Hoe groot is een splitter?

Pagina: 1
Acties:

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:04

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Ik heb adsl aangevraagd en ben nu kabels aan het trekken. Ik vraag me af of die splitter straks in de contact-doos (die toch open moet) kan, of dat ik in de woonkamer (waar een kleuter rondrent) weer extra kable moet laten lopen.

Al de sites zeggen dan je een doe-hetzelf pakket (van kpn) krijgt, en dat er een splitter en modem en kabels zitten, maar niemand noemt afmetingen.

Ik heb een dubbele ptt contact doos

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2025

Tiny

Wat eten we?

ongeveer 4x8x1.5 cm

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-02 21:13

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik was een van de eerste die ADSL kreeg. Mijn splitter is een apparaatje van pak 'm beet 12x8x2 centimeter waar 3 RJ-11 stekkers heen moeten.

Mijn verbinding werd op 20 januari 2001 (historische dag *D) in gebruik genomen. In 3,5 jaar kan het apparaatje natuurlijk verkleind zijn, maar ga maar uit van iets in deze richting.

[ Voor 3% gewijzigd door PromWarMachine op 30-07-2004 12:50 ]

Dividend for Starters

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-02 12:02
uhh ik begrijp het niet helemaal, maar hier thuis is het zo: tel.kabel komt uit de grond in meterkast, gaat in een bakkie waaruit weer 2 kabels lopen, ik heb 1 van die kabels doorgesneden en daar de splitter tussen gehangen.

• jiroenu
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

jiroenu

Jiroenu

eerder iets van 4x6x1,5

maar ik denk niet dat je dat in een contactdoos krijgt

Website

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:10

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

PromWarMachine schreef op 30 juli 2004 @ 12:50:
Ik was een van de eerste die ADSL kreeg. Mijn splitter is een apparaatje van pak 'm beet 12x8x2 centimeter waar 3 RJ-11 stekkers heen moeten.

Mijn verbinding werd op 20 januari 2001 (historische dag *D) in gebruik genomen. In 3,5 jaar kan het apparaatje natuurlijk verkleind zijn, maar ga maar uit van iets in deze richting.
Ik denk dat het ook van merk en model afhangt, maar ik heb een kleinere (ongeveer een jaar geleden gekregen), ongeveer 8 * 4 * 1.5 cm

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Ik heb die van alcatel (die zwarte langwerpige) die is wel vrij lomp. Denk zo'n 15 cm x 5 cm x 3 cm

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Die splitter moet in principe in de meterkast. Er vanuit gaande dat daar je telefoonlijn binnenkomt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Kabel komt uit grond (kruipruimte) rechtstreeks in de (dubbele) contactdoos, waar ook een 2e telefoon naar boven parralel is aangesloten.

(en door dezelfde buis naar boven heb ik nu ook een 6.5 mm coax kabel en een cat5 kabel getrokken. )

Als een recente splitter 4x8x1.5 cm is dan zou het moeten passen. :*)

Heeft zo'n ding een typenummer/naam zodat ik eens bij fabrikant kan kijken?

(alleen als je KPN-doe het zelf hebt wil ik de maten weten)

[ Voor 28% gewijzigd door leuk_he op 30-07-2004 13:01 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb hier een aantal splitters voor mij liggen van 4x4x1cm ofzo, ze zijn van YCL, typenr. CPF102IG.

edit:
Deze worden niet door de KPN geleverd geloof ik.

[ Voor 24% gewijzigd door AtleX op 30-07-2004 13:02 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• bonus
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-02 20:31

bonus

!.. .oO BoNuS Oo. ..!

Ja die oude grijze waren heel groot (van het MXstream pakket), tegen woordig zijn
ze echt iets van 2x3x5 cm (ongeveer). Ik was die van mij kwijt na de verhuizing en toe kreeg ik gratis (ja ja) bij de telecom winkel een nieuwe en die was dus een heeel stuk kleiner.

Atari 4 ff'r 😊

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
AtleX schreef op 30 juli 2004 @ 12:58:
ze zijn van YCL, typenr. CPF102IG.
Die zijn voor isdn :

http://www.ycl.com.tw/catalogue/CPF/CPF102IG.pdf

ik heb analoog (had ik nog niet gezegd)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Er zijn honderden verschillende merken. Je heb ze van klein tot groot, dus zeg eerst even waar je het besteld heb, dan kan er gezegd worden wat daar geleverd wordt.

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-02 17:10

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

onze splitter (hetnet adsl) is ongeveen 5x4x2

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-02 21:13

PromWarMachine

Forsaken Archer

BOnus schreef op 30 juli 2004 @ 13:03:
Ja die oude grijze waren heel groot (van het MXstream pakket), tegen woordig zijn
ze echt iets van 2x3x5 cm (ongeveer). Ik was die van mij kwijt na de verhuizing en toe kreeg ik gratis (ja ja) bij de telecom winkel een nieuwe en die was dus een heeel stuk kleiner.
Inderdaad, die heb ik dus. Ook analoog overigens.
Die van mij is zwart. Hij ligt vrij ver weg, dus ik kan hem niet opmeten, maar mijn eerdere schatting, klopt volgens mij aardig. :)

[ Voor 14% gewijzigd door PromWarMachine op 30-07-2004 16:18 ]

Dividend for Starters

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 30 juli 2004 @ 16:10:
Er zijn honderden verschillende merken. Je heb ze van klein tot groot, dus zeg eerst even waar je het besteld heb, dan kan er gezegd worden wat daar geleverd wordt.
alleen als je KPN-doe het zelf hebt wil ik de maten weten

[ :Y) on ]
welk merk levert kpn? dan kan ik zelf de maten opzoeken met google 8-)

hier staat een plaatje van een splitter: maar hoe groot is hij? en wordt deze met een kpn doe het zelf geleverd?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/adsl/img/splitternew.jpg

[ :Y) off]

maar ik hem inmiddels het idee dat het wel gaat passen. (als er niet teveel onzin hier beland doe ik nog wel een foto als KNP hem over 15 werkdagen levert. (5 verlopen)

***** CLOSED FOR ME **********

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Mag ik dan even ietsjes offtopic gaan :

Waarom past zo'n nieuw splittertje die je bij een Alcatel 510 krijgt ongeveer een stuk of 4-6 keer in mijn oude Alcatel Home@Pro Splitter :?

Wat is er dan nu zo verandert ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
nero355 schreef op 30 juli 2004 @ 18:23:
Mag ik dan even ietsjes offtopic gaan :

Waarom past zo'n nieuw splittertje die je bij een Alcatel 510 krijgt ongeveer een stuk of 4-6 keer in mijn oude Alcatel Home@Pro Splitter :?

Wat is er dan nu zo verandert ??
Nodige electronische onderdelen zijn kleiner geworden misschien? Of de beschikbaare kleinere onderdelen nu net zo betaalbaar als de grotere :P

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1