Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[kaspersky 5.0] IE soms traag + bestanden verwijderen traag

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik ben kaspersky eens gaan uitproberen omdat het in veel reviews als beste virusscanner wordt bestempeld (tenminste waarin kaspersky meedoet dan), ik heb de mazzel kaspersky 5.0.142 trial dutch gevonden te hebben maar ik stoor me flink aan de traagheid van IE. soms doe ik een postje en dan hoort bij verzenden mijn post geplaatst te zijn maar ik krijg dan error kan pagina niet vinden. nog een keer refreshen en het is geplaatst. 5 minuten voordat een pagina opent enz enz. het is onvoorspelbaar of de volgende pagina probleemloos zal openen.

het gebeurd niet alleen bij het posten, het gebeurd ook als ik surf. dit doet mij denken aan lang geleden toen ik veel spyware op me pc had zitten, en na adawarescan was ik van dat probleem af, dus drm heb ik voor zekerheid adaware en daarna spybots gedaan en die vonden beiden op 12 cookies na niets. geen regkeys, geen bestanden.....

ik heb ff in search van GoT gekeken en daar vond ik tot mijn verbazing niets over traagheid van IE(ben ik de enige of zo?). wel werd vaak gesproken dat 5.0 veel sneller zou zijn dan 4.5 of lager. bepaalde bugjes zouden zijn opgelost. zo zou het minder recourses vreten en sneller scannen of zoiets.....

soms duurt het ook keilang voordat ik handmatig een bestand verwijder. wat normaal gesproken in 2 seconden wordt verwijdert doet me pc nu 2 minuten over.ik heb p4 2.8 en 512 mb geheugen dat moet geen probleem zijn.

dat langzaam verwijderen lost op als ik realtime uitzet. dat ik denk dat kaspersky de IE trager maakt komt doordat ik de logo rechtsonder zie knipperen in IE. misschien heb ik het wel helemaal fout en ligt het probleem totaal ergens anders aan.....

weet iemand een solution? ligt het nou aan kaspersky?

ow ja, sygate firewall zit erop, xp prof + SP1a + alle laatste hotfixes.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik weet geen oplossing voor je probleem maar ik kan je wel vertellen dat ik KAV met alle settings op max draai (+extended bases, als dat wat uitmaakt) zonder enig probleem.

Ik moet wel toegeven dat ie vrij zwaar is, maar ik heb (gelukkig) niet de taferelen die jij beschrijft op mijn XP1800+ met 512Mb :)

Verwijderd

Heb je een AV hiervoor op deze install gehad?
Zo ja: Welke?

Sommige AVs uninstallen niet fatsoenlijk waardoor ze resten achterlaten waardoor andere AVs niet echt goed meer draaien..
Bij de situatie "KAV na NAV" zie je dat vaak.

Als dat niet het geval is:
mbt. IE gedoe:
Gooi scriptprotection eens tijdelijk uit om te zien of inet dan rapper is.

Mbt dat het verwijderen van files lang duurt:
Wat voor files zijn dat? Sfx archives?
En op wat voor stand heb je de real-time protection staan?

Verwijderd

Topicstarter
format, dus alle restanden zijn gone.

dat internet wat langzamer is is minder erg dan die steeds terug kerende 404 error en het steeds weer refreshen om verder te kunnen, zelfs gisteren 1 post dat ik schreef in zijn geheel verdwenen. niet leuk om overnieuw alles uit te tikken, maar ok scriptprotectie gaat zometeen uit.

het verwijderen van mijn unattendcd bijv. daar zit i386 in en dat zal best meerdere SFX archives hebben. ik snap niet waarom iets dat verwijdert wordt nog ff gescand wordt?

alle instellingen heb ik nooit veranderd, alles staat dus op standaard zoals het werd geinstalleerd door kaspersky. ik zie net dat de realtime op "aanbevolen" staat

ik wil toch ff benadrukken dat ik niet zeker van ben dat mijn IE probleem bij kaspersky zit.

