Misschien komt dat omdat ik XP heb, en daar zit MSN Explorer er al in, had hem wel gedeïnstalleerd staan... Ik ga het nu proberen op een Windows 2000 machine, misschien dat ik dan meer geluk heb
Nou ja, een paar uurtjes danRikTW schreef op 22 juli 2004 @ 10:50:
Denk dat ze gewoon 1 voor 1 hun servers aan het updaten zijn oid. Misschien is nu 67% OK, heb je nog 33% kans op 2 GB, over een uurtje zal bijna alles wel weer goed staan bij hun en lukt het echt niet meer
ze zijn op turkse sites begonnen met banners.

2 gb ruimte;
20mb per bestand;
3 maanden aboo kaarten (te koop in winkels.)
en dat ziet er zo uit:

je kunt ook via sms een abbo kopen.
het kost €2.80 voor 3 maanden.
hier te bewonderen (paar keer f5en.
hij linkt hier naartoe

2 gb ruimte;
20mb per bestand;
3 maanden aboo kaarten (te koop in winkels.)
en dat ziet er zo uit:

je kunt ook via sms een abbo kopen.
het kost €2.80 voor 3 maanden.
hier te bewonderen (paar keer f5en.
hij linkt hier naartoe
[ Voor 82% gewijzigd door Ra5a op 22-07-2004 12:10 ]
Imperfectionist.
ik heb ook xp, maar MSN Explorer had ik er eerst al vanaf gegooid, maar voor een 'goed doel' als dit installeer ik het graag opnieuwGJ-tje schreef op 22 juli 2004 @ 12:02:
[...]
Misschien komt dat omdat ik XP heb, en daar zit MSN Explorer er al in, had hem wel gedïnstalleerd staan... Ik ga het nu proberen op een Windows 2000 machine, misschien dat ik dan meer geluk heb
addictive schreef op 22 juli 2004 @ 12:04:
ik heb ook xp, maar MSN Explorer had ik er eerst al vanaf gegooid, maar voor een 'goed doel' als dit installeer ik het graag opnieuw
offtopic:
Same here
Same here
Heb het net trouwens op een Windows 2000 machine geprobeert, maar ook hier krijg ik een 2MB account...
jaGJ-tje schreef op 22 juli 2004 @ 12:13:
[...]
offtopic:
Same here
Heb het net trouwens op een Windows 2000 machine geprobeert, maar ook hier krijg ik een 2MB account...Ziet er naar uit dat je geluk hebt gehad...
Verwijderd
Hmm, het mailen met die 2GB account werkt ook nogsteeds. Hij kan 10MB mails ontvangen, en versturen
Verwijderd
Bij mij ook, ik d8 eerst dat het niet lukte (scroll up to read) maar ze komen nu toch binnen mijn test mailtjes. Wel met een paar uur vertragingVerwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 13:25:
Hmm, het mailen met die 2GB account werkt ook nogsteeds. Hij kan 10MB mails ontvangen, en versturen
Verwijderd
Je kan nu inschrijven voor een betaalde 2gb account.
www.hotmail.nl --> Extra Opslagruimte
Tot 100 MB op- slagruimte en bijlagen tot 20 MB versturen
Maar als je daarop klikt:
MSN Hotmail Plus is Hotmail plús alle extra voordelen, zoals:
Vrijwel onbeperkte opslagruimte
met een Inbox van 2 gigabyte
Verhoog je mogelijkheden om
e-mails en files op te slaan.
Stuur grotere bijlagen tot
20MB per e-mail
Deel je foto’s, muziek en documenten
Je Hotmail-account wordt niet verwijderd als je deze 30 dagen niet hebt gebruikt
Je Hotmail-account verloopt nooit.*
E-mail zonder banners
Geniet van je e-mail zonder grafische advertenties
35 instelbare filters om je Postvak In gemakkelijk te organiseren.
Sorteer je inkomende e-mail automatisch naar de map die jij wilt.
www.hotmail.nl --> Extra Opslagruimte
Tot 100 MB op- slagruimte en bijlagen tot 20 MB versturen
Maar als je daarop klikt:
MSN Hotmail Plus is Hotmail plús alle extra voordelen, zoals:
Vrijwel onbeperkte opslagruimte
met een Inbox van 2 gigabyte
Verhoog je mogelijkheden om
e-mails en files op te slaan.
Stuur grotere bijlagen tot
20MB per e-mail
Deel je foto’s, muziek en documenten
Je Hotmail-account wordt niet verwijderd als je deze 30 dagen niet hebt gebruikt
Je Hotmail-account verloopt nooit.*
E-mail zonder banners
Geniet van je e-mail zonder grafische advertenties
35 instelbare filters om je Postvak In gemakkelijk te organiseren.
Sorteer je inkomende e-mail automatisch naar de map die jij wilt.
ik heb wel al paar mails proberen zenden naar mijn account (zo'n 10 MB) maar ik heb ze nog steeds niet ontvangen ...
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Verwijderd
sinds een paar dagen geeft ie een irritante melding dat mijn browser software (firefox 0.92) niet optimaal gebruikt kan worden met hotmail
voorheen geen problemen
actie

Verwijderd
Had ik ook, bij mij duurde het een paar uur eerdat ze aankwamen. scroll maar omhoog voor mijn ervaringennvidia schreef op 22 juli 2004 @ 14:36:
ik heb wel al paar mails proberen zenden naar mijn account (zo'n 10 MB) maar ik heb ze nog steeds niet ontvangen ...
ik had gister nacht een acount gemaakt van 2 gb, maar die is nu weer 2 mb
.
Ik had ook al verschillende mails gestuurd met grote bijlage en die kwame ook al nie aan, terwijl ik toen nog wel die 2 gb had
Ik had ook al verschillende mails gestuurd met grote bijlage en die kwame ook al nie aan, terwijl ik toen nog wel die 2 gb had
Verwijderd
Ben nog even aant testen met bestandsgrootte
Alles wat ik náár @msn.com stuur (<20MB) komt allemaal direct aan
Alles wat ik mét @msn.com naar mezelf stuur, mits
.5MB komt direct aan
Alles wat ik mét @msn.com naar mezelf stuur, >3.5MB is tot nu toe nog niet aangekomen.
Waar halen ze nu die 3.5MB drempel weer vandaan dan
Alles wat ik náár @msn.com stuur (<20MB) komt allemaal direct aan
Alles wat ik mét @msn.com naar mezelf stuur, mits

Alles wat ik mét @msn.com naar mezelf stuur, >3.5MB is tot nu toe nog niet aangekomen.

Verwijderd
HmmmmMADBLADE schreef op 22 juli 2004 @ 14:45:
ik had gister nacht een acount gemaakt van 2 gb, maar die is nu weer 2 mb.
Ik heb kennelijk nog mazzel...ben nogsteeds in bezit van mijn 2 GiB account.
Misschien ligt het eraan dat ik een kleine 390 MiB

