[POLL] Nieuwe statsposter

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 417 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Ok lui, het is weer zover, jullie mogen weer een statsposter kiezen. stuur een mail naar poll@dutchpowercows.org met daarin je voorkeur en GoT naam, ZET DIE NAAM WAAR JE OP STEMT EVEN IN DE HEADER dat maakt het tellen makkelijker, speciaal voor Paranomia: in de header zetten= zet het even in het onderwerp.

Alle inzendingen worden door 4 mensen ontvangen en onafhankelijk geteld. Als de instuurtermijn voorbij is posten we hier wie gestemd heeft en waar zijn stem heen gegaan is.

Het is dus nadrukkelijk niet de bedoeling dat je hier een voorkeur uitspreekt of een promotiecampange start voor één van de kandidaten, wel mag je natuurlijk aangeven dat je een mail gestuurd hebt, maar dat is niet perse nodig :)

Wel willen wij, als statsposters, dat jullie iemand te kiezen op grond van zijn kwaliteiten. Lees daarom het stukje wat ze ingezonden hebben goed door en laat dit meewegen in je keuze. Het gaat namelijk om de beste statsposter en niet omdat hij bij jou in het team zit of dat je iemand graag mag. Het is namelijk de bedoeling dat hij voor langere tijd stats post op een leuke en leesbare manier en dat kan alleen als we de beste kiezen

Lees en geniet :)
De mensen die op dit moment gesolliciteerd hebben zijn (alfabetischelexicomoeilijke volgorde) :P
  • Allied Mobster Soulmaster Wo3f
De stukjes die de mannen gestuurd hebben om statsposter te worden:

Allied:
Via deze weg wil ik me opgeven om in aanmerking te kunnen komen voor de door u gestelde vacature als statsposter. (nou is dat even een nette zin :P)

Maar even zonder dollen.

Bij de vorige ronden heb ik mij ook opgegeven en een hoop DPC leden hebben me goede hoop gegeven.

Om meer te doen voor DPC naast het statsbouwen en het grazen lijkt dit me een leuke uitdaging.

Stats posten voor 10:00 uur is geen enkel probleem.

Zowel doordeweeks als in het weekend moet dat wel goed komen met me.

En gezien ik bij veel projecten zelf al mee doe en dagelijks alle stats al bekijk lijkt me de kennis ook geen probleem.

Ik sta normaal om ongeveer 5:45 uur op en kan dan al wat stats posten.

Vanaf 7:30 uur ben ik meestal op mijn werk en ook vanaf daar kan ik overal bij en heb ik tijd om stats te posten.

En dan ga ik ook nog eens laat naar bed waardoor ik sommige stats ook al zou kunnen posten als ze net klaar staan.

In het weekend ben ik bijna altijd rond 8:00 uur wakker en heb dan alle tijd om de stats een schop te geven.

Met vriendelijke groet,
Alliedcomputers
Mobster:
Man van middelbare leeftijd zoekt leuk Distributed
Computing team om stats te posten.

Wat ik zoek is een groot, enthousiast DC team wat niet
te beroerd is af en toe wat plekken winst te boeken
stats-technisch gezien. Ook een meer dan gemiddelde
interesse voor diverse projecten heeft voor mij de
voorkeur.
Verder liever geen cheaters en klagers tenzij de
klachten goed onderbouwd zijn.

Ikzelf ben in het bezit van meer dan 10.000 posts op
GoT, een immer werkende wekker radio, ruime kennis van
meer dan 10 projecten, gevoel voor humor en goede
kennis van de Nederlandsche Taal. In mijn vrije tijd
doe ik veel aan hobbies en DC maakt daar ook deel van
uit.

Brieven graag naar poll@dutchpowercows.org en vergeet
niet je nick te vermelden. Ik wacht op een reactie
Soulmaster:
Mag ik ook meedoen ?? ik skreif vrijwel vautloos nederlands J voor een fransman iig J en zit ook soms op irc en weet ook wel beetje van html :D

Soulmaster
Wo3f:
Maar goed, waarom wil ik statsposter worden :?
Ik ben al een lange tijd bezig met DPC, hier een FAQ geschreven, daar iemand overgehaald om mee te grazen. Mijn intresse begon bij RC5-72 maar is atm overgeslagen naar DPAD en SETI aangezien het daar 'nieuw' is. Vooral bij DPAD waren er nog maar een paar grazers en heb ik samen met mijn mede Team Elstenaren besloten om daar te gaan helpen. Op deze manier ben ik dus veel meer te weten gekomen over de DPC projecten en neemt mijn nieuwsgierigheid steeds meer toe.