Verwijderd

Topicstarter
die 404 probleem is een onregelmatig iets. de realtime is een tijdje uitgeweest en toen weer aan en sindsdien is het maar 1 keer voorgekomen dat die 404 verscheen. maar waarom is het verwijderen zo langzaam? wat heeft het voor nut iets dat verwijdert wordt nog ff te scannen? :|

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:17
Moet eerlijk toegeven dat KAV hier wel de boel enigzins wat langzamer maakt lees -> de bekende "drag" (ook andere viruscanners doen dat overigens.. mischien op de lichte na). Vooral bij het in en uitpakken van bestanden merk je dat KAV ook meekijkt wat je doet. Maar dan nog... gemiddelde snelheid ligt bij mij met 7zip op 10mb/s ij het bewerken van grote bestanden (+50mb) wat vrij rap is volgens mij. Bij het verwijderen van bestanden en het surfen op het internet merk ik niet veel op van snelheidsverlies en dat was wel eens anders bij 4.5 B)

Zou je kunnen aangeven of het om al het internet verkeer gaat of alleen grote site met veel scripts?

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:21

woutur

Klauwtjes uit!

Tja, ik heb zulke taferelen met Norton Avirus. Gisteren nog een zip van 736 mb binnengehaald in 20 minuten, na 37 minuten was ie klaar met scannen en kopieren naar mijn c: schijf. Belachelijk als je het mij vraagt :( Was op zoek naar een alternatieve scanner. Misschien is Kaspersky wel wat (hangt een beetje van de rest van deze thread af) of misschien AVG.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Verwijderd

Topicstarter
nou het zijn 2 dingen. die 404 error is dus bijv hier als ik een post heb gedaan hoor je normaal gesproken je eigen geplaatste post te zien maar dan krijg ik die 404. na de refresh is de pagina met mijn net geplaatste post er weer. maar het lijkt opgelost te zijn momenteel.

de andere probleem is het verwijderen. als ik iets selecteer om te verwijderen dan lijkt het of ie ergens op wacht en dan floep in 1 keer die balkje vol die aangeeft hoe ver ie is met verwijderen. wat ik verwijder is de i386 map van de unattencd. dus nogmaals waarom scant kasp in godsnaam iets dat ik toch al verwijder? onnodig lijkt me dat...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 15:27 ]

Verwijderd

Heb je de nieuwe versie al geprobeerd?
dus nogmaals waarom scant kasp in godsnaam iets dat ik toch al verwijder? onnodig lijkt me dat...
Dat doet (zo ongeveer) elke AV, hoewel die vertraging niet het geval zou mogen zijn.
Windows - of een ander OS - benadert het bestand --> bestand scannen.

Verwijderd

Topicstarter
de versie waar ik nu mee werk is 5.0.142 en sinds ik die KAV heb is verwijderen duidelijk moeizamer geworden. ik zal eens kijken of er een nieuwe KAV is...

edit: nee dus. voor dutch versie is dat de laatste maar de trial is bijna afgelopen. nog 13 dagen. ik had zoiets van als hij echt zo geweldig is koop ik hem. maar zoals het nu werkt bevalt het me niet heh. het is wel zo dat norton veel te zwaar is en kav stukken lichter.... maar dat verwijder probleem snap ik niet. als ik de realtime uitzet dan verwijdert ie wel snel....

schouw jij gebruikt zeker de engelse versie?

edit: leek me een beetje zinloos dit te gaan kicken maar ik ben nu dus op nederlandse versie 149. nog niet wat ontdekt eigenlijk, dus ik hoop dat deze versie idd helpt...

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 12:56 ]

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik ben van AVG Home edition naar Kaspersky Personal 5.0.149 gegaan, omdat AVG blijkbaar niet in staat was om de Revop.C worm fatsoenlijk te verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
update: zoals in me laatste post staat zit ik nu op 149 dutch. nog altijd heb ik dat 1 minuut lange melding dat de folder i386 wordt verwijdert(voortgangswindow). het is irrie omdat dat venster boven op alle andere vensters blijft zodat ik zoiets heb van hallo ga eens weg....

