Toon posts:

Tv kaart voor pc, best value for money?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Howdi,

Ik ben op zoek naar een goede tv kaart (coax kabel) voor mijn pc, een soort varvanging van een tv moet het worden. Mijn budget is maximaal 80 euro. Wie o wie kan mij een goede kaart aanraden die ook redelijk verkrijgbaar is. Hij hoeft geen super features te hebben maar als hij op kan nemen is dat wel prettig.

Ik hoor graag jullie reactie tegemoet.

ps. Ik heb de search functie van het board trouwens wel gebruikt maar ik werd er niet veel wijzer van

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:47

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 17:45:
Howdi,

Ik ben op zoek naar een goede tv kaart (coax kabel) voor mijn pc, een soort varvanging van een tv moet het worden. Mijn budget is maximaal 80 euro. Wie o wie kan mij een goede kaart aanraden die ook redelijk verkrijgbaar is. Hij hoeft geen super features te hebben maar als hij op kan nemen is dat wel prettig.

Ik hoor graag jullie reactie tegemoet.

ps. Ik heb de search functie van het board trouwens wel gebruikt maar ik werd er niet veel wijzer van
Ik ben ZEER tevreden met http://silverapp1.mycom.n...uctID=47440&productType=1
Nog geen 50 euro en goed beeld. Opnemen is ook mogelijk. Verder geen fratsen.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Topicstarter
spaceboy schreef op 28 juli 2004 @ 17:50:
[...]

Ik ben ZEER tevreden met http://silverapp1.mycom.n...uctID=47440&productType=1
Nog geen 50 euro en goed beeld. Opnemen is ook mogelijk. Verder geen fratsen.
Dus hier kan ik gewoon mijn kabel aansluiting inprikken, ff proggie configureren en ttv kijken?

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom keer op keer die Asus (ASUS TV FM Card (PAL)), Terratec Cinergy 600, en die Leadtek 2000 xp pro tegen tegen, welk van de drie gaat het worden?

PLMK,

Seb

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 18:48 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1