Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
het is weer zo ver eens in de 2 jaar m'n abbo verlengen!
en dan willen we nu dus een nieuwe telefoon want m'n samsung zonder kleurenscherm en camera lijkt nu wel heel antiek.

ik wil:
-outlook kunnen synchoniseren
-fototjes maken (hoeft niet heel luxe)
-en bellen natuurlijk

ik heb al wat ideen met weer 2jaar m'n 150 t-mobile konik wel wat leuks krijgen volgens de t-mobile man nl:
- mda II voor €169
- sharp tm 100 voor €0
- sonyericson k700i voor €0

de mda vind ik eigenlijk te duur (aangezien ik ff geen baan heb)

de sharp is cool en schijnt een goede camera te hebben maar de info die ik vind is wat beperkt(ik kan niet vinden hoe het zit met outlook bv)

de SE k700i lijkt mooi en info is er genoeg hier op got (deel 2 van het topic loopt al vol toch) alleen ik ben dicht klappers gewend en dat is deze niet(problemen met toetsen blok ed)

ik krijg binnenkort nog meer info van t-mobile over nog andere telefoons dus wie weet maar deze lijken mij al moeilijk genoeg kiezen.

dus heeft iemand hier nog een ander id over een mogelijk alternatief of heeft hier iemand de tm100 dan zou ik graag jullie advies willen

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:09

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

De nokia 6230!!! staat er wel niet bij maar kijk maar eens heir op tweakers hoeveel mensen zo'n ding al hebben. (ik ook dus). Die dingen roeleren echt imho.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar dat is ook geen klapper en kan je met outlook synchoniseren?
voor de rest ziet ie er wel strak uit idd

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-11 20:10

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Die sharp TM100 schijnt een heel brak schuifsysteem te hebbben. Niet echt een optie dus. Overweeg anders eens de nokia 6600, veel functies, groot scherm, syncen met outlook.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

• dokasensai
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-03 16:19
De Nokia 6820 heb ik zelf en met outlook gaat het supper

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 15:07

Nanax

Ik ben sjaak niet

v600? klapper en outlook

Verwijderd

Topicstarter
v600?
ik ben nog niet zo in de hedendaagse telefoons thuis dat ik het met een typenr aallen kan :(

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-11 14:33

Piggen

Lekker bakkie

Hij bedoelt de Motorola V600
Is ook een goede telefoon idd

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

siemens m65 voldoet volgens mij wel aan je eisen...
hij is nog redelijk niet en er zitten nog wel wat kleine bugjes in.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 14:49

Nik

http://direct.motorola.co...guage=DUT&productid=29129

Afbeeldingslocatie: http://www.logoenjoy.com/cellulari-telefonini/images/1-motorola-v600.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.phonescoop.com/articles/moto_2003_fall/this_link_changes/v600.jpg

Wil je iets minder uitgeven, koop dan een V525, daar zitten íets minder functies op, (geen video spelen) maar deze telefoon is "om te bouwen" naar een V600. Hoe precies mag ik niet zeggen hier op GoT. De V525 heeft een iets andere behuizing

Afbeeldingslocatie: http://www.motorolamobilephoneclub.com/files/v500_med.gif

Voldoet aan je eissen :) En de V525 (vodafone) kost maar 150 euro (prepaid) met 15 euro beltegoed (dacht ik).

En uitwisselen van info gaat makkelijk en goedkoop, Bluetooth dongle óf een kabel (respectievelijk 30 euro, 12.50 euro). Zoek op GoT eens naar V525 of V600, dan kom je héél wat meer te weten.

[ Voor 22% gewijzigd door Nik op 30-07-2004 13:46 ]

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11 23:20

TMC

SE K700i. Super telefoon. Beter dan de Nokia 6230 imo. Die heeft dan wel uitbreidbaar geheugen, maar een scherm van 128*128 is echt te slecht. (8>

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-11 18:18
mocht je perongeluk veel smsen met je voor DE sms telefoon gaan ;) nokia 6820 :p

https://wren.co/join/Devian

• viper3007
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11 19:14
Kies voor de sony ericcson k700i, kan je zelf remote beheer doen etc.
mp3 er in stoppen, 41 mb memory.
Daarbuiten is hij echt dynamische telefoon.

workstation server laptop

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
In jouw geval kan t misschien wel interessant zijn, maar voor mij was zo'n abbo-met-toestel totaal niet interessant.