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Cisco & Ubiquity powered network
Thanx
Verwijderd
Heb net een mp3 van 6mb naar mezelf gestuurd. Kwam direct aan, maar wel in junk folder.Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 14:56:
Verwijderd
Vast een vertraging zoals al gezegd werd. Ze zwerven nu vast nog ergens rond in cyberspace, misschien dat ze vanavond in één keer aankomen 
Mgoed, ik heb nu 1 2GB-account >250MB, en 1 2GB-account leeg. Ff afwachten wat ermee gebeurt
Mgoed, ik heb nu 1 2GB-account >250MB, en 1 2GB-account leeg. Ff afwachten wat ermee gebeurt
heb nu a 4 msn accounts aangemaakt maar werkt nie meer.....
allemaal 2mb
Verwijderd
Dat heb ik ook wel gemerkt. Zelfs waneer ik een file naar mezelf zend gaat het in de junk mail. Het duurde ook wel 2min om de file in me inbox te hebben. Heb wat 10mb mp3's geupload en allemaal kwamen aan.Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 15:48:
[...]
Heb net een mp3 van 6mb naar mezelf gestuurd. Kwam direct aan, maar wel in junk folder.
3 accounts hier
Quote van: nieuws: Microsoft biedt 2.000MB-Hotmail-accounts aan - Update (2)
Ik hoor graag als het nog iemand lukt om na 18:55 (22-07-2004) een 2GB MSN.COM account aan te maken.Update (2): intussen is het niet meer mogelijk om de hierboven beschreven accounts aan te maken. Alle nieuwe adressen hebben weer de normale capaciteit van 2MB. Het lijkt er dus op dat het ging om een technische fout bij Microsoft. Men was en is bezig met een upgrade naar 2.000MB voor betalende gebruikers (Hotmail Plus) en schijnbaar heeft men per abuis ook een deel van de gratis accounts deze capaciteit toegekend. De accounts in kwestie hebben overigens nog steeds een opslag van 2.000MB ter beschikking. Blijkbaar heeft Microsoft een deel van deze accounts de status van 'Hotmail Plus' gegeven, aangezien er nergens meer wordt aangeboden om over te stappen op Hotmail Plus voor meer opslag.
Een hulppagina van Hotmail wekt overigens de indruk dat de gratis Hotmail-accounts zeer binnenkort de aangekondigde upgrade naar 250MB zullen ontvangen: "With a free Hotmail account, you have up to 250 megabytes (MB) of storage space", vermeldt de pagina nu al.
[ Voor 20% gewijzigd door Gaitman op 22-07-2004 19:03 ]
Als het uitzonderlijk nog lukt, dan ligt dat aan een server waar het nog niet is rechtgezet. Maar dat zal hoe dan ook nog gebeuren, dat rechtzetten. Ik denk dat ze zich bij Microsoft even flink achter de oren krabben nu
.
Verwijderd
Trouwens, als mensen nog genoegen willen nemen met 1GB, www.spymac.com levert die ook al 'n tijdje gratis
Via Configuratiescherm > Software > Windows onderdelen toevoegen en verwijderenVerwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 19:50:
Hoe krijg je die K****T Msn Explorer trouwens geuninstalled!!? Kan het nergens vinden!!![]()
moet je ff je windows pro cd inpleuren en dan lukt het wel of de keuze die Gjaman zegt ...
[ Voor 19% gewijzigd door nvidia op 22-07-2004 20:21 ]
Jammer dat ze alles van je willen weten tijdens de registratie. Anders had ik het wel gedaan.Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 19:37:
Trouwens, als mensen nog genoegen willen nemen met 1GB, www.spymac.com levert die ook al 'n tijdje gratis
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
ja da is heel irritant, geen enkele privacy meer ...silentsnow schreef op 22 juli 2004 @ 21:13:
Jammer dat ze alles van je willen weten tijdens de registratie. Anders had ik het wel gedaan.
Wat ik wel heel slecht is aan de grote attachment die msn aanbiedt aan 2 GB accounts is wanneer je een mail stuurt met een attachment van 10 MB ongeveer 7 min 30 moet wachten vooraleer het aan de mail gelinkt is! Dit zou men toch eens moeten reduceren vooraleer ze de dienst effectief gaan verkopen voor 20€/jaar.
Hey, ik heb ook gewoon een 2 GB accountje (ik keek er nooit op omdat ik altijd via outlook binnen haal), is wel relax, moet alleen ff snel 300 MB er op gooien (heb trouwens een gewoon hotmail account..)
Verwijderd
Dat ligt toch echt aan je eigen uploadnvidia schreef op 22 juli 2004 @ 21:22:
[...]
ja da is heel irritant, geen enkele privacy meer ...
Wat ik wel heel slecht is aan de grote attachment die msn aanbiedt aan 2 GB accounts is wanneer je een mail stuurt met een attachment van 10 MB ongeveer 7 min 30 moet wachten vooraleer het aan de mail gelinkt is! Dit zou men toch eens moeten reduceren vooraleer ze de dienst effectief gaan verkopen voor 20€/jaar.

hoe lang duurt het bij jullie vooraleer jullie zo'n 10 MB aan bijlage geupload hebben?
Kan je zo'n e-mail account ook gebruiken om een webpagina in op te zetten. Dan zou de url zoiets worden als bij ftp?
Voorbeeld: http://gast:geheim@www.hotmail.com
[ Voor 4% gewijzigd door its_Muppet op 23-07-2004 09:30 . Reden: Dit is een vraag. Geen mededeling ]
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
nvidia schreef op 22 juli 2004 @ 21:22:
[...]
ja da is heel irritant, geen enkele privacy meer ...

