je voor dat je haar in de war gaat... maar qua geluidskwaliteit lach ik iedereen uit. En anders koop je de groove dopjes van Sony. Maar met je iPod op R&B blaas je die redelijk makkelijk op, dat was de tweede reden voor mij om deze Sennheiser te gebruiken, ik heb in een jaar tijd 4 setjes oordopjes opgeblazen met mijn iPod... hardcore en techno hè, blijft een dure hobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met die groove oordopjes, bedoel je dan opgeblazen omdat het de hele tijd te hard staat, of wat? Hoe dan ook, werken die lekker/prettig/mooi bass?? Zo een grote ding hoef ik niet in ieder geval... ik wil wel gewoon oordopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
Waarschijnlijk een combinatie van hard staan en
muziek wat van zichzelf al een harde bass heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de oordopjes van de iPod erg goed. Zelf gebruik ik voor thuis gebruik de Sennheiser HD570. Het ligt er ook aan welke kwaliteit je gebruikt natuurlijk ik zou minimaal 192 bitrate gebruiken want die klinkt iets meer voller dan de 128 (vandaar ook misschien een minder lage bass).

Misschien wil dat ook nog wel helpen.

Ooi,

ZwaN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik ook 192kbps mp3's en die klinken inderdaad wat voller, maar dat is niet wat ik bedoel...neem een sony discman, of minidisc, met sony oordopje's (maakt niet uit welke) en doe de mega bass 2x aan, en dan merk je wel wat ik bedoel...
Ik ga eerst rond vragen bij mensen of ik misschien hun sony oordopjes mag lenen, en kijken of ik dan wel lekkere bass krijg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:25
Heb laatst bij de MediaMarkt een paar van die Sony oordopjes gehaald die gericht zijn op het beter weergeven van bastonen. Weet het type nummer ff niet (staat op het doosje, maar die gebruik ik niet). Weet wel dat ze zo'n 35-39 euro waren en dat ze goed geluid geven...

Mocht je ze willen proberen: zijn zwart/zilver/chroom en zitten in een zwart rond doosje. Hebben zo'n uitsteeksel wat je oor zelf in gaat en zijn speciaal gemaakt om A) achter je nek langs te lopen en B) niet in de knoop te raken (textiel ipv rubber als omhulsel van het snoer)...

Wat ik zei: ze geven een mooi geluid en de bassen zijn er een stuk mooier op geworden. Zelfs in de EQ=OFF stand...

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm cool, misschien koop ik wel direct van die oordopjes... want ik ken helemaal niemand met sony oordopjes... alleen maar verrotte merken hebben ze... Maar toen ik nog mijn discman had,was het verschil met bass tussen de groove en normale oordopjes niet groot... terwijl de prijsverschil wel iets van 20 euro is. (12 euro bij dixons... normale dopjes) Weet je misschien of je oordopjes mag terug brengen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 22:13:
hmm ik heb geen mac... is er ook een programma voor windows??
Hoe komt je muziek dan op je pc?

Je "moet" het geluid in I-tunes aanpassen.
Daar stel je de juiste keuze in per nummer:
Let op, nummers kunnen alleen maar vooringestelde presets krijgen.
"Rock", "R&B" , "Loudness""Rap" zijn 4 goede suggesties
(of de optie "meer laag")

dit doe je door een nummer te dubbelklikken, of ze allen te selecteren, en dan bij eigenschappen de eqalizer aan te zetten

Belangrijk
als je langer dan 1 uur van je accu wilt genieten op je ipod:
Zet de eqalizer van de ipod(mini) op "Neutraal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jah, zo gebruik ik het nu... 2 EQ, die van Itunes en die van de iPod... maar dat levert nog steeds niet de resultaat die ik wil... zal dus echt aan de dopjes liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
weeraanmelden schreef op 02 augustus 2004 @ 16:10:
Je "moet" het geluid in I-tunes aanpassen.
Je kunt ook de nummers met Quicktime aanpassen voordat je ze importeerd in iTunes, dan hoef je niet eens de equalizer van iTunes of de iPod te gebruiken.

