Toon posts:

Vraagje over AGP

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje over et AGP, men mobo heeft AGP 4. (MSI KT3 Ultra)
En ik heb der nu een GForce 4 in zitten die altijd al voldoende voor me is geweest.
Maar voor gamen word die een beetje te traag en ik heb geen geld om een grote upgrade op men systeem uit te voeren.

Mijn vraag is hoeveel prestatie verlies heb je als je een AGP 8 videokaartje zoals een 9800 pro of iets dergelijks op een AGP 4 mobo zet??

BVD

Verwijderd

Gaat heel weinig prestatie verloren.
Gewoon doen, altijd lekker zo'n opkikker voor je pc.
Hopelijk is je voeding wel goed genoeg.

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Er zijn nog weinig games die 8x agp vragen.. dus ik zou het gewoon doen!

Twitter | Linkedin

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-07 01:41
sterker nog, hoe nieuwer de game hoe minder hij de AGP nodig heeft.
quake 3 houd wel van wat AGP snelheid (maarja dat gaat al snel zat) maar zeg UK2k4 maakt het bijna niks uit.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-08 13:37

w0w

Ik dacht dat bij resoluties vanaf 1200x1600 AGP8x interesant werd, wil je niet zo hoog gaan draaien zou het dus helemaal geen probleem zijn, anders zal je het amper merken, gewoon kopen dus :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden. Helaas heb je die blijkbaar niet helemaal tot je genomen, want de vraag die je stelt in deze topic was met een beetje zoekwerk makkelijk te beantwoorden...

Kijk eens bijvoorbeeld naar:
AGP 8x Mobo, verstandig of overbodig?

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.