You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Verwijderd
anders is spymac ff vet, werkt echt perfect, webruimte enzo, en 1 gig mail. perfect man. jammer dat msn het niet meer doet, ik was er iig gelukkig optijd bij.Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 19:37:
Verwijderd
Nee dat kan nietits_Muppet schreef op 23 juli 2004 @ 09:29:
Kan je zo'n e-mail account ook gebruiken om een webpagina in op te zetten. Dan zou de url zoiets worden als bij ftp?
Komt omdat het inmiddels al opgelost is...
Ik citeer de FP even:
Er staat alleen niet meer bij vanaf wanneer dat dat was...Update (2): intussen is het niet meer mogelijk om de hierboven beschreven accounts aan te maken. Alle nieuwe adressen hebben weer de normale capaciteit van 2MB. Het lijkt er dus op dat het ging om een technische fout bij Microsoft. Men was en is bezig met een upgrade naar 2.000MB voor betalende gebruikers (Hotmail Plus) en schijnbaar heeft men per abuis ook een deel van de gratis accounts deze capaciteit toegekend. De accounts in kwestie hebben overigens nog steeds een opslag van 2.000MB ter beschikking. Blijkbaar heeft Microsoft een deel van deze accounts de status van 'Hotmail Plus' gegeven, aangezien er nergens meer wordt aangeboden om over te stappen op Hotmail Plus voor meer opslag.

Deze update was gisteravond al gepost, hoe laat weet ik alleen niet meer...
nieuws: Microsoft biedt 2.000MB-Hotmail-accounts aan - Update (2) is de URL
[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 23-07-2004 14:34 ]
Verwijderd
ik heb em ook nog, en kan zelf nog grote bestanden mailen en ontvangen.
zoals al eerder werd vermeld in dit topic, op www.spymac.com kun je gratis account aanvragen van 1 GIG.
Hoop dat ik me 2 GIG van hotmail ook nog een tijdje houd...
zoals al eerder werd vermeld in dit topic, op www.spymac.com kun je gratis account aanvragen van 1 GIG.
Hoop dat ik me 2 GIG van hotmail ook nog een tijdje houd...
Verwijderd
het heeft even geduurd, maar nu is het ook voor mij gebeurd...
ik was niet, zoals enkele van jullie, gratis "geupgrade" naar een plus account, maar kon wel een poosje gebruik maken de 2 GiB mailbox
nu heb ik een melding in het scherm "Storage level critical"
samen met "You are curently using 398.9 MB of your 2 MB of availiable storage"
ik ben dus hard terug gezet, zonder een mailtje van M$ hierover...
(wat ik min of meer wel had verwacht)
ik was niet, zoals enkele van jullie, gratis "geupgrade" naar een plus account, maar kon wel een poosje gebruik maken de 2 GiB mailbox
Helaas hier ook het gevalVerwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 17:54:
het heeft even geduurd, maar nu is het ook voor mij gebeurd...
Ik denk dat microsoft heeft kunnen achterhalen welke mensen een gratis 2Gb account hebben gekregen.
Voor mij is nu ook helaas de lol eraf. terug naar emails tekstonly..... Ben benieuwd wanneer die 250 mb accounts van de gratis hotmail geactiveerd worden. Is voor mij ook meer dan zat.
Voor mij is nu ook helaas de lol eraf. terug naar emails tekstonly..... Ben benieuwd wanneer die 250 mb accounts van de gratis hotmail geactiveerd worden. Is voor mij ook meer dan zat.
Mijn 2GB adres is ook weer 2MB. Ik zie dat mr_koffie hierboven meer gebruikt dan hij eigenlijk kan gebruiken, zijn de bestanden ook nog te downloaden/gebruiken of wordt het verkeerd weergegeven
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Ik ben ook hard teruggezet van 2GB naar 2MB en nu overschreid ik mijn MSN.COM account met een aantal MB's.AMD-FreaK schreef op 01 augustus 2004 @ 13:44:
Mijn 2GB adres is ook weer 2MB. Ik zie dat mr_koffie hierboven meer gebruikt dan hij eigenlijk kan gebruiken, zijn de bestanden ook nog te downloaden/gebruiken of wordt het verkeerd weergegeven