[ Voor 73% gewijzigd door unSOUND op 02-08-2004 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 16:39:
Jah, zo gebruik ik het nu... 2 EQ, die van Itunes en die van de iPod... maar dat levert nog steeds niet de resultaat die ik wil...
Als je zowel in iTunes als in de iPod de equalizer gebruikt, zal je het effect niet dubbel krijgen. Het enige wat er nu gebeurt, is dat de voorkeuren die je in iTunes insteld, worden doorgegeven aan de iPod, en die zal dus automatisch de instelling kiezen die jij hebt aangegeven in de ID3 tag. Je krijgt dus niet 2 keer dezelfde bewerking over elkaar heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet zeker van wel... probeer maar... 2 keer dezelfde liedje...ipod een EQ kiezen, en dan bij 1 moetje een EQ in Itunes kiezen en in de andere niet, en je zal merken andere resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
Oke, ik heb het zojuist getest, en je hebt deels gelijk.

Het geluidsverschil is er namelijk alleen als de equalizer op de iPod aan staat, zet je de equalizer uit, dan is er geen verschil tussen de 2 tracks, terwijl de een een instelling heeft gekregen, en de ander niet. Dus de track zelf wordt niet gewijzigd, zoals ik reeds beweerde.

Het was mij niet eerder opgevallen omdat mijn equalizer altijd uit staat, mijn koptelefoon produceerd al genoeg lage tonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
Om bass toe te voegen aan je liedjes op windows kan met cooledit 2000.

Maar andere oordopjes kan ook erg verschillen. Toen ik met mijn msi megastick 256 veranderde van de philips ultra bass, overschakelde naar de sony bass boost, hoorde je een flink geluidsverschil. De bass werd een stuk harder en een stuk mooier.

Dus ik denk dat als je deze twee in combinatie gebruikt je geweldige bass kan krijgen, maar denk dat de oordopjes alleen ook al genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil je gaag op dit topic wijzen,

Hierin komen alle soorten en maten van oordoppen aan bod en 80% van de users daar hebben een iPod, dus ook voor audio gerelateerde vragen kunt je daar beter terecht.
Alle Sony en Shure doppen zijn daar al uitgebreid aan bod geweest, compleet met voor/nadelen en gebruikers ervaringen.

De inhoud van dit draadje heeft weinig meer met Apple te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist niet of het nou aan de dopjes lag of aan de ipod EQ... Als die Apple nou gewoon een firmware gereleased waarbij je de custom-EQ die je maakt in Itunes op je iPod kan zetten, dan zou het perfect zijn. Maar nu ga ik verder lezen in de thread die je me hebt gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unSOUND schreef op 01 augustus 2004 @ 22:56:

Ik heb zelf deze:

[afbeelding]

Maar niet iedereen durft hiermee over straat, stel je voor dat je haar in de war gaat... maar qua geluidskwaliteit lach ik iedereen uit. En anders koop je de groove dopjes van Sony. Maar met je iPod op R&B blaas je die redelijk makkelijk op, dat was de tweede reden voor mij om deze Sennheiser te gebruiken, ik heb in een jaar tijd 4 setjes oordopjes opgeblazen met mijn iPod... hardcore en techno hè, blijft een dure hobby.
Hehe, Sennheiser HD500.
Toevallig heb ik die nu op :D
Ik gebruik m altijd, en echt waar, als je eenmaal een goed koptelefoon gewend bent, dan wil je niet meer terug. Qua vormgeving vind ik sommige modellen van Sony mooier, maar de kwaliteit van die Sennheiser is perfect, en het kost niet te veel imho, maar ik kreeg m dan ook gratis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
Ja, die 500 heeft een magisch geluidje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Laatst online: 29-01 10:38
unSOUND schreef op 01 augustus 2004 @ 22:56:

Ik heb zelf deze:

[afbeelding]

offtopic:
ik heb het beste van beide werelden ;)
Heb Shure E2c's, in-ear monitors. Super dingen!
Afbeeldingslocatie: http://www.voorjegemac.nl/images/shure-e2c.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.exhardware.com/reviews/shuree2c/shure7s.jpg
Je loopt met deze dingen niet voor lul met zo'n groot ding op je kop. Ze zitten heerlijk (je merkt amper dat je ze in hebt), ze dempen omgevingsgeluid enorm goed (daar zijn ze zeg maar voor gemaakt) en hebben een geluidskwaliteit die zo goed als gelijkwaardig is als die van jou :)

kosten trouwens €99,-

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom dure koptelefoons kopen als je mp3s luisterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 00:49:
waarom dure koptelefoons kopen als je mp3s luisterd?
a) wie zegt dat ik mp3's luister ? de iPod ondersteund ook aiff, wave, lossless...
b) sommige goedkope oordopjes zijn nog te min voor goedkope bestandsformaten...
c) ik heb ook nog zoiets als een stereo toren, en ik ga geen 2 koptelefoons kopen, want 2 goedkope zijn op de lange termijn duurder als 1 goede...

Zo maar een greep uit mijn rijtje van mogelijke antwoorden.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
en zó slecht is mp3 nou ook weer niet :)
Ik luister liever mp3 met een goede headphone dan super audio cd/dvd audio met een shitty headphone hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

En ik heb het opgegeven; ik hoor op een redelijk goed speakersysteem écht geen verschil tussen een CD en diezelfde CD geript naar 192kb/s CBR mp3...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-10 14:21
A.T.Prod, heb je al een oplossing voor dit probleem? Ik heb namelijk ook een sony discman gehad met die digital mega bass en was daar ook helemaal weg van. Sinds ik pakweg een jaar geleden een I-Bead100 heb gekocht, heb ik dit geluid moeten missen :( .

Betere oordopjes heb ik al wel, philips met van die in-ear rubbertjes erop.

Edit: Verdere ervaringen van anderen met bas en de ipod zijn ook welkom ;)

[ Voor 11% gewijzigd door JasperE op 06-10-2004 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog betere koptelefoontjes kopen en je hebt een betere bass als die Digital Bass Boost :+

dit is mijn oor:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~voort583/oor.jpg
(Shure E3)
en ik verzeker je dat dit pompt! investeren dus, maar het is het waard :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 14:19:
Nog betere koptelefoontjes kopen en je hebt een betere bass als die Digital Bass Boost :+

dit is mijn oor:
[afbeelding]
(Shure E3)
en ik verzeker je dat dit pompt! investeren dus, maar het is het waard :*)
Van mijn huidige oortjes (MDR-ED21LP) is de bas opzich prima. Ik kan het natuurlijk verkeerd hebben, maar tenzij jouw oortjes een ingebouwde equaliser hebben lijkt het me niet dat je het effect ermee berijkt waar ik het over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

waar haal je die Shure spullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Qorne schreef op 06 oktober 2004 @ 21:27:
waar haal je die Shure spullen?
o.a. bij New Line :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als je uit de usa besteld ben je incl verzendkosten zo'n 30 euro goedkoper uit,

er staat nu ook een setje op marktplaats trouwens! *KLIK*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je kunt wel inversteren in Shure dopjes, maar die vind ik toch wel erg duur. Ik ben ook van mening dat de iPod beter gewoon een bass boost zou kunnen hebben :) Met de standaard iPod dopjes heb je wel een aardige bass, maar ik vind de geluidskwaliteit van die dingen niet echt super. Bij mij Minidisc (met DBB :) ) had ik altijd Sony dopjes (gewoon van die zilverkleurige van 15 euro) en die klonken erg lekker. Het geluid dat ze geven icm de iPod is een stuk beter dan dat van de standaard iPod dopjes, maar je hebt dus echt gewoon veel te weinig bass :( En die equalizer is ook waardeloos want de standen met veel bass (o.a. Hiphop en R&B) vervormen als een ziekte.