Op het gebied van statsposten kan ik vrij kort zijn:
Het lijkt mij ontzettend leuk :)
Zelf weet ik hoe het is om de stats te zien van de voorgaande dagen, en om te kijken hoeveelste DPC etc weer staat. Zelf vond ik het ook fijn als de stats op tijd waren, en baalde ik wanneer het niet zo was. Nu kom ik op het volgende punt:
- Je in ieder geval voor 10:00 uur in de ochtend stats kan posten
Dit is zeer zeker het geval bij mij, aangezien ik vakantie werk heb en daarvoor op z'n laatst om 8 uur op moet. In het weekend is het geen probleem om wat vroeger ( voor 8 uur) op te staan aangezien ik zo weer slaap.

Zo als boven aangegeven ben ik op de hoogte van wat zich afspeelt in de DPC projecten en vindt het daarom _helemaal niet_ erg om van alle projecten de stats te posten. Leuk is een beter woord ervoor, aangezien ik weet wat er speelt en ik daar dus op kan reageren.

Ik ben geboren in Elst (Nederland) en woon daar alweer 18 jaar :) <-- Qua taal zit het dus wel goed, al wil ik er soms wel eens een Elsters woord uitgooien :+

Verder is HTML geen probleem voor mij. Menig website is al van mijn tobo afgekomen :)

Maar goed, mijn verhaal is dus duidelijk: Ik wil statsposter worden

w03f
Deze poll blijft één week open (tot 2-8-2004)

[ Voor 3% gewijzigd door Pim. op 26-07-2004 20:30 ]

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

en foetsie is de handel.....

(Sorry dat de post er nog zo lang heeft gestaan maar heb nu pas tijd voor een eerste kop koffie voor deze dag..:De halfjaarcijfers van het concern waren schitterend, de vijf minuten pauze per dag zijn dan ook per direct geschrapt)

[ Voor 86% gewijzigd door KuuKe op 27-07-2004 14:49 ]

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2024

My

Oei, moeilijkere keuze dan vorige keer :P

Mail verzonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 21:48
Catch deze mail :D

* ReZ1987 is het met My eens dat het een moeilijke keuze was ;)
Pim. schreef op 26 juli 2004 @ 20:16:
ZET DIE NAAM WAAR JE OP STEMT EVEN IN DE HEADER dat maakt het tellen makkelijker, speciaal voor Paranomia: in de header zetten= zet het even in het onderwerp.
edit:
Waarom zie ik dit nu pas, nu ik al gestemd heb? :X

[ Voor 65% gewijzigd door ReZ1987 op 26-07-2004 20:37 ]

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:43

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Als ik het zo lees is het alleen de bedoeling om dus een naam in de header te zetten.
Geen nick ofzo noemen ?

Vage bedoeling, maar ook ik heb gestemd !

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

keuze gemailed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Laatst online: 26-04 19:24
Ik ook gepost, bedankt Pim voor het helpen van deze mail-n00b :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
NAAM EN NICK AUB :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan-
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-05 22:40
gemailed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

* Fear-factoR heeft z'n democratisch recht als DPC-erT gebruikt en een voorkeur uitgesproken voor een nieuwe statsposter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adm.Spock
  • Laatst online: 03-05 20:15

Adm.Spock

Duik-Aap

Rustig Pim! Denk aan je hart! :P je moet nog langer woordvoerder blijven van dit zootje ongeregeld :w O-) 8)7 >:) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63996

* Anoniem: 63996 onthoud zich van stemmen en gaat morgen maar eens opzoek naar een nederlands voor dummies boekje :D

mede strijders succes gewenst en dat diegene met de meeste stemmen mag winnen

* Anoniem: 63996 moppelt wel dat hij nog altijd een hufter van een bongo hier in een kooi met een slecht slot heeft zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adm.Spock
  • Laatst online: 03-05 20:15

Adm.Spock

Duik-Aap

Anoniem: 63996 schreef op 26 juli 2004 @ 21:00:

[...]
Note to self: geen reclame maken AdmSpock...
Ow? :P

Net als die ontsnapte CRMGRT's van mij destijds ? :? :z

[ Voor 49% gewijzigd door Adm.Spock op 26-07-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bme
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-04-2024

2bme

Oude Tweakers addict...

Keuze gemaild, maar wel met een opmerking....

I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Stond niet in de eerste post.
Houd dit in dat ik opnieuw moet stemmen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40441

Kuuke schreef op 26 juli 2004 @ 20:19:
De statsposters hebben van deze gelegenheid ook gebruik gemaakt om eens de koppen bij elkaar te steken.

Wij, als statsposters, zouden graag zien dat er een fanatieke collega bijkomt die wel een stuk ervaring heeft maar niet uit de gelederen van de huidige DPC-"bestuurders" komt.