Ik kan de bijlagen nog probleemloos downloaden.
Echter ik kan geen nieuwe mail ontvangen.
Ik heb twee dagen geleden het volgende mailtje van microsoft gehad:
Hotmail Ledenservice <member_services@hotmail.com>
Aan: ....@msn.com
Onderwerp: Je e-mailaccount van Hotmail heeft de opslaglimiet overschreden.
| | | Postvak IN
ONMIDDELLIJKE ACTIE VEREIST
Geacht MSN Hotmail-lid,
Je MSN® Hotmail®-account heeft de opslaglimiet van 2 MB overschreden. Je moet binnen vijf dagen actie ondernemen. Als je dit niet doet, wordt een gedeelte van je berichten automatisch verwijderd. Wanneer berichten eenmaal verwijderd zijn, kunnen zij niet worden hersteld.
Als je deze automatische verwijdering wilt voorkomen, kun je de grootte van je e-mailaccount terugbrengen door:
Berichten te verwijderen die je niet meer nodig hebt, vooral wanneer deze berichten grote bijlagen hebben. Controleer alle mappen op overbodige berichten en grote bijlagen.
De grootte van je e-mailaccount regelmatig te controleren. Zie hieronder voor suggesties.
Als je liever geen e-mails verwijdert, kun je extra opslagruimte aanschaffen voor je e-mailaccount.
MSN Hotmail Plus vergroot de opslagcapaciteit van je e-mailaccount van MSN Hotmail. Met deze voorziening kun je:
Beschik over bijna onbeperkte opslagruimte! Met Hotmail Plus krijg je 2 GB online opslagruimte.
Verzend en ontvang bijlagen tot 20 MB.
Je MSN Hotmail-account verloopt niet na 30 dagen.*
Gestroomlijnder werken zonder grafische advertenties
Je e-mail lezen in Outlook en Outlook Express.
Met vriendelijke groet,
MSN Hotmail Ledenservice
TIPS VOOR HET BEPERKEN VAN DE GROOTTE VAN JE E-MAILACCOUNT
Je kunt als volgt de grootte van je e-mailaccount controleren:
In MSN Hotmail
Klik op het tabblad Post in je Postvak IN van MSN en vervolgens op de link Mappen beheren.
Controleer de opslagmeter in de linkerbovenhoek. Hier is de totale grootte van je account te zien. Als de meter van groen in rood verandert, wordt de opslaglimiet bereikt.
Andere tips voor gebruikers van MSN Hotmail
Met filters breng je structuur aan in je Postvak IN en kun je ongewenste e-mail voorkomen.
Aangepaste filters instellen
Klik op Opties (rechts van het tabblad Contactpersonen).
Klik op Post op de linkerkant van de pagina en klik vervolgens op Aangepaste filters.
Klik op Nieuwe maken en volg de instructies.
Filters tegen ongewenste e-mail instellen
Klik op Opties (rechts van het tabblad Contactpersonen) en klik vervolgens op Post links op de pagina.
Klik op Bescherming tegen ongewenste e-mail en klik vervolgens op Filter Ongewenste e-mail. Selecteer een filterniveau en klik op OK.
* De dan geldende kosten voor MSN Hotmail Plus worden automatisch van je creditcard afgeschreven totdat je je abonnement annuleert of voor een ander abonnement kiest. Prijzen en services kunnen worden gewijzigd. Berichten in inactieve, gezonde Hotmail Plus-accounts worden niet verwijderd.
Beantwoord dit bericht niet, want dit is afkomstig van een alias die niet wordt gecontroleerd. Stuur voor meer informatie over de grootte van accounts een leeg e-mailbericht aan acctsize_nl@hotmail.com. Als je algemene vragen over je e-mail account hebt, klik je op Help in de rechterbovenhoek om de uitgebreide online Help van MSN Hotmail te openen.
Klik hier om de privacyverklaring van MSN te lezen.
Microsoft Corporation, One Microsoft Way, Redmond, WA 98052-6399, USA
© 2004 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.
[ Voor 6% gewijzigd door Gaitman op 01-08-2004 15:00 ]
Verwijderd
[excuses voor schop mode naar oud topic]
Alleerst excuses dat ik topic weer omhoog haal, maar vond het mailtje wat ik net van hotmail zelf kreeg in dit topic passen.
[/excuses voor schop mode naar oud topic]
Alleerst excuses dat ik topic weer omhoog haal, maar vond het mailtje wat ik net van hotmail zelf kreeg in dit topic passen.
Kennelijk was hotmail op tijd van dit topic bezig met experimenteren voor de 2 GB opslagruimte.Ontspan. Geniet van extra opslagruimte voor MSN Hotmail
Het is niet leuk als je constant moet controleren of in je Postvak IN nog ruimte is voor nieuwe berichten. MSN Hotmail Extra Opslagruimte is net bijgewerkt naar MSN Hotmail Plus. Je beschikt nu over 2 GB opslagruimte, dus je hoeft vrijwel nooit meer berichten te verwijderen om ruimte voor nieuwe te maken. Probeer MSN Hotmail Plus nu!
Ik neem aan dat je Hotmail plus hebt?Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 10:28:
[excuses voor schop mode naar oud topic]
[...]
Kennelijk was hotmail op tijd van dit topic bezig met experimenteren voor de 2 GB opslagruimte.
[ Voor 18% gewijzigd door Gaitman op 18-08-2004 12:36 ]
Verwijderd
Nee, ik krijg het ook. Ik heb geen plus account of iets dergelijks
Zit deze upgrade nu in het hotmail plus pakket of is mijn account automatisch zo ge-upgrade dat ik 2gb ruimte heb?Onderwerp: Gratis upgrade van je Hotmail-service
Ontspan. Geniet van extra opslagruimte voor MSN Hotmail
Het is niet leuk als je constant moet controleren of in je Postvak IN nog ruimte is voor nieuwe berichten. MSN Hotmail Extra Opslagruimte is net bijgewerkt naar MSN Hotmail Plus. Je beschikt nu over 2 GB opslagruimte, dus je hoeft vrijwel nooit meer berichten te verwijderen om ruimte voor nieuwe te maken. Probeer MSN Hotmail Plus nu!

