Toon posts:

Bittorrent fluxeert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik gebruik bt++ voor downloade van files. ik heb problemen met mijn connectie, het fluxeert sterk van 4 tot 80 kb/s. soms gaat hij heel snel en in een paar seconde weer terug. ik heb 2 weken lang goed gedownload vorig maand met gemiddeld op 200 kb/s, nu gaat het maar 4/5 kb/sec en af en toe 80. ik heb ook andere clients zoals azereus etc maar die geven dezelfde probleem.

ik vraag me af of dit aan mijn chello classic (in amsterdam) ligt of gewoon aan mijn router ofzo. ik heb een sweex router. welk client is het stabielst. soms is deze bt++ stabiel op 200 kb/s en dan opeens voor paar weken draait hij op 4/5 kb :(

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

wellicht komt het door de hoeveelheid seeders en leechers? ;)

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

offtopic:
bedoel je fluctueert?

Waarschijnlijk ben jij zo'n mannetje dat zijn upload heeft afgeknepen tot het minimale. Dan krijg je automagisch niet zo heel veel prioriteit bij het downloaden.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• 4hp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-08 18:42

4hp

Ik heb een tijdje ook BT++ gebruikt maar dat is 3x niks: gebruik Azureus of ABC :)
Wat zijn je systeemspecificaties?

Heb je al op spyware/virussen gechecked?

Verwijderd

Topicstarter
nee ik upload rond 12 kb/s mara dat gaat wel stabiel, ik heb een 2800 amd barton, 1 gig dual ram en 160 gig hardeschijf.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2004 01:12 ]

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-08 17:29
dat je download fluctueert is heel normaal bij p2p programmas. heeft te maken met vraag/aanbod van de bestanden.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• NetRipper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:28
Bittorrent is simpelweg geen vaste snelheid, je bent afhankelijk van de drukte en andere gebruikers. Je kan je internet verbinding met gemak controleren. Wanneer je weer "vast zit" op 4.5kb/s, doe dan eens wat anders downloaden op internet. Gaat dat wel snel? Dan is de torrent die je download gewoon langzaam. Gaat dat ook langzaam? Dan is er mogelijk wel een probleem met je provider of router...

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus

Verwijderd

Topicstarter
nee als ik een normaal bestand download gaat het wel rond 270 kb/s. hmm nu functioneert het wel weer opeens stabiel tot 30 kb/s. misschien nog meer uploaden

• NetRipper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:28
Wat je meemaak is dus normaal. Het ligt in ieder geval niet aan je router/provider.

Geduld is een schone zaak :)

//edit: Ik ben overigens blij als ik een vaste snelheid van 10-20kb/s haal. Daar komt wel bij dat ik wat minder populaire dingen download...

[ Voor 39% gewijzigd door NetRipper op 09-07-2004 01:22 ]

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Je upload en het aantal verbinding (in n en n per sec) kunnen je verbinding ook killen. Dat geeft precies het effect wat jij omschrijft. Zet alles dus even een tandje lager en kijk hoe dat gaat.
Pagina: 1