Iemand die geen verleden heeft als bijvoorbeeld statsbouwer, pv-er of crewmember. Dus iemand die heel begaan is met de DPC, en d.m.v. het enthousiast posten van stats een bijdrage wil leveren aan het goede functioneren van de Dutch Power Cows.

Kortom: vers statsbloed.
Was korter geweest als je gewoon had gezegd Allied niet :P
Voor de rest is het namelijk niet van toepassing.
Ook kan je zeggen dat jullie een duidelijke voorkeur hebben. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Wessie schreef op 26 juli 2004 @ 22:56:
[...]

Stond niet in de eerste post.
Houd dit in dat ik opnieuw moet stemmen ?
Neeuh, maar het scheelt een hoop mailtjes openen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Mail sent.

@Allied: Alle statsposters hebben onderling gepraat over hoe de zaken nu lopen en meteen over wie wij het liefst zouden zien als mede-statsposter. Zonder elkaar te hebben beinloed dacht iedereen over beide zaken hetzelfde.

Maar wie het ook gaat worden, hij is van harte welkom dus jullie hoeven niets te vrezen :>

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Funcracker schreef op 26 juli 2004 @ 23:19:
[..]

Maar wie het ook gaat worden, hij is van harte welkom dus jullie hoeven niets te vrezen :>
Hier moet ik je even tegenspreken... wij statsposters hadden bij de vorige stemronde namelijk ook een voorkeur en helaas ben jij het geworden... en nu zitten we met jou opgescheept... beetje midden in de nacht stats weg lopen roven... en die zogenaamd handige bot is ook al veel te bijdehand!

Dus denkt na mensen, voor jullie stemmen.. willen jullie ons statsposters een plezier doen of gaan jullie ons het werk nog zuurder maken, net zoals jullie met Funcrackert al hebben gedaan?

----------[disclaimer]----------
Gelieve deze post met een shitload ;) , :+ en :P -smilies te lezen.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BwO
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-05 08:44

BwO

Up The Irons!

Mailtje gestuurd :)

Toch vind ik het erg ondemocratisch dat de statsposters op deze manier de keuze van hun mede-DPC'er proberen te beinvloeden. Ik dacht dat het bij deze stemming er juist om ging dat iedereen voor zich moest besluiten wie hij/zij het beste lijkt om de functie van statsposter te vervullen (ik wil hierbij niemand promoten of aanvallen). In ieder geval wens ik diegene die de stemmen moet tellen veel succes :>

<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

BwO schreef op 26 juli 2004 @ 23:47:
Mailtje gestuurd :)

Toch vind ik het erg ondemocratisch dat de statsposters op deze manier de keuze van hun mede-DPC'er proberen te beinvloeden. Ik dacht dat het bij deze stemming er juist om ging dat iedereen voor zich moest besluiten wie hij/zij het beste lijkt om de functie van statsposter te vervullen (ik wil hierbij niemand promoten of aanvallen). In ieder geval wens ik diegene die de stemmen moet tellen veel succes :>
Ik moet ook eerlijk zeggen dat we hard hebben zitten twijfelen of we onze voorkeur wel duidelijke moesten maken, zeker in het oude systeem waarbij de stemmen door iedereen te zien waren. Op die manier zou er behoorlijk tactisch gestemd kunnen worden. Maar aangezien er in dit geval blind gestemd wordt is het onmogelijk om tactisch te stemmen, en ik denk dat de keuze in dit geval een stuk minder beïnvloed wordt, maar je hebt gelijk dat we wel een behoorlijke voorzet geven. Het is aan jullie of je die voorzet inkopt of niet :)

[ Voor 1% gewijzigd door Blistimo op 27-07-2004 00:09 . Reden: typo ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
Het is dus nadrukkelijk niet de bedoeling dat je hier een voorkeur uitspreekt of een promotiecampange start voor één van de kandidaten, wel mag je natuurlijk aangeven dat je een mail gestuurd hebt, maar dat is niet perse nodig :)
* iisschots vraagt zich af waarom de statsposters zich niet aan het bovenstaande houden.
Als zij het al niet doen, waarom zullen wij het dan wel doen. Ik vind dit NOT DONE!!

Dit soort dingen hadden zich voor de sollictatie ronde moeten plaatsvinden. Dan had dit als voorwaarde bij de sollicitatie kunnen worden gestelt. Niet na de tijd in een topic waar men in stemt wie statsposter moet worden en deze stemming daarmee (kan) beinvloeden.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monga
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:42
Funcracker schreef op 26 juli 2004 @ 23:19:
Mail sent.

@Allied: Alle statsposters hebben onderling gepraat over hoe de zaken nu lopen en meteen over wie wij het liefst zouden zien als mede-statsposter. Zonder elkaar te hebben beinloed dacht iedereen over beide zaken hetzelfde.