Ik heb nog steeds 2GB aan storage op mijn hotmail. Ik heb GEEN Hotmail Plus, gewoon een gratis Hotmail account.
Ik vraag me af of Microsoft wel de moeite neemt om alle accounts na te gaan lopen, of dat ze het gewoon laten voor wat het is . . .
Ik vraag me af of Microsoft wel de moeite neemt om alle accounts na te gaan lopen, of dat ze het gewoon laten voor wat het is . . .
Verwijderd
sinds een paar dagen geleden opeens:
Gebruik van Postvak IN
1000 MB
had eerst ook 2 GB toen weer een tijdje 2 MB toen 250 MB en nu weer 1 GB
wat doet microsoft IGN met die accounts.....
(volgens mij 1024MB = 1GB en niet 1000MB)
Gebruik van Postvak IN
1000 MB
had eerst ook 2 GB toen weer een tijdje 2 MB toen 250 MB en nu weer 1 GB
wat doet microsoft IGN met die accounts.....
(volgens mij 1024MB = 1GB en niet 1000MB)
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2007 22:05 ]
Zojuist 2 gratis hotmail accounts geupgrade naar 2GB.
Deze accounts zijn vandaag niet aangemaakt maar een korte tijd geleden. (aantal weken / maanden)
Hier krijg je toch verschillende gedachtes over. Naar mijn idee blijft dit voorlopig lekker zo (op 2 gb), maargoed de toekomst zal het zeggen.
Deze accounts zijn vandaag niet aangemaakt maar een korte tijd geleden. (aantal weken / maanden)
Hier krijg je toch verschillende gedachtes over. Naar mijn idee blijft dit voorlopig lekker zo (op 2 gb), maargoed de toekomst zal het zeggen.
Failure is part of the process. You don't know where you're vulnerable until your fail.