mensen die niet begrijpen of dit probleem kennen. copy eens voor de lol de windows cd op je harde schijf en verwijder dan de i386. als jij niet 1 minuut moet wachten dan is er wat mis bij mij.... ik heb niet geklokt of zo maar het duurde wel veel langer dan 20 sec met realtime aan

ik zal zo eens precies klokken....

edit: ok 42 sec voor het verwijderen van de map i386 terwijl realtime aanstaat.

als ik de realtime uitzet is de folder i386 in 3 seconden verwijderd en zet ik deze terug via prullebak en verwijder ik hem nog eens weeral 3 secs. zet ik realtime weer aan en zet ik terug vanuit prullebak is het zo gebeurd en verwijder ik hem weer kost het me weer 1 minuut....

ik wil nog steeds graag weten waarom zo een beetje elke scanner dingen scant als ze al verwijdert worden naar de prullebak? wat is het nut hiervan :| ?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 13:33 ]

• I Am Weasel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-11-2021
Ik ben onlangs ook overgestapt op de 5 versie...vanaf 4.5
Over het algemeen draait het reilen en zeilen in Windows iets sneller...maar af en toe heb ik ook last van extreme traagheidjes.
Niet bij het verwijderen van iets,maar meer als ik mappen open met veel inhoud.
Ook al zijn het geen executables.
Het duurt dan 10 seconden voordat explorer iets weergeeft terwijl het anders een halve seconde was.

Over je probleem...
Wat je eens kunt proberen is om je Recycler map te excluderen van scans?

Verwijderd

Topicstarter
I Am Weasel schreef op 02 september 2004 @ 18:00:
Over je probleem...
Wat je eens kunt proberen is om je Recycler map te excluderen van scans?
hmmm... ik zal eens kijken nu. ik heb weer me schijf geformatteerd en nlite dit keer niet gebruikt en windows dus gwoon in zijn geheel geinstalleerd. ga zometeen kijken of hij diezelfde traagheid nog heeft... en dan ff zoeken waar ik die recycler zou kunnen excluderen....

en dan nog... ik heb met doom3 veel last van dat ie ff stopt. bij een vriend met zelfde graka is dat niet zo. ik hoor dan me harde schijf ff. het is net of me hdd gwoon traag is van begrip of zo.... wel haal ik duidelijk hogere benchmarkscores dan die vriend ondanks dat het bij mij hakkelt....

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 18:07 ]

• I Am Weasel
Instellingen->Realtime Bescherming instellen->Problemen Oplossen->De lijst van uitgesloten objecten activeren-> daar je recycler invullen

Je kan miscchien ook je Realtime beschermingsschuif op Snel zetten.
Hij houdt dan minder in het oog (wat precies staat in de Help) maar alles draait wel iets beter.
Onlangs kreeg ik iets besmets via msn binnen en hij ging toch meteen squeeken dus ondanks 'Snel' is ie toch nog goed alert.
Iets wat ik mezelf nu wel moet aanleren is wekelijks eens een handmatige scan te doen op 'maximale bescherming'

O by de way...bij mij blijft sinds gisteren de updater op 0% hangen.
Kan nog niet rebooten,miscchien dat dat helpt...maar wil je ff posten of die van jou het wel goed doet?

[ Voor 88% gewijzigd door I Am Weasel op 02-09-2004 18:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
jups diezelfde traagheid blijft. recycler kon ik niet vinden en prullenbak is niet selecteerbaar om te excluden. realtime uit dan is het 3 sec. realtime aan dan is het 27 sec. probeer jij het eens door de map i368 van je windows cd op je hdd te zetten en dan te verwijderen (en dan weer uit prullebak terugzetten en verwijderen enzovoorts). als het goed is moet jij diezelfde traagheid hebben....?

rechtermuisknop op KAV icoon antivirusdatabase bijwerken en viola ging in 1 keer updaten zonder probs... ik zit wel op versie 149 nederlands heh...?

maarem ik wil eigenlijk niets zomaar ff excluden, er is een reden dat dat niet wordt geexcluded door KAV snap je?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 18:23 ]

• I Am Weasel
Okay...
I386 erop duurde een kleine 5 minuten...en eraf 12 seconden.

Zelfde versie KAV overigens.

