Toon posts:

[svchost] svc chost zorgt voor 99% cpu

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai kaspersky met de nieuwste updates 5.0.121 en heb sinds vanochtend hier last van

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 10:12:
Ik draai kaspersky met de nieuwste updates 5.0.121 en heb sinds vanochtend hier last van
Ja en wat heb je gedaan om het op te lossen? Heb je nieuwe software/ drivers geinstalleerd? etc. Zo kunnen we niks.. :(

Zie ook de FAQ: Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een bepaalde directory gedownload van een ftp server, echter heb ik hieruit nog niets geinstalleerd, momenteel draai ik stinger. Ik heb svchost die 99% cpu belasting veroorzaakte, beeindigd, dan krijg ik dus de melding dat ik nog 59 seconden heb om m'n werk op te slaan etc. Vervolgens de klok teruggezet en nu is het even wachten op de stingeruitslag

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Lees ook eens: http://gathering.tweakers.net/forum/faq voordat je zomaar post...

Wat kunnen wij doen met de info die je geeft?

Instagram / YouTube

Verwijderd

Topicstarter
Nou, iemand zou bijvoorbeeld kunnen zeggen: He, dit komt mij bekend voor, volgens mij is dit het blaster virus...om maar wat te noemen

Verwijderd

Dit topic gaat dicht, zoals je inmiddels wel weet verwachten we op GoT toch een beter niveau qua topicstarts en dergelijke.

Check je mail dadelijk.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit komt me erg bekend voor. Een service is op hol geslagen.

Maar hoe / wat / waarom / etc kan ik niet zeggen zonder enige informatie, zoals hardware,. processen, lopende services, zaken die in het event log staan, etc. Klik hier even op voor vele lotgenoten, tips en oplossingen.
Met de huidige info kunnen we eigenlijk niets, ik sluit dit topic dan ook. Lees 'even' de bestaande tips door en [F_J_Knip, zie Schouw :P ] en als je wel weet dat het een virus is zou ik even scannen ;) )

edit: hoi Schouw :P

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 24-07-2004 11:22 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.