Een Tmobile 150min abbo simonly kost je 11.75/maand.... normale prijs is 23.50.. Over 2 jaar scheelt dat 282 eur.

Ik heb zelf een 400min abbo, en daar scheelde het nog meer. Zoveel zelfs, dat ik duurder uit was met een gratis toestel icm abbo dan een los simonly abbonement en zelf een toestel halen ;)

Daarnaast heb ik nieteens zo'n sjiek toestel nodig, dus mooi ruim 250 eur bespaard in mijn geval...

Kortom: Reken na wat voor jouw ECHT het meest voordelig is, en laat je niet overbluffen met "gratis toestellen"

Ik zelf heb een Nokia 6310.. Prima ding, lange standby tijd, en geen onnodige shit

zoiezo snap ik niets van die telefoons, wtf moet je nou met kleur, polyfoon, cameras enz. Fotos doe je met een (betere) digicam, en de rest is alleen maar duur en onnodig imho, of je moet een breezahsletje van 13 zijn, nofi... Alleen outlook sync mogelijkheden enz kunnen nuttig zijn imho

[ Voor 6% gewijzigd door DJSmiley op 30-07-2004 15:23 ]

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

de mda is denk ik best eoplossing..
de sharp heeft ook geen
BT.. dat gaat wel irriteren denk ik..daarom heb ik em niet genomen.. heb zelf de k700il,.. qua email mogelijkheden niet bijzonder..een mda zou stukken beter erin zijn. Maar... de k700 heeft bluetooth..redelijk wat geheuegen..en goed te synchroniseren verder

nokia's zijn ook wel te doen dacht ik.. sony ericsson vind ik net wat "zakelijker" als het gaat om de zogeheten "connectivity"

of overweeg een SPV E200 ofzo.. heeft bluetooth en camera.. en dat is een leuk gprs toestel ;) maar je zit dan aan orange gebakken

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voorde relaxte reacties
@ djsmiley
ik had het zelf ook al nagerekend maar, de telefoons die ik wil kosten los meer dan wat ik bespaar per 2 jaar dus een sim only is voor mij niet aantrekkelijk.

@ gitaarwerk
de mda is idd waarschijnlijk het makkelijkst/mooist maar ik heb geen geld (niet hier voor iniedergeval ) dus die valt toch een beetje af.
de se lijkt mij nu ook wel het aantrekelijkst, alhoewel de sharp niet afvalt vanwege het ontbreken van bluetooth want ik heb geen auto met bt carkit (de meest praktische bt functionaliteit ) en met de pc ga ik liever over usb (kost me nix)

die motorola is wel goed idee alleen die grote antene staat me tegen ( heeft m'n samsung ook en vind ik kut ivm broekzakken ed )

het schuif meganisme van de sharp daar ben ik wel beniewd naar users experiance is het echt kut of blijft het wel heel??

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

minni antenne is 7 euro voor motorola. zelfde ontvangst. lijkt me geen probleem
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/contact/antennev600.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Nanax op 30-07-2004 17:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
kijk dat is leuk nieuws :)
en ook weer niet :(
want nu heb ik nog meer keus dus nu ff op een rijtje

- sharp tm 100
- sonyericson k700i
- nokia 6600
- motorola v600

fijn dat ik maandag op vakantie ga want dan kan ik het nog ff een kleine 2 weeken laten bezinken.
tot die tijd kom maar met de adviesen en ervaringen

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11 15:56

RUFFNECK

Poentje

De v600 is zeker wel vet, alleen het 5 mb geheugen is volgens mij wat minder? Kan nergens wat vinden dat het uitbreidbaar is.

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:23
ik zou voor de 6600 gaan, makkelijk synchronizeren met outlook, goede camera, groot scherm, software apart te installeren enz

het enige nadeel is mischien het uiterlijk + de groote

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• Murw
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-03-2023
K700i de gekste!
:P M'n broer heeft m en ik heb de V525. Het verschil is.. k700i is een stuk sneller, je kan scherpere foto's maken, video, 46mb, kleiner, powerled naast de camera, radio.. Je kan foto's bewerken als je ze hebt genomen maar ook onder het nemen kan je een framepje zoals een aap zonder gezicht en dan iemands gezicht erin fotograferen enzo..

Ik zou zeker wel de K700i kope, die MDA is te groot en die andere zijn nix in vergelijking met die :D

das mijn mening dan :D

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

als je dus een klap neemt een v600 (overigens wel video),
en anders is idd een k700 lang niet gek. :+
sharp heeft veel nadelen..
6600 vind ik groot maar heeft ook zijn voordelen

Verwijderd

ik zou voor de motorola mpx200 gaan

had hiervoor een nokia 6600 maar die vond ik te groot en wou een opklapbare phone

de mpx200 kan synchoniseren met outlook

het enige nadeel is dat hij geen camera heeft.

maar die kan je er eventueel erbij kopen

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

1. v525/v600
2. 6600 wegens WayView Software
3. SonyEricsson T610/630

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:01
Als je nog geduld hebt zou je kunnen wachten op de RAZR V3 van motorola.
Die ziet er wat looks en specs geweldig uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.pbase.com/image/31843016.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pbase.com/image/31843018.jpg

Meer: klik, klik

[ Voor 10% gewijzigd door rvrbtcpt op 31-07-2004 09:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja hallo
ik ben ff twee weken op vakantie geweest maar nu ik weer terug ben zie ik een briefje van t-mobile met telefoon aanbiedingen, en daar staat naast de eerder genoemde telefoons ook een samsung sgh-e820 op.

dus ik heb ff gegoogled volgens mij ist het een hele nieuwe want op de site van t staat ie niet op samsung ook niet dus zal het wel een speciale voor t-mobile zijn?

het is dus wel een schuiver :( maar is dit altijd kut ? en heeft iemand deze al???

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Je kan ook wachten tot 27 september en dan komt (als het uiteraard niet vetraagd word) de MPx 220 uit.

http://www.nieuwemobiel.nl/Phone.php?Toestel_code=dd43d0

Windows mobile 2003 SE
Synchroniseren met outlook
bluetooth
camera
en een flipmodel..

Maar misschien beetje aan de prijs?

Ik weet dat ie bij telfort 200min 2jr 66,35 kost. Met 25 euro p/m abbo.

Maar goed hij is dus nog niet uit..

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-11 20:13

djidee

Mr. Slungel

Ik zit met precies het zelfde, ook T-Mobile 150 met een sms bundeltje.... Ben nu nog de trotse bezitter van een Nokia 5510, 2 jaar gehad, heerlijk die mp3 speler en volledig toetsenbord... begint nu erg te kraken en kan verlengen.....

Zat eerst te twijfelen, aangezien ik wel weer een MP3 speler in mn foon wou hebben.... Nokia 6600 (niet volwaardige mp3), Siemens SX-1 of Nokia 6230, voor alle 3 moet je bij een online aanbieder tussen de 140 en 200 euro bijdokken.... (uitgaande van 2 jaar) Een N-Gage etc is mij echt niet aan te smeren...

T-Mobile geeft de K700i bij 2 jaar gratis mee, bij 1 jaar voor 99 geloof ik, en die MDA kost je 169 bij 2 jaar...

Ik ga zelf voor de K700i, ik wacht nog op de papiertjes :) Bijbetalen heb ik weinig zin in (6600,6230 en SX-1), en het lijkt mij een super telefoontje (ook het k700 topic doorgelezen), alleen zal ik mn qwerty toetsenbord wel missen, alsmede ga ik er een paar mb (5510 heeft immers 64 mb) op achteruit... En last but not least, ik kan mn foon sneller kwijtraken (die 5510 was superhandig, zo zwaar en groot, die raak je niet kwijt :) )

"Mekker, blaat"

Pagina: 1