Oja,je Recycler map is een verborgen map.
Als je die wil kunnen zien c.q. aanspreken/instellen dan moet je dat instellen in je mapopties.
Ik ga dit zo eens doen trouwens,kijken of het helpt.
/
Nee dus.
/
Wat ik verder nog heb getest:
De map i386 zelf geëxcludeerd...dit scheelt 4 seconden.
De Realtime bescherming uitgezet...dit scheelt 6 seconden.

[ Voor 91% gewijzigd door I Am Weasel op 02-09-2004 18:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het daarnet weer verwijderd omdat ik ff moest rebooten en dit keer kostte het me 49 sec.

misschien is me HDD gwoon niet in orde of zo? ik ga zometeen hdtach doen. ff kijken... ik heb overigens geen grote of zware dingen draaien. misschien me voeding die net iets te weinig levert??

• I Am Weasel
Ik denk eerder aan de drivers van je chipset/sata controller??

Verwijderd

Topicstarter
ff nieuwste ophalen, (heb al eens eerder geupdated wat duidelijk niet hielp maar omdat de schijf is geformatteerd is de driver niet de nieuwste meer) overigens heb ik wel een sata schijf maar geen satadriver nodig omdat ik een intelchippie heb die net doet of het een ide schijf is

wil jij voor mij hdtach ff doen en kijken wat jij scoort? dit is de mijne. kies de quick

• I Am Weasel
Onlangs nog een HDTune check gedaan...is zowat hetzelfde.
Let wel,is 'n 4 jaar oud schijfje he ;)
Ik zie in jouw screenie dat je burst rate niet echt in de buurt zit bij dat voorbeeldje van sata 150...
Dat rode balkje...69.8 MB...dat is niet haaks hoor.
Mijn oude beestje doet het nog beter in burst rate!

[ Voor 3% gewijzigd door I Am Weasel op 02-09-2004 19:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb toen die schijf nieuw was een score gehaald van 50 mb/s en toen werd me verteld op got dat dat een prima score was... ik weet dus nu niet of dat niet klopt.... hoe zou ik dit het beste kunnen checken? ik heb dus 80 gieg schijfje seagate baracudda sata met 8 mb cache.

waar jij op doelt is denk ik 2 sataschijven in raidopstelling dat zou een verdubbeling in snelheid moeten zijn (gek he als je dubbel hdd heb) of me schijf is toch rete langzaam... ik ga nu ff me mobo INF updaten brb

hier is mijn topicje van 1 jaar geleden toen ik die sata net had...

[rml][ sata] ingesteld op 100 MB/s ipv 150 MB/s ? why?[/rml]

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 19:33 ]

• I Am Weasel
Ik heb dan toch ook maar ff HDTach gedaan...scheelt toch iets met HDTune...in Burst rate dan toch.
En ik heb nog wat vergelijkende benches opgezocht en je scores zjn normaal idd.
Wat dus nu die vertragende factor is bij jou...lastig!

Verwijderd

Topicstarter
vergelijkende bench? dan vond je iets wat ik niet kon vinden, waar zocht je op? ik deed "benchmark ST380013AS" en "review ST380013AS" en niets bruikbaars hoor....

• I Am Weasel
Iemand met eenzelfde schijf én een benchmarkje zal je ook zo 1,2,3 niet vinden.
Maar met benchmarktopics zoals deze kun je toch een behoorlijke goede schatting doen.

Verwijderd

Topicstarter
hmm je hebt gelijk, me schijf lijkt normale prestaties te hebben. dan weet ik ook niet wat dan de vertragende factor is aangezien alles in me systeem vrij snel is... het enige wat ik nog zou moeten aanvullen aan me systeem is een krachtigere voeding, dual geheugen met cas2 ipv de single geheugen met cas3 en tot slot een dvdbrander. ik hoop dat 1 van de 1e 2 het probleem alsnog oplost want anders weet ik het ook niet meer...

