Toon posts:

nieuwe videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ok ok, nu mijn laatste topic een beetje uit de hand is gelopen, en ik ben in de computer gaan kijken en heb daar een bruine sleuf gevonden:

screenshot: (een beetje wazig):

Afbeeldingslocatie: http://img64.exs.cx/img64/7949/DSCI0024.jpg

Verwijderd

wat moeten we hier precies mee? das je agp slot

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:36

Harrie

NederVlaming

Dat is een AGP slot ja als je dat bedoelt.... Maar wat wil je er mee zeggen? De topicstart is beetje onduidelijk... Misschien omdat ik je vorige topic ook niet ken waar je het over hebt :?

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 11:58

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ja, daar past die ti4200 wel in, maar verwacht geen enorme resultaten (wel een stuk beter dan nu overigens) gezien je duron1ghz niet enorm snel is.

Verwijderd

Topicstarter
mijn vorige topic ging over dat ik een nieuwe videokaart zou willen kopen, maar dat ik niet wist of er een AGP slot in mijn moederbord zat, dus heb ik ff gekeken, en mensen hebben gezegd dat ik een bruine sleuf zoek, ik heb er 1 gevonden. is dit dan het AGP slotje? ik weet dat ik niet zo slim ben als het gaat over het binnenste van een pc

Verwijderd

titel: nieuwe videokaart

post je vorige topic ook eens, geen idee waar het over gaat.
in die bruine gaat iig je videokaart

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ja das je agp slot.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 11:36:
ok ok, nu mijn laatste topic een beetje uit de hand is gelopen, en ik ben in de computer gaan kijken en heb daar een bruine sleuf gevonden:

screenshot: (een beetje wazig):

[afbeelding]
Eh ja, leuk en alles kefje, maar hier valt echt geen soep van te koken :o
dion_b schreef op 25 juli 2004 @ 13:27:
[...]

En dat is NIET de bedoeling op GoT :(

GoT Huisregels

We verwachten niet dat je gelijk als je je aanmeldt alles weet, wel dat je zelf in staat bent FAQs te lezen en op zoek te gaan naar informatie. Als je 'lui' wilt zijn, ga dan alsjeblieft niet op GoT posten :X
De sluitmessage van dion_b op je vorige topic is ook op deze van toepassing :) Ga alsjeblieft zelf ermee aan de gang, want op deze manier topics openen op GoT schiet niemand wat mee op ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.