Toon posts:

Bittorent in combinatie met E-tech router

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb een E-tech router http://www.e-tech.nu/Product_Detail/1030/E type nummer RTBR03 en ik gebruik bittornado versie 0.3.7. Ik heb bij mijn router bij virtual server de poorten op gezet die bittornado gebruikt (6881 t/m 6999) ook heb ik mijn netwerk ip ingevuld en bij protocol heb ik TCP ingevuld. toch werkt bittorent maar op ongeveer 10% van de snelheid als ik mijn router er tussen heb.

kan iemand mij vertellen wat ijn probleem is?

groet
Hans

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Wat heeft dit met Windows te maken?

Maar goed, lees even enkele topics door over dit probleem. Het kan namelijk meerdere oorzaken hebben. De meest voorkomende is dat er te weinig aanbieders zijn en/of die hebben een langzame verbinding.

Leesvoer:

welke bittorent client is de beste?
Bittorrent werkt niet meer
Bittorrent fluxeert
[rml][ Azureus] Hardnekkig NAT probleem (6881-6889)[/rml]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Merely schreef op 30 juli 2004 @ 14:37:
Wat heeft dit met Windows te maken?
WOS > SA :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 12:58
Ik heb zelfde router en heb bij protocollen "both" ingevuld.
Ook heb ik nog poort 34012 (both)naar mijn pc geforward (weet alleen niet zeker of dat ook i.v.m. bittorent was)
En bij mij werkt het perfect!

-Heb je wel het juiste ip ingevuld?
-Heb je wel je windows-firewall uitgeschakeld?

Verwijderd

Topicstarter
Waar heb je 34012 opengezet? bij de andre poorten die ook openstaan?

Mijn firewall van windows is uit en i.c.m. norton 2003 werkt het goed want als ik mijn router eraf haal heb ik wel de volle snelheid

ik heb de IP ingevuld die bij Start ---> Uitvoeren ---> cmd ---> ipconfig staat.

Verwijderd

Zoeken op google naar gerelateerde topics wil ook wel eens helpen.
Pagina: 1