• I Am Weasel
Als je ff googlt vind je nog meer mensen die razend gestoord worden van KAV5...en uit ellende maar weer in versie verlagen.
Misschien is het een idee om te downgraden naar 4.5
Als deze beter werkt,consider it an upgrade :)

ps kheb gereboot en updater werkt weer 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door I Am Weasel op 02-09-2004 21:34 ]

• I Am Weasel
Ik had de laatste tijd sporadisch een BSOD'tje...
Zonder extra informatie,dus dat suckte wel.
Na een hoop gegraaf vond ik uit dat het aan KAV5 lag.
Dus gedowngraded en m'n sys is weer 100% stable 8)7

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 19:01
Ik zat met exact hetzelfde probleem als de TS had, trage inet-verbinding, met archives werken was niet vooruit te branden en het duurde ook tijden voor je iets mocht verwijderen en dat op een raid0 opstelling met 2xraptor74gb die in HDTach 130-140mb/s haalt.

Na KAV5 verwijderd te hebben en NOD32 erop loopt alles weer als een trein.

Ik zal nu misschien wel iets minder beschermd zijn dan met KAV5 maarja da's mijn eigen keus, vind het zo toch een stuk lekkerder werken.

[ Voor 6% gewijzigd door Occy74 op 29-09-2004 13:09 ]

Systeem Specs

• I Am Weasel
Hey, ik zit nu op KAV 5.0.14 Personal Pro en kan je melden dat ik er zeer tevreden over ben.
Die rare kwaaltjes zijn er niet meer en door (ik denk) de nieuwe iChecker en iStream technologie loopt ie zo soepel als wat!
Volgens mij laat ie nu onveranderde files met rust...

Verwijderd

Topicstarter
I Am Weasel schreef op woensdag 17 november 2004 @ 05:55:
Hey, ik zit nu op KAV 5.0.14 Personal Pro en kan je melden dat ik er zeer tevreden over ben.
Die rare kwaaltjes zijn er niet meer en door (ik denk) de nieuwe iChecker en iStream technologie loopt ie zo soepel als wat!
Volgens mij laat ie nu onveranderde files met rust...
ik heb een tijdje op 4.5 gezeten en dat beviel niet, ikhad onlangs een virus, kreeg een popup met de vraag verwijderen/desinfecteren? ik koos voor desinfecteren en als dat niet lukt dan verwijderen. kreeg nog 25 keren zelfde popup met zelfde virus(had er maar 1) en het werd gwoon niet gedesinfecteerd of verwijderd. ben weer teruggegaan naar 5.0

heb wel gekeken voor die pro maar die heeft geen uitprobeertijd, right?

mijn mening he.... kaspersky is zeer accuraat en snel met het uitbrengen van updates maar programmas schrijven kunnen ze niet.... het heeft me uren gekost om in 4.5 te vinden hoe ik hele pc in 1 keer kon scannen. in 5.0 mis ik veel. ik wilde in 5.0 opgeven dat de prullebak NIET mocht worden onderzocht door KAV en dat is gwoon nie mogelijk

anyways ik down de pro nu ff opnieuw, ff goed kijken of hij echt geen trialtijd heeft...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 12:28 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 12:24:
[...]

ik heb een tijdje op 4.5 gezeten en dat beviel niet, ikhad onlangs een virus, kreeg een popup met de vraag verwijderen/desinfecteren? ik koos voor desinfecteren en als dat niet lukt dan verwijderen. kreeg nog 25 keren zelfde popup met zelfde virus(had er maar 1) en het werd gwoon niet gedesinfecteerd of verwijderd. ben weer teruggegaan naar 5.0
Disinfecteren is alleen voor files besmet door een file infector, kom je tegenwoordig niet meer zo vaak tegen.
Een on-demand scan is in zulk geval altijd het handigste, omdat ook 4.x optie biedt tot het deleten bij een reboot.
heb wel gekeken voor die pro maar die heeft geen uitprobeertijd, right?
http://www.kaspersky.com/trials ? :)
het heeft me uren gekost om in 4.5 te vinden hoe ik hele pc in 1 keer kon scannen. in 5.0 mis ik veel.
KAV 4.x is/was echte poweruser UI, veel mensen kunnen er niet mee overweg en daarom is 5 zoveel simpeler.
ik wilde in 5.0 opgeven dat de prullebak NIET mocht worden onderzocht door KAV en dat is gwoon nie mogelijk
Hmmm...good point.
Maar maak je zoveel gebruik van de trashcan dat je daar echt last van hebt?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:01:
Hmmm...good point.
Maar maak je zoveel gebruik van de trashcan dat je daar echt last van hebt?
nou aangezien ik unattendedcd doe, verwijder ik met regelmaat i386 om een nieuwe schone i386 te plaatsen om te elimineren dat de probleem zich in i386 bevind. nLite veranderd veel in i386 en als een cd niet bevalt gooi ik die map dus weg en begin overnieuw (nLite onthoud mijn instellingen zodat ik ze 1 voor 1 kan nalopen)

