i7-7700K @ 5GHz (wc) | ASUS Maximus IX APEX | 2x8GB G.Skill Trident Z | Asus 1080 ti | Seasonic 750w PRIME
Als je de FAQ leest kom je vrijwel nooit meer voor een verrassing te staan. Staat er prima uitgelegd.
ARME AOW’er
Enig idee of de driveletters dan worden aangepast. Bijvoorbeeld eerst SCSI, dan SATA, daarna PATA schijven, daarna de cd/dvd-spelers etc. Ik zit namelijk met hetzelfde.
"Commercie kills the scene" - I-f
Ik heb de FAQ doorgelezen, maar hierover niets gevonden. Waar staat het dan?GuardianAngel schreef op 28 juli 2004 @ 14:09:
Als je de FAQ leest kom je vrijwel nooit meer voor een verrassing te staan. Staat er prima uitgelegd.
i7-7700K @ 5GHz (wc) | ASUS Maximus IX APEX | 2x8GB G.Skill Trident Z | Asus 1080 ti | Seasonic 750w PRIME
Ik neem aan dat gewoon de eerstvolgende vrije letter wordt gekozen voor de nieuwe schijf.......Final Frontier schreef op 28 juli 2004 @ 14:13:
Enig idee of de driveletters dan worden aangepast. Bijvoorbeeld eerst SCSI, dan SATA, daarna PATA schijven, daarna de cd/dvd-spelers etc. Ik zit namelijk met hetzelfde.
Gewoon erbij prikken, evt SATA drivers installeren en gaan met de banaan. Je hebt toch ook ooit extra HDD's, CD brander, DVD lezer erbij geprikt misschien?
Het antwoord staat dan wel niet letterlijk in de FAQ, maar je had al veel informatie kunnen halen uit:
OM FAQ - Een paar basiscursussen
OM FAQ - Hoe installeer ik Windows op een schijf aan een externe controller?
Kan ik een single HDD aan een RAID controller hangen?
Handjevasthoutopic dit, dicht dus.
Het antwoord staat dan wel niet letterlijk in de FAQ, maar je had al veel informatie kunnen halen uit:
OM FAQ - Een paar basiscursussen
OM FAQ - Hoe installeer ik Windows op een schijf aan een externe controller?
Kan ik een single HDD aan een RAID controller hangen?
Handjevasthoutopic dit, dicht dus.
[ Voor 11% gewijzigd door BalusC op 28-07-2004 14:30 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()