Toch vraag ik me af of die mening moet worden meegedeeld om zo de stemming te beïnvloeden... Ik dacht dat juist deze keer mensen gekozen moesten worden op basis van hun kwaliteiten, in plaats van dat de latere stemmers het stemgedrag van de rest volgen zoals de vorige keer.
Nofi, maar de post van Kuuke vind ik niet echt passend. Er staat in de startpost duidelijk dat het nadrukkelijk niet de bedoeling is dat je hier een voorkeur uitspreekt, en dat geldt dan ook de andere kant op, dus niet tégen mensen uitspreken.

edit:

ik moet sneller typen ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Monga op 27-07-2004 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 21:48

Schapie

Bleh...

Tja mijn keuze hebben ze niet beinvloed want ik heb alleen maar de eerste post eerst gelezen en daarna pas wat er onder staat. mischien een idee om het als een sticky tedoen zonder post mogelijk heden voor gewone user ofzo of er even boven zetten dat als je geheel en dan ook geheel onafhankelijk wil stemmen zonder (al teveel een beetje is er toch altijd) dat even ook in de post tezetten. (maarja je kiest natuurlijk toch altijd zelf :Y) )

No signature found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

De statsposters hebben van deze gelegenheid ook gebruik gemaakt om eens de koppen bij elkaar te steken.

Wij, als statsposters, zouden graag zien dat er een fanatieke collega bijkomt die wel een stuk ervaring heeft maar niet uit de gelederen van de huidige DPC-"bestuurders" komt.

Iemand die geen verleden heeft als bijvoorbeeld statsbouwer, pv-er of crewmember. Dus iemand die heel begaan is met de DPC, en d.m.v. het enthousiast posten van stats een bijdrage wil leveren aan het goede functioneren van de Dutch Power Cows.

Kortom: vers statsbloed.
Op deze manier wordt het 1 sollicitant wel heel lastig gemaakt, niet bepaald eerlijk imho... Naja het beinvloed mijn stem andersom...

Edit: Mogen we wel grappen over Soulmaster zijn stukje maken? :+

[ Voor 9% gewijzigd door JustMe op 27-07-2004 00:27 ]

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Laatst online: 30-05 18:17

mcB

JustMe_ schreef op 27 juli 2004 @ 00:07:
[...]
...
Edit: Mogen we wel grappen over Soulmaster zijn stukje maken? :+
erg impliciete smiley JustMe_

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verzoek aan degene die nog gaan stemmen. Twee keer stemmen vanaf een verschillend emailadres, maar dan wel onder dezelfde nick :?, heeft geen zin want die tellen we niet mee. Kunnen jullie aub die leesbevestigingen uitzetten want we lezen ze allemaal en zo niet dan zie je dat vanzelf als we hier de namen posten wie op wie gestemd heeft. En een verzoek om je GoTnick in je mailtje te zetten, of header, anders telt je stem niet mee. Als Marco Frijmann dus zo vriendelijk zou willen zijn om zijn GoTnick nog even door te mailen graag :)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5572

@ MarkB, Marco Frijman is Mfrijm. :D

Mail verzonden. _/-\o_

Alle solicitanten succes. Afbeeldingslocatie: http://forum.team-ngs.nl/images/smiles/top.gif

PS, ik ben het helaas met somige eens dat hier aardig wat wordt gewezen wordt op mensen die door de statsposters graag gezien worden als statsposter. Best wel jammer dat dit gebeurd. :X

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 5572 op 27-07-2004 09:25 . Reden: is nog vroeg, zie ook mijn volgende post. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bme
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-04-2024

2bme

Oude Tweakers addict...

iisschots schreef op 26 juli 2004 @ 23:59:
[...]

* iisschots vraagt zich af waarom de statsposters zich niet aan het bovenstaande houden.
Als zij het al niet doen, waarom zullen wij het dan wel doen. Ik vind dit NOT DONE!!

Dit soort dingen hadden zich voor de sollictatie ronde moeten plaatsvinden. Dan had dit als voorwaarde bij de sollicitatie kunnen worden gestelt. Niet na de tijd in een topic waar men in stemt wie statsposter moet worden en deze stemming daarmee (kan) beinvloeden.
Dat was dus ook mijn opmerking:
mAdRaZ0r schreef op 26 juli 2004 @ 21:18:
Keuze gemaild, maar wel met een opmerking....
Want nu wordt er wel blind gestemd en er mag geen reclame gemaakt worden, maar de eerste post is meteen anti-reclame.... :/

I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:34

NightBird

DPC-Crew Coding
Anoniem: 5572 schreef op 27 juli 2004 @ 09:14:
@ MarkB, Marco Frijman is Mfrijm. :D

Mail verzonden. _/-\o_

Alle solicitanten succes. [afbeelding]

PS, ik ben het helaas met somige eens dat hier aardig wat wordt gewezen wordt op mensen die door de crew graag gezien worden als statsposter. Best wel jammer dat dit gebeurd. :X
Goed lezen: De mening van de crew is nergens vermeld (sterker nog, er is geen mening van de crew, we hebben het er binnen de crew niet eens over gehad)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
NightBird schreef op 27 juli 2004 @ 09:19:
[...]

Goed lezen: De mening van de crew is nergens vermeld (sterker nog, er is geen mening van de crew, we hebben het er binnen de crew niet eens over gehad)
Maar wel binnen de statsposter groep, dat een vertegenwoordiger in de Crew heeft en word aangestuurd door de Crew.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Je heb gelijk, mijn excuses. _/-\o_
De crew moet natuurlijk stats posters zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monga
Ik denk dat als de zittende groep een voorkeur heeft voor "nieuwe" mensen, dit tijdens de inschrijfronde bekend moet worden gemaakt (als wens of als eis). Op zich is het niet gek dat de zittende club enige invloed heeft op de aanvulling van hun clubje.
Maar wanneer er vier kandidaten zijn, en er wordt geprobeerd een eerlijke stemming te organiseren, is te laat om deze mening te ventileren en hiermee de stemming de gewenste richting op te sturen.

Het lijkt mij wel zo eerlijk als de gewraakte post wordt geedit. Zelfde regels zouden gelden bij reclame voor iemand, maar nu doet de poll-organisatie of haar neus bloed. Slechte actie, waar dpc in haar geheel mee naar beneden wordt gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

[...]

Kwestie van lezen en interpreteren, dan weet je wat de mening/keuze van de crew is.
Persoonlijk vind ik dat een goede mening.
Overigens kun je het zien als een advies richting de leden.

Wel vind ik het vaag dat er geen promotietour gehouden mag worden.
Krijg je zo'n leuke strijd (zie Amerika met hun presidentuh).

Reclame flimpies/flyers ;)

Ach nee gekkigheid. Maar als wij als leden niets mogen doen, waarom zou de "crew" het dan wel doen, das dan wel meten met 2 maten.

Suc6 mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is toch simpel Wessie, zij maken de regels dus moeten die ook door hun zelf worden nageleeft. 8)7
Zelf ben ik beheerder en moderator op meedere forums, zou van de gekke zijn dat we de regels opstellen en dat ik zelf daar lak aan zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wees blij dat er geen promotie toer mag worden gegeven .. wel eens gezien hoe lelijk Mobster is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

* Mobster geeft Soulmaster een knuffel :>

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

* CaLeX pakt papiertje
* CaLeX loopt stemhokje in
* CaLeX schrijft eigennaam op het papiertje
* CaLeX schrijft ook naam van favo statsposter op papiertje
* CaLeX vouwt papiertje
* CaLeX loopt stemhokje uit
* CaLeX doet briefje in stembus

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uhm, CaLeX je moet ze mailen, niet je papiertje in de stembus gooien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5572 schreef op 27 juli 2004 @ 11:14:
Uhm, CaLeX je moet ze mailen, niet je papiertje in de stembus gooien. :P
sssssst vertel hem dat nu niet gek.. er is toch niemand die zijn email kan ontcijferen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

* CaLeX slaat Soulmaster met Bongo

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10747

Mail verstuurd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Anoniem: 63996 schreef op 27 juli 2004 @ 10:06:
wees blij dat er geen promotie toer mag worden gegeven .. wel eens gezien hoe lelijk Mobster is :D
De meest lelijke mensen zijn we het meest enthousiast enzow (zie Pim :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21944

Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wessie schreef op 27 juli 2004 @ 12:03:
[...]

Hier heb je geheel gelijk in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Hmm.. nu ik Kuuke's post met de mening van de statsposters nog eens even doorlees zie ik inderdaad dat dit wel kan worden opgevat als negatieve reclame voor één persoon... De post was alleen bedoeld om onze voorkeur uit te spreken, niet om een afkeur uit te spreken. Sterker nog: zoals Funcracker al duidelijk heeft gemaakt zullen wij met alle kandidaten goed kunnen samenwerken, ongeacht of deze aan het door ons geschetste voorkeursprofiel voldoet.

Maar jullie hebben gelijk: als wij een bepaalde voorkeur uit willen spreken moeten we dat voor de intekenronde doen, niet als de namen al bekend zijn, want zo lijkt het inderdaad of wij een bepaalde persoon niet als statsposter willen. En dat is, nogmaals, niet het geval :)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Ik wist niet dat het allemaal zo'n probleem zou opleveren of dat de mensen zó zwaar zouden tillen aan die post. Het leek mij erg logisch dat als je met iemand moet samenwerken je aangeeft aan de groep wat het is wat je graag ziet in een persoon.

Daar is niets persoonlijks aan. Iedereen denkt dat wij er schijnbaar op uit zijn om Allied te torpederen, dit is zeker niet zo. Toen de PV groep werdt opgericht was ik één van de grote voorstanders van Allied als PV, ik was daarom ook teleurgesteld dat hij die taak naast zich neerlegde. Allied zelf kan hier denk ik wel bevestigen dat hij en ik 90% van de tijd dezelfde standpunten hadden en goed samengewerkt hebben.
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat iemand dan ook meteen een goede statsposter is.

Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn, die de statsposterspost zien als een stap in de verkeerde richting, maar als ik dan lees dat iemand post: "ik ga dus express de andere kant op"(justme), dan is de hele boodschap dus niet doorgekomen. Die boodschap was en is nog steeds kijk nou eens naar iemand zijn kwaliteiten.

Ik stel voor dat we de discussie over de post van Kuuke staken hier, en als jullie (hoewel ik wel erg veel NGS lees) er zoveel moeite mee hebben dan zal ik Kuuke vragen of hij zijn post wil editten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Wessie schreef op 27 juli 2004 @ 12:03:
[...]

\o/ wat dat betreft kan ik zo terecht bij de NC \o/

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pim. schreef op 27 juli 2004 @ 13:38:

Ik stel voor dat we de discussie over de post van Kuuke staken hier, en als jullie (hoewel ik wel erg veel NGS lees) er zoveel moeite mee hebben dan zal ik Kuuke vragen of hij zijn post wil editten.
Komt misschien omdat NGS een hecht groepje fanatiekelingen zijn. (Ik schrijf niet dat dit bij andere teams minder is) En het zo voor Allied op willen nemen.
Maar goed, terug naar de orde van vandaag. Je uitleg is goed en ik accepteer deze als een goede uitleg en zo is bij mij alles weer helder. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wist niet dat het allemaal zo'n probleem zou opleveren of dat de mensen zó zwaar zouden tillen aan die post. Het leek mij erg logisch dat als je met iemand moet samenwerken je aangeeft aan de groep wat het is wat je graag ziet in een persoon.

Daar is niets persoonlijks aan. Iedereen denkt dat wij er schijnbaar op uit zijn om Allied te torpederen, dit is zeker niet zo. Toen de PV groep werdt opgericht was ik één van de grote voorstanders van Allied als PV, ik was daarom ook teleurgesteld dat hij die taak naast zich neerlegde. Allied zelf kan hier denk ik wel bevestigen dat hij en ik 90% van de tijd dezelfde standpunten hadden en goed samengewerkt hebben.
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat iemand dan ook meteen een goede statsposter is.

Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn, die de statsposterspost zien als een stap in de verkeerde richting, maar als ik dan lees dat iemand post: "ik ga dus express de andere kant op"(justme), dan is de hele boodschap dus niet doorgekomen. Die boodschap was en is nog steeds kijk nou eens naar iemand zijn kwaliteiten.

Ik zie maar 2 NGS leden dus dat valt wel mee.
Tevens een beetje jammer dat je nu zegt dat je dit niet had voorzien, gezien ik op FDO al had aangegeven dat dit zou kunnen gebeuren ;)

Ten opzichte van mezelf zie ik graag dat Kuuke zijn post weghaald gezien ik het lees als "wij willen Allied niet"

En uiteraard heb ik niets tegen Pim, Kuuke, enz.
Met Pim heb ik altijd leuk samen gewerkt. (al is hij zoms net een oud wijf :P)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 40441 op 27-07-2004 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
ZELLUF OUD WEIF !!! ;)

Maar daarvoor wou ik niet posten:

Wil *******even een mail sturen (of hier posten) wat zijn GoT naam is ??

[ Voor 8% gewijzigd door Pim. op 27-07-2004 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Woei! Zit ik met drie vrouwen komende zondag :Y)

Doe je je bloemetjesjurk aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93980

Anoniem: 27535 schreef op 27 juli 2004 @ 14:08:
Woei! Zit ik met drie vrouwen komende zondag :Y)

Doe je je bloemetjesjurk aan?
Bofkont :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

veel plezier zondag Floppus.Afbeeldingslocatie: http://www.alliedcomputers.nl/smilies/hearts.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Doe dat dan enkel van te voren en niet bij aanvang van het stemmen.
Tuurlijk is het niets persoonlijks, maar Kuuke´s post had heel anders geformuleerd moeten worden om het beoogde doel ervan op een correcte manier te bereiken...
Dat is een goede boodschap en dat was genoeg geweest voor in die statsposterspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monga
en foetsie is de handel.....

(Sorry dat de post er nog zo lang heeft gestaan maar heb nu pas tijd voor een eerste kop koffie voor deze dag..:De halfjaarcijfers van het concern waren schitterend, de vijf minuten pauze per dag zijn dan ook per direct geschrapt)
Dank je :)

En kunnen we nu weer verder tot de orde van de dag: stats! Zoals: hoeveel mensen hebben er al gestemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Ik weet niet wie de posts binnen krijgt, allemaal geheim natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Anoniem: 63996 schreef op 27 juli 2004 @ 10:06:
Mobster...mobster...denkt, zoekt, kijkt pics...hmmm....

Lekker kereltje toch? :P

* Sundead doet mailtje toekomen met onafhankelijke stem :)

[ Voor 11% gewijzigd door Sundead op 27-07-2004 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Pim. schreef op 27 juli 2004 @ 21:23:
Ik weet niet wie de posts binnen krijgt, allemaal geheim natuurlijk :P
Wie heeft er nu gewonnen ;)
:D :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-E-R
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

E-E-R

[DPC]~NGS

*edit: foutje*

[ Voor 80% gewijzigd door E-E-R op 27-07-2004 23:20 ]

#507 @ OGR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

gemaild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Laatst online: 12:30
Wessie schreef op 27 juli 2004 @ 22:52:
[...]

Wie heeft er nu gewonnen ;)
:D :+ 8)
DPC B) (8> :P

* Gondor heeft gisteren gemaild.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Dit keer is het Erwin Kocken die zijn GoT nick niet vermeld heeft :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
iisschots schreef op 27 juli 2004 @ 09:23:
[...]

Maar wel binnen de statsposter groep, dat een vertegenwoordiger in de Crew heeft en word aangestuurd door de Crew.
eejh, hoe kan ik nou weer op je stemmen als je niet eens mee doet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

E-jey schreef op 28 juli 2004 @ 00:27:
[...]

eejh, hoe kan ik nou weer op je stemmen als je niet eens mee doet :(
:+ hehe :P

[ Voor 3% gewijzigd door JustMe op 28-07-2004 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 10:22

Marcelloz

IT dude with a beard

Mail is eruit, 1x raden naar wie mijn stem gaat ;)

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8455

Pim. schreef op 27 juli 2004 @ 23:54:
Dit keer is het Erwin Kocken die zijn GoT nick niet vermeld heeft :s
Mot ik dan nog een keer mailen, of haal je uit deze reply mijn nick ? ;)

Soz, blijkbaar tijd voor Hans Anders :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
* Gondor gaat inkoppen :9
Marcelloz schreef op 28 juli 2004 @ 14:38:
Hmm, je stem gaat naar .. eee ...
Het gaat namelijk om de beste statsposter en niet omdat hij bij jou in het team zit of dat je iemand graag mag.
... de beste ;)
* Gondor heeft ingekopt >:)

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Marcelloz schreef op 28 juli 2004 @ 14:38:
Inmiddels heb je vanaf drie verschillende mailadressen drie keer gestemd. Ook van crewleden worden de stemmen maar één keer meegeteld hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm is het niet zo dat en de crew en de huidige statsposter EN de zich aangemelde statsposters zich van stemmen moeten onthouden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-05 11:19
Mail is eruit (als het goed is: Webmail van onze uni doet het niet altijd even goed).

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Anoniem: 63996 schreef op 28 juli 2004 @ 17:58:
hmm is het niet zo dat en de crew en de huidige statsposter EN de zich aangemelde statsposters zich van stemmen moeten onthouden ??
Voor zover mij bekend staat dat nergens in de reglementen.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Kuuke schreef op 28 juli 2004 @ 18:14:
[...]

Voor zover mij bekend staat dat nergens in de reglementen.
Is mij ook niets van bekend, ik zou ook niet weten waarom.
Zijn allemaal DPC'ers. Die willen waarschijnlijk ook hun stem geven.
En die telt hetzelfde mee als alle andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

MarkB schreef op 28 juli 2004 @ 17:14:
[...]

Inmiddels heb je vanaf drie verschillende mailadressen drie keer gestemd. Ook van crewleden worden de stemmen maar één keer meegeteld hoor ;)
O, hahaha :D Excuses O-)
Ik kreeg 2x een foutmelding terug datt'ie niet goed was aangekomen. Vandaar mijn 3e poging en de post vandaag.

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

2 dagen stilte.
*Bump
Zodat mensen die terugkeren van vakantie dit topic ook zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

^^

mail verzonden btw.

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
Deze poll blijft één week open (tot 2-8-2004)
En, het is 02-08-2004. Wanneer krijgen we de resultaten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Gondor schreef op 02 augustus 2004 @ 00:24:
[...]
En, het is 02-08-2004. Wanneer krijgen we de resultaten? :+
* Wessie is benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Het lijkt me dat de stembus nog 12 uur open is, aangezien deze stemming op 26 juli 20:00 begon en hij 7 dagen duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
OK Ladies en ..... eeeuh

1. Koeien
2. Geeks
3. Heren
4. All of the above :P

De poll is gesloten de uitslag wordt zo snel mogelijk bekend gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Laatst online: 29-05 12:07
Waarom lees ik nou altijd de eerste berichten eerst ... ga dan stemmen ... en lees dan het laatste bericht ... nouwja ... misschien net telaat gestemd ... boehoehoe ... ik kan ook echt nooit even op vakantie of er word alweer gestemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

waarom is de poll nu al gesloten?

hier is het nog geen 20:16

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Pim zit in Thailand; daar is het al 20:16 geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535 schreef op 02 augustus 2004 @ 15:49:
Pim zit in Thailand; daar is het al 20:16 geweest :P
tssss hier durft hij nog wel te komen he

<14:24:53> * Jive heeft zin om floppus te vervelen ....
<14:25:01> <Jive> heeft floppus daar ook zin in ??? :P
<14:27:00> <JohnR> heeft ie keus dan?
<14:27:13> * JohnR mept Floppus rond de oren met een BBQ-tang
<14:29:06> * Henk rost JohnR
<14:29:09> <Henk> nog geen dinsdag
<14:29:16> <JohnR> en dus?
<14:29:22> <Henk> dinsdag is vandaagishetrosfloppusdag
<14:29:24> <JohnR> mag je dan geen BBQ-tang gebruiken?
<14:29:28> <JohnR> ow
<14:29:29> <JohnR> ok
<14:29:36> <Henk> let datn ook eens op ja
<14:29:41> <JohnR> wie is vandaag dan het slachtoffer?
<14:29:45> <Henk> vandaag is het kietelblissdag
<14:30:16> <Henk> en woensdag is het spelvautendagvooronnodag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 02-06 23:45
crap, ik zie dit topic nu pas voor het eerst. Niet kunnen stemmen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Hier is de uitslag dan, de nieuwe statsposter is Mobster.

Totaal 83 stemmen (100%)

Allied 24 -- 28,92%
Mobster 45 -- 54,22%
wo3f 6 -- 7,23%
Soulmaster 8 -- 9,64%

Wie waarop gestemt heeft is hier te bekijken:
http://dsmarty.crewserver.com/overig/poll.xls
Vast excusses voor het misspellen van nicknames :P

Mobster gefeliciteerd met je nieuwe job :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Feli Mobster :)

Pim, Je hebt Poesch verkeerd gespeld in je .xls... Er zijn maar weinigen die dat na kunnen vertellen :P

[ Voor 85% gewijzigd door Rollerjooster op 02-08-2004 18:56 ]

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 19:43

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Go Mobster Go! :)

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49384

Feli Mobster en veel succes & plezier toegewenst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mobster van harte met je nieuwe uitdaging binnen DPC _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Feli Mobster!!!! Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marcydarcy/alc.gif

[ Voor 60% gewijzigd door Marcelloz op 02-08-2004 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

feli Mobster,

maar zijn dit alle stemmen?
ik mis er toch minstens 1

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100042

Mobster, gefeliciteerd!! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Ook ik had nog willen stemmen maar helaas dat kan niet meer. Mobster gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Iedereen bedankt voor het vertrouwen en ik wil ook even Soulmaster, AlliedComputers en wo3f bedanken voor het beschikbaar stellen. Zoals ik al zei, is het belangrijkste dat er nog steeds mensen zich actief in willen zetten voor DPC.

En fenrir mist een stem, bij mij staat er eentje te veel. Ik heb geen stem uitgebracht, dus ook niet op mezelf, maar dit terzijde.

* Mobster gaat voor zijn brievenbus liggen wachten op 'Statsposten voor dummies' :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

feli Mobster :)
* Fear-factoR zoekt een onderduikadres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75580

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ MOBSTER MOBSTER _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

pw wacht dat is pas als ie afscheid neemt :+

Feli man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Laatst online: 26-04 19:24
MarkB schreef op 02 augustus 2004 @ 19:04:
Ook ik had nog willen stemmen maar helaas dat kan niet meer. Mobster gefeliciteerd :)
Het lijkt mij dat je tijd zat gehad hebt ? :?

Mobster gefeliciteerd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Laatst online: 02-06 21:48
Congratz Mobster! _/-\o_
Opdat je maar veel statz mag posten :Y)
* ReZ1987 vraagt zich af waarom zijn naam in die spreadsheet 2 cellen in beslag neemt :o

[ Voor 43% gewijzigd door ReZ1987 op 02-08-2004 19:19 ]

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47200

FELI mobster, als ik eerder op dit topic was gewezen had ik nog kunnen stemmen....
Pagina: 1 2 Laatste