Een echte audiofiel moet natuurlijk niks van die DBB en Groove dingen hebben, maar ik wil gewoon met normale oordopjes een normale hoeveelheid bass hebben (zo'n grote koptelefoon vind ik onhandig, wil niet op school de hele dag met zo'n ding om m'n nek lopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Ikvind juist dat de nieuwe iPod veel bass heeft. Ik weet niet welke generatie jij hebt, maar ik heb inmiddels de 4e en dat maakt een behoorlijk verschil in vergelijking met de 3e en eerdere generaties. Het komt vaker voor dat de iPod oordopjes de bass gewoon niet aankunnen die er uit komt. Ze hebben er dus wel degelijk wat aan gedaan, standaard wat meer bass dus. :)

En weet iemand waar ik die Shure dingen ook zou kunnen beluisteren in real life? Vind ik toch altijd fijner dan op iemand anders zn gehoor af te gaan.

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sage schreef op 08 oktober 2004 @ 08:57:
Ikvind juist dat de nieuwe iPod veel bass heeft. Ik weet niet welke generatie jij hebt, maar ik heb inmiddels de 4e en dat maakt een behoorlijk verschil in vergelijking met de 3e en eerdere generaties. Het komt vaker voor dat de iPod oordopjes de bass gewoon niet aankunnen die er uit komt. Ze hebben er dus wel degelijk wat aan gedaan, standaard wat meer bass dus. :)

En weet iemand waar ik die Shure dingen ook zou kunnen beluisteren in real life? Vind ik toch altijd fijner dan op iemand anders zn gehoor af te gaan.
waar woon je? (ik omgeving utrecht)
je bent altijd welkom om die van mij ff in je oor te proppen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 11:52:
[...]

waar woon je? (ik omgeving utrecht)
je bent altijd welkom om die van mij ff in je oor te proppen :*)
Ik woon in Den Haag. Ik bedoelde eigenlijk meer een dealer in de omgeving van Den Haag dus, waar ik hem eventueel ook gelijk kan kopen.

Maar bedankt voor het voorstel hoor! :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sage schreef op 08 oktober 2004 @ 12:37:
[...]

Ik woon in Den Haag. Ik bedoelde eigenlijk meer een dealer in de omgeving van Den Haag dus, waar ik hem eventueel ook gelijk kan kopen.
En dat is helemaal niet onbelangrijk. Mijn Sennheiser (zo'n groot model) heb ik ook eerst beluisterd en vergeleken met anderen; van die aankoop heb ik geen spijt. Toen ik in Beverwijk eindelijk de Sony MDR-EX71SL (in-ear dopjes) gevonden had, mocht ik ze niet proberen, want het was een hygienisch product. Tja, is wat voor te zeggen. Maar na circa 12 uur inspelen ben ik er nog lang niet zo blij mee als met mijn grote Sennheiser. Toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Same here. Ik heb ook de MDR-EX71SL. Klinken opzich goed, maar niet zo goed als ik had verwacht. Ik wil het gewoon eerst kunnen proberen voordat ik iets koop. Lijkt me niet teveel gevraagd, kan namelijk bij bijna elke grotere aanschaf als je bij een redelijke zaak bent.

Maar eens op bezoek bij de hifi dealers hier in Den Haag dan maar. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet je wel zeggen dat mijn doppen zowat ik kwaliteit zijn verdubbeld na 2-3 dagen, ik vond ze erg schel en niet lekker klinken net uit de doos.
Maar na 2-3 dagen waren ze pas echt top, zoals ze nu ook zijn. Dit is dus heel jammerlijk voor mensen die ze gaan nieuw gaan testen.
dit is echt een dag en een nacht verschil bij mijn Shure E3's, ik weet niet hoe dit bij andere dopjes zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Krijg je bij die Shure's eigenlijk nog garantie op kabelbreuken ofzo? Dat is namelijk de primaire reden waarom ik een hoop oordoppen weggegooid heb :) Maar met zulke prijzige doppen is dat natuurlijk een beetje zonde.

