Toon posts:

Java interface van VNC geblocked

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis op mijn pc VNC server geinstalleerd en geconfigureerd voor poort 80

Ik zit nu op een andere locatie, waar alleen maar poort 80 open staat, dus ik vraag via IE het volgende adres op: http://mijnip.
Ik krijg hier netjes de vnc server te zien, maar zonder de vnc applet (Ik krijg dus een leeg scherm te zien met alleen een hyperlink naar de vnc site)
Dit komt doordat de applet geblocked.

Is er een mogelijkheid om de applet toch te laden of is er een andere manier om toch verbinding met mijn pc te maken?

Edit: En als het niet op te lossen is, weet iemand dan een tooltje waarmee ik wel mijn pc in de bovenstaande situatie kan overnemen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 14:29 ]

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:48

PromWarMachine

Forsaken Archer

Vraag de systeembeheerder aldaar hoe het zit? JAVA of alleen VNC zal niet voor niets geblokkeerd zijn. Dat heeft een reden die je systeembeheerder je vast kan vertellen. Als je het per se nodig hebt, weet hij ook wel hoe hij er voor kan zorgen dat jij hier toegang tot hebt.

Als je weet dat de toegang niet toegestaan is, kunnen wij op GoT je helaas niet helpen. Het omzeilen van beveiligingen is in zo'n geval immers niet geoorloofd. ;)

Dividend for Starters