Toon posts:

werkbalk weg na elke opstart

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laatst heb ik functie search assistent in mijn taakbalk gekregen.

Na wat knutselen is deze nu verdwenen.

Maar na elke opstart zijn ook al mij default werkbalken op de taakbalk verdwenen het elkaar opnieuw aanzetten is gewoon irritant.

Wie kan er helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom op GoT! :w
Na wat knutselen is deze nu verdwenen
Wat heb je er aan geknutseld dan? :D Misschien ligt daar juist wel de oorzaak. zeer waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de bridge dll op de tab opstarten van de systeemconfiguratie uitgezet.
en de dll verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo daar,

Plaese help mij, elke keer als ik opnieuw opstart is, snelstarten en adres balk waar je een url kunt in tikken weg. rechts naast start dus. Heb al Adware, House Call, McAffee Online en McAfee Virus scanner 8.0 geprobeerd maar hellemaal niks dus. elke keer weer een schone blauwe balk. Ik vind het echt mega irrie want ben er zo aan gewend, Dus Plaese mail me de oplossing.

smits@home.nl

BVD

groetjes

Ivo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 15:37
@ivosmits: Zo werkt het natuurlijk niet he! Om je toch maar even te helpen. Kijk is of bridge.dll ook mee opstart als je de pc aanzet. Dan is dat je probleem. En voor het verwijderen van bridge.dll moet je even googelen op "remove bridge.dll" en dan vind je genoeg. Hij is best hardnekkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:37

Just_I

What did you just say?

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 22:27:
Hallo daar,

Plaese help mij, elke keer als ik opnieuw opstart is, snelstarten en adres balk waar je een url kunt in tikken weg. rechts naast start dus. Heb al Adware, House Call, McAffee Online en McAfee Virus scanner 8.0 geprobeerd maar hellemaal niks dus. elke keer weer een schone blauwe balk. Ik vind het echt mega irrie want ben er zo aan gewend, Dus Plaese mail me de oplossing.

<mail adres>

BVD

groetjes

Ivo
Ten eerste hoef je niet je groeten en de 'BVD' s. Ten tweede is het niet echt handig om met je mail adres te gooien op het internet. Als er al een oplossing is word deze dan niet gemaild, maar wordt beantwoord in het topic.

@ TS:
Heb je toevallig messenger plus geïnstaleerd met sponsoring ? Zoja, deinstaleerd die dan > installeer plus opnieuw, maar dit keer zonder de sponsonring (dus niet door blijven klikken !!)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Op een plek je vraag stellen is genoeg :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.