* Bigs is er stiekum toch wel een beetje in geinteresseerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste is het snoer heel dik, ook naar de oortjes toe (check m'n foto) en dan heeft hij ook nog een goede trekontlasting aan de dopjes en de minijack connector (hij is ook haaks).
En qua garantie heb je 2 jaar. Koop je in de US, dan moet je hem terugsturen naar de US. Koop je hem hier, breng hem dan naar de dealer of Authorized Service Center. Dit staat bij mij op het garantie bewijs.
Ik lees van veel mensen dat hun Sony EX71's al na een half jaar tot een jaar een draadbreuk hebben :X

Mits je natuurlijk de bon bewaard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
De reden waarom ik er niet eens over nadenk die dure dingen te kopen is dat je die dopjes dan iedere keer moet gaan opbergen in hun doosje, omdat je je anders constant zorgen loopt te maken of de rubbertjes er nog wel op zitten. Ik wil mijn dopjes gewoon in een jaszak kunnen wegstoppen zonder me er zorgen over hoeven te maken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik kan je verzekeren dat de rubbers op mijn Shure's er niet zomaar afvallen, ik stop ze echt niet in hun doosje, dat ding heb ik nog nooit gebruikt. Ik stop mijn doppen gewoon in m'n jaszak, borstzak noem maar op.
Maak je over dit punt absoluut geen zorgen (mischien bij Sony wel).
En tevens zijn die rubbers heel goed na te bestellen, en wordt er al 7 paar mee geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
hm da's wel beter dan. Maar ik moet denkik nog steeds wel in een lichtelijk bezopen toestand zijn om oordopjes van rond de 100 euro te gaan bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna 200 hoor :X

zal ik je dronken voeren? geen punt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:29
Ik heb zelf de Sony Bass Boost oordopjes in gebruik die ik 6 jaar terug voor m'n MD speler heb gekocht; waren toen 50 gulden en nog steeds perfect voor de iPod.
Snap ook ECHT niet (volgens mij zijn het namelijk Sony oordopjes die bij de iPod zitten) dat ze niet wat betere erbij doen. Vind de meegeleverde echt RUK.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Ik heb nu een second chance op ebay (niet gewonnen, maar hoogste bieder haakte af) om voor $61 een stel nieuwe e2c's te bemachtigen. Doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigs schreef op 13 oktober 2004 @ 17:35:
Ik heb nu een second chance op ebay (niet gewonnen, maar hoogste bieder haakte af) om voor $61 een stel nieuwe e2c's te bemachtigen. Doen? :)
ze zijn hier 99 euro :)

die worden ze wel verzonden al gift? anders zitten die ratten er hier weer bovenop
:)

het is dus best goedkoop ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Mja zie nu dat die verkoper $29 verzendkosten vraagt.. lijkt me een beetje veel. Zo groot/zwaar is die verpakking toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
haha, dat lijkt me niet nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Duidelijk.... :P

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Hm crap.. niet alleen $29 verzendkosten, maar hij accepteert wegens technische problemen ook nog es geen paypal. Denk dat ik het maar aan me voorbij moet laten gaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Laatst online: 10-10 19:58
Ik heb ook van die Groove Fontopia van Sony. Lieten mij nooit in de steek met de laptop of Sony portable minidisc. En dan is mijn minidisc gewoon uitgerust met een normale EQ en géén Mega Bass oid....
Maar met Apple Ipod 4G een compleet gebrek aan laag :S

echt, wat een gebrek aan dat apparaat!!!

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Hmm.. ik heb er met mijn EX71's nu geen last van. Daar luister ik meestal met de EQ uit en dat klinkt perfect :) (met de EQ aan wordt je gewoon doof van de bass :) ) Met mijn vorige doppen (standaard Sony's van 15 euro) kwam ik af en toe ook wel bass te kort, beetje jammer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Ik heb de fontopia's nu ook en ben er erg teverden over icm de ipod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bigs schreef op woensdag 13 oktober 2004 @ 17:35:
Anders wil ik die mogelijkheid wel van je overnemen
:*)

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik hebzelf ook de Sony MDR-EX71SL een paar maanden nu, was aan het begin wel wennen, maar komt prima geluid uit voor die prijs (€40 op ebay). Geeft een mooie bass weer en heb nooit meer EQ aan = batterij besparing :Y) de dopjes die je standaard bij je iPod krijgen zijn echt waardeloos..

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Pagina: 1