[XP HOME] IE start op, maar 'loopt niet door'...

Pagina: 1
Acties:

• lucaspr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025
Nieuwe installatie van XP HOME met sp1. Dan alle updates er op gaat ook hardstikke goed. Dan de chipset drivers van intel, de applicatie accelerator (van cd... misschien die nog updaten) En office (2003) geinstalleerd, en nu start IE dus op, maar laat de pagina pas na een minuut of 5 zien :'( . Dit staat ook in meerdere topics, heb ik gelezen, maar dan gaat het in 99 van de 100 gevallen om spyware, virussen, e.d...

Gisteravond hetzelfde gedaan, maar toen had ik geen problemen met IE :? . Is het mogelijk dat de volgorde van installeren hier mee te maken heeft?? (zoekt toch naar een oorzaak... |:( ) Dus eerst de installatie, dan windows updaten... ach, dat zou toch niks uit mogen maken (in principe dan hè, je weet het nooit met m$ Microsoft :+ ) Maar kent iemand dit probleem en weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

/edit
nog even de specs vd bak:
Asus mobo
P4 cel 2,4
Ati 9200SE
/edit

Microsoft flames blijven ongewenst; let hierop aub

[ Voor 12% gewijzigd door Spider.007 op 29-07-2004 11:03 ]

-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-

Verwijderd

Heb je iets van Norton geïnstalleerd?

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 10:44 ]

• lucaspr
Nee, express niet, door alle topics die hier lopen daarover.

/Offtopic:
Ben al op zoek naar een vervanger voor Norton AV.
/Offtopic

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

IE hoort niet in WOS maar in SA :)

WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• lucaspr
Excuses voor de flame..

Nu kan ik mijn TS niet meer editten.. Maar ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd van meneer Intel en heb windows nu geheel up to date.

Maar helaas :'( nog geen verandering in de situatie..... :?

[ Voor 176% gewijzigd door lucaspr op 29-07-2004 11:29 . Reden: Mocht de topic start niet meer aanpassen, dus moest hier wel.. ]

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-07 16:46
Hier exact hetzelfde probleem!!!
[rml]its_Muppet in "[ OUTLOOK 2K3] vast als user met adminrec..."[/rml]
net gepost!!!

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

• lucaspr
hmmm.. Ik lees net in jou post dus ook dat je office 2k3 hebt geinstalleerd.
Begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat er of een update of xp home sp1 niet helemaal lekker daarmee werkt. Vanmiddag is eventjes een nieuwe install met office xp maken kijken of het probleem dan opgelost is.

Is jou versie xp home of pro?

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-07 16:46
Sorry WXP Pro

Ik werk nu als zijnde local admin. dat houdt in dat ik voor elke netwerk actie een wachtwoord moet opgeven. A.s. dinsdag is extern systeembeheer hier, maar het zou goed voor mijn ego zijn om het dan al opgelost te hebben ;-)

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

• lucaspr
Ok, ik ben weer thuis, dus kan beginnen met proberen.
Ik ga nu eerst een verse installatie er op zetten.
Dan stapsgewijs alles installeren en controleren.....
Misschien dat ik er zo achter kom wel programma het veroorzaakt, of het een update is, of chipset drivers of utils, of natuurlijk dat Office 2k3.

Kun je de specs van je systeem posten Muppet??
Is het toevallig een Intel chipset?

• lucaspr
Goed, gisteravond heb ik dus in de volgende volgorde alles geinstalleerd en Office 2k3 geruild voor XP....

1. XP Home volledig geupdated.
2. Chipset utility software van meneer intel geinstalleerd.
3. Alle andere drivers (nu alleen maar voor het scherm)
4. Office XP geinstalleerd.
5. Nog wat andere software.

En als ik het zo doe, zijn er geen problemen met IE. Ik weet het nog niet zeker (Ik moest die computer gister afleveren, dus geen kans meer om nog verder te zoeken.) Maar ik denk dat Office 2003 en die chipset util soft. om de 1 of andere reden niet saampjes door de busjes kunnen......

Pagina: 1