in pro kom ik overigens nog steeds tegen dit probleem aan, de archives moven naar prullebak kosten me nog steeds 45 sec. (het is niet dat ie 45 sec lang bezig is maar dat ie 45 sec lang NIETS doet en dan in 1 sec alles verwijderd)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 13:27 ]

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:17
Bij deze wil ik me ook mengen in de discussie :P

Wat mij is opgevallen is; dat versie 5.0.156 personal trager overkomt dan de vorige versies. Het kan "een placebo effect" zijn omdat ik ook dit topic natuurlijk in de gaten houd...
Maar sinds dit topic en versie 5.0.156 personal merk ik dat deze behoorlijk vertragend op mijn systeem werkt.

Gisteren heb ik een downgrade gedaan naar versie 4.5.10x (de meest recenste) en mijn systeem lijkt behoorlijk sneller aan te voelen. Natuurlijk is dit nog niet maatgevend omdat het over een tijdspanne van 1 dag gaat maar alles wijst er naar uit dat versie 5.0.156 behoorlijk trager is dan de recenste versie van 4.5 personal.

Wat mij trouwens ook opvallen is, is dat het "excluden" van mappen bij real-time scannen in versie 5.0.156 niet goed gaat. Ik ben verwend CS en day of defeat speler en heb de map van Steam ge-exclude zodat de laadtijd van de games zo kort mogelijk is. Met versie 5.0.156 duurt het laden van een game onzettend lang en dit geld ook met de optie "exclude" map steam -> lees eigenlijk lijkt er geen verschil in te zitten. In versie 4.5 personal werkt de "exclude" optie voor mappen wel naar behoren en zo is dus ook te merken dat het laden van steam games aanmerkelijk sneller gaat. Misschien een bug schouw :?

Misschien is het een optie om dit topic om te dopen tot het KAV ervaringen topic...

Verwijderd

Topicstarter
zoals ik al vaker zei: pak eens de i386 map (niet de inhoud maar de map zelf) van je windows cd (liefst XP) zet het doodleuk op de c schijf. en verwijder het dan van je c schijf. klok het. kies in prullebak "terugzetten". verwijder het nog eens zonder realtimebescherming(uitgezet dus) klok het. zet het terug uit prullebak. zet realtime weer aan, en verwijder het nog eens en klok het.

je zult zien dat het 45 sec kost als realtime aanstaat en 10 sec als de realtime uitstaat. die verwijdervoortgangbalkje zit BOVENOP al me andere vensters. je moet 45 sec lang wachten tot ie is opgehoepeld...

@miki, true... 4.5 was voor mijn gevoel ook sneller maar hij wilde zijn job gwoon niet doen (verwijderen virus) waarvoor heb ik hem dan? verder zag hij er nogal chaotisch uit.

edit2: om onverklaarbare wijze was de 1e test niet geslaagd, de 2e en daaropvolgende testen lieten zien dat de map i386 gwoon in 10 sec verwijderd worden. voor de mensen die iets hoorden vallen, niets aan de hand; het was gwoon me kaak die op de buro viel van verbazing.... ( zit ik daar een beetje verveeld met een stopwatch in me hand en doet KAV ineens binnen 10 sec. dan schrik je toch best wel hard...)

i am weasel, ik dank u voor de tip en de daaropvolgende verlossing van iets waaraan ik me heel erg heb geirriteerd _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 14:04 ]

Pagina: 1