Toon posts:

Welke Geforce GT kopen, welke is de beste???

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Topic says it all, welke kaart is de best buy uit onderstaan tweakerslinkje, welke draait het koelste, welke heeft het minste issues. Heat vind ik een numero uno op mijn lijst van problems, dus take it from there. Ik zoek dus geen Ultra, er staat op dat linkje ook een Asus gamers edition, ik weet niet of dit ook een GT versie is maar lijkt me wel want het heeft ook DDR3 geheugen.

gr,

Computernoob

ONDERSTAAND TWEAKERLINKJE,

http://www.tweakers.net/p...ction=&Landfilter=Benelux

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Oei... dat is heel persoonlijk; dat kan niemand anders bepalen dan jijzelf uiteindelijk. De verschillen zitten hem vaak in de functies en overklokbaarheid. Kijk een srustig rond zou ik zeggen wat je precies wil en wat de verschillen zijn tussen de A-merken. HIer heb je eventueel ook nog wel wat aan. FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02)

s6 iig!

Verwijderd

Ook belangrijk; de Asus gamers edition is geen 6800GT maar een "gewone" 6800 die wat hoger geklokt is.

De Asus gamers edition heeft 12 pipelines, een GT heeft 16 pipelines.

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:41

Deathchant

Don't intend. Do!

ik zou ook eens kijken naar het memory wat erop zit. Kep net te horen gekregen dat op de asus maar 2.0 ns mem op zitten terwijl op de XFX 1.6ns mem opzit.
Dit geldt dan voor de Ultra. Zal ongetwijfeld ook voor de GT gelden

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-08 11:10

Griffin

Is mythical

Meestal word z'n topic redelijk snel dicht gegooid.
lees even dit.
ook is dit wel leuk om te lezen.

ik hoop dat je er wat aan hebt. maar wat under-world al zei.
Oei... dat is heel persoonlijk; dat kan niemand anders bepalen dan jijzelf uiteindelijk

Verwijderd

Topicstarter
Tsja maar ondertusse wel bedankt voor dat antwoord van die Asus want dat wist ik niet dat dat geen GT was;) Vraag je het niet dan zit je misschien later met de gebakken peren,

denk dat ik zo een XFX of een ander GT'tje ga nemen, of een point of view zolang ie maar 16 pipelines heeft.

thnx

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-04 22:32
hey, inderdaad zoals al gezegt is het is heel persoonlijk, ze zullen allen voor het grootste deel aan elkaar gelijk zijn, wat wel verschil is het software packet wat erbij gebundeld wordt, dat zou voor jou de doorslag kunnen geven, verder kan ik je alleen mijn ervaring geven.

en dat is dat ik de XFX 6800 GT heb en voor mij de perfecte kaart is :) haalt lekkere overclock snelheden en is erg stabiel koelt goed etc.

succes met je keuzen

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Reacties hierboven zijn duidelijk, het is een kwestie van reviews lezen en je eigen eisen afwegen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.