Toon posts:

Counter-strike Key

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje, ik heb half life( eerste deel) gekocht en probeer nu via steam Counter-strike te spelen, maar dat schijnt blijkbaar niet meer te kunnen zonder dat je $39,95 voor moet betalen!!
Maar dan krijg je cs en cs:cz maar ik hoef dat hele condition zero niet ik wil gewoon de normale counter-strike spelen, dat kan dus blijkbaar niet met de cd-key die bij half-life zit, nu dus mijn vraag:

Is er een andere manier om CS te spelen via steam, en als het niet legaal kan is er dan geen patch/crack voor te downe?

Jeroen

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 20:11:
, en als het niet legaal kan is er dan geen patch/crack voor te downe?

Jeroen
en dat mag dus juist niet hier ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 20:11:
Ik heb een vraagje, ik heb half life( eerste deel) gekocht en probeer nu via steam Counter-strike te spelen, maar dat schijnt blijkbaar niet meer te kunnen zonder dat je $39,95 voor moet betalen!!
Maar dan krijg je cs en cs:cz maar ik hoef dat hele condition zero niet ik wil gewoon de normale counter-strike spelen, dat kan dus blijkbaar niet met de cd-key die bij half-life zit, nu dus mijn vraag:

Is er een andere manier om CS te spelen via steam, en als het niet legaal kan is er dan geen patch/crack voor te downe?

Jeroen
je hebt toch een cd-key? die kun je invoeren als je bij dat scherm bent waar staat dat je $39,95 moet betalen, je hebt dan namelijk twee opties. Eentje voor het betalen en eentje voor het invoeren van je cd-key :) iig dat had ik gister

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp het ja maar ik vind het veel erger dat ze er opeens zoveel geld voor vragen maar ja dan neem ik die vraag terug: is er dan een andere manier dat je ALLEEN de normale CS kan spelen?

-------------------------------------------------

Je bedoelt dan je kan kiezen of ik koop dat spel of ik vul de key in want die heb ik al?

Dat heb ik gedaan maar dan zegt ie dat die al in gebruik is terwijl ik heb net pas nieuw heb gekocht (helemaal geseald)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 20:18 ]

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:35
Je moet gewoon ergens invullen dat je al een key hebt en die wilt gebruiken voor je steam account :).

Is helemaal geen crack voor nodig.

tvw

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 20:15:
Ik begrijp het ja maar ik vind het veel erger dat ze er opeens zoveel geld voor vragen maar ja dan neem ik die vraag terug: is er dan een andere manier dat je ALLEEN de normale CS kan spelen?

-------------------------------------------------

Je bedoelt dan je kan kiezen of ik koop dat spel of ik vul de key in want die heb ik al?

Dat heb ik gedaan maar dan zegt ie dat die al in gebruik is terwijl ik heb net pas nieuw heb gekocht (helemaal geseald)
dan moet je terug gaan naar de winkel en de game ruilen, want nu is er geen (legale) manier meer om online te spelen.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif Dum die dum die dum :z

Als je dit schrijfsel had gelezen begrijp je waarom dit de enige reactie is die je iig van mij krijgt :p

Toch nog even stiekem een nuttige bijdrage:

Neem even contact op met de heren en dames van de supportafdeling van Valve in plaats van hier te gaan vragen voor een crack ofzoiets dergelijks. En ohja met warez kun je zowiezo never-ever online multiplayeren :Y)

[ Voor 33% gewijzigd door mindcrash op 26-07-2004 21:00 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Verwijderd

6 topics geopend, 6 gesloten. Check je mail zo.

Beetje zonde hoor. Als je even gelezen / gezocht / geprobeerd had, dan had je zelf ook wel uit kunnen vinden dat je gewoon je Half-Life key kon gebruiken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.