Pushmessages trashen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:36

Tomatoman

Fulltime prutser

Topicstarter
Niet al mijn pushmessages hebben een kruisje om ze te verwijderen. Kan iemand al mijn pushmessages in één keer trashen s.v.p.?

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Sterker nog volgens mij kan je ze helemaal niet verwijderen.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn t -straf-pushmessages? Ik heb er ook 1tje die niet weg kan. :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Die blijven staan net zoals user notes, alleen die laatste kan je niet bekijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 16:19

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik vind het ook wel irritant dat zo'n onbelangrijk bericht over dat er 2 jaar geleden een topic naar een crewforum is verplaatst iedere keer weer mijn scherm vult op myreact. Kan het niet zo dat ik alleen de titel zie?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 20:27
Johnny schreef op 01 augustus 2004 @ 00:32:
Ik vind het ook wel irritant dat zo'n onbelangrijk bericht over dat er 2 jaar geleden een topic naar een crewforum is verplaatst iedere keer weer mijn scherm vult op myreact. Kan het niet zo dat ik alleen de titel zie?
Hmm, ik heb eens op pushmessages verwijderen geklikt (oid? :? ) en sindsdien staat er:

Pushmessages
Geen zichtbare pushmessages

(Hoe krijg ik ze nu weer terug? :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vergeet niet dat je je PM's 'dicht kan klikken' met het +je :)

Maar wmb is een titel-only optie zoals Johnny zegt best wel een idee, ik heb er ook een paar ja.

[ Voor 8% gewijzigd door Mike Jarod op 01-08-2004 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-09 15:16

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

(Hoe krijg ik ze nu weer terug? )
Het woordje "alle pushmessages" is clickable :)

directe link <-- deze moet als het goed is voor jou ook kunnen werken (voor de rest niet ;))

[ Voor 46% gewijzigd door gorgi_19 op 01-08-2004 00:38 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Billie schreef op 01 augustus 2004 @ 00:33:
[...]

Hmm, ik heb eens op pushmessages verwijderen geklikt (oid? :? ) en sindsdien staat er:

Pushmessages
Geen zichtbare pushmessages

(Hoe krijg ik ze nu weer terug? :P )
Klik es hier.

Grmbl Gorgi :P

[ Voor 3% gewijzigd door Steve op 01-08-2004 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:36

Tomatoman

Fulltime prutser

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 00:20:
Zijn t -straf-pushmessages? Ik heb er ook 1tje die niet weg kan. :( .
Een paar wel, een paar niet. Maar wat heb ik nu nog aan een terechtwijzing van twee jaar geleden? En wat heb ik aan een informatieve pushmessage van jaren geleden? Daarom mijn vriendelijke vraag om de bezem er eens door te halen. :)

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:34
Ja, ik heb 1 pushmsg die terecht was en de ander was een fout van een modje, (hij dacht dat ik iets deed wat ik niet deed) maar ik moet er nu wel altijd tegenaan kijken. Kunnen jullie geen optie inbouwen dat je deze na een bepaalde termijn kunt verwijderen?

De gene die niet terecht was: Door HlpDsK (Moderator SG/HK) - 02-02-2004 22:13
Edit; Is toen via mail opgelost ;)

En de gene die wel terecht was: Door The Will - 09-01-2003 21:45

Zo zie je, deze staan er nu al even.

Nu vind ik het niet super erg. Want je kunt ook gewoon het pushmsg window sluiten. Maar een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/delete.gif knopje zou wel fijn zijn :)

[ Voor 4% gewijzigd door Roberto op 01-08-2004 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Dat knopje is er op zich wel hoor :) alleen moet het modje dat de PM gezonden heeft, aangegeven hebben dat de PM verwijderbaar is. En bij een PM om je te wijzen op een reactie o.i.d. wordt dat normaal gesproken niet gedaan.

Misschien wel een goed idee om het zo in te stellen dat die PM's na bepaalde tijd wel te verwijderen zijn door de user zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Steve schreef op 01 augustus 2004 @ 09:41:
[...]
Dat knopje is er op zich wel hoor :) alleen moet het modje dat de PM gezonden heeft, aangegeven hebben dat de PM verwijderbaar is. En bij een PM om je te wijzen op een reactie o.i.d. wordt dat normaal gesproken niet gedaan.

Misschien wel een goed idee om het zo in te stellen dat die PM's na bepaalde tijd wel te verwijderen zijn door de user zelf.
Ja dat lijkt mij ook een handige optie. Want The Will kan dit al niet meer doen bij mij.

Een termijn van 3 maanden lijkt mij genoeg, dan heb je genoeg tijd als user hem eens paar keer goed te lezen en de fout goed tot je door te laten dringen. Zo reageer ik toch anders nu door die pm van hlpdsk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Moderators kunnen ook geen push messages verwijderen :)

Ik zie overigens niet in waarom je niet gewoon het hele tabelletje 'Pushmessages' inklapt, het is nou niet zo dat je dan nieuwe belangrijke pushmessages mist ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
elevator schreef op 01 augustus 2004 @ 10:03:
Moderators kunnen ook geen push messages verwijderen :)

Ik zie overigens niet in waarom je niet gewoon het hele tabelletje 'Pushmessages' inklapt, het is nou niet zo dat je dan nieuwe belangrijke pushmessages mist ofzo :)
Ik erger me er ook niet aan zie de quote. (+ ik doe idd wat jij zegt)
Maar mocht deze optie toevallig al in react zitten zou het volgens mij geen kwaad kunnen deze aan te zetten. (*just asking ;) )
RS_003 schreef op 01 augustus 2004 @ 09:32:
Nu vind ik het niet super erg. Want je kunt ook gewoon het pushmsg window sluiten

[ Voor 9% gewijzigd door Roberto op 01-08-2004 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

tja, zo heb ik meen ik een maar test-pushmessages op aanvraag erin staan die ik niet weg kan klikken ;). Maar dat boeit me verder niet zo, ik kom enkele keren per maand in MyReact en die PM's zie ik wel verschijnen.....

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 17:36
Wie was ook alweer diegene die destijds van de 'test'-PM's kreeg met verrote HTML en JavaScript erin? Balen zeg als je dat dan niet weg kan halen :P

'k Ondervind er zelf geen last van dat de pushmessages daar staan. Je kan het hele lijstje echter inklappen. En zeg nou zelf? Het is toch een leuk archief geworden voor sommigen? Kan je nog eens terugkijken en herinneringen ophalen van de tijd dat je de PM had gekregen. 't Klinkt wel even overdreven sentimenteel, denk ik, maar toch. Toen ik naar aanleiding van dit topic gisteren m'n pm's nog even doorlas, verbaasde ik me over een aantal dingen dat het al een hele tijd geleden is, dat bepaalde zaken geaccoordeerd zijn, etc.

Toch wel grappig eigenlijk.

Dus ik vat de reden om ze weg te halen niet echt. EEN reden die ik kan bedenken is dat de pushmessages gelist zijn in myReact en dat het wel eens lang kan duren met binnenhalen van de pagina als je veel pm's hebt gekregen met een 56k6-modempje of iets dergelijks :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

ei'k zou het handig zijn dat modjes de PM's van iemand alsnog hidden-able kunnen maken per stuk voor sommige mensen, want het verberg-deze-PM systeem werd later ingevoerd dan de PM's zelf, dus sommige Test-PM's blijven gewoon staan......
Zo kunnen de mensjes zun archief toch ff opruimen..... :)

[ Voor 36% gewijzigd door AW_Bos op 01-08-2004 11:46 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het lijkt me best een aardig idee om als Feature request neer te leggen in React Bugs en Featurerequests :) Iets in de trend van het automatisch verbergbaar-maken van PM's van een half jaar oud ofzo.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Het kan aan mij liggen maar ik zie eigenlijk het nut niet van die berichten bij je MyReact. MyReact is toch bedoeld voor (user-specifieke) forumnavigatie? Gewoon daar weg slopen zie ik persoonlijk meer zitten, wel het knopje laten staan dat je ze kan bekijken :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Glashelder schreef op 01 augustus 2004 @ 11:54:
Het kan aan mij liggen maar ik zie eigenlijk het nut niet van die berichten bij je MyReact. MyReact is toch bedoeld voor (user-specifieke) forumnavigatie? Gewoon daar weg slopen zie ik persoonlijk meer zitten, wel het knopje laten staan dat je ze kan bekijken :)
Je kunt ze toch inklappen? Op die manier heb je netjes een linkje waar je PMs staan; voor de rest heb je er geen 'last' van :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Dat kan inderdaad, maar wat is het nut om die berichten daar te laten staan?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Admins kunnen (althans, nu ik daar wat bugs gefixed heb in react 1.9.3) altijd pushmessages hidden. Ongeacht of de PM al-dan-niet bevestigd of verlopen is.

Helaas waren er op verschillende plaatsen wat bugs ingeslopen, waardoor dat tot vandaag in React niet goed zat en dus op GoT ook nog niet goed zit.

Waar overigens eventueel nog over gediscussieerd kan worden is de mogelijkheid om PM's na een maand of drie/zes hideable te maken, ongeacht of ze dat in eerste instantie waren.

Ik heb de PM's van tomatoman allemaal gehide nu, maar ben niet van plan daar voorlopig een vaste service van te maken... Aangezien me dat wat te veel tijd kost als iedereen zijn PM's wil laten verbergen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door ACM op 01-08-2004 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:02

crisp

Devver

Pixelated

ACM schreef op 01 augustus 2004 @ 13:06:
Admins kunnen (althans, nu ik daar wat bugs gefixed heb in react 1.9.3) altijd pushmessages hidden. Ongeacht of de PM al-dan-niet bevestigd of verlopen is.

Helaas waren er op verschillende plaatsen wat bugs ingeslopen, waardoor dat tot vandaag in React niet goed zat en dus op GoT ook nog niet goed zit.

Waar overigens eventueel nog over gediscussieerd kan worden is de mogelijkheid om PM's na een maand of drie/zes hideable te maken, ongeacht of ze dat in eerste instantie waren.

Ik heb de PM's van tomatoman allemaal gehide nu, maar ben niet van plan daar voorlopig een vaste service van te maken... Aangezien me dat wat te veel tijd kost als iedereen zijn PM's wil laten verbergen ;)
ACM: ik denk dat het overgrote deel van de non-hideable PM's PM's zijn van voor de tijd dat _may_hide geintroduceerd werd; wellicht een optie om eenmalig dat vlaggetje overal op '1' te zetten voor PM's ouder dan x maanden?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
crisp schreef op 01 augustus 2004 @ 13:12:
[...]

ACM: ik denk dat het overgrote deel van de non-hideable PM's PM's zijn van voor de tijd dat _may_hide geintroduceerd werd; wellicht een optie om eenmalig dat vlaggetje overal op '1' te zetten voor PM's ouder dan x maanden?
Goed idee. Want de 2 pm's die ik niet kan verbergen zijn idd oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
[...]

PMs voor november 2003 kunnen niet deleted worden.
Ik zie overigens niet in waarom bepaalde messages niet gehide mogen worden, na een week bijvoorbeeld?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

* curry684 snapt het probleem niet. Ik heb meer dan 60 pushmessages, maar kan me d'r echt niet aan storen dat de recentste 5 in m'n MyReact verschijnen. Je kunt je maar ergens druk over maken :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
curry684 schreef op 01 augustus 2004 @ 18:54:
* curry684 snapt het probleem niet. Ik heb meer dan 60 pushmessages, maar kan me d'r echt niet aan storen dat de recentste 5 in m'n MyReact verschijnen. Je kunt je maar ergens druk over maken :)
offtopic:
/me Uche * of je MyReact doet het niet meer ;) /me kuch *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Laatst online: 22:03
Dat denk ik ook, en dat lijkt me een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:24
curry684 schreef op 01 augustus 2004 @ 18:54:
En je kan toch ook gewoon dat gedeelte inklappen? Dan zie je ze helemaal niet meer :)

Of is dat een abbo-optie?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ja hoor, inklappen is geen probleem, dat kan iedereen. En dan zie je ze nooit meer ;)

Maar het trashen van oude PMs (meer dan 6 maanden oud bv) ben ik ook wel voorstander van :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:55
Trashen van PM's lijkt me ook prima, mag wat mij betreft direct al. Een PM zie ik als een snel berichtje naar een user toe, als het is gelezen heeft het verder weinig waarde. Mocht er belangrijke info in staan voor de mods dan zet je dat wel in de notes neer.

Zit je alleen met het probleem dat je niet 100% zeker weet of de daadwerkelijke user het bericht heeft gelezen. Als iemand anders op akkoord klikt en 'm daarna trashed is het voor die user ook niet meer terug te lezen. Misschien is dat gewoon de verantwoordelijkheid van de user in kwestie, of misschien moet je inderdaad een bepaalde looptijd hanteren.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

ShittyOldMan schreef op 02 augustus 2004 @ 13:24:
Zit je alleen met het probleem dat je niet 100% zeker weet of de daadwerkelijke user het bericht heeft gelezen.
:?

Klik maar eens op de 'Gelezen' knop bij iemand anders, dat mag echt alleen de gebruiker zelf :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

curry684 schreef op 02 augustus 2004 @ 13:38:
[...]

:?

Klik maar eens op de 'Gelezen' knop bij iemand anders, dat mag echt alleen de gebruiker zelf :)
Moet de gebruiker wel binnen zes maanden op "gelezen" klikken, is dacht ik het gemaakte punt :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Voor de tweakers onder ons, je kunt het aantal pm's in myreact aanpassen via een hidden pref:
<input type="hidden" name="data[myreact_items][pushmessages]" value="5" />

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Rataplan schreef op 02 augustus 2004 @ 13:41:
[...]

Moet de gebruiker wel binnen zes maanden op "gelezen" klikken, is dacht ik het gemaakte punt :)
Ik denk dat het punt eerder is dat iemand anders op 'Gelezen' kan klikken in plaats van de daadwerkelijke eigenaar van het account, bijvoorbeeld broertje ofzo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Remy schreef op 02 augustus 2004 @ 13:00:
[...]

Maar het trashen van oude PMs (meer dan 6 maanden oud bv) ben ik ook wel voorstander van :)
Ik vindt het trashen van PM's wel een slecht idee; waarom zou je ze willen verwijderen als je ze na 6 maanden al onzichtbaar kunt maken als gebruiker? Het lijkt me een slecht idee om dit stuk historie van een gebruiker zomaar weg te halen na 6 maanden? Niet alles wat per PM wordt gedaan wordt ook nog eens naar de notes gekopieerd; maar is vaak wel van belang :)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:55
Steve schreef op 02 augustus 2004 @ 14:26:
[...]
Ik denk dat het punt eerder is dat iemand anders op 'Gelezen' kan klikken in plaats van de daadwerkelijke eigenaar van het account, bijvoorbeeld broertje ofzo :).
Dat bedoel ik ja, als iemand anders even wat op GoT checkt komt hij/zij niet om die PM heen en moet wel op gelezen klikken. Maargoed, als hij/zij 'm dan ook nog eens trashed is het de schuld van de account houder, wie laat nou zo'n achterlijk persoon in de buurt van z'n PC :P

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

justmental schreef op 02 augustus 2004 @ 13:48:
Voor de tweakers onder ons, je kunt het aantal pm's in myreact aanpassen via een hidden pref:
<input type="hidden" name="data[myreact_items][pushmessages]" value="5" />
Woei....

En weg zijn mijn pushmessages.... :)

thx.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 09:24

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Ik sluit me aan bij het auto-hiden van pm's die ouder zijn dan x maanden. Ik heb er hier nog één staan van HlpDsK van 25-04-2004, omdat ik een kwartiertje te vroeg @ bikkel topic poste. Stom van mij, maar ik hoef niet meer tegenaan te kijken, terwijl de anderen me niet zo veel uit maken. Ik denk dat het handig zou zijn als de mod in functie een graad aan de overtreding zou kunnen geven en dat aan de hand van die graad de pm langer niet verwijderd kan worden. Bijvoorbeeld: Lichte overtreding: 1 maand, Zwaardere overtreding: 3 maanden, [...] zeer zware overtreding (warez etc.) niet te verwijderen. Want om nou na 3 maanden nog bijna dagelijks te zien dat ik niet voor 2 uur mag bikkelen, vind ik een beetje te veel van het goede :P

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Mij boeit het niet of ik ze kan hidden of trashen. Dus ik ben sowieso voorstander van beide ideeën.

En voor de laatste keer, nee ik erger me er niet aan, en mijn pm’s zijn nu ook ingeklapt ;)

Maar als ik ze zou kunnen hidden zoals ik bij mijn andere 2 pm’s wel kan zou dit fijn zijn.
En dit mogelijk maken na een termijn van 3 maanden lijkt mij wel redelijk. Dan heb je ze namelijk toch echt wel 1 keer gelezen lijkt me. Dus dan valt het hele argument van niet lezen ook in het niets omdat als je je 1e pm krijgt ze standaard in je myreact komen. Totdat je dus op het minnetje drukt. (en zodoende zie je de pm dus echt wel 1 keer)
Spider.007 schreef op 02 augustus 2004 @ 14:38:
[...]

Ik vindt het trashen van PM's wel een slecht idee; waarom zou je ze willen verwijderen als je ze na 6 maanden al onzichtbaar kunt maken als gebruiker? Het lijkt me een slecht idee om dit stuk historie van een gebruiker zomaar weg te halen na 6 maanden? Niet alles wat per PM wordt gedaan wordt ook nog eens naar de notes gekopieerd; maar is vaak wel van belang :)
1 van mijn pm's komt uit 9-1-2003 en die kan ik nog niet hidden. Maargoed, onzichtbaar maken moet dus wel gewoon kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het nu ook ingeklapt staan, ik ben ooit eens terecht gewezen door curry(al dan niet terecht ;) ), ik meen een half jaartje terug ofzo, maar als ik hem openklap dan staat het er nog steeds.

Het nut van een PM van een half jaar terug lijkt me niet heel erg groot. Hide ze gewoon voor de users en laat de crew het alsnog lekker in kunnen zien :)
Pagina: 1