Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Na lang denken doe ik het toch maar. Via via weet ik dat SonyEricsson op een vrij korte tijd demotica gaat leveren icm de bluetooth telefoons van hen. Er komen verschillende toepassingen.

In het begin zal men zich concentreren op contactdozen welke je in de winkel kunt kopen en via bluetooth kunt gaan bedienen. Zo kun je vanaf je gsm licht aan en uit doen. Persoonlijk bijzonder handig vind ik. In de nabije toekomst zal sonyericsson samen gaan werken met samsung. Waarbij ijkasten en tv's ook via bluetooth kunnen worden bediend. Binnen nu en 4 jaar zullen we langzaam de RFID bij ons dragen dit in combinatie met democita is een grote stap forward. Je komt bij je thuis binnen, de koffie word gezet, de juiste gevoels tempratuur word bereikt en je kunt instellen dat op elke dinsdag avond als je binnen komt het bad gaat lopen. Het klinkt allemaal heel ver weg, maar verwacht word dat het binnen nu en 4 jaar betaalbaar is.

Ik heb geen bron, gezien dit nieuws niet voor mijn oren bestemd was / is. Ik weet dat ze het dit jaar op de Cebit te Duitsland gaan introduceren. Handig toch die bluetooth.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 17:18

glashio

C64 > AMIGA > PC

Relevante Topic : Home automation | domotica - hoe ver gaat het?
Idd gaaf :) ( thanx for the inside info }) )
Nu hopen dat het "Een Standaard" protocol word ala HTML (w3c).

[ Voor 9% gewijzigd door glashio op 27-07-2004 12:17 ]

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

blogbuster schreef op 27 juli 2004 @ 12:04:
*knip*
Binnen nu en 4 jaar zullen we langzaam de RFID bij ons dragen dit in combinatie met democita is een grote stap forward. Je komt bij je thuis binnen, de koffie word gezet, de juiste gevoels tempratuur word bereikt en je kunt instellen dat op elke dinsdag avond als je binnen komt het bad gaat lopen. Het klinkt allemaal heel ver weg, maar verwacht word dat het binnen nu en 4 jaar betaalbaar is.
*knip*
Dat RFID hier binnen 4 jaar een betaalbare rol in gaat betekenen waag ik te betwijfelen. Aangezien RFID al jaren bestaat en zelfs nu nog de komende 4 of 5 jaar in de logistieke keten moet groeien, zijn thuistoepassingen daar voorlopig nog verre van.

Ik vraag me af of het leven dan ook fijner is als alles automatisch voor je wordt geregeld. Ik vind het prima zo als ik zelf mn lampje aan doe, de gordijnen dichttrek of de verwarming lekker aandraai...

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:25
blogbuster schreef op 27 juli 2004 @ 12:04:
Na lang denken doe ik het toch maar. Via via weet ik dat SonyEricsson op een vrij korte tijd demotica gaat leveren icm de bluetooth telefoons van hen. Er komen verschillende toepassingen.

In het begin zal men zich concentreren op contactdozen welke je in de winkel kunt kopen en via bluetooth kunt gaan bedienen.
Die contactdozen stonden een paar maanden geleden al op de frontpage. Wel van een ander merk.

-

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ik weet dat sony-ericsson zich komende tijden hier meer en meer op zullen gaan richten. Ik denk dat het andes is al zo'n bedrijf er achter staat en investeerd dan jan-pieleke hier bij mij op de hoek :) ik denk dat het wel een vlucht zal gaan maken. Stiekem hoop ik 't ook echt...

You can't control the wind, but you can adjust your sails.