Toon posts:

speedtouche 510 vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kan je met de multi speedtouche modem ook met 1 poort de computer op zetten en op een andere poort alleen een printer en dat ik dan ook kan printen.

de printer is een hp 3150 heeft in een netwerk gestaan.

Verwijderd

In principe is het een normale netwerk switch die in het modem gebouwd zit, dus moet dit geen probleem zijn

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 14:49:
In principe is het een normale netwerk switch die in het modem gebouwd zit, dus moet dit geen probleem zijn
Dus jij denk dat het kan maar nou is natuurlijk mijn vraag hoe moet ik dat dan instellen op die router/modem. of iets op me computer

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:46
Als het een netwerk printer is geef je hem een ip, dan installeer je de printer op de pc en kun je printen. Daar hoef je niets voor op het modem in te stellen. :)

edit:
Heb even gezocht, en het is volgens mij gewoon een fax/printer zonder netwerk mogelijkheid.
Zat hij niet gedeeld via een andere pc?

[ Voor 32% gewijzigd door MADG0BLIN op 23-07-2004 14:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
MADG0BLIN schreef op 23 juli 2004 @ 14:52:
Als het een netwerk printer is geef je hem een ip, dan installeer je de printer op de pc en kun je printen. Daar hoef je niets voor op het modem in te stellen. :)
meschien een hele domme vraag hoor maar hoe doe ik dat eigenlijk een aparaat een ip geven :)

• MADG0BLIN
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 14:54:
[...]

meschien een hele domme vraag hoor maar hoe doe ik dat eigenlijk een aparaat een ip geven :)
Er zit vast wel een knop menu op dat ding. Dan ga je naar netwerk instellingen ofzo, en daar even kijken. Weet het ook niet precies. Je kan toch gewoon even zoeken en proberen. :Y)

Verwijderd

Topicstarter
MADG0BLIN schreef op 23 juli 2004 @ 14:56:
[...]

Er zit vast wel een knop menu op dat ding. Dan ga je naar netwerk instellingen ofzo, en daar even kijken. Weet het ook niet precies. Je kan toch gewoon even zoeken en proberen. :Y)
Nou dat is het juist je kan op de printer/fax niet een netwerk ip ofzo instellen het is een printer/fax een hp 3150.
Toen des tijds toen hij in een netwerk gestaan heeft hebben ze dat via de comp. gedaan.
Maar hoe dat is juist nu het probleem.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:33

ralpje

Deugpopje

Heeft 'ie niet gewoon altijd aan een printservertje gehangen?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• Ethefox
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05 09:38
Dat lees je in het boekje. Of op internet: http://h20000.www2.hp.com...d=18972&objectID=bpl07464

edit:
Hmmmm, beetje laat ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Ethefox op 23-07-2004 15:01 ]

• MADG0BLIN
Zoals ik al in mijn edit zei, dan is het geen netwerk printer/fax. Dan sluit je hem aan op je pc en installeer je hem dan. Dan kan het niet via je computer tenzij je een print servertje koopt. :)

Verwijderd

Topicstarter
MADG0BLIN schreef op 23 juli 2004 @ 15:00:
Zoals ik al in mijn edit zei, dan is het geen netwerk printer/fax. Dan sluit je hem aan op je pc en installeer je hem dan. Dan kan het niet via je computer tenzij je een print servertje koopt. :)
nou zo'n aparaatje zit er tussen dat gaat van zo'n pinnetjes kabel van de printer/fax naar een netwerk kabel.
alleen je kan niks op dat aparaatje doen ofzo en hoe moet dat dan ingestled worden?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08

Korakal

Up up up!

Check je handleiding van je printer en/of koop een HP JetDirect uitbreiding.

Lijkt me vrij logisch dat als je geen netwerkaansluiting op je printer hebt je 'm ook niet aan je switch kan pluggen.

Lees Starten van topics in NT *lezen* en http://gathering.tweakers.net/forum/faq even door ajb; we verwachten iets meer niveau in NT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.