Ok lui, het is weer zover, jullie mogen weer een statsposter kiezen. stuur een mail naar poll@dutchpowercows.org met daarin je voorkeur en GoT naam, ZET DIE NAAM WAAR JE OP STEMT EVEN IN DE HEADER dat maakt het tellen makkelijker, speciaal voor Paranomia: in de header zetten= zet het even in het onderwerp.
Alle inzendingen worden door 4 mensen ontvangen en onafhankelijk geteld. Als de instuurtermijn voorbij is posten we hier wie gestemd heeft en waar zijn stem heen gegaan is.
Het is dus nadrukkelijk niet de bedoeling dat je hier een voorkeur uitspreekt of een promotiecampange start voor één van de kandidaten, wel mag je natuurlijk aangeven dat je een mail gestuurd hebt, maar dat is niet perse nodig
Wel willen wij, als statsposters, dat jullie iemand te kiezen op grond van zijn kwaliteiten. Lees daarom het stukje wat ze ingezonden hebben goed door en laat dit meewegen in je keuze. Het gaat namelijk om de beste statsposter en niet omdat hij bij jou in het team zit of dat je iemand graag mag. Het is namelijk de bedoeling dat hij voor langere tijd stats post op een leuke en leesbare manier en dat kan alleen als we de beste kiezen
Lees en geniet
De mensen die op dit moment gesolliciteerd hebben zijn (alfabetischelexicomoeilijke volgorde)
Allied:
Alle inzendingen worden door 4 mensen ontvangen en onafhankelijk geteld. Als de instuurtermijn voorbij is posten we hier wie gestemd heeft en waar zijn stem heen gegaan is.
Het is dus nadrukkelijk niet de bedoeling dat je hier een voorkeur uitspreekt of een promotiecampange start voor één van de kandidaten, wel mag je natuurlijk aangeven dat je een mail gestuurd hebt, maar dat is niet perse nodig
Wel willen wij, als statsposters, dat jullie iemand te kiezen op grond van zijn kwaliteiten. Lees daarom het stukje wat ze ingezonden hebben goed door en laat dit meewegen in je keuze. Het gaat namelijk om de beste statsposter en niet omdat hij bij jou in het team zit of dat je iemand graag mag. Het is namelijk de bedoeling dat hij voor langere tijd stats post op een leuke en leesbare manier en dat kan alleen als we de beste kiezen
Lees en geniet
De mensen die op dit moment gesolliciteerd hebben zijn (alfabetischelexicomoeilijke volgorde)
- Allied Mobster Soulmaster Wo3f
Allied:
Mobster:Via deze weg wil ik me opgeven om in aanmerking te kunnen komen voor de door u gestelde vacature als statsposter. (nou is dat even een nette zin)
Maar even zonder dollen.
Bij de vorige ronden heb ik mij ook opgegeven en een hoop DPC leden hebben me goede hoop gegeven.
Om meer te doen voor DPC naast het statsbouwen en het grazen lijkt dit me een leuke uitdaging.
Stats posten voor 10:00 uur is geen enkel probleem.
Zowel doordeweeks als in het weekend moet dat wel goed komen met me.
En gezien ik bij veel projecten zelf al mee doe en dagelijks alle stats al bekijk lijkt me de kennis ook geen probleem.
Ik sta normaal om ongeveer 5:45 uur op en kan dan al wat stats posten.
Vanaf 7:30 uur ben ik meestal op mijn werk en ook vanaf daar kan ik overal bij en heb ik tijd om stats te posten.
En dan ga ik ook nog eens laat naar bed waardoor ik sommige stats ook al zou kunnen posten als ze net klaar staan.
In het weekend ben ik bijna altijd rond 8:00 uur wakker en heb dan alle tijd om de stats een schop te geven.
Met vriendelijke groet,
Alliedcomputers
Soulmaster:Man van middelbare leeftijd zoekt leuk Distributed
Computing team om stats te posten.
Wat ik zoek is een groot, enthousiast DC team wat niet
te beroerd is af en toe wat plekken winst te boeken
stats-technisch gezien. Ook een meer dan gemiddelde
interesse voor diverse projecten heeft voor mij de
voorkeur.
Verder liever geen cheaters en klagers tenzij de
klachten goed onderbouwd zijn.
Ikzelf ben in het bezit van meer dan 10.000 posts op
GoT, een immer werkende wekker radio, ruime kennis van
meer dan 10 projecten, gevoel voor humor en goede
kennis van de Nederlandsche Taal. In mijn vrije tijd
doe ik veel aan hobbies en DC maakt daar ook deel van
uit.
Brieven graag naar poll@dutchpowercows.org en vergeet
niet je nick te vermelden. Ik wacht op een reactie
Wo3f:Mag ik ook meedoen ?? ik skreif vrijwel vautloos nederlands J voor een fransman iig J en zit ook soms op irc en weet ook wel beetje van html
Soulmaster
Deze poll blijft één week open (tot 2-8-2004)Maar goed, waarom wil ik statsposter worden
Ik ben al een lange tijd bezig met DPC, hier een FAQ geschreven, daar iemand overgehaald om mee te grazen. Mijn intresse begon bij RC5-72 maar is atm overgeslagen naar DPAD en SETI aangezien het daar 'nieuw' is. Vooral bij DPAD waren er nog maar een paar grazers en heb ik samen met mijn mede Team Elstenaren besloten om daar te gaan helpen. Op deze manier ben ik dus veel meer te weten gekomen over de DPC projecten en neemt mijn nieuwsgierigheid steeds meer toe.
Op het gebied van statsposten kan ik vrij kort zijn:
Het lijkt mij ontzettend leuk
Zelf weet ik hoe het is om de stats te zien van de voorgaande dagen, en om te kijken hoeveelste DPC etc weer staat. Zelf vond ik het ook fijn als de stats op tijd waren, en baalde ik wanneer het niet zo was. Nu kom ik op het volgende punt:
- Je in ieder geval voor 10:00 uur in de ochtend stats kan posten
Dit is zeer zeker het geval bij mij, aangezien ik vakantie werk heb en daarvoor op z'n laatst om 8 uur op moet. In het weekend is het geen probleem om wat vroeger ( voor 8 uur) op te staan aangezien ik zo weer slaap.
Zo als boven aangegeven ben ik op de hoogte van wat zich afspeelt in de DPC projecten en vindt het daarom _helemaal niet_ erg om van alle projecten de stats te posten. Leuk is een beter woord ervoor, aangezien ik weet wat er speelt en ik daar dus op kan reageren.
Ik ben geboren in Elst (Nederland) en woon daar alweer 18 jaar<-- Qua taal zit het dus wel goed, al wil ik er soms wel eens een Elsters woord uitgooien
Verder is HTML geen probleem voor mij. Menig website is al van mijn tobo afgekomen
Maar goed, mijn verhaal is dus duidelijk: Ik wil statsposter worden
w03f
[ Voor 3% gewijzigd door Pim. op 26-07-2004 20:30 ]
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME