Toon posts:

Taakbalk en snelstarten verwdijnt na opnieuw opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen

Plaese help mij, elke keer als ik opnieuw opstart is, snelstarten en adres balk waar je een url kunt in tikken weg. rechts naast start dus. Heb al Adware, House Call, McAffee Online en McAfee Virus scanner 8.0 geprobeerd maar hellemaal niks dus. elke keer weer een schone blauwe balk. Ik vind het echt mega irrie want ben er zo aan gewend, Dus Plaese mail me de oplossing.

-knip, GoT is een forum-

BVD

groetjes

Ivo

[ Voor 7% gewijzigd door elevator op 27-07-2004 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:48

Just_I

What did you just say?

Dubeel posten is niet de bedoeling zie dit topic. Als je dat probeel hebt wat in dat topic beschreven staat, dan kan je ook gewoon dat topic blijven volgen.

Lijkt me een instelling van Windows. Probeer eerst zelf eens wat uit te vogelen (lees googlen en de search gebruiken) voordat je gelijk een nieuw topic opent. Veel succes ermee.

[ Voor 29% gewijzigd door Just_I op 27-07-2004 22:38 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
Er zijn meer programma's om spyware te verwijderen hoor ;) misschien dat dat kan helpen (zelf geen idee welke progs er zijn)

en ik wou dit nog even zeggen...: U are just a lazy bitch >:)
ik kan me helemaal voorstellen dat je dat gewend bent trouwens

ennehh.. heb je niet perongeluk het een of ander aangepast met Tweak UI of een ander geavanceerd scherm waar je windows in beheerscht?

[ Voor 24% gewijzigd door FireArrow op 27-07-2004 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

ivosmits,

Ik heb niet het idee dat je helemaal bekend bent met hoe het er op GoT aan toe gaat - mag ik je dan ook vragen om jezelf daar eens even bekend mee te maken? Begin eens met Registratievoorwaarden en faq en De oude Algemene GoT-FAQ door te lezen? :)

Verder - als je een topic opent - hou dan altijd deze regels in de gaten:
- Geef voldoende en veel relevante informatie.
- Kies een goede topic titel (zie ook de Windows Operating Systems eisen hierover)
- Geef aan wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt

Daarnaast is het niet de bedoeling dat wij hier je de oplossingen toe gaan mailen - GoT is een forum, en geen helpdesk :)

Je probleem komt me verder bekend voor - ik ga ervan uit dat als je eens rondzoekt op GoT je best wel veel informatie kan vinden.

Lukt het nou uiteindelijk met die informatie niet - open dan in het juiste forum een nieuw topic waarin je topic aan bovenstaande eisen voldoet :)

Dit topic is gesloten.