Toon posts:

beste boxen prijs/kwaliteit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kzoek een set goeie boxen + woofer voor mijn toekomstige mp3 pc. Iemand een idee? Liefst van een goed merk

TIA ;)
Taranis

Verwijderd

Aansluiten op je stereo toren!

Verwijderd

Topicstarter
>Aansluiten op je stereo toren!
geen stereo op m'n kamerke :'(

Verwijderd

Sorry.
Ik heb zelf Philips MMS240 speakers waar ik heel erg tevreden over ben. Wel zou ik er ooit nog een subwoofertje bij willen. Ik weet dat Philips niet echt favoriet is bij de meeste tweakers, maar iedereen die m'n huidige speakers hoort zegt ook dat ze heel lekker klinken.

Verwijderd

Kijk anders even hier op voor een test: http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=110 Succes verder.

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 10:49
Op dinsdag 26 december 2000 13:11 schreef Raampie het volgende:
Sorry.
Ik heb zelf Philips MMS240 speakers waar ik heel erg tevreden over ben. Wel zou ik er ooit nog een subwoofertje bij willen. Ik weet dat Philips niet echt favoriet is bij de meeste tweakers, maar iedereen die m'n huidige speakers hoort zegt ook dat ze heel lekker klinken.
ben et dr helemaal mee eens, die philips mms130 van mij klinken ook heel lekker, vooral icm mijn stereo (en dus ook de 150 watt subwoofer die onder mn bureau staat B-)) maar dat zijn helemaal geen verkeerde boxen die philips

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Op dinsdag 26 december 2000 13:11 schreef Raampie het volgende:
Sorry.
De philips MMS 180 (sataliet+subwoofer) klinkt ook erg goed. Super lage bassen en helder geluid (want niet alleen de bas is belangrijk).
Enig nadeel is dat pc-speakers het nooit halen bij een stereoset, maar het is maar net waar je geld voor (over) hebt.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Ik zit er momenteel aan te denken om ook die MMS 180 set te kopen zodat ik in combinatie met mijn huidige speakers een leuke set surround speakers heb met subwoofer. Ze kosten maar 149,- bij Kinorama, toch een aantrekkelijke prijs kwaliteits verhouding volgens mij.

Verwijderd

ALTEC LANSING!(met woofer)
Pagina: 1