Toon posts:

[IE] 'A runtime error has occured' *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeie dag, ik heb al geruime tijd een probleem met internet explorer en heb geen idee waar het vandaan komt, ik heb mn IE al geupdate en dat soort dingen maar het blijft....
Bij sommige pagina's die ik open, als ik over links ga die van plaatje veranderen als er alleen al op staat met je muis en als ik op sommige links klik verschijnt het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/gmremmerswaal/ie-error.jpg
Ik hoop dat een van jullie mij verder kan helpen met dit probleem verhelpen!
Alvast bedankt!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

merlino, heb je dit op alle sites die je bezoekt? Het ligt meestal namelijk eerder aan de website dan aan je browser :) Welke versie van IE heb je trouwens; wat heb je zelf al geprobeerd, en draai je wellicht firewalls / anti-virus software?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Het kan zijn dat deze error normaal niet zou worden weergeven maar doordat je b.v. Delphi of een ander programma hebt geinstalleerd met een debugger dat Internet Explorer nu vraagt of je de errors wil debuggen (met het programma die het veroorzaakt heeft).. Correct me if im wrong :)

Verwijderd

Misschien dat dit hetzelfde probleem is als [Win2000]IE geeft javascript errors waar geen errors zijn :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Tools -> Internet Options -> Advanced -> Disable Script Debugging B)

Maar dat is natuurlijk symptoombestrijding, geen oplossing.

Ik pas trouwens de topictitel even aan, "probleem" zegt helemaal niets: je bent niet de enige met een probleem ;)
Verder zou ik de tips bij Zoeken naar 'a runtime error has occured' + [google="a runtime error has occured"] even langslopen en meer info geven, zie Spider.007.

Als het gewoon script errors zijn moet je de server beheerders aanspreken, anders hebben we meer info nodig.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Had idd ff verder moeten kijken dan mijn neus lang is, er stonden al wat bevredigende topics over dit onderwerp, ik heb script debugging uitgezet en hoop dat het nu is afgelopen!
Thx anyway!
Pagina: 1