Toon posts:

Intel of AMD

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ta op het punt een nieuwe pc te kopen en nu is mijn vraag of de processor AMD XP 3000+{32bit} sneller is als de Intel 3000 die ook duurder is ???
Ik bedoel de snelheid bij games spelen
En over grafische kaarten is een G-force of een Ati aan te raden .
Ik heb nu momenteel een G-force 4800 ti se {ASUS}.

Verwijderd

Zoeken....Dat is het enige wat ik te zeggen heb.....En dat dit topic heel snel dicht is.

Snap ook niet dat je doorgaat zo...Als ik je andere topics zo zie zijn ze allemaal gesloten. Beetje hardleers. Misschien andere maatregelen zou beter op z'n plaats zijn. Leer je misschien er nog van

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 19:08 ]

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:57

Piggen

Lekker bakkie

Inderdaad, zo moeilijk is dit niet om op te zoeken

Maar goed, volgens mij was de Pentium sneller.
Maar de Athlon 64 is weer sneller dande PIV, dus dat is ook een goede keus als het er af kan.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 19:07:
Zoeken....Dat is het enige wat ik te zeggen heb.....En dat dit topic heel snel dicht is
Is dat nou zo,n vreemde vraag jonge man , ik schrijf toch zeker geen Chinees hé

Verwijderd

Topicstarter
MPmad schreef op 28 juli 2004 @ 19:09:
Inderdaad, zo moeilijk is dit niet om op te zoeken

Maar goed, volgens mij was de Pentium sneller.
Maar de Athlon 64 is weer sneller dande PIV, dus dat is ook een goede keus als het er af kan.
Dat vind ik nou een duidelijk antwoord , bedankt hé

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 19:10:
[...]

De regels hier zijn ook niet in het chinees geschreven en die leeft jij op heel veel punten niet na. Maar dat snap jij nog steeds niet. Elk topic wat jij hier geopent hebt is weer gesloten. Je hebt zelf geeneens moeite gedaan om iets te zoeken. Duidelijk luiheid hier

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 19:12 ]

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Nee je weet dan helemaal nog niks, je hebt alleen iets van iemand overgenomen, maar voor de rest weet je niks er van, hoe en wat. enz

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-08 10:32

wvdburgt

MacOS all the way baby!

daarnaast is 2 keer achter elkaar posten ook niet wat mag... dicht , hoe hard et ook kan zijn. google it , lees reviews en ben vooral niet lammmetak;)

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl https://bestroadtrips.nl

Verwijderd

Wat hij bedoelt is dat je kunt kijken naar reviews van de processoren, AMD is sneller met games, en als je dat veel gaat doen dan kan ik je de AMD aanraden.
Daarbij is de Intel duurder dan de AMD.

qua grafische kaart zou ik nog even wachten, het schijnt dat de kaarten van ATi het goed gaan doen iets met H3D ofzo.

Wacht nog even met de videokaart want de kaarten zijn nog duur omdat de vraag hoger ligt dan het aanbod.
Dus niet echt goed voor je geld :)

succes....

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 19:10:
[...]

Hij wil gewoon zeggen dat zulke topics al vaak zijn gepasseerd en dicht gegaan zijn omdat dit gemakkelijk met een beetje zoekwerk te vinden zijn :)

In ieder geval, wat ik heb gelezen is dat een AMD XP over het algemeen sneller is in games dan zijn Intel P4 tegenhanger maar dat de P4 weer beter is in andere berekeningen (zoals bvb DVDs decoderen).

Ook moet je rekening houden met je budget, een Intel processor is over het algemeen wat duurder dan een AMD processor maar biedt ook weer andere voordelen zoals bijvoorbeeld Hyperthreading... daar heb je dan alleen iets aan als je veel multi threaded applicaties draait (zoals Photoshop) of veel zware programma's tegelijk draait.

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 17:29
Denk dat je beter hier een topic kunt openen als je een complete pc wilt.

Complete Systemen & Laptops

verder zou een uitgebreidere startpost met wat je met je pc van plan bent en enige verwijzingen naar zelfonderzoek / reviews ook wel eens handig zijn denk ik.

En hou even op om in dit topic zo naar elkaar uit te halen, niet erg beleeft dacht ik zo.

[ Voor 1% gewijzigd door mcb1 op 28-07-2004 19:17 . Reden: typo ]

mcb1

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:00

Shaggy

Misantroop pur sang

Elke wilekeurige test van nieuwe hardware ( cpu/gpu laat de benches zien )

Dit is erg makelijk te vinden! Dan zie je meteen wat er sneller is voor jou speciefieke wensen.

Of gebruik dit eens

http://gathering.tweakers...5Bsearch%5D=Zoek#hitstart

http://www.google.nl/sear...entium&ie=UTF-8&hl=nl&lr=

Kom je zo maar van deze dingen tegen: Afbeeldingslocatie: http://www17.tomshardware.com/cpu/20030923/images/chart_c4.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.hardocp.com/images/articles/1063963274qjhbzk4xzd_5_5.gif

Ff zoeken voor je wat roept, lees de http://gathering.tweakers.net/forum/faq

edit:
Bedankt, :) ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Shaggy op 28-07-2004 19:37 ]

Making an ass of myself since the 70's

Verwijderd

Dat heeft vaak te maken met persoonlijke smaken

Ik zou persoonlijk gaan voor de Intel + Nvidia combinatie.
Anderen zouden weer voor AMD + Ati kunnen gaan.

Waarom ? AMD heb ik nu, helemaal niets mis mee, maar Intel ga ik kiezen voor de wat mindere warmte productie. (Hoewel mijn AMD nu op 40 graden loopt dankzij een AMD 3400+ koeler op een 1200 Thunderbird :P)
Dit heeft mede te maken dat de nieuwe Intel Mobo's wat betere onboard goodies erop hebben zitten.
Heb namelijk zeer weinig AMD mobo's gezien met het nieuwe pci-e slot en DDR2.

Tja...en verder.... Nvidia heb ik altijd al gehad. Ik kan niet oordelen over de Ati of dat goed of slecht is. Ik zou niet weten waarom ik zou gaan wisselen van gpu merk tenzij het grote ingrijpende veranderingen heeft voor de toekomst voor mij.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:01
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 19:26:
Dat heeft vaak te maken met persoonlijke smaken

Ik zou persoonlijk gaan voor de Intel + Nvidia combinatie.
Anderen zouden weer voor AMD + Ati kunnen gaan.

Waarom ? AMD heb ik nu, helemaal niets mis mee, maar Intel ga ik kiezen voor de wat mindere warmte productie. (Hoewel mijn AMD nu op 40 graden loopt dankzij een AMD 3400+ koeler op een 1200 Thunderbird :P)
Dit heeft mede te maken dat de nieuwe Intel Mobo's wat betere onboard goodies erop hebben zitten.
Ook jij moet dan eens wat meer reviews gaan lezen, AMD heeft allang het hitte probleem opgelost. De laatste generatie AMD procs draait zelfs koeler dan de laatste generatie intel procs. De eerste generatie thunderbird waaronder dus ook de 1200 waren met recht straal kacheltjes, maar das echt verlede tijd -> ook voor U... google!

[ Voor 18% gewijzigd door Miki op 28-07-2004 19:31 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De FAQ van dit subforum is duidelijk over Welke moet ik nemen? vragen :) Omdat het hier op GoT de bedoeling is dat je vooronderzoek doet door o.a. de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum te doornemen en je dat overduidelijk niet hebt gedaan, gaat dit topic dicht. Ik zou zeggen, klik terug naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en neem dan met name het forumgedrag gedeelte eens aandachtig door ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.