orange verlaagt ook sms tarieven

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 662 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Met ^^^

offtopic:
Gaat lekker, ik heb zo'n beetje iedereen in mijn telefoonboek wel gehad. 8) Als de kans er is een rekening van 0 te krijgen ga ik hem wel benutten. Hoop echt dat er iemand is die ons snel duidelijkheid gaat verschaffen.

Edit...
Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 09:49:
Als ik nou 30 smsjes op een dag verstuur, is dit dan al "buitensporig" ?
Lekker wazig ... B)
Ik begin me dit inmiddels ook af te vragen. :+ :+ :+ Je kunt ook gewoon X personen tegelijk selecteren en ze allemaal dezelfde SMS sturen. Dat is geen groepsSMS en is gewoon gratis. (Dat weet ik zeker want dat was bij de SMS actie waar ik eerder in dit topic over sprak ook gratis.) Kortom... ik heb al 2x dezelfde SMS naar 5 mensen tegelijk gestuurd... gelijk al 10 SMS'n. ;)

[ Voor 96% gewijzigd door Barca op 07-08-2004 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt ik bedoel ready

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Tijdelijk gratis sms Orange

Gepubliceerd op vrijdag 30 juli 2004

(P7) In de sms-oorlog zet Orange de meest vergaande stap. Klanten kunnen tijdelijk gratis berichten versturen in het weekend. Op weekdagen geldt een tarief van acht cent per bericht.
Telecomprovider Orange kondigt vandaag het nieuwe tariefplan voor haar prepaidvariant Orange Smart aan. Het tarief geldt vanaf maandag 2 augustus.

Op diezelfde datum start er tevens een tijdelijke sms-actie voor alle Orange-klanten. Drie maanden lang, tot en met 31 oktober aanstaande is sms'en in het weekend gratis.

Orange Smart kent maandelijks een vast beltegoed van vijf, tien of vijftien euro, dat automatisch wordt afgeschreven. Meerverbruik is op te waarderen met een kaart of direct mobiel.

Bij het tegoed van vijftien euro gaat een sms-bericht acht cent kosten, bij tien euro tien cent en bij vijf euro moet per bericht twaalf eurocent worden betaald. Bellen kost respectievelijk 22, 25 en 29 cent per minuut.

Orange presenteert 'Smart' vooral als ideaal voor ouders met schoolgaande kinderen en werkgevers met ondersteuning van mobiel bellende werknemers: "Ouders willen graag dat hun kind bereikbaar is, maar willen ook de kosten in de hand houden. Zij betalen het maandelijkse beltegoed en de kinderen vullen dat eventueel aan. Zo leren zij spelenderwijs om te gaan met hun belgedrag. Ook is het een ideaal product voor bedrijven die toch hun medewerkers een mobiele telefoon willen geven, maar niet willen betalen voor privé-gesprekken."

Orange is de kleinste gsm-aanbieder en heeft van het Franse moederbedrijf als belangrijkste taak meegekregen winstgevend te worden. Alleen dan mag het op de Nederlandse markt blijven meespelen. Orange heeft als belangrijk verkoopargument het 'oneindig' behoud van beltegoed.
Bron: http://www.planet.nl/plan...ntid%3D494910/sc%3Db1fb91

Is Orange de kleinste provider; ik dacht dat Telfort dat was? :?

Ik heb dit draadje gelezen, maar blijf het raar vinden dat de Free-abbo's, die toch iedere maand voor de vaste opbrengsten zorgen, hier achter worden gesteld.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op 07 augustus 2004 @ 18:29:
Is Orange de kleinste provider; ik dacht dat Telfort dat was? :?
Klopt, maar Telfort telt ook de klanten die via al die andere bedrijven zoals Debitel, AH Mobiel, ID&T Mobile, Qick enz. mee. Telfort heeft met die meegeteld zo'n 1,75 miljoen klanten, Orange heeft er 1,55 miljoen. Telfort wil nooit zeggen hoeveel klanten ze zelf hebben maar dat zijn er absoluut minder dan 1,55 miljoen. Overigens gaat binnenkort Scarlet ook mobiele telefonie aanbieden, maar dan via Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Barca schreef op 07 augustus 2004 @ 09:58:
Mijn rekening/maand wordt altijd "afgesloten" op de 5e/6e van de maand... dus ik kan niet testen of hetgeen ik hier zeg: Barca in "orange verlaagt ook sms tarieven" het geval is. Ik hoop echt dat diegene die hier het eerst duidelijkheid over kan verschaffen dat ook doet. Immers, ik hoef in dat geval maar 20 / 0,22 = 91 SMS'n per maand te versturen om niets te hoeven betalen. ;)
Even mezelf quoten. :) Ik ben bang dat de vlieger dit keer helaas niet op gaat. Ik weet het uiteraard nog niet zeker, maar mijn saldo afluisterend via 1244 bemerkte ik dat er *0* is afgehaald. Bij de vorige actie werden de SMS kosten wel van 1244 afgehaald (tijdens op opratelen van je saldo en nieuwe rekening werd ook gezegd dat kortingsacties niet mee werden genomen in je saldo (en dus gewoon van je saldo af gingen)) maar nu is dat niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:20
Gek bij mij gaat het er wel vanaf.

Dus ik zou het misschien wel hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Barca schreef op 08 augustus 2004 @ 10:48:
[...]

Even mezelf quoten. :) Ik ben bang dat de vlieger dit keer helaas niet op gaat. Ik weet het uiteraard nog niet zeker, maar mijn saldo afluisterend via 1244 bemerkte ik dat er *0* is afgehaald. Bij de vorige actie werden de SMS kosten wel van 1244 afgehaald (tijdens op opratelen van je saldo en nieuwe rekening werd ook gezegd dat kortingsacties niet mee werden genomen in je saldo (en dus gewoon van je saldo af gingen)) maar nu is dat niet het geval.
Bij deze actie mogen de prepaids ook meedoen, daar kan je moeilijk iets van het saldo afhalen en het later weer bijboeken. :Y)

@ Maeslant : wat voor een Orange-'abbo' gebruik je?

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 08-08-2004 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

pven schreef op 08 augustus 2004 @ 11:07:Bij deze actie mogen de prepaids ook meedoen, daar kan je moeilijk iets van het saldo afhalen en het later weer bijboeken. :Y)
Good point. ;) :)

Ja en Maeslant... weet je het heel zeker? ;) Je kan immers ook gewoon gebeld hebben. ;) In mijn geval weet ik het zeker omdat ik een SMS heb gehad van Orange met m'n nieuwe saldo en die is nu nog hetzelfde... en ik heb inderdaad niet gebeld maar wel een heleboel ;) SMS'n gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

word orange ready ook nog goedkoper kwa sms en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

Ik denk het niet. Ik denk dat Orange het gebruik van Smart wil stimuleren. 5 euro automatisch per maand vind wel te doen, je kunt er op ieder moment vanaf !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Barca schreef op 08 augustus 2004 @ 11:28:
[...]

Good point. ;) :)

Ja en Maeslant... weet je het heel zeker? ;) Je kan immers ook gewoon gebeld hebben. ;) In mijn geval weet ik het zeker omdat ik een SMS heb gehad van Orange met m'n nieuwe saldo en die is nu nog hetzelfde... en ik heb inderdaad niet gebeld maar wel een heleboel ;) SMS'n gestuurd.
ik weet het wel zeker. Heb 1 x gebeld .. naar de aflastingen .. ongeveer 20 sec. Dus nog geen 0,22 .. en dan van 104 euro naar 82 is wat veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Mijn vriendin heeft zich met haar prepaid suf zitten SMS-en (gemiddeld 40 berichtjes per dag dat het gratis is) en daar is geen cent afgeschreven.

@ Maeslant : heb je toch op de juiste tijden ge-SMS-t? (Vrijdag 's-avonds na 12-en t/m zondag-avond 00.00)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in het weekend dik 200 sms.
zon aktie moeten ze eigenlijk met mms doen...

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Als Tmobile dit nou ook voor abo doet!
Dan probeer ik op te zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
pven schreef op 23 augustus 2004 @ 20:13:
Mijn vriendin heeft zich met haar prepaid suf zitten SMS-en (gemiddeld 40 berichtjes per dag dat het gratis is) en daar is geen cent afgeschreven.

@ Maeslant : heb je toch op de juiste tijden ge-SMS-t? (Vrijdag 's-avonds na 12-en t/m zondag-avond 00.00)
Jaa .. dat weet ik zeker. Ik heb er zelfs opgelet.

Maar misschien wordt het nog verrekend. Heb ook nog ergens een dubbele bundel tegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 10:52:
Ik heb in het weekend dik 200 sms.
zon aktie moeten ze eigenlijk met mms doen...
Dat hebben ze van oktober tot februari nog gedaan. Ik stuurde in 1 maand zelfs over de 2000 mmsjes >:)

Verwijderd

Op www.telecomvergelijker.nl forum las ik het volgende:
===================
Orange gaat per 1 november de tarieven wijzigen.
Ik heb vandaag twee keer gebeld met orange wat betreft een verlenging van mijn abonnementen
(kreeg 50% korting op de bundel als ik verlengde. Vond ik opzich netjes, want wil free 60 of 80 dus dan zijn de kosten niet zo hoog)
Begon toen over de veel te dure sms tarieven van orange.

Er werd mij tot twee keer toe gezegd dat per 1 november er "wat" aan de tarieven gewijzigd werd, vooral wat betreft sms. en ook verder dat ze er nu nog niet veel over mochten zeggen. "wacht maar op de post volgende week" werd gezegd.
===================
DIt is een post van 28 september.

• Bianca
  • Niet online
nou ik ben benieuwd :)

• Maeslant
Idd .. na de gratis smsweekenden heb ik gemerkt dat ik nu ook veeeeeeeeeeeel meer sms op de andere dagen.

Maar ja .. laat alles maar goedkoper worden .. ben ik wel tevreden mee (net als de rest van de familie :D) ..

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 15:48
Maeslant schreef op 29 september 2004 @ 17:26:
Idd .. na de gratis smsweekenden heb ik gemerkt dat ik nu ook veeeeeeeeeeeel meer sms op de andere dagen.
[...]
Dat viel mijzelf inderdaad ook op. In het weekend stuur ik er gewoon zoveel mogelijk zo ongeveer, maar op een of andere wonderbaarlijke manier gaat mijn beltegoed er doordeweek nu ook harder doorheen. Gewenning van veel SMSen denk ik, maar ach dat is nou eenmaal het slimme van deze actie. :)

Daarbij SMS ik met mijn Smart 15 toch wel lekker goedkoop moet ik zeggen. Dus zeuren mag ik zeker niet.
Pagina: 1 2 Laatste