Toon posts:

DDR333 combineren met DDR400 ??

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb pas een pc besteld met moederbord ABIT IC7-Max3. Dit moederbord ondersteund geheugen DDR266(pc2100), DDR333(pc2700) en DDR400(pc3200). Bij de pc wordt 1 dimm DDR400 van 1Gb geleverd. Ik heb echter ook zelf nog 2 geheugendimm’s van 256mb DDR333 liggen en ik heb op het moederbord nog 3 slots vrij.

Ik weet dus dat het moederbord beide geheugens ondersteund maar betekend dat ook automatisch dat ik deze allebei tegelijk kan gebruiken ?

Bij voorbaat dank,

Erwin

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de handleiding van je mobo en/of de FAQ van dit subforum :)

edit:
Ik zie dat dit jouw eerste post op GoT is. Welkom op GoT :) Wel, zoals duidelijk in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] staat uigelegd, wordt hier op GoT wordt van jou verwacht dat je over basiskennis beschikt en minimaal vooronderzoek pleegt eer je een topic opent. Daaronder valt dus o.a. het raadplegen van de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum. Hier in PMG is dat dus PMG FAQ. Daarin had je het antwoord simpel kunnen vinden onder:
Kan ik het geheugen op een lagere snelheid laten draaien? en
Kan ik verschillende merken/groottes/snelheden geheugen mixen? B)

Ik zou zeggen, klik terug naar de registratievoorwaarden en neem deze nogmaals rustig en aandachtig door. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

[ Voor 118% gewijzigd door BalusC op 23-07-2004 09:33 ]

Dit topic is gesloten.