Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Mijn verbinding werd op 20 januari 2001 (historische dag
[ Voor 3% gewijzigd door PromWarMachine op 30-07-2004 12:50 ]
maar ik denk niet dat je dat in een contactdoos krijgt
Ik denk dat het ook van merk en model afhangt, maar ik heb een kleinere (ongeveer een jaar geleden gekregen), ongeveer 8 * 4 * 1.5 cmPromWarMachine schreef op 30 juli 2004 @ 12:50:
Ik was een van de eerste die ADSL kreeg. Mijn splitter is een apparaatje van pak 'm beet 12x8x2 centimeter waar 3 RJ-11 stekkers heen moeten.
Mijn verbinding werd op 20 januari 2001 (historische dag) in gebruik genomen. In 3,5 jaar kan het apparaatje natuurlijk verkleind zijn, maar ga maar uit van iets in deze richting.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Verwijderd
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
(en door dezelfde buis naar boven heb ik nu ook een 6.5 mm coax kabel en een cat5 kabel getrokken. )
Als een recente splitter 4x8x1.5 cm is dan zou het moeten passen.
Heeft zo'n ding een typenummer/naam zodat ik eens bij fabrikant kan kijken?
(alleen als je KPN-doe het zelf hebt wil ik de maten weten)
[ Voor 28% gewijzigd door leuk_he op 30-07-2004 13:01 ]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
Deze worden niet door de KPN geleverd geloof ik.
[ Voor 24% gewijzigd door AtleX op 30-07-2004 13:02 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
ze echt iets van 2x3x5 cm (ongeveer). Ik was die van mij kwijt na de verhuizing en toe kreeg ik gratis (ja ja) bij de telecom winkel een nieuwe en die was dus een heeel stuk kleiner.
Atari 4 ff'r 😊
Die zijn voor isdn :AtleX schreef op 30 juli 2004 @ 12:58:
ze zijn van YCL, typenr. CPF102IG.
http://www.ycl.com.tw/catalogue/CPF/CPF102IG.pdf
ik heb analoog (had ik nog niet gezegd)
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
Inderdaad, die heb ik dus. Ook analoog overigens.BOnus schreef op 30 juli 2004 @ 13:03:
Ja die oude grijze waren heel groot (van het MXstream pakket), tegen woordig zijn
ze echt iets van 2x3x5 cm (ongeveer). Ik was die van mij kwijt na de verhuizing en toe kreeg ik gratis (ja ja) bij de telecom winkel een nieuwe en die was dus een heeel stuk kleiner.
Die van mij is zwart. Hij ligt vrij ver weg, dus ik kan hem niet opmeten, maar mijn eerdere schatting, klopt volgens mij aardig.
[ Voor 14% gewijzigd door PromWarMachine op 30-07-2004 16:18 ]
alleen als je KPN-doe het zelf hebt wil ik de maten weten[Airwolf] schreef op 30 juli 2004 @ 16:10:
Er zijn honderden verschillende merken. Je heb ze van klein tot groot, dus zeg eerst even waar je het besteld heb, dan kan er gezegd worden wat daar geleverd wordt.
[
welk merk levert kpn? dan kan ik zelf de maten opzoeken met google
hier staat een plaatje van een splitter: maar hoe groot is hij? en wordt deze met een kpn doe het zelf geleverd?

[
maar ik hem inmiddels het idee dat het wel gaat passen. (als er niet teveel onzin hier beland doe ik nog wel een foto als KNP hem over 15 werkdagen levert. (5 verlopen)
***** CLOSED FOR ME **********
Waarom past zo'n nieuw splittertje die je bij een Alcatel 510 krijgt ongeveer een stuk of 4-6 keer in mijn oude Alcatel Home@Pro Splitter
Wat is er dan nu zo verandert ??
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Nodige electronische onderdelen zijn kleiner geworden misschien? Of de beschikbaare kleinere onderdelen nu net zo betaalbaar als de groterenero355 schreef op 30 juli 2004 @ 18:23:
Mag ik dan even ietsjes offtopic gaan :
Waarom past zo'n nieuw splittertje die je bij een Alcatel 510 krijgt ongeveer een stuk of 4-6 keer in mijn oude Alcatel Home@Pro Splitter
Wat is er dan nu